ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

17.9.08

Forum για τα μέλη του Αγίου Όρους !!!!


Μιας και γίνεται τόσος ντόρος γιά την μονή Βατοπεδίου, για το Internet με το οποίο πρόσφατα συνδέθηκε το Άγιον Όρος, για το κτηματόσημο που παζαρεύουν εάν θα το πληρώσουν ή όχι......είπα σήμερα να σερφάρω στα άγια sites...

Μεταξύ άλλων, έπεσα σε ένα forum που συστήνονται και γνωρίζονται μεταξύ τους τα Άγια Μέλη.... Δεν είμαι κακός, αλλά κάτι σαν site ροζ γνωριμιών μου έκανε..ίσως βέβαια το δικό μου μυαλό να είναι βρώμικο....

Ένας τύπος γράφει:

"Για σας είμαι ο Ιωάννης, 32 χρονών ελέυθερος. Τώρα ζώ και εργάζομαι στο βόλο.Δεν βλέπω τηλεόραση δεν ακούω μουσική, εκτος ψαλμωδίες.Αγόρασα το κομπιούτερ για να έρθω σε επικοινωνία με άτομα που βρίσκονται καθοδόν για την "γή της επαγγελίας". Αδερφοί μου ΄ ξέρω ότι ακολουθώ τελευταίος και κατα ιδρωμένος προσπαθώντας να μην σας χάσω απο τα μάτια μου, για αυτό σας παρακαλώ καθέ λόγος σας ας είναι ένα λιθαράκι που θα βρώ και θα με βοηθήσει να στερεώσω και να αυξήσω την πίστη μου στο Θεό. Εύχομαι σωτηρία ψύχης σε ολους μας"

Ένας άλλος...

"Με λένε Γιώργο και είμαι 43 χρόνων ανύπαντρος στο επάγγελμα είμαι Πυροσβέστης ζώ και εργάζομαι στην Αθήνα. Σαν ασχολίες τις ελεύθερες ωρες μου έχω τη φωτογραφία ,τους υπολογιστές και το διάβασμα .Νομίζω ότι για την ώρα αυτά είναι αρκετά. Το email μου είναι στο προφίλ μου . πολλά μπράβο σ' αυτόν που είχε την πολύ ωραία αυτή ιδέα , ας την κρατήσουμε ζεστή .. "

Αυτά το ολίγα από το διαδικτυακό Άγιον Όρος....

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Fuelviltten [url=http://manatee-boating.org/members/Order-cheap-Codeine-online.aspx]Order cheap Codeine online[/url] [url=http://manatee-boating.org/members/Order-cheap-Buspar-online.aspx]Order cheap Buspar online[/url]