ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

7.3.09

"Κλείνοντας, σας εύχομαι ένα ευτυχισμένο και λιγότερο κερδοφόρο νέο έτος".

> Αναδημοσιεύουμε και σας παρουσιάζουμε ένα γράμμα που έστειλε μια 96άχρονη
> γυναίκα σε μια Τράπεζα. Ο Διευθυντής της Τράπεζας που το έλαβε το βρήκε
> τόσο διασκεδαστικό, που το δημοσίευσε στην εφημερίδα «New York Times».
>
> «Αγαπητέ κύριε, Σας ευχαριστώ που σφραγίσατε την επιταγή μου με την
οποία
> σκόπευα να πληρώσω τον υδραυλικό τον περασμένο μήνα. Σύμφωνα με τους
> υπολογισμούς μου, δεν πρέπει να πέρασαν
> ούτε 3 νανοδευτερόλεπτα μεταξύ του σφραγίσματος της επιταγής μου και της
> αυτόματης κατάθεσης της σύνταξής μου από το δημόσιο!
>
> Θα πρέπει να σας ευχαριστήσω και για το πρόστιμο των 30 δολαρίων που
> χρεώσατε το λογαριασμό μου ως πέναλτι για την
> ταλαιπωρία που προκάλεσα στην Τράπεζά σας. Η ευγνωμοσύνη μου ξεχειλίζει
> κυρίως γιατί με κάνατε να ξανασκεφτώ τους τρόπους με τους οποίους
> αντιμετωπίζω τα οικονομικά μου.
>
> Έχω προσέξει πως κάθε φορά που προσπαθώ να επικοινωνήσω μαζί σας η μόνη
> μου παρηγοριά είναι η απρόσωπη και ασύμφορη
> οντότητα που έχει γίνει η Τράπεζά σας.
>
> Από εδώ και στο εξής, όπως ακριβώς κάνετε κι ! εσείς, θα κάνω τις
> > συνδιαλλαγές μου μαζί σας προσωπικώς. Οι πληρωμές της
> υποθήκης και του δανείου μου δε θα γίνονται αυτόματα, αλλά θα φτάνουν
στην
> Τράπεζά σας με επιταγή στο όνομα ενός υπαλλήλου, που θα ορίσετε εσείς. Να
> θυμάστε πως είναι αδίκημα να ανοιχτεί η αλληλογραφία που θα περιέχει την
> επιταγή από κάποιον άλλον και όχι από τον παραλήπτη.
> Σας επισυνάπτω την αίτηση που θα πρέπει να συμπληρώσει ο υπάλληλος που θα
> ορίσετε. Σας ζητώ συγγνώμη για το 8σελιδο
> μέγεθός της, αλλά θα πρέπει να γνωρίζω γι' αυτόν όσα γνωρίζει η
> Τράπεζά σας για μένα.
> Σημειώστε πως όλες οι πληροφορίες που αφορούν το ιατρικό ιστορικό του θα
> πρέπει να υπογραφούν από το αρμόδιο
> Υγειονομικό τμήμα, ενώ και οι πληροφορίες για τα οικονομικά του θα
> πρέπει να συνοδεύονται από τα κατάλληλα θεωρημένα αντίγραφα-ντοκουμέντα.
> Στη συνέχεια θα πρέπει να εκδώσω ένα PIN, τον οποίο θα χρησιμοποιεί ο
> υπάλληλός σας στις συναλλαγές μαζί μου.
> Λυπάμαι, αλλά δε θα είναι μικρότερο από 28 νούμερα - τόσα είναι και τα
> νούμερα που πληκτρολογώ κάθε φορά που καλώ το telephone banking και
πρέπει
> να συνδεθώ με το λογαριασμό μου. Κι επειδή, όπως λένε, η μίμηση είναι η
> υπέρτατη κολακεία, επιτρέψτε μου να! σας αντιγράψω.
>
> Επιτρέψτε μου επίσης να σας γνωστοποιήσω και τα ακόλουθα. Όταν θα μου
> τηλεφωνείτε, θα πατάτε τα ακόλουθα κουμπιά:
> 1. Για να κλείσετε ραντεβού να με δείτε.
> 2. Για να με ρωτήσετε για μια πληρωμή που δεν έγινε.
> 3. Για να μεταφέρετε το τηλεφώνημα στο σαλόνι σε περίπτωση που είμαι
εκεί.
> 4. Για να μεταφέρετε το τηλεφώνημα στην κρεβατοκάμαρα σε περίπτωση που
> κοιμάμαι.
> 5. Για να μεταφέρετε το τηλεφώνημα στην τουαλέτα σε περίπτωση που με
καλεί
> η φύση..
> 6. Για να μεταφέρετε το τηλεφώνημα στο κινητό μου σε περίπτωση που λείπω
> από το σπίτι.
> 7. Για να στείλετε e-mail στον υπολογιστή μου, απαιτείται ένας μυστικός
> κωδικός, ο οποίος και θα σας αποσταλεί εν ευθέτω χρόνω.
> 8. Για να επιστρέψετε στο κύριο μενού και να ξανακούσετε τις επιλογές
1-7.
> 9. Για να διατυπώσετε κάποιο αίτημα ή παράπονο. Κατόπιν θα μπείτε σε
> αναμονή ανάλογα με την πληρότητα του αυτόματου τηλεφωνητή μου.
>
> Καθ' όλη τη διάρκεια του τηλεφωνήματος θα παίζει χαλαρωτική μουσική. !
Αν,
> ωστόσο, χρειαστεί να περιμένετε πολύ, λυπάμαι, αλλά ακολουθώντας και πάλι
> το παράδειγμά σας, θα πρέπει να σας χρεώσω με ένα ποσό για τη διαδικασία.
>
> Κλείνοντας, σας εύχομαι ένα ευτυχισμένο και λιγότερο κερδοφόρο νέο έτος.
>
> Η ταπεινή σας πελάτισσα.»

Δεν υπάρχουν σχόλια: