ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

10.5.09

Η ανακοίνωση για το κλείσιμο της Βουλής.....(ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ)




Κλίκ στήν εικόνα .....
ARPAXTA

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ Ο ΔΡ ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ!!!

ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΤΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ!!


http://press-gr.blogspot.com/2009/05/blog-post_426.html


ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΛΕΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ!!
--------------------
MEPOΣ TPITO - Oργάνωση και λειτουργίες της Πολιτείας
TMHMA Δ΄ - Kυβέρνηση
KEΦAΛAIO ΔEYTEPO - Σχέσεις Bουλής και Kυβέρνησης

'Αρθρο 86 - (Δίωξη κατά μελών της Κυβέρνησης, Ειδικό Δικαστήριο)
1. Μόνο η Βουλή έχει την αρμοδιότητα να ασκεί δίωξη κατά όσων διατελούν ή διετέλεσαν μέλη της Κυβέρνησης ή Υφυπουργοί για ποινικά αδικήματα που τέλεσαν κατά την άσκηση των καθηκόντων τους, όπως νόμος ορίζει. Απαγορεύεται η θέσπιση ιδιώνυμων υπουργικών αδικημάτων.
2. Δίωξη, ανάκριση, προανάκριση ή προκαταρκτική εξέταση κατά των προσώπων και για τα αδικήματα που αναφέρονται στην παράγραφο 1 δεν επιτρέπεται χωρίς προηγούμενη απόφαση της Βουλής κατά την παράγραφο 3.
Αν στο πλαίσιο άλλης ανάκρισης, προανάκρισης, προκαταρκτικής εξέτασης ή διοικητικής εξέτασης προκύψουν στοιχεία, τα οποία σχετίζονται με τα πρόσωπα και τα αδικήματα της προηγούμενης παραγράφου, αυτά διαβιβάζονται αμελλητί στη Βουλή από αυτόν που ενεργεί την ανάκριση, προανάκριση ή εξέταση.
3. Πρόταση άσκησης δίωξης υποβάλλεται από τριάντα τουλάχιστον βουλευτές. Η Βουλή, με απόφασή της που λαμβάνεται με την απόλυτη πλειοψηφία του όλου αριθμού των βουλευτών, συγκροτεί ειδική κοινοβουλευτική επιτροπή για τη διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης, διαφορετικά, η πρόταση απορρίπτεται ως προδήλως αβάσιμη. Το πόρισμα της επιτροπής του προηγούμενου εδαφίου εισάγεται στην Oλομέλεια της Βουλής η οποία αποφασίζει για την άσκηση ή μη δίωξης. Η σχετική απόφαση λαμβάνεται με την απόλυτη πλειοψηφία του όλου αριθμού των βουλευτών.
Η Βουλή μπορεί να ασκήσει την κατά την παράγραφο 1 αρμοδιότητά της μέχρι το πέρας της δεύτερης τακτικής συνόδου της βουλευτικής περιόδου που αρχίζει μετά την τέλεση του αδικήματος.
Με τη διαδικασία και την πλειοψηφία του πρώτου εδαφίου της παραγράφου αυτής η Βουλή μπορεί οποτεδήποτε να ανακαλεί την απόφασή της ή να αναστέλλει τη δίωξη, την προδικασία ή την κύρια διαδικασία.
4. Αρμόδιο για την εκδίκαση των σχετικών υποθέσεων σε πρώτο και τελευταίο βαθμό είναι, ως ανώτατο δικαστήριο, Ειδικό Δικαστήριο που συγκροτείται για κάθε υπόθεση από έξι μέλη του Συμβουλίου της Επικρατείας και επτά μέλη του Αρείου Πάγου. Τα τακτικά και αναπληρωματικά μέλη του Ειδικού Δικαστηρίου κληρώνονται, μετά την άσκηση δίωξης, από τον Πρόεδρο της Βουλής σε δημόσια συνεδρίαση της Βουλής, μεταξύ των μελών των δύο ανώτατων αυτών δικαστηρίων, που έχουν διορισθεί ή προαχθεί στο βαθμό που κατέχουν πριν από την υποβολή πρότασης για άσκηση δίωξης. Του Ειδικού Δικαστηρίου προεδρεύει ο ανώτερος σε βαθμό από τα μέλη του Αρείου Πάγου που κληρώθηκαν και μεταξύ ομοιόβαθμων ο αρχαιότερος.
Στο πλαίσιο του Ειδικού Δικαστηρίου της παραγράφου αυτής λειτουργεί Δικαστικό Συμβούλιο που συγκροτείται για κάθε υπόθεση από δύο μέλη του Συμβουλίου της Επικρατείας και τρία μέλη του Αρείου Πάγου. Τα μέλη του Δικαστικού Συμβουλίου δεν μπορεί να είναι και μέλη του Ειδικού Δικαστηρίου. Με απόφαση του Δικαστικού Συμβουλίου ορίζεται ένα από τα μέλη του που ανήκει στον ʼρειο Πάγο ως ανακριτής. Η προδικασία λήγει με την έκδοση βουλεύματος.
Καθήκοντα εισαγγελέα στο Ειδικό Δικαστήριο και στο Δικαστικό Συμβούλιο της παραγράφου αυτής ασκεί μέλος της Εισαγγελίας του Αρείου Πάγου που κληρώνεται μαζί με τον αναπληρωτή του. Το δεύτερο και τρίτο εδάφιο της παραγράφου αυτής εφαρμόζονται και για τα μέλη του Δικαστικού Συμβουλίου ενώ το δεύτερο εδάφιο και για τον εισαγγελέα.
Σε περίπτωση παραπομπής προσώπου που είναι ή διετέλεσε μέλος της Κυβέρνησης ή Υφυπουργός, ενώπιον του Ειδικού Δικαστηρίου συμπαραπέμπονται και οι τυχόν συμμέτοχοι, όπως νόμος ορίζει.
5. Αν για οποιονδήποτε άλλο λόγο, στον οποίο περιλαμβάνεται και η παραγραφή, δεν περατωθεί η διαδικασία που αφορά δίωξη κατά προσώπου που είναι ή διετέλεσε μέλος της Κυβέρνησης ή Υφυπουργός, η Βουλή μπορεί, ύστερα από αίτηση του ίδιου ή των κληρονόμων του, να συστήσει ειδική επιτροπή στην οποία μπορούν να μετέχουν και ανώτατοι δικαστικοί λειτουργοί για τον έλεγχο της κατηγορίας.
--------------

Ο ΔΡ ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ!!
1. Η Βουλή ασκεί την δίωξη κατά προσώπου που είναι ή διετέλεσε μέλος της Κυβέρνησης ή Υφυπουργός,μέσα στα χρονικά πλαίσια για ποινικά αδικήματα που τέλεσαν κατά την άσκηση των καθηκόντων τους, όπως νόμος ορίζει.

1. Α. προσέχτε την φράση "όπως νόμος ορίζει".
1.Β. προσέχτε την φράση "μέσα στα χρονικά πλαίσια"

2."Αν στο πλαίσιο άλλης ανάκρισης, προανάκρισης, προκαταρκτικής εξέτασης ή διοικητικής εξέτασης προκύψουν στοιχεία, τα οποία σχετίζονται με τα πρόσωπα και τα αδικήματα της προηγούμενης παραγράφου, αυτά διαβιβάζονται αμελλητί στη Βουλή από αυτόν που ενεργεί την ανάκριση, προανάκριση ή εξέταση".
2.Α. Γιατί στην υπόθεση Βατοπεδίου ΔΕΝ απεστάλησαν τα στοιχεία ΑΜΕΛΗΤΙ στηνβουλή?? - ΄Αρα εκτός του Συντάγματος κάποιοι λαμβάνουν υπόψιν και νόμους και εγκυκλίους διευκρινιστικές!!
2.Β. Επομένως μορούμε να λάβουμε υπόψιν και άλλους νόμους ή εγκυκλίους που συμπληρώνουν τις νομοθετικές ασάφειες !!

3."Η Βουλή μπορεί να ασκήσει την κατά την παράγραφο 1 αρμοδιότητά της μέχρι το πέρας της δεύτερης τακτικής συνόδου της βουλευτικής περιόδου που αρχίζει μετά την τέλεση του αδικήματος."
3.Α. Μπορεί η διαδικασία να υπάρχει και εκτός βουλής (όταν τελειώσουν τα χρονικά όρια αυτής της διαδικασίας) γιατί τα αδικήματα των Υπουργών είναι και αδικήματα κοινών πολιτών

4. "Η Βουλή μπορεί να ασκήσει την κατά την παράγραφο 1 αρμοδιότητά της μέχρι το πέρας της δεύτερης τακτικής συνόδου της βουλευτικής περιόδου που αρχίζει μετά την τέλεση του αδικήματος"
4.A. Άρα η διαδικασία μέσω της βουλής για δίωξη ενός Υπουργού ή πρώην Υφυπουργού τελειώνει... "μέχρι το πέρας της δεύτερης τακτικής συνόδου της βουλευτικής περιόδου που αρχίζει μετά την τέλεση του αδικήματος"

4.Β. Τότε όμως τελειώνει και η ΕΔΙΚΗ μεταχείριση που επιφυλλάσει το Σύνταγμα σε έναν Υπουργό ή πρώην Υπουργό να μην δικάζεται όπως οι λοιποί πολίτες αλλά να χρειάζεται ΕΙΔΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΕΣΩ ΒΟΥΛΗΣ!!. ΄Αρα από εκεί και πέρα το άτομο αυτό ΔΕΝ έχει το δικαίωμα να συμπεριληφθεί στην ΕΙΔΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΕΣΩ ΒΟΥΛΗΣ!!. Και επομένως εμπίπτει στις διατάξεις τοι κοινού πολίτη (εκτός και αν συνεχίζει να είναι βουλευτής και να έχει βουλευτική ασυλία)!!

4.Γ. Άρα αν ο πολίτης δεν εμπίπτει πλέον στη ΕΙΔΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ που (τελειώνει... "μέχρι το πέρας της δεύτερης τακτικής συνόδου της βουλευτικής περιόδου που αρχίζει μετά την τέλεση του αδικήματος"

Άρα μετά παρέλευση και της δεύτερης τακτικής Συνόδου ΔΕΝ έχει το δικαίωμα να συμπεριληφθεί στην ΕΙΔΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΕΣΩ ΒΟΥΛΗΣ τότε εμπίπτει στις διατάξεις του κοινού ποινικού δικαίου που ισχύουν για όλους τους πολίτες και χρειάζεται 20ετία για τα ποινικά αδικήματα τουλάχιστον για να παραγραφούν και άλλα δεν παραγράφονται ποτέ!!

5. "Αν για οποιονδήποτε άλλο λόγο, στον οποίο περιλαμβάνεται και η παραγραφή, δεν περατωθεί η διαδικασία που αφορά δίωξη κατά προσώπου που είναι ή διετέλεσε μέλος της Κυβέρνησης ή Υφυπουργός, η Βουλή μπορεί, ύστερα από αίτηση του ίδιου ή των κληρονόμων του, να συστήσει ειδική επιτροπή στην οποία μπορούν να μετέχουν και ανώτατοι δικαστικοί λειτουργοί για τον έλεγχο της κατηγορίας".
5.Α Εδώ βλέπουμε ότι ο νομοθέτης δίνει την δυνατότητα "αναψηλάφισης της υπόθεσης ακόμα και μετά την δήθεν παραγραφή της (μετά από αίτηση του ιδίου που κατηγορήθηκε ή των συγγενών του)!!
5.Β. Επομένως κύριοι αφού είναι ΟΛΟΙ ΑΘΩΟΙ και δεν έχου τίποτα να φοβηθούν γιατί δεν ζητούν οι "ύποπτοι" την αναψηλάφιση της δίκης για να "ΛΑΜΨΕΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ"??
Αλλά για να το κάνουν αυτό πρέπει να υπάρχει το λεγόμενον "ΚΑΘΑΡΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ ΑΣΤΡΑΠΕΣ ΔΕΝ ΦΟΒΑΤΑΙ"


6. Ο κ. Δρ Κουτσούκος μιλάει και για τον Νόμο περί παράνομου και ανήθικου και ταχύτατου πλουτισμού (που είναι μια συνολική νομική άμυνα του κράτους εναντίον της διαφθοράς και του οργανωμένου εγκλήματος), ο οποίος δίνει το δικαίωμα σε οποιαδήποτε εισαγγελική αρχή να διώξει τον παρανομούντα πολίτη και άρα και έναν πρώην Υπουργό ως απλό πλέον πολίτη (αφού δεν μπορεί να ζητήσει πλέον την διαδικασία μέσω βουλής- εφόσον πέρασε η δεύτερη ΤΑΚΤΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟΣ της βουλής- και εμπίπτει πλέον στις διατάξεις περί κοινών πολιτών) !!!!

Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΛΕΝΕ ΘΑ ΜΠΟΡΟΎΣΕ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΔΙΩΞΗ, Ή ΝΑ ΑΣΚΉΣΕΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΑΤΙΚΉ Ή ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΤΙΚΉ Ή ΝΑ ΑΣΚΗΣΕΙ ΝΕΑ ΔΙΩΞΗ ΕΙΤΕ ΝΑ ΘΕΩΡΗΣΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΕΣΩ ΒΟΥΛΗΣ "ΩΣ ΝΕΚΡΟ ΧΡΟΝΟ" ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΤΗΝ ΔΙΩΞΗ!!

ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ Ο ΠΡΩΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΤΑΚΤΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΗΝ "ΕΙΔΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ" ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕA ΩΣ "ΚΟΙΝΟΣ ΘΝΗΤΟΣ"


ΑΝ ΤΟ ΕΞΕΤΑΣΟΥΜΕ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΟΝ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΝΤΑ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΤΑΚΤΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΟΝ "ΠΑΡΑΔΙΔΕΙ ΩΣ ΚΟΙΝΟ ΠΟΛΙΤΗ ΣΤΗΝ ΤΑΚΤΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ"!!

ΕΠΟΜΕΝΩΣ Ο ΔΡ ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ
ΠΟΤΕ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΤΑ ΚΑΛΥΠΤΕΙ!!
ΤΩΡΑ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΑΝΟΥΝ - ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΥΤΟΙ - ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!!

ΑΝΑΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΟΙ ΕΝΤΙΜΟΙ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΦΑΡΜΩΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ!!


ΣΥΓΧΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ ΔΡ ΚΟΥΤΣΟΥΚΟ!!

ΤΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΜΙΑ ΕΚΛΟΓΙΜΗ ΘΕΣΗ ΣΤΟ ΕΥΡΩΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΠΑΣΟΚ!!

ΣΥΓΧΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ ΔΡ ΚΟΥΤΣΟΥΚΟ!!

10 Μαϊ 2009 1:04:00 πμ