ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

28.11.09

Η ιστορία ενός φαντασιόπληκτου... ένας σκύλος...ένα δημόσιο πρόσωπο... ο "ανώνυμος" blogger ..."θίγουν όσους θέλουν να εκφραστούν ελεύθερα"


Ένα άρθρο της Ελευθεροτυπίας ..... "Τα μπλογκ και το δικαιωμα της ελεύθερης έκφρασης" που υπογράφεται από τον κ. Θωμά Τσάτση μου προκάλεσε ένοχα συναισθήματα και με έθεσε προ των ευθυνών μου μια και καταπιάνομαι και εγώ με την μόδα της δημοσιογραφίας των ανώνυμων – επώνυμων πολιτών η οποία ανέρχεται στις μέρες μας, βρίσκοντας πολλούς προσκείμενους, …στην επιλογή τους ,….στην ενημέρωση μέσω του διαδικτύου και ειδικά από τα blogs .


Ήταν φυσική η ανάδυση του ένοχου μου συναισθήματος. Κατά την ανάγνωση του άρθρου και της αβίαστης απορρέουσας κεντρικής του ιδέας ένοιωσα ότι η επιλογή μου , του να υπογράφω τα «άρθρα» μου με ψευδώνυμο είναι μια κολάσιμη πράξη αφού κρύβομαι πίσω από αυτή για να μην «εκθέσω» το πρόσωπο μου σε κινδύνους...... αλλά και ότι η επιλογή μου να δημιουργήσω ένα blog ….. μπορεί να αποτελέσει αυτό το «μέσον που οδηγεί στην εξουσία» …..μια εξουσία που όμως δεν θέλω.

Συλλογίστηκα πολύ με τις παραγόμενες ενοχές μου οι οποίες μου προκλήθηκαν από την ανάγνωση του εν λόγο άρθρου.

Προβληματίστηκα με τις ενοχές μου και τις συνειδητές ανακλαστικές αντιδράσεις μου προκειμένου θέσω αυτές κάτω από τυχόν ελαφρυντικά ώστε να δικαιολογήσω την επιλογή μου και την πράξη μου…………

Ένοχος λοιπόν ! γιατί δεν δηλώνω τα «στοιχεία» μου και ευκόλως μπορώ και να λοιδορώ ? …..και αυτοί που λοιδορούν επώνυμα ? έχουν περισσότερα ελαφρυντικά επειδή όταν οδηγούνται στο δικαστήριο για την συκοφαντία τους προκειμένου αποζημιώσουν τον θιγόμενο … την επιβληθείσα ποινή την «ξεπληρώνει» το αφεντικό τους από την «τιμή του τετιμημένου σκοπού» της λοιδορίας τους?

Ένοχος γιατί λέω την «αλήθεια» της δικής μου «ανώνυμης» σκέψης? ….. Και αυτοί που γράφουν επωνύμως την κατά παραγγελίαν αντί μισθού σκέψη τους στα παραδοσιακά ΜΜΕ αλλά και στα διαδικτυακά portal που εκ δεξιών και εξ ευωνύμων κατακλύζονται από κρατικές διαφημίσεις.... έχουν περισσότερα δικαιώματα στο να την εκφράζουν?

Είμαι ένοχος γιατί δεν είμαι δημοσιογράφος αλλά μπορώ να έχω την πληροφορία λόγο θέσης και να την δημοσιοποιήσω χωρίς να περάσει αυτή από το κόσκινο του «αρχισυντάκτη και της ιδιοκτησίας» που βγάζω τα προς το ζην?

Είμαι ένοχος επειδή μπορεί να «βλέπω» αυτά που οι άλλοι δεν «θέλουν» να τα βλέπουν? ….

Είμαι ένοχος επειδή ανήκω στο ίδιο «χέρι που όμως τα δάχτυλα του δεν είναι όμοια»? Είμαι ένοχος επειδή μπορεί κάποιος να πειράζεται από την σκέψη μου?

Είμαι ένοχος επειδή δεν «μπαίνω στον κουβά»? Είμαι ένοχος γιατί δεν μπορώ να διαπλεχτώ όπως οι επιφανείς παραδοσιακοί εκβιαστές που ενώ παρουσιάζονται ως ταγοί της δημοσιογραφικής αλήθειας , η επιχειρηματική τους δράση αποτελεί την τροχοπέδη ώστε να την ενδύουν κατά πως προστάζουν τα έτερα συμφέροντα τους?

Ένοχος γιατί αυτά που διαπιστώνω και σχολιάζω από την δική μου γωνία θέασης μπορεί να πειράζουν όσους δεν πρόσκεινται στο οπτικό μου πεδίο? ….μα και τα κανάλια της tv ή οι εφημερίδες δεν τους έχει αποδοθεί προσκείμενη χρωματική ταυτότητα ?....

Είμαι ένοχος γιατί μια «ιστορία» ενός φαντασιόπληκτου με θέτει στην ίδια μοίρα με την φαντασιοπληξία του?......

Είμαι ένοχος επειδή η «τέταρτη» εξουσία χάνει τα σκήπτρα της ? ….. και βρήκε την «φανταστική ιστορία» για να παράγει κινδυνολογικά επιχειρήματα?

Είμαι ένοχος που η «ανωνυμία» μου ίσως να αποτελέσει την αιτία να στερηθεί ο επώνυμος το «ΜΈΣΟΝ» ώστε να εκφράζεται ελεύθερα?........

Εδώ σταμάτησα!

Μπορεί τελικά και να είμαι η αιτία να σταματήσει αυτή η «κακή» συνήθεια!

Μπορεί να δοθεί στους νομοθέτες το «πάτημα» για να βρεθεί η «πολιτική λύση» του προβλήματος που λέγεται η ‘δημοσιογραφία των πολιτών’ .

Δυστυχώς …όμως δεν μπορώ να κάνω τίποτα σε αυτό!

Θα παραμείνω «ανώνυμος» γιατί το βαλάντιο μου δεν μου επιτρέπει το έξοδο μιας δίκης στην οποία σίγουρα θα με σύρουν έστω και αν η «λοιδορία» είναι φυσικό αποτέλεσμα των ντοκουμέντων που την στηρίζουν.

Θα παραμείνω ανώνυμος γιατί η θέση της εργασίας μου απ όπου επιβιώνω μπορεί να εναπόκεινται σε λεπτές ισορροπίες και να μην επιτρέπει την έκφραση ή την αποκάλυψη πέραν του «δοκούν».

Θα παραμείνω ανώνυμος γιατί μου αρέσει ο μυστικισμός που κρύβει το άγνωστο. Άλλωστε και το blogging έχει τον ρομαντισμό του.

Θα επιμείνω πεισματικά στο ανώνυμο των απλών με μεράκι στην έρευνα .

Θέλω να είμαι «ανώνυμος» και να συγκρούομαι με τους «σνομπ» και τις απόψεις της «ελίτ» που θέλουν να διαμορφώσουν μέσα από τα ΜΜΕ τον οποιονδήποτε ιδεολογικό τόνο.

ΣΥΓΝΩΜΗ …..ΑΝ ΠΟΤΕ Η «ΑΝΩΝΥΜΙΑ» ΜΟΥ ΓΙΝΕΙ Η ΑΙΤΙΑ ΝΑ ΧΑΣΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΠΩΝΥΜΟΙ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΤΟΥΤΟ ΒΗΜΑ

Υπογραφή
ΟΡΙΖΟΝΤΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: