ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

30.4.10

Ενα μπουκετο!Προορισμος..Συνταγμα!


Λειπω γιατί πλήττω σταμάτησα να ελπίζω και σας χαρίζω ένα μπουκέτο σκληρό γεμάτο μίσος,μόνο που δεν μπορώ να σας το στείλω μέσα από ένα αριθμό τραπέζης που βγάλατε για να σας βοηθήσω,απλά σας το δείχνω μέσα από μια εικόνα,κι ας μην μου δώσατε ποτέ χώρο στα χιλιόμετρα της γης,για να αισθανθώ περήφανος για σας τους βουλευτές,που ψήφιζα όλα τα χρόνια της κλεψιας και της σκλαβιας που μου μάθατε να ζήσω!Δεν θα σας πληρώσω ούτε μία,γι αυτό που πραξατε,γιατί μείνατε ατιμώρητοι άπραγες της χώρας!Κανείς από σας στα σίδερα της φυλακής,ίσως γιατί θέλατε να ζούμε ελεύθεροι φυλακισμένοι όλοι εμεις.Καταφερες πολιτική να χρωστάμε όχι μόνο εμείς αλλά και αυτοί που θα γεννηθούν,και ας φταίτε μόνον εσεις.Και ας ζείτε με τα υποχόνδρια παιδιά σας μέσα στη χλιδή!Τι ειρωνεία και αυτή να ζητάτε να πληρώσουν τα κλεμμένα οι πολίτες της χώρας αυτης.Σταματησα να ελπίζω σε μια καλύτερη Ζωή που θα μου προσφέρατε όλοι εσείς οι 300 μαλάκες πολιτικοί,και σας βάζω όλους μέσα,γιατί τα αυτιά μου ακούνε μόνο λογια,γιατί τα έργα για σας σημαίνουν δικαιοσύνη και δεν το πράττεται γιατί σας αρέσει να παίζεται με του λαού την νοημοσύνη!Γι αυτό κόψτε τον λαιμό σας ευρώ από μένα δεν θα δείτε ούτε στο ποιο τρελό όνειρο σας!Τέρμα πια οι ουτοπίες και τα ακατέργαστα όνειρα. Δεν υπαρχετε στο μυαλό μου ούτε σαν εικόνα πια!Καταφέρατε να Χαίρομαι που ανήκω μόνο σε μένα και στα όνειρα μου,και δεν βάζω κανέναν από σας στη μοναξιά μου!Δεν με ενδιαφέρει τίποτα δεν ελπίζω σε τίποτα Είμαι ελεύθερος!
chronografos

1 σχόλιο:

chronografos είπε...

Σας ευχαριστω
καλη πρωτομαγια<:-))