Καλημέρα σας, είμαι ο Δημήτρης κάτοικος της Νέας Μάκρης, και σήμερα με τόσο ωραίο καιρό, είπα να κάτσω το βραδάκι να surfaro στο Ιντερνετ έξω στην αυλή, κάποια στιγμή ακούω μια μηχανή να στέκεται δίπλα στο σπίτι μου (το σπίτι μου έχει μεγάλο φράχτη και δεν μπορώ να δω), κάθετε λοιπόν για 2-3 λεπτά, φεύγει η μηχανή, και επιστρέφει μετά απο 15 λεπτά περίπου παρέα με ένα αυτοκίνητο, και καθόντουσταν κοντά στο σπίτι μου με αναμένες τις μηχανές...

Μετά απο λίγο απομακρύνονται, και ακούω οτι σβύνει η μηχανή στα οχήματα, πράγμα πολύ περίεργο, και ίσως σε κάποιους που διαβάζουν το μύνημα μου, να φένεται περίεργο που παρατήρησα κάτι τέτοιο και να λέτε... καλά τα οχήματα που περνάνε απο το σπίτι σου παρατηρείς... αλλά είναι όντος περίεργο γιατί δεν συμβαίνει συχνά 12.30 το βράδυ σε αυτή την περιοχή να συμβαίνει κάτι τέτοιο...

Όντως λοιπόν 10 λεπτά μετά που έσβυσαν οι μηχανές των οχημάτων, ακούω να σπάει ένα παράθυρο/τζάμι...
και σαν 1η αντίδραση ήταν να καλέσω το Αστυνομικό Τμήμα Νέας Μάκρης, και να τους αναφέρω το περιστατικό (ώρα 0:50) με ενημερώνουν πως δίνουν σήμα και κλείνω το τηλέφωνο.

όσο τους είδατε εσείς, άλλο τόσο τους είδα και εγώ!!! Ακόμα έξω είμαι αυτή την στιγμή που σας γράφω εδώ στο roufianos.com την καταγγελία μου, και δεν έχουν εμφανιστεί ακόμα!!!

Τι συμβαίνει λοιπόν; Είναι τόσο άχρηστοι; φοβούνται;

Μόνο κλήσεις ξέρουν να μοιράζουν και να κάνουν σούζες με τις μοτοσυκλέτες που εγώ και εσύ τους αγοράζουμε είναι ικανοί να κάνουν;

Καταγγελία απο αναγνώστη του roufianos.com