ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

4.2.11

Από τη συμμετοχή μου στην κίνηση ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ

Από τη συμμετοχή μου στην κίνηση ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ
Βγήκα για εξόρμηση χθες με την ομάδα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ της Νίκαιας. Είναι τρομερό το αίσθημα, όλοι είναι έτοιμοι, το μόνο που χρειάζεται για να κερδίσουμε είναι.. συμπαράσταση.
Από τις χθεσινές συνομιλίες με τους επιβάτες, μία μου έμεινε στην καρδιά και είναι ο λόγος που σας γράφω. Ωρυόμουν εγώ, βάλε τις φωνές στον ελεγκτή, δεν θα μας πεθάνουν κιόλας, πες του δεν έχω να πληρώσω, βάλε με φυλακή, καν’ τον να ντραπεί που παίρνει το 50% της κλήσης, που επωφελείται του δικού μας πόνου, δεν θα τολμήσει να σου κόψει κλήση. Μου λέει λοιπόν με συστολή μία ευπρεπής κυρία «πώς να τα πούμε αυτά κορίτσι μου που όλη μας τη ζωή μάθαμε να σκύβουμε το κεφάλι»…
Είναι ο λόγος που απευθύνομαι σε εσάς φίλοι μου, συναγωνιστές. Πρέπει να βγούμε έξω όλοι οι δυνατοί, να χτυπήσουμε τον ώμο του συμπολίτη μας, να μην αισθάνεται μόνος, να πολεμήσει, να μην φοβάται. Αν είμαστε εκεί θα το πιστέψει ότι δεν μπορούν να μας κάνουν τίποτα!!!
Στείλε mail για να μπεις στη λίστα του συντονισμού, τα παιδιά στέλνουν κάθε μέρα τις επόμενες συναντήσεις (epivattikis@gmail.com).
Στεφανία Λυγερού
Υ.Γ. Οι εργαζόμενοι στην ΕΘΕΛ στηρίζουν την κίνηση πολιτών ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ http://epivattikis.blogspot.com/2011/01/blog-post_31.html. Το είδα και στην πράξη.

stefania

Δεν υπάρχουν σχόλια: