ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

21.9.11

ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ!!!! ΑΥΡΙΟ ΑΥΤΟΙ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΜΕ ΨΗΦΟ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΡΑΤΣΙ........ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΗΔΗ…… (ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ. ..Η ΑΠΟΓΝΩΣΗ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΒΙΑΣ )

..... ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΕΚ ΝΕΟΥ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗΣ ΜΟΥ ΒΡΕΘΕΙ ΣΤΗΝ ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΜΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΑΙ ΕΝΝΟΩ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΜΟΥ ...... ΘΑ ΤΟΥ "ΠΑΡΩ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ"!!!

ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΝΟΩ!!! 

ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΣ !!!!! ΜΕ ΕΚΒΙΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΑΙΡΝΩ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ!!!


ΥΓ: ...ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΘΑ ΤΟΝ "ΠΛΗΡΩΣΩ' ΟΠΩΣ ΤΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ!! ΤΟ ΛΟΙΠΟΝ!! ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΚΥΡΙΟΙ!! 

ΣΣ: Δεν κοινοποιώ ποιά είναι η περιφέρεια μου στην οποία ζω και ο λόγος είναι εκ του πονηρού και προσωπικός!!! Διάβασα μια σχετική σας ανάρτηση και πήρα την απόφαση μια και ήδη είμαι άνεργος και τυχαίνει να έχω μόνο ένα σπίτι από τον πατέρα μου. Δεν έχω χρήματα και σίγουρα δεν έχω τίποτα να χάσω! Πιστεύω στην απόφαση μου και σας παρακαλώ να την δημοσιοποιήσετε!! Ξέρω ότι αυτή η απόφαση μου συνηστά "εγκληματική" ενέργεια και κάπως έτσι θα την ερμηνεύσουν αυτοί οι οποίοι παίρνουν αποφάσεις για την επιβίωση μου.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

ΣΧΕΤΙΚΟ:Ο ΛΑΟΣ "ΒΓΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΚΛΑΡΙ"......: ΟΠΟΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΝΑ ΚΟΨΕΙ ΤΟ ΡΕΥΜΑ ΜΟΥ ΘΑ ΤΟΝ ΑΦΑΛΟΚΟΨΩ"

ΣΧΟΛΙΟ ΛΗΜΕΡΙ
: Και βέβαια θα την ανεβάσουμε αγαπητέ φίλε όπως και το κάναμε αλλά θα θέλαμε πολύ σοβαρά να σας παρακαλέσουμε να μην προβείτε σε κάποια ενέργεια για την οποία θα μετανοιώσετε αργότερα! Ξέρουμε ότι η κυβέρνηση των απατεώνων και οι συνεργάτες κρατικοί λειτουργοί του καθεστώτος εξωθούν και τους πιο συντηρητικούς συνανθρώπους μας σε πράξεις απέλπιδες! Παρακαλούμε πολύ να ηρεμήσουμε και την δύναμη και την απόφαση σας να την διοχετεύσετε στον αγώνα ανατροπής του καθεστώτος !!

Δεν υπάρχουν σχόλια: