ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

8.9.11

Τις πταίει για τον ΚΕΕΠ?


Επειδή, με αφορμή το πρόσφατο περιστατικό του RMRS (ρωσικού νηογνώμονα) άνοιξε πάλι ο ασκός του Αιόλουπολύς λόγος γίνεται  για τον Κλάδο Ελέγχου Εμπορικών Πλοίων, την παθογένεια αλλά & την "αδυναμία" που χαρακτηρίζει το σύνολο των ελεγκτικών μηχανισμών του Σώματος (όπως & της χώρας), έχουμε να παρατηρήσουμε .........

Επειδή ο έλεγχος ενός πλοίου, Νηογνώμονα, πιστοποιητικών κλπ έχουν άμεση σχέση, όχι μόνο με την καλή & έντιμη πρόθεση των ελεγκτών, αλλά κυρίως με την εκπαίδευση & την εμπειρία των ενεργούντων προσώπων, πρέπει να επισημάνουμε την έλλειψη σωστής εκπαίδευσης (θεωρητικής – πρακτικής) & την αναγκαιότητα της "δια βίου κατάρτισης" των ενασχολούμενων στελεχών. 
Ούτε με την "αναβάπτιση" του Σώματος σε.... Ακτοφυλακή, ή των Υπουργείων από ΥΕΝ σε ΥΕΝΑΝΠ, ΥΘΥΝΑΛ, ΥΠΟΙΑΝ, ΥΠΑΑΝ & πάει λέγοντας ή τις αλλαγές/παραιτήσεις των υπουργών, ούτε κυρίως με μια Απόφαση τοποθετήσεως του Διευθυντή γίνεται κάποιος επιθεωρητής ή επιτυγχάνεται η επαγγελματική επάρκεια & η άρτια εκπαίδευσή του.
Κάποτε, με Κλαδάρχη Πελοπίδα, (που δεν διέθετε το απαραίτητο γνωστικό πεδίο, βάθος τεχνικών γνώσεων & εμπειρίας), πραγματοποιήθηκαν σεμινάρια επί σεμιναρίων & ακούστηκαν απόψεις προς τέρψιν & ωφέλεια των παρισταμένων. Προβλημάτισαν θετικά εκείνους που ήθελαν να μάθουν & είχαν την ευκαιρία να διδαχτούν, άσχετα εάν ορισμένοι μίλησαν για "ιδιοτελείς σκοπούς" των εμπνευστών τους. 
Στο Λ.Σ & στα υπουργεία του σήμερα, όπως & ανέκαθεν, υπηρετούν στελέχη με βαθιά γνώση των ναυτιλιακών & ναυτικών θεμάτων, των ελέγχων, των διεθνών συμβάσεων κλπ, κλπ (δεκάδες παρείχαν τις γνώσεις τους στις ιδιωτικές σχολές & στους νηογνώμονες), χωρίς η Ηγεσία να μπορέσει να τους εκμεταλλευτεί προς όφελος του λοιπού προσωπικού & της ίδιας της Υπηρεσίας. 
Έτσι, κατάντησε να είναι το μοναδικό παγκοσμίως Σώμα Ακτοφυλακής, (γιατί Ακτοφυλακή ήταν πάντοτε, ασχέτως αν δεν το έγραφε ο τίτλος) με πληθώρα επιστημόνων, το οποίο δεν διέθετε ανάλογα του αντικειμένου του, σχολεία & σεμινάρια (πέραν του Port State Control). Ένας Οργανισμός που δεν έχει την ικανότητα αυτοεκπαίδευσης, παροχής διπλώματος & την δυνατότητα πιστοποίησης των γνώσεων των στελεχών του είναι καταδικασμένος στην απαξίωση & στο ρόλο του κομπάρσου. Όταν δεν διαθέτει σχολεία για την επιμόρφωση του δυναμικού του αλλά & όσων (εκτός Λ.Σ) θα ενδιαφέρονταν (επί πληρωμή) να αποκτήσουν το υψηλής αξίας & αναγνωρισιμότητας πιστοποιητικό (πτυχίο ή δίπλωμα)  της Ελληνικής Coast Guard. Όλα τα άλλα είναι παραφιλολογίες.

Συζητείται δε ευρύτατα ότι αρκετοί από τους ελεγκτές ISM & ISPS επισκέπτονται & ελέγχουν πλοία χωρίς να γνωρίζουν "που πάν τα τέσσερα", πού είναι το δεξιά & αριστερά του πλοίου, εάν η μηχανή έχει πιστόνια ή "πιστόλια" & τι ρόλο παίζει το magic pipe Πάνε επειδή τους στέλνουν, φυσικά προς ιδιαίτερη ικανοποίηση των διαχειριστριών εταιριών & των DPA, χωρίς να φταίνε σε τίποτα τα στελέχη, αφού ουδείς φρόντισε να τους εκπαιδεύσει σωστά, εις βάθος, να επικαιροποιεί τις γνώσαεις τους & να κάνει έλεγχο του γνωστικού τους πεδίου με μια "κάθετη" αξιολόγηση & πιστοποίηση. Ακόμη πολλοί θυμούνται τα μειδιάματα των επιθεωρητών της EMSA όταν παρακολουθούσαν επιθεώρηση του Ε.Ν. (HRS). Ανάλογα γελούν & τα έμπειρα πληρώματα με τους ελεγκτές ή επιθεωρητές της σημαίας, δυστυχώς.
Τέλος, όπως συχνά έχει συζητηθεί & κατατεθεί εγγράφως από ικανούς & έμπειρους αξιωματούχους & άλλα στελέχη, δημοσιοποιήθηκε δε & στην ... "διακοσμητική" διαδικτυακή διαβούλευση για το νέο Αρχηγείο ΛΣ-ΕΛ.ΑΚ,
<<......ο φορέας διενέργειας επιθεωρήσεων & ελέγχων των πλοίων, είναι απαραίτητο να μην ταυτίζεται με εκείνον της πιστοποίησης (έκδοσης πιστοποιητικού). Πρέπει δηλαδή να διαφέρει ο πρωτογενής από τον δευτερογενή φορέα επιθεώρησης. Γι΄αυτό,  όταν ένα πλοίο παρακολουθείται & πιστοποιείται από Α.Ο (νηογνώμονα), οι έλεγχοι που ενεργεί ο ΚΕΕΠ είναι πιο σωστοί, αντικειμενικοί & ορθολογικοί αφού εμπίπτουν στην  πιο πάνω περίπτωση & πρακτική δηλαδή διαφορετικός πρωτογενής & δευτερογενής φορέα επιθεώρησης>>.
Με τον τρόπο & το πνεύμα λειτουργίας του σήμερα, ο ΚΕΕΠ, ενεργεί κυρίως  
ως πρωτογενής φορέας επιθεώρησης & ως εκ τούτου αδυνατεί να ελέγξει ουσιαστικά (ως δευτερογενής) τα πλοία όταν καλείται, ενώ η έλλειψη εμπειρίας δεν επιτρέπει τον εις βάθος έλεγχο των νηογνωμόνων, οι οποίοι αναντίρρητα διαθέτουν πλεόνασμα γνώσεων & εμπειρίας.
Η από ετών υπο-στελέχωση δε της Υπηρεσίας αυτής, διαιωνίζει & επιτείνει το πρόβλημα, το οποίο πρέπει αντιμετωπιστεί με την ανάλογη σοβαρότητα & υπευθυνότητα από την Ηγεσία, κυρίως την πολιτική. Ευτυχώς που η ADAC λόγω οικονομικής κρίσεως δεν μας επισκέφτηκε & εφέτος!
Συνεπώς, όπως πιστεύουν & έμπειροι ναυτικοί, επιθεωρήσεις-έλεγχοι, πρέπει να πραγματοποιούνται κυρίως εν πλω (όπως στα διεθνή πλοία) & όχι μόνον στα λιμάνια, γιατί ένας έλεγχος ασφάλειας έχει νόημα, όταν το πλοίο βρίσκεται σε πραγματικές συνθήκες λειτουργίας & όχι μεταξύ "τυρού & αχλαδιού". Εν όρμω μπορεί να γίνονται κυρίως τα γυμνάσια & ορισμένες δοκιμές εξοπλισμού. Η μεγαλύτερη δε αδυναμία των πλοίων παρατηρείται στην έλλειψη κατάρτισης & εμπειρίας των πληρωμάτων στα γυμνάσια! Μέγα πονεμένο κεφάλαιο & πονοκέφαλος εταιριών, επιθεωρητών αλλά & πληρωμάτων!!! Στα προηγμένα (& χωρίς αγκυλώσεις, ) ναυτικά κράτη, ανεπαρκής εκπαίδευση πληρώματος, έλλειψη συντονισμού ή μη επίτευξη  του χρόνου εγκατάλειψης σημαίνει αυτόματα "κράτηση του πλοίου" μέχρι νεωτέρας & ούτε τηλέφωνα, ούτε απειλές, ούτε .... "λάβαμε γνώση" υπάρχουν!
Συνεπώς ίσως δεν αποτελεί υπερβολή όταν "ερμηνεύονται" τα αρκτικόλεξα του εν λόγω Κλάδου ως: Κέντρο Εξαγνισμού Επικινδύνων Πλοίων" ή
Κλάδος Εκμαυλισμού Εντίμων Πολιτών ή ..... Κλάδος Εξυπηρέτησης  Ευπόρων Πολιτών.
Αδιάψευστος μάρτυς οι μετακινήσεις από & προς την Γρ. Λαμπράκη τα τελευταία χρόνια, ο αριθμός των "κομμένων" ή "συστημένων" μεταθέσεων & τα ονόματα όσων .... ουδέποτε μετακινήθηκαν.
Λαϊκισμός θα πουν ορισμένοι. Είναι γνωστό, όμως, πως η ύβρις περί λαϊκισμού λειτουργεί ενίοτε ως ψευδοεπιχείρημα -ασπίδα για τους ανίκανους και αδιάφορους.
Με θαλασσινούς χαιρετισμούς.

Δεν υπάρχουν σχόλια: