ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

10.11.11

Προλαβαίνω; Θέλω να γίνω Πρωθυπουργός

Ανοιχτή επιστολή προς τους απερχόμενο και εν αναμονή πρωθυπουργούς
ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ
Οι ανάγκες, οι δικές σας  και η δική μου, όντας άνεργος, με κάνουν να συμβάλλω στην εθνική προσπάθεια αναζήτησης πρωθυπουργού εθνικής ανάγκης και γιατί όχι δικής μου σωτηρίας.
Αν, δεν σας κάνω, μπορείτε να ζητήσετε βιογραφικά μέσω του opengov.gr
Παραλείποντας πολλά προσόντα μου, θα σταθώ στα πιο σημαντικά.
- Η επαγγελματική μου σταδιοδρομία μπορεί να χαρακτηριστεί με μία λέξη: "πολυτεχνίτης". Και οσονούπω, ερημοσπίτης, χάρις στα δίκαια φορολογικά μέτρα της έντιμης τελευταίας διακυβέρνησης.
Έχοντας διαχειριστεί, αξιοπρεπώς τις αλλεπάλληλες χρεοκοπίες μου, θεωρώ αυτό σημαντικό προσόν, για να διαχειριστώ και τη χρεοκοπία της χώρας προς το χειρότερο.
- Είμαι αγωνιστής του Πολυτεχνείου. Και μπορεί να μην ήμουν μέλος της Συντονιστικής του Επιτροπής, ήμουν μέλος της συντονιστικής επιτροπής του μικρού πολυτεχνείου ( δεν πιάνεται αυτό;)
- Έχω διατελέσει ιδρυτικό και επί πολλά χρόνια μέλος του ΠΑΣΟΚ , υπό την εμπνευσμένη καθοδήγηση του πατρός του ενός εξ υμών.
- Έχω διατελέσει υποστηρικτής και παραλίγο υποψήφιος βουλευτής του ΕΣΚ των Γ.Αρσένη και Λούκας (τώρα, που αυτή επέστρεψε στην κοινοβουλευτική ομάδα, είναι μια καλή ευκαιρία να επιστρέψω κι εγώ, ως πρωθυπουργός).
- Έχω διατελέσει συνομιλητής και υποστηρικτής του Αντώνη Σαμαρά και της Πολιτικής του Άνοιξης, που θα έρθει σε λίγο, αλλά με άλλο όνομα. (Έχουμε πιει καφέ στο Κεφαλάρι, περισσότερες από μία φορά, γνωρίζω τα πατριωτικά του αισθήματα και διατελώ μακρινός (πολύ μακρινός) συγγενής της συζύγου).
- Έχω στηρίξει και τον νεοφιλελευθερισμό, μετά τον πατριωτισμό και τον σοσιαλισμό, εκφράζοντας την συμπάθεια μου στους Ταύρους του Στέφανου Μάνου, του οποίου ήμουν διοργανωτής τοπικών πολιτικών εκδηλώσεων σε εκείνα τα ηρωικά χρόνια.
- Έχω διατελέσει συνδαιτημόνας και συνομιλητής μελών της ιστορικής οικογένειας του Μητσοτακέικου και λαμβάνω κάρτα στην ονομαστική μου εορτή, από την Ντόρα.
- Έχω ψηφίσει όλα τα κόμματα, που μου έχει προτείνει η τηλεόραση, εκτός από το ΛΑΟΣ και το ΚΚΕ. (για το τελευταίο θλίβομαι, αλλά δύναμαι να επανορθώσω , λίαν προσεχώς)
- Όμως, στελέχη από όλο το τοπικό πολιτικό φάσμα (που μαζί τα τρώγαμε) έχει υποστηρίξει κατ΄επανάληψη το ηθικό μου ανάστημα έναντι κατηγοριών, όπως η υπεξαίρεση δημοσίου χρήματος, η μαστροπία, η διάρρηξη αυτοκινήτου κλπ.
Είμαι ένα πρόσωπο κοινής αποδοχής σε τοπικά και εθνικά φαγοπότια. (115 κιλά, παρά τη δίαιτα στην οποία με έχει υποχρεώσει η πολιτική Λαϊκής Υγείας της τελευταίας διακυβέρνησης)
Πληρώ όλες τις προδιαγραφές διαφθοράς, διαπλοκής και του "μαζί τα φάγαμε" .
- Έχω διατελέσει, επίσης, συνομιλητής στελεχών της Χρυσής Αυγής (με απείλησαν με ξυλοδαρμό, αλλά αυτό οφείλετο σε παρεξήγηση των αγαθών προθέσεων μου)
- Μπορώ να προσκομίσω σωρεία αποδείξεων πως έχω ανταλλάξει χειραψία και ολίγες λέξεις με πολλά στελέχη των κομμάτων, που δεν έχω αναφέρει στα προηγούμενα προσόντα μου (Αλαβάνος, Κουβέλης,  Κωνσταντόπουλος, Καζάκης κ.ά.)
- Έχω διατελέσει, πρόσφατα, μέλος του μεγάλου κινήματος της Σπίθας του Οδηγητή Μίκη Θεοδωράκη.

- Φυσικά, ως ευκόλως εννοούμενο, παραλείπεται η συμμετοχή με πολλούς, σε φαγοπότια, τα οποία έλαβαν χώρα σε ταβέρνες, χαμαιτυπεία, χορτοφαγεία, ταχυφαγεία και γαλλικά εστιατόρια, καλύπτονας όλο το φάσμα της εθνικής, μεσογειακής και ευρωπαϊκής γαστριμαργίας.  (Τελικά, όμως, δεν το παραλείπω, γιατί εκ των υστέρων, το θεώρησα σημαντικότατο. "Στερνή μου γνώση να σ' είχα πρώτα")
Χάρις σε αυτό το προσόν, μπορών να εκπροσωπήσω επαξίως τη χώρα στα συμπόσια των Βρυξέλλων, του Στρασβούργου, του Νταβός και ενίοτε των Καννών. (Τας Βρυξέλλας έχω επισκεφθεί, ως προσκεκλημένος της κ. Άννας Διαμαντοπούλου. Νομίζω πως πρέπει να εκτιμηθεί, δεόντως και το προσόν αυτό).
Με τόσα προσόντα που έχω, πως να προλάβω το χρόνο που τρέχει , αμείλικτος και απειλεί τη χώρα με διεθνή διασυρμό;
Είναι απαράδεκτο ο αντιπρόεδρος να μη θέλει να παραχωρήσει τη θέση του σε ένα τραπεζίτη και μέλος της Trilateral Commission, ονόματι Παπαδήμο, όταν εσείς, παμμέγιστοι ηγέτες, έχετε θυσιάσει την τωρινή πρωθυπουργία και έχετε αναβάλλει την αυριανή.

Για συντομία, θα κλείσω και θα σταθώ μόνο στο καλύτερο μου προσόν:
- Θα μπορούσα να προσκομίσω σωρεία συστατικών επιστολών από έγκριτα στελέχη της ωραίας πολιτικής μας ζωής, αλλά δεν θέλω να τους εκθέσω, μια και θα διαπιστώσουν, με τι μαλάκα είχαν να κάνουν.
Και αυτό ακριβώς, είναι το καλύτερο και σημαντικότερο προσόν, για τη θέση του πρωθυπουργού. Ένα προσόν, που μπορεί να συγκεντρώσει ευρύτατη διακομματική υποστήριξη:
Όπως λέει και ο λαός: "μαλακίες κάνω και μόνος μου". Επειδή αυτό το τελευταίο έχει διαπιστωθεί πως το κάνει και η νέα διακυβέρνηση, παγκοσμίως και εγχωρίως, νομίζω πως είμαι ο καταλληλότερος για πρωθυπουργός.
Μπορώ να κάνω απίστευτης ευφυίας μαλακίες, μια και, όπως διαπιστώσατε  από την περίληψη του πλούσιου βιογραφικού μου, τις κάνω  εδώ και μια ζωή. Με  μια μικρή διαφορά: Ως απλός πολίτης τις μαλακίες τις πληρώνω, ως πρωθυπουργός, θα τις κάνω και θα πληρώνομαι και τελικά θα τις πληρώνουν άλλοι.
Σαν ύστατο  αποδεικτικό στοιχείο, σαν απελπισμένη έκκληση προς την ευφυία σας,  για την ύπαρξη του πλέον απαραίτητου προσόντος, για τη θέση του πρωθυπουργού,  μπορώ να σας προσκομίσω δημόσιες δηλώσεις μου, ότι ανήκω στο νεόκοπο και άτυπο κίνημα των αυνανιστών και συμμετέχω στην διαμόρφωση εμπεριστατωμένου πονήματος για το "ρόλο του αυνανισμού στην σύγχρονη πολιτική ιστορία".
Εν αναμονή της  ταχείας απάντησης σας,
παραμένω
Ευπειθέστατος  στα κελεύσματα της παγκόσμιας οικονομικής διακυβέρνησης
Γιάννης Αγιάννης, είς εκ των αθλίων μιας ακατανόμαστης διαδικτυακής αθλιότητας.

Ελληνικέ Λαέ,
Ζητώ την υποστήριξη σας στο αίτημα μου και μην ανησυχείτε:
Θα ισχύσει το : "μνήσθητι μας κύριε, όταν έλθεις εν τη βασιλεία σου"

ΥΓ. Ελπίζω να προλάβω τον άτιμο το χρόνο που τρέχει και τις δικές σας σοφές επιλογές. Αλλά κι αν δεν σας προλάβω, ικανότατοι, δε βαριέσαι. Τι είχαμε τι χάσαμε.
Έχω, όμως, μια απορία: Αυτές οι Βρυξέλλες, τόσα σας έχουν δώσει και τα έχετε καταπιεί αμάσητα. Δεν μπορούν να σας στείλουν κι έναν πρωθυπουργό; Αφού ξέρουν τι θα πει "ελληνική πολιτική τάξη". Ο Όλης ο Ρεν , λίγο πριν, ζητούσε γραπτές υπεύθυνες δηλώσεις. Έναν πρωθυπουργό δεν μπορεί να σας στείλει, να τελειώνει το θέατρο; Τι με βάζετε και γράφω μαλακίες και εκτίθεμαι ανεπανόρθωτα; Γελάει ο πλανήτης μας, αντί, ως πλανητάρχες που είμαστε, να μη τους φυτέψουμε εκεί που χέζουν, την βόμβα χρέους, που μας φόρτωσαν. Κότες. Ε, κότες.


(Κάθε σοβαρό βιογραφικό σημείωμα πρέπει να γαρνίρεται από εικόνα του Δον ΨΥΧΩΤΗ)

http://ithacanet.gr

1 σχόλιο:

Σατυροι είπε...

Στρατιώτης έχεις πάει;διπλή υπηκοότητα;σπουδές στο εξωτερικό(κατά προτίμηση στην Βοστόνη);
Και τέλος,είσαι "ηθικό" στοιχείο;