ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

20.4.13

Καταργούν χιλιάδες οργανικές θέσεις. Ετοιμάζουν κατάργηση σχολείων

www.kathigitis.org
ΚΑΤΑΡΓΟΥΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ
ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
ΑΠΟΛΥΟΥΝ 10.000 ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ

Το Υπουργείο Παιδείας με το έγγραφο (44506/Δ4/02-04-2013) που απέστειλε στους Περιφερειακούς Διευθυντές Π.Ε. & Δ.Ε. Εκπαίδευσης προετοιμάζεται να καταργήσει χιλιάδες οργανικές θέσεις. Συγκεκριμένα το έγγραφο αυτό αναφέρει ότι : «… μεγάλος αριθμός σχολικών μονάδων διατηρεί αυξημένη οργανικότητα, η οποία είναι δυσανάλογη με το μαθητικό δυναμικό…». Για όποιον διατηρεί ακόμα αμφιβολίες, το έγγραφο καθορίζει και τις ακόλουθες ενέργιες του Υπουργείου με τη φράση: «Ενόψει της έκδοσης Υπουργικών Αποφάσεων σχολικών μεταβολών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης». Πράγματι, οι διευθυντές των σχολικών μονάδων κλήθηκαν κατεπειγόντως να … απολογηθούν για την «απόκλιση οργανικότητας του σχολείου και του αριθμού μαθητών» εντός δύο ωρών και μέχρι το μεσημέρι της Πέμπτης 4 Απρίλη! Οι σχετικοί πίνακες του Υπουργείου που δημοσιεύτηκαν, με τις νέες οργανικότητες που προωθούνται για κάθε σχολική μονάδα, αποκάλυψαν το μέγεθος της σφαγής: μιλάμε για απώλεια χιλιάδων οργανικών θέσεων σε πανελλαδικό επίπεδο!
 
Η πολιτική αυτή του Υπουργείου Παιδείας έρχεται να υλοποιήσει τους ψηφισμένους στόχους του μνημονίου και συγκεκριμένα την κατεύθυνση: «περικοπές στο εκπαιδευτικό προσωπικό μέσω της αύξησης του ωραρίου των εκπαιδευτικών». Επομένως, το «κούρεμα» της οργανικότητας, οι συμπτύξεις/συγχωνεύσεις, η αύξηση ωραρίου, η κατάργηση του αμετάθετου και οι υποχρεωτικές μετακινήσεις σε επίπεδο επικράτειας, είναι εργαλεία εφαρμογής του στόχου «δραστικός περιορισμός και ευελιξία του εκπαιδευτικού προσωπικού». Γι’ αυτό και ο αγώνας για την υπεράσπιση του δημόσιου σχολείου και των εργασιακών μας δικαιωμάτων είναι κομβικό επεισόδιο του συνολικού αγώνα για την ανατροπή των μνημονίων και συνολικά της πολιτικής κυβέρνησης – ΕΕ – ΔΝΤ. Άλλωστε, δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι η επίθεση στην οργανικότητα των σχολείων εξαπολύεται τις ίδιες ημέρες που η τρόικα επανήλθε δριμύτερη και απαιτεί άμεσα απολύσεις χιλιάδων δημοσίων υπαλλήλων. Τα πρώτα θύματα αυτής της πολιτικής είναι οι χιλιάδες αναπληρωτές συνάδελφοί μας που το Σεπτέμβριο θα μείνουν άνεργοι αν αυτά τα μέτρα υλοποιηθούν.
 
Η απάντηση του εκπαιδευτικού κινήματος πρέπει να είναι μαζική και άμεση. Να ξεσηκωθούν και οι πέτρες απέναντι στα αντιεκπαιδευτικά σχέδια αποδόμησης και διάλυσης της δημόσιας εκπαίδευσης.
Αγωνιζόμαστε για :
· Μαζικούς διορισμούς μόνιμων εκπαιδευτικών, ώστε να καλυφθούν όλα τα κενά
· Καμιά κατάργηση οργανικής θέσης – καμιά αύξηση ωραρίου – καμιά υποχρεωτική μετακίνηση

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Η οργανικές θέσεις δασκάλων/καθηγητων για ένα σχολείο - σύμφωνα με τους καρεκλοκένταυρους του υπουργείου - βγαίνουν από τη διαίρεση του αριθμου των μαθητων διά του 25 για την πρωτοβάθμια εκπ/ση και δια του 30 για τη δευτεροβάθμια.

Έτσι βάσει αυτού το μπακαλίστικου υπολογισμού, ένα δημοτικό σχολείο με 100 μαθητές πρέπει να έχει 4 δασκάλους. Ούτε μισό παραπάνω! Κάποιες τάξεις (2 στην περίπτωση του παραδείγματος)πρέπει να κανουν συνδιδασκαλία, να είναι στην ίδια αίθουσα με κοινό δάσκαλο.

Πάμε λοιπόν ολοταχώς σε ολιγοθέσια σχολεία προηγούμενων δεκαετιών για την πλειονότητα των σχολείων της επαρχίας, κυρίως λόγω της ιδιαιτερότητας της γεωγραφικής διασποράς των σχολικών μονάδων.

Αν π.χ. το συγκεκριμένο σχολείο έχει από 17 μαθητές σε κάθε τάξη (17 * 6 =102 και λειτουργεί με 6 δασκάλους φέτος) πρέπει από του χρόνου να γίνει 4/θέσιο με ότι αυτό συνεπάγεται για την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης.

Δύο οργανικές λιγότερες στις έξι σημαίνει μείωση 33,3%. Ακολουθούν "κινητικότητα" , "διαθεσιμότητα" , "υποχρεωτικές μεταθέσεις" , "κίνητρα για αποχώρηση" , κλπ, κλπ για χιλιάδες εκπαιδευτικούς.