ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

1.8.13

ΔΗΜ. ΑΝΤΩΝΙΟΥ: ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΙ "ΣΤΑΜΑΤΕΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΑΥΤΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ"


ΤΟ ΤΧΣ μας ΑΠΑΝΤΑΕΙ: Το ΤΧΣ, θορυβημένο προφανώς και σε μια κραυγαλέα συγκυρία με τις αναρτήσεις μου, ανακοίνωσε χθές! (31-07-2013) ότι εξαγόρασε την Eurobank κατά 95% και ασκεί αυτό (το ΤΧΣ) την πλήρη διαχείρισή της, αλλά τελικά ΔΕΝ συγχωνεύτηκε μαζί της (αρ..68-66 Ν.2190/20). 
Συνεπώς, η eurobank διατηρεί το δικαίωμά της για την απαίτηση των δανείων της (την ενεργητική νομιμότητα), παρόλο που άλλαξε κατά 100% ιδιοκτήτη και διαχειριστή (το ΤΧΣ). 
Μας αφαίρεσαν ένα όπλο σε σχέση με αυτά που λέγαμε, πιστεύοντας ελλόγως ότι η eurobank λύθηκε και συγχωνεύτηκε με το ΤΧΣ
Διατηρούμε όμως ισχυρότερα όπλα...δείτε τις παρακάτω αναρτήσεις μου για τα ληξιπρόθεσμα δάνεια και την ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών.
Σε κάθε περίπτωση, επειδή πολλά απίθανα συμβαίνουν, έχω ζητήσει από την ΤτΕ να με ενημερώσει επίσημα για το νομικό καθεστώς της Eurobank και θα σας ενημερώσω.
Δημ. Αντωνίου

ECB, TτΕ, ΣΔΟΕ και ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ, ΕΡΕΥΝΟΥΝ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΛΗΞΙΠΡΟΘΕΣΜΑ ΔΑΝΕΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΕΦΑΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ! (συγκλονιστικό έγγραφο)
 
Πριν από μήνες δημοσίευσα την μελέτη μου (δείτε την στο link στο τέλος του κειμένου) με τίτλο:  
«Ληξιπρόθεσμα δάνεια και Ανακεφαλοποίηση τραπεζών», με την οποία κατήγγειλα τεκμηριωμένα, ότι παρόλο που οι τράπεζες Eθνική, Πειραιώς, Alpha και Eurobank, αποζημιώθηκαν πλήρως με την ανακεφαλοποίηση των 50 δις., αποκλειστικά για την ζημίες που υπέστησαν από το PSI και τα ανεξόφλητα ληξιπρόθεσμα δάνεια των δανειοληπτών, αυτές κατά τρόπο εγκληματικό, απαιτούν τα δάνεια αυτά και για δεύτερη φορά από τους δανειολήπτες! 
Την καταγγελία μου αυτή την υπέβαλα στην Ευρωπαική Κεντρική Τράπεζα (ECB), ως εποπτεύουσα των ευρωπαϊκών τραπεζών αρχή και τους είπα ότι το θέμα αυτό συνιστά το μεγαλύτερο οικονομικό έγκλημα και σκάνδαλο στην Ελλάδα, ισότιμο του Χρηματιστηρίου, αλλά τραγικότερο αυτού ηθικά. 
Η ΕCΒ έστειλε το έγγραφο αυτό (όπως το έκανα κι εγώ αυτοτελώς) στο υπουργείο οικονομικών το οποίο, το κοινοποίησε στις αρμόδιες αρχές με το αρ. πρωτ. ΑΠ Β.871/12-06-2013 έγγραφό του (δείτε το στην φωτογραφία), για να γίνει έρευνα επί του θέματος αυτού. Και οι αρχές που το έστειλε είναι, μεταξύ άλλων: Υπουργείο Ανάπτυξης, ΣΔΟΕ, Εισαγγελέα Χαλκίδος (επειδή το κατήγγειλα εγώ) !! 
Το θέμα πλέον παίρνει τεράστιες διαστάσεις, διότι οι αρχές αυτές πρέπει πλέον να ενεργήσουν με εντολή του Στουρνάρα (δηλ. των Τροικανών Ελεγκτών, οι οποίο, αν μη τι άλλο, είναι τέρατα σε θέματα μαύρου χρήματος) και αναμένονται σύντομα σημαντικότατες εξελίξεις. 
Οι πρακτικές συνέπειες του θέματος αυτού είναι οι εξής: Με την κατάθεση ως ενστάσεων της καταγγελίας μου αυτής και του εγγράφου του υπουργείου οικονομικών σε οποιοδήποτε δικαστήριο που δικάζει θέματα δανείων των παραπάνω 4 τραπεζών, το δικαστήριο ΔΕΝ μπορεί να συνεχίσει την δίκη, όσο διαρκεί η έρευνα αυτή….αντιλαμβάνεστε την σημασία του γεγονότος αυτού. 
Και τέλος, είμαι σίγουρος ότι θα δικαιωθούν οι απόψεις μου και τα δάνεια των δανειοληπτών που κυνηγάνε τώρα οι τράπεζες θα κριθούν ως εξοφλημένα !!...ακούστε με…ποτέ δεν διαψεύσθηκα…όχι εγώ….αλλά η αλήθεια. ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΤΕ…πλέουν τα λοίσθια.


http://zoidosia.blogspot.gr/2012/12/blog-post.html (Ληξιπρόθεσμα Δάνεια και Ανακεφαλαιοποίηση Τραπεζών)



ΥΣ: Σας ευχαριστώ πολύ. Με κάνατε τον πλουσιότερο άνθρωπο. 
Τα συναισθήματα που ζω μαζί σας σ` αυτήν την τραγωδία που ζούμε, δεν είχα φανταστεί ότι υπάρχουν καν. 
Είναι συγκλονιστικό να ακούω ανθρώπους άγνωστους να μου λένε μυστικά τους και να μου ζητούν βοήθεια "επειδή φοβούνται"....αυτό με τρελαίνει...δεν μπορώ να το ακούω, δεν μπορώ να ακούω ανθρώπους φοβισμένους σε μια δημοκρατία. 
Μου δίνετε την μεγαλύτερη ευτυχία που έχω ποτέ νοιώσει-σας ορκίζομαι στην Στελλάνα-όταν μου λέτε "γιατρέ μας έδωσες κουράγιο, μας ησύχασες...". 
Και να θυμάστε: "Ηρωικοί αγώνες στην ιστορία είναι οι ιεροί αμυντικοί αγώνες κατά των βάρβαρων εγκληματιών εισβολέων...". 

Και εμείς γράφουμε ιστορία "ηρώων". Νασται καλά, ευχαριστώ. Θα τους ισοπεδώσουμε.
 Δημ. Αντωνίου

Δεν υπάρχουν σχόλια: