ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

6.9.08

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ....."Η ΥΕΝΑΝΠ/ΔΕΕ ...-ΠΕΡΑ ΒΟΣΚΕΙ-.."

ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΕΝΟΣ ΑΠΟΜΑΧΟΥ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ..ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗ ΝΟΜΙΚΟΥ ΠΟΥ ΣΤΟ email ΜΑΣ ΕΚΔΗΛΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΑ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΔΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΑΥΤΟΣΎΝΗ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΤΗΣ ΑΡΜΟΖΕΙ ..................
ΑΝΑΡΤΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΤΟΥ

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

Στίς 02/09/08 μου κάνατε την τιμή [ ΜΟΝΟΝ ΕΣΕΙΣ http://tolimeri.blogspot.com/2008/09/blog-post_02.html] να αναρτήσετε την καταγγελία μου για ένα τόσο πολύ σοβαρό θέμα,που αφορά την ασφάλεια των επιβατών,που "ΕΝ ΑΓΝΟΙΑ ΤΟΥΣ" ταξιδεύουν με τα πλοία του Αργοσαρωνικού,επισήμανση που έκανα εγώ προσωπικά,ταξιδεύοντας με την "ΝΕΦΕΛΗ",ένα μήνα νωρίτερα.
Φυσικά αναφέρομαι και στά πλοία ΑΠΟΛΛΩΝ ΕΛΛΑΣ - ΑΡΤΕΜΙΣ κλπ.που έχουν τα ίδια προβλήματα και υπάρχει ο φόβος -"φτου στο στόμα μου" - να θρηνήσουμε θύματα,σε περίπτωση ατυχήματος,πυρκαιάς κλπ.....

Μόλις πρό ολίγου έγινα κοινωνός "έκθεσης ελέγχου αυτοψίας",που διενεργήθηκε στο Ε/Γ - Ο/Γ "ΑΡΤΕΜΙΣ" τον Μάιο του 2008, από κλιμάκιο επιτροπής,η οποία συγκροτήθηκε με την υπ' αριθ.12/2008/22-04-08 απόφαση ΥΕΝ-ΑΝΠ,σύμφωνα με την Κ.Υ.Α. αριθ.2/83008/0022/11-12-2000 (ΦΕΚ 1503 Β/2000),απαρτιζόμενον από τους:

1.- Υποναύαρχο Λ.Σ. ΣΑΡΛΗ Μ. (Πρόεδρος της Ε.Ε.Ε.Ε.Π)
2.- Υποπλοίαρχο Λ.Σ. ΚΑΡΠΗ Ν.( Γραμματεύς της Ε.Ε.Ε.Ε.)
3.- ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ Κων/νος ( Μέλος Ναυτικού Επιμ/ρίου ,ναυπηγός)
4.- ΜΑΝΙΟΣ Εμμανουήλ (Μέλος Τεχνικού Επιμ/ρίου,ναυπηγός)

Ληφθείτω υπ'όψιν σας ότι κατά την διάρκεια της αυτοψίας,παρέστησαν και οι :

1.- Αντιεισαγγελέας Ναυτοδικείου Πειραιά,κυρία ΜΠΙΜΠΙΛΑ Χριστίνα
2.- ΚΡΟΜΜΥΔΑΣ Κοσμάς (εκπρόσωπος ΚΕΕΠ)
3.- ΜΠΗΤΡΟΣ Παναγιώτης(Πλοίαρχος του πλοίου)

Ανέβηκαν όλοι τους στο κατάστρωμα του αναφερόμενου πλοίου, όπου "φεύ",διεπίστωσαν ότι το ύψος ρίψης ανεμόσκαλας από το κατάστρωμα,ήταν " 9,5 μέτρα"!!!!!!!
Επίσης διεπιστώθη ότι η ανεμόσκαλα "άγγιζε" την επιφάνεια της θαλάσσης,με "άφορτη κατάσταση".Πόσο μάλλον όταν ήταν πλήρες επιβατών το πλοίο.

Π Ρ Ο Σ Ο Χ Η. - Σύμφωνα με τους κανονισμούς,η εγκατάλειψη πλοίου πρέπει να γίνεται από τα 4,5 μέτρα και όχι με ανεμόσκαλες.Συνεπώς,"θα έπρεπε προ πολλού",να είχαν τοποθετηθεί τα απαιτούμενα μέσα από τον κανονισμό της EUROSOLAS!!!!!
H δε εξαίρεση που έχει δοθεί για το εν λόγω πλοίο,Α Ν Τ Ι Κ Ε Ι Τ Α Ι ΠΛΗΡΩΣ στην προυπόθεση του άρθρου 7,παρ.3 της EUROSOLAS.

Κανονικά το πλοίο δεν έπρεπε να αποπλεύσει από το λιμάνι του Πειραιά.
Ο πλοίαρχος του πλοίου κ.ΜΠΗΤΡΟΣ Παναγιώτης,ανέφερε ότι το πλοίο είναι ικανό να φύγει ,σύμφωνα με ( ΑΚΟΥΣΟΝ ΑΚΟΥΣΟΝ ) τον ....υπεύθυνο κατά Νόμον Πλοίαρχον του πλοίου,για κάτι που συνεφώνησε και ο παριστάμενος πρόεδρος της Πανελλήνιας Ενωσης Πλοιάρχων Εμπορικού Ναυτικού ( ΠΕΠΕΝ ).

Εγώ προσωπικά και στους δύο αυτούς συναδέλφους μου,άν μου επιτρεπώταν,θα τους έλεγα τι δουλειά να πάνε να κάνουνε....
Πρός το παρών,"καταδικάζω" την απόφασή τους αυτή.{ Είπαμε ,κύριοι, Πλοίαρχος = ο μετά Θεόν }
ΟΧΙ όμως μέχρι αυτού του σημείου η "υπεροψία σας" κύριοι συνάδελφοι.....
Να σας δώ όμως,που θα "κρυφτείτε" όταν συμβεί το μοιραίο και ...........
Τότε θα ζητάτε επιείκια ,όπως συμβαίνει πάντα σε τέτοιες περιπτώσεις.

Συνυπεύθυνοι για το ότι δεν απαγορεύτηκε ο απόπλους του πλοίου,ήσαν - κατά τον Νόμον - τόσον η κ.Εισαγγελεύς ,όσον και ο Υπον/ρχος Λ.Σ. κ.ΣΑΡΛΗΣ Μ.

Τίθενται τα εξής ερωτήματα όμως.
1.- Γιατί παραιτήθη στην συνέχεια η κ.εισαγγελεύς ?( Με ποιό δικαίωμα και βάσει ποίου Νόμου;) Και ποιός αντικατέστησε την παραιτηθείσα εισαγγελέα?
2.- Που "βόσκει" το πόρισμα της συγκεκριμένης αυτής αυτοψίας?
3.- Τι έχει να μας πεί η Πολιτική και Στρατιωτική ηγεσία του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας και μέχρι πότε θα ενεργούν μερολιπτικά υπέρ των εφοπλιστών ΄"ρισκάροντας" την ζωή των επιβατών και πληρώματος?
4.- " ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΥΣ " !!!!!!!!!!!!!!

Επεται και συνέχεια ,κύριοι.......

Ιωάννης Εμμ.Νομικός

1 σχόλιο:

Άνεμος είπε...

Συγχαρητήρια για την ανάρτηση.
Πραγματικά αναρωτιέμαι από που μπορεί να πηγάζει μία τέτοια νοοτροπία, η οποία είναι και γενικότερη...
Πριν το τραγικό ναυάγιο στις Πόρτες (έτσι δε λέγονταν οι βράχοι έξω από την Πάρο;), είχα παρατηρήσει πολλές φορές ταξιδεύοντας στο Αιγαίο, πως οι τροχαλίες που θα κατέβαζαν τις σωστικές λέμβους στο νερό σε περίπτωση ανάγκης, ήταν βαμμένες με αυτά τα πολύ δυνατά ναυτικά χρώματα πολλές φορές και είχαν ενσωματωθεί στο σκελετό στήριξης.
Μετά το ναυάγιο, δεν το έχω παρατηρήσει, όσες φορές τουλάχιστον θυμήθηκα να το προσέξω.
Θυμήθηκα και κάτι άλλο.
Στη Νέα Φιλαδέλφεια, όπου μεγάλωσα, υπήρχε μία διασταύρωση απ' όπου εκατοντάδες παιδάκια πηγαίνοντας μόνα τους στο σχολείο κινδύνευαν. (Τότε τα παιδάκια πήγαιναν από μικρά μόνα τους στο σχολείο. Δεν υπήρχαν οι σημερινοί κίνδυνοι...) Συχνά κάποιο αυτοκίνητο χτύπαγε και ένα.
Όταν οι γονείς απαίτησαν την εγκατάσταση σηματοδότη, πήραν την απάντηση πως απαιτείται θάνατος από ατύχημα για να γίνει αυτό!!!
Δεν ξέρω που βασιζόταν η απάντηση, αλλά ίσως δεν ήταν παράτυπη...
Εννοώ δηλαδή πως ίσως υπάρχουν περιπτώσεις, που και νομικά είναι κατοχυρωμένη η υποχρέωση των αρχών στην καταστολή επικίνδυνων καταστάσεων κι όχι στην πρόληψη αυτών...