ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

29.10.08

Η ΔΙΕΘΝΗΣ ΚΡΙΣΗ ..."ΝΑΥΑΓΕΙ" ΤΗΝ ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Α Π Ο Κ Λ Ε Ι Σ Τ Ι Κ Ο

Κάτω από το ψυχολογικό όριο των 1.000 μονάδων, για πρώτη φορά από το 2002 και μετά, έπεσε χθες η ναυλαγορά ξηρού φορτίου. Συγκεκριμένα την τελευταία φορά που η ναυτιλιακή βιομηχανία «έβλεπε» τον Baltic Dry Index κάτω από τις 1.000 μονάδες ήταν στις 13 Αυγούστου 2002, όταν και έχοντας τότε ανοδική πορεία είχε κλείσει στις 999 μονάδες. Την επόμενη ημέρα ξεπέρασε τις 1.000 μονάδες, και από τότε μέχρι χθες, όπως σχολίαζαν ναυλομεσιτικοί οίκοι "δεν ξανακοίταξε πίσω".

Ο δείκτης Baltic Dry Index διαμορφώθηκε χθες στις 982 μονάδες, όταν πέρσι το ίδιο διάστημα ήταν πάνω από τις 8.000 μονάδες. Πρακτικά η μείωση των δεικτών σε αυτά τα επίπεδα σημαίνει ότι για ένα πλοίο τύπου capesize οι ναύλοι διαμορφώθηκαν χθες κατά μέσο όρο στα 7.340 δολάρια την ημέρα, σημειώνοντας πτώση κατά 702 δολάρια από προχθές.

Για τα panamax η αγορά έκλεισε στα 6.413 δολάρια, πεσμένη κατά 568 δολάρια σε σχέση με τη Δευτέρα, ενώ τα supramax στα 7.335 δολάρια, δηλαδή με πτώση 692 δολαρίων από προχθές. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Allied Shipbroking η αγορά των capes έχει έπεσε μόνο την προηγούμενη εβδομάδα κατά 32,1%. Μάλιστα αναφέρει χαρακτηριστικά την ναύλωση του «Cape Albatros» χωρητικότητας 203.000 τόνων ναυπήγησης 2007 για 4.750 δολάρια την ημέρα.

Όπως υπογραμμίζεται για τον λόγο αυτό όλο και περισσότεροι πλοιοκτήτες σκέφτονται σοβαρά να «δέσουν» τα πλοία τους, παρά να τα ναυλώνουν σε αυτές τις τιμές, που σε ορισμένες περιπτώσεις «με τα δυσκολίας» φτάνουν για να καλύψουν τα λειτουργικά έξοδα τους.

Στα panamax την προηγούμενη εβδομάδα η αγορά είχε πτώση κατά 37,3%. Αιτίες για την πτώση η έλλειψη φορτίων, ειδικά στις περιοχές της Ινδίας και τον Περσικό Κόλπο, ενώ στον Ατλαντικό παρατηρήθηκε μια μικρή αύξηση από φορτία που «εμφανίστηκαν» στην Αμερική. Τέλος για τα handymax η μείωση διαμορφώθηκε στο 28,9% αφήνοντας λίγες ελπίδες για αναστροφή του κλίματος μέχρι το τέλος του χρόνου.

Οι αγοραπωλησίες

Χαρακτηριστικό της κρίσης είναι και η κάθετη πτώση των συναλλαγών στην αγορά πλοίων. Μέσα στον Οκτώβριο η αξία των αγοραπωλησιών έφτασε τα 443 εκατ. δολάρια όταν ένα χρόνο πριν η αξία των συναλλαγών είχε φτάσει τα 3,58 δισ. δολάρια. Είναι επίσης ενδεικτικό της κάθετης πτώσης της ναυτιλιακής αγοράς, ότι οι αγοραπωλησίες του Σεπτεμβρίου 2008 διαμορφώθηκαν στα 1,94 δισ. δολάρια, ενώ του Αυγούστου 2008 στα δύο δισ. δολάρια.

Μέχρι τώρα μέσα στο 2008 η αξία των συμφωνιών αγοράς πλοίων έχει φτάσει τα 28,9 δισ. δολάρια, ενώ σε όλη τη διάρκεια του 2007 ήταν 45,9 δισ. δολάρια. Οι Ελληνες πλοιοκτήτες φέτος έχουν επενδύσει στην αγορά μεταχειρισμένων 7,95 δισ. δολάρια για την απόκτηση 189 πλοίων.

Δεν υπάρχουν σχόλια: