ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

4.5.12

ΜΕ ΡΩΤΑΤΕ ΤΙ ΘΑ ΨΗΦΙΣΩ,,, ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ

Πολλοί με ρωτούν ποια η πρόθεση μου για τούτες τις εκλογές και τι δύναμαι να πράξω,,, Το ζητούμενο δεν είναι να κάνουμε συνεχώς κριτική επί παντός επιστητού αλλά να πράξουμε συνειδητά με διάκριση και όχι πάθος,,, Δηλώνω με πλήρη επίγνωση των συνεπειών μου ότι θα ΨΗΦΙΣΩ,,, Συνειδητά, εξάλλου ανέκαθεν αυτό έκανα σε κάθε εκλογική αναμέτρηση (Βουλευτικές, Δημοτικές, Ευρωπαικές),,, ΔΕΝ ΑΠΕΧΩ, ούτε ΑΚΥΡΩΝΩ την ψήφο μου διότι στην ουσία προσμετράται στο πρώτο κόμμα κατά κύριον λόγο με τον ισχύοντα εκλογικό. Η Πατρίδα μου με χρειάζεται, εμένα, όλους μας !!!
Η ψήφος μου, είναι η ΔΥΝΑΜΗ ΜΟΥ και θα ειναι αντιμνημονιακή, αντιφασιστική και αντιεξτρεμιστική. Πιστεύω βαθιά ότι τέτοιες τακτικές δεν ανήκουν σε ανθρώπους νοήμων και με διάκριση. Έχω αποφασίσει ποιο ΠΡΟΣΩΠΟ θα ψηφίσω, γιατί είναι το μόνο που μου καλύπτει την σκέψη μου, τις καταβολές μου, την ιδεολογία μου και εν κατακλείδι είμαι βέβαιη ότι η δική μου φωνή θα ακουστεί με σθένος στα έδρανα της βουλής μέσα από τα δικά του χείλη !!! Πιστεύω στην κοινωνική δικαιοσύνη, στην ισοτιμία των πολιτών μιας χώρας, στο ΟΡΑΜΑ, στο ΟΝΕΙΡΟ !!! Δεν πιστεύω στην ΠΕΙΝΑ και στην ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ, δεν δέχομαι άλλο να χύνεται αθώο αίμα στον βωμό των παχύσαρκων καρεκλοκένταυρων πολιτικάντηδων, δεν δέχομαι άλλο ούτε ένα παιδάκι, ΑΘΩΑ ΨΥΧΟΥΛΑ να λιμοκτονεί ή να λιποθυμά, να κακοποιείται ή να βιάζεται. Απαιτώ την ΑΛΛΑΓΗ και αυτήν θα την φέρω εγώ με την ψήφο μου.

Ναι, το αναγνωρίζω '' γενναίοι '' στο νου εκλείπουν από αυτή την εκλογική αναμέτρηση, όπως άλλωστε εξέλειπαν και από τις περισσότερες εκλογικές αναμετρήσεις που έλαβαν χώρα τα τελευταία χρόνια. Αυτό όμως με οδήγησε να απαγκιστρωθώ με τα δεσμά μου τα πολιτικά με τα οποία και γαλουγήθηκα, να ξεκολλήσω την ταμπέλα που τόσα χρόνια είχα και μάλιστα με πόνο και θλίψη λόγω των μετατροπών που συνέβησαν και να ανοίξω τα αυτιά μου και να ακούσω τον κάθε έναν προσεκτικά, να ακούσω και να διαβάσω την θέση του σε σημαντικά θέματα όπως η ΠΑΙΔΕΙΑ, η ΥΓΕΙΑ, οι ΑΝΕΡΓΟΙ, το ΛΙΜΑΝΙ της πόλης μου, οι ΓΚΡΙΖΕΣ ΖΩΝΕΣ,,, θέλω έναν πολιτικό με ΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΗ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ,,, στην ΑΣΦΑΛΕΙΑ και την περιφρούρηση της πόλης μου και του πολίτη. Έχω αποφασίσει ποιο ΠΡΟΣΩΠΟ θα ψηφίσω, είναι εκείνο που δέχθηκε με χαρά να ακούσει τα προβλήματα που καίνε εμάς τις άνεργες μητέρες και τα παιδιά μας. Που είναι ΠΑΡΩΝ μαζί με εμάς, όλους τους Πειραιώτες και τις Πειραιώτισσες στην πρώτη γραμμή των μαχών για την πόλη μου. Που έχει λόγο και τον ΤΗΡΕΙ !!!

Αποφασίζω ποιο ΠΡΟΣΩΠΟ θα ψηφίσω διότι να αρνούμαι να μετέχω στην παρούσα φθείνουσα ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ του ξεπεσμού, τις μίζας, της σόου μπιζ και των ΜΜΕ !!! Η θέση μου λοιπόν, για μια κοινωνία ΑΞΙΩΝ ειναι ξεκάθαρη !!! Απαιτώ μία νέα ΕΘΝΟΣΥΝΕΛΕΥΣΗ", ένα "ΝΕΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ". Βρισκόμεθα σε ένα "πόλεμο" με σκοπό το "ΕΔΑΦΟΣ" κι όποιος το αρνείται, πλανάται,,,

Ψηφίζω συνειδητά διότι με την ψήφο μου κάνω την δική μου αντεπίθεση στο κατεστημένο τούτου του συστήματος ,,, Με την ΨΗΦΟ μου δίνω την δική μου μάχη με σκοπό την ΝΙΚΗ !!! Μία ΝΙΚΗ για την δική μου ζωή, του παιδιού μου, όσων αγαπώ και συμπορεύομαι, ΝΙΚΗ για τον Πειραιά μου, για την Πατρίδα μου, ΑΔΟΥΛΩΤΗ ΜΑΝΗ,,,, για το Έθνος μου,,,,, Μία ΝΙΚΗ που σιγά σιγά θα επαναφέρει την ζωή μου βιώσιμη και θα μου ξαναδώσει το δικαίωμα να αγωνιστώ για να χτίσω τα όνειρα μου,,,


η υπογράφουσα 
Κουτσιλέου Κ. Μαργαρίτα

Δεν υπάρχουν σχόλια: