ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

19.1.12

Ξαφνικό μπλόκο από την τρόικα στην απελευθέρωση των φορτηγών!


blokoforthga
Δύσκολα τα πράγματα για όσους διαπραγματεύονται στο υπουργείο Μεταφορών με την τρόικα τόσο για το θέμα των φορτηγών όσο και για το αντίστοιχο των ταξί!
Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του diktionews.gr τα μέλη του τεχνικού κλιμακίου της τρόικα τα οποία συναντήθηκαν σήμερα με υπηρεσιακούς παράγοντες του υπουργείου Μεταφορών επέμειναν σθεναρά να απαληφθεί από τις σχετικές διατάξεις που αφορούν την απελευθέρωση του επαγγέλματος των οδηγών οχημάτων δημόσιας χρήσης, αυτή που απαγορεύει τη χορήγηση άδειας σε μια εταιρεία με ιδιοκτήτες οποιασδήποτε εθνικότητας πέραν των κρατών – μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Η ελληνική πλευρά αντιτάχθηκε σθεναρά σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο και μάλιστα το θέμα αυτό είχε διευκρινιστεί και στις συναντήσεις της ηγεσίας του υπουργείου με τους εκπροσώπους των ιδιοκτητών φορτηγών, γεγονός που οι ίδιοι χαιρέτισαν με ικανοποίηση.
Αξίζει να σημειωθεί ότι πριν από λίγες μόλις ημέρες ο υπουργός Μεταφορών Μάκης Βορίδης είχε επισημάνει σε δηλώσεις του: «Ένα ζήτημα, το οποίο θεωρώ ότι κακώς είχε μπει στον νόμο και δημιούργησε μια πολύ μεγάλη παρανόηση, είναι ότι θα μπορούσε να πάρει άδεια οποιαδήποτε εταιρεία, οποιασδήποτε εθνικότητας. Δηλαδή, μια πακιστανική εταιρεία, έτσι όπως ήταν διατυπωμένος ο νόμος ή μια κινεζική εταιρεία μπορούσε να έρθει να πάρει άδεια οδικού μεταφορέα».
Πρόσθεσε δε ότι «αυτό είναι κάτι, το οποίο το αλλάζουμε, γιατί θεωρούμε ότι είναι λάθος και δεν γίνεται και πουθενά. Επομένως, καταργούμε αυτήν την διάταξη και θα μπορούν να δραστηριοποιούνται και να παίρνουν άδεια οδικού μεταφορέα, όπως σε όλα τα επαγγέλματα που μπορεί κανείς να δραστηριοποιηθεί στην Ελλάδα, με τις προϋποθέσεις της εγκατάστασης της φορολογικής έδρας και της νόμιμης έδρας των φυσικών και των νομικών προσώπων».
Στο θέμα αυτό είχαν συμφωνήσει και τα υπόλοιπα κόμματα που στηρίζουν την κυβέρνηση. Τώρα όμως η τρόικα ουσιαστικά μπλοκάρει τις εξελίξεις και απομένει να δούμε πόσο θα αντέξει στις πιέσεις της ο υπουργός Μεταφορών.
Αξίζει τέλος να σημειωθεί ότι τα μέλη του τεχνικού κλιμακίου της τρόικας πήραν στα χέρια τους και το σχέδιο νόμου για την απελευθέρωση των ταξί για το οποίο επιφυλάχτηκαν να απαντήσουν τις αμέσως επόμενες ημέρες.

diktio

Δεν υπάρχουν σχόλια: