ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

3.10.08

"ΝΑΥΤΑΠΑΤΕΣ" συνέχεια...

Ο Γιαννης Νομικός γράφει και αποκαλύπτει στην σελίδα μας :
Π Ρ Ο Λ Ο Γ Ο Σ


Συνηθίζεται η όποια νέα έκδοση κάθε βιβλίου,να υπηρετεί,την ανάγκη τής όσο το δυνατόν μεγαλύτερης κυκλοφορίας του,ή κάποιους άλλους στόχους.

Ο λόγος για τον οποίο προβαίνω στην επανέκδοση του δικού μου βιβλίου,είναι η ανάγκη παραδοχής της "αφέλειάς" μου,πράγμα που θα διαπιστώσει ο αναγνώστης.

Αυτή η παραδοχή μου,είναι αποτέλεσμα των νέων στοιχείων που προέκυψαν από την έρευνά μου,αλλά και από όσα γεγονότα - τα οποία ούτε καν μπορούσα να φανταστώ - αναδύθηκαν από την περαιτέρω ανάλυση των δεδομένων,των οποίων υπήρξα αυτόπτης και αυτήκοος μάρτυρας.


Σημειώσετε την λέξη "μ ά ρ τ υ ρ α ς",όχι μόνον υπό την στενή έννοια του όρου μαρτυρία,αλλά υπό την έννοια των μαρτυρίων ,που τράβηξα τόσον εγώ όσον και η οικογένειά μου εξ αιτίας της αφελούς πεποίθησής μου ,ότι συμμετείχα σε μία μεγάλη προσπάθεια εξαγνισμού και αγιοποίησης της Ελληνικής Εμπορικής Ναυτιλίας.


Δυστυχώς,είμαι θύμα πρώτον απ'όλα,των ίδιων των ιδανικών που διακατέχουν κάθε έντιμο άντρα.

Ολα τα γεγονότα,όσα με χρονολογική σειρά παραθέτω στο βιβλίο μου,είχαν ένα κενό.Το κενό της πραγματικής μου πληροφόρησης.Για να ακριβολογήσω,γύρω μου εξυφάνθηκε ένας "οργανωμένος εμπαιγμός",τον οποίον ήταν αδύνατον να αντιληφθώ εξ αρχής.

Εναν εμπαιγμό,με πρωταγωνιστές ανθρώπους,οι οποίοι εκπροσωπούσαν το ίδιο το κράτος και στα μάτια μου αντιπροσώπευαν την λεγόμενη έννομη τάξη.

Δυστυχώς, πολύ αργότερα κατάλαβα ότι επρόκειτο για κοινούς απατεώνες,ενδεδυμένους την τήβεννο της εντιμότητας.

Πρώτος και καλύτερος ο τότε Υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας Μανώλης Κεφαλογιάννης,με συμπαραστάτη και συνεργό του τον Αρχηγό του Λ.Σ. Άκη Σκιαδά. Ηταν οι επικεφαλείς της πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας του Υ.Ε.Ναυτιλίας.

Δεν ήταν ωστόσο οι μόνοι που εμπλέκονταν στα αμαρτωλά κυκλώματα τα οποία δημιούργησαν,συγκάλυψαν και έδωσαν αντικειμενική υπόσταση στό έγκλημα της Ναυταπάτης.

Αρκετοί άλλοι αξιωματικοί του Λιμενικού Σώματος,οι οποίοι σήμερα απολαμβάνουν το μαύρο χρήμα που απέκτησαν φορώντας την κατάλευκη στολή τους," ε γ ν ώ ρ ι ζ α ν."

Ωστόσο,ταπεινά συμφέροντα τους ωθούσαν να συμμετέχουν στην ένοχη σιωπή τους,δημιουργώντας μία άνευ προηγουμένου " ο μ ε ρ τ ά " για την Ελληνική πραγματικότητα.

Κανείς όμως δεν πίστευε ότι ένας ριψοκίνδυνος καπετάνιος,θα έμπαινε τόσο βαθιά στα χωράφια τους και θα έφερνε στην επιφάνεια την " Κ Ο Π Ρ Ο Τ Ο Υ Α Υ Γ Ε Ι Α."

Τους ήταν αδύνατον να αντιληφθούν ότι ο άνθρωπος τον οποίον προόριζαν για ρόλο πιονιού συγκάλυψης ανομιών,θα είχε το " κ ο ρ α σ σ ό ν " να προχωρήσει στη δημοσιοποίηση παρανομιών και σκανδάλων,των οποίων έγινε κοινωνός.

Οι άνθρωποι αυτοί λοιπόν, μου ανέθεσαν εν " λ ε υ κ ώ " να χωθώ στο βούρκο,με στόχο - όπως μου έλεγαν - την σωτηρία της Ελληνικής Εμπορικής Ναυτιλίας που είχε εκτεθεί διεθνώς,εξ αιτίας της δράσης των Ναυταπατεώνων.

Αρχισα την έρευνα,ρισκάροντας το κεφάλι μου για τον εντοπισμό των υπευθύνων που έστηναν Ναυταπάτες. Γρήγορα οι μεγαλοσχήμονες που προανέφερα διεπίστωσαν τις ικανότητές μου,καθώς τα στοιχεία που τους παρέθετα καθημερινά (ηχητικά ντοκουμέντα κ.λ.π.) δεν επιδέχονταν αμφισβήτησης.

Εκτίμησαν - και πολύ σωστά - ότι πολύ σύντομα θα γινώμουν γνώστης και των δικών τους σκανδάλων,οπότε θα άρχιζε η κατάρευση τοι οικοδομήματος που με τόσο ...κόπο είχαν κτίσει. ΄Ετσι άρχισε η αντίστροφη μέτρηση.
Παρ΄ότι τους "παρουσίασα" με κάθε λεπτομέρεια τους υπεύθυνους και αποκάλυψα τους μηχανισμούς της εξαφάνισης φορτίων,πλοίων,αλλά και των πληρωμάτων που τα επάνδρωναν ( όλα τεκμηριωμένα και με τρόπο που έδινε τη δυνατότητα να καθίσουν τους ένοχους στο σκαμνί )θεώρησαν ανεπαρκή τα ευρήματά μου και μου ζήτησαν πιο ,,,,,,,,

" α π τ ά σ τ ο ι χ ε ί α. "


Προς τον σκοπό αυτό αποφάσισαν να αναλάβω την πλοιαρχία του φορτηγού πλοίου "STAR FIVE" ex "BETTY",το οποίο βρισκώταν ελλιμενισμένο στην Πύλο.

Το πλοίο αυτό ,σύμφωνα με συγκλίνουσες πληροφορίες επρόκειτο να είναι ο επόμενος στόχος των Ναυταπατεώνων και ευηπόληπτων μεγαλοδικηγόρων,καθώς και των διαφόρων "δορυφόρων" τους.Παρά τις εισηγήσεις μου να το οδηγήσω στο λιμάνι του Πειραιά,όπου το πλήρωμά μου και εγώ θα καταθέταμε για την κλοπή του,μαζί με κάθε πληροφορία και ντοκουμέντα που είχαμε για την συγκεκριμένη ναυτοπειρατία,μου ζήτησαν πιεστικά να το οδηγήσω στον Λίβανο.

Αύριο μην χάσετε την συνέχεια..[ Πως εκλάπη μέσα από το λιμάνι της Πύλου (Ναυαρίνο) το φορτηγό πλοίο "STAR FIVE" και το πολύτιμο φορτίο του ]


Καπετάν Γιάννης

Δεν υπάρχουν σχόλια: