ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

12.10.08

ΤΑ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΜΟΥ.........



Σήμερα είμαι μόνος.......απολαμβάνω τον καφέ μου διαβάζοντας την επικαιρότητα....και δεν σας κρύβω ότι αισθάνομαι κάπως περίεργα με όλα αυτά που διαβάζω,με όσα ακούω και βλέπω στην τηλεόραση [ καλά να πάθω,μια και είχα ορκιστεί να μην την ξανανοίξω,....] με όλα όσα διαδραματίζονται ....ΣΚΑΝΔΑΛΑ - ΣΚΑΝΔΑΛΑ ....Βατοπέδιο,

τον θησαυρό του "πένητα" μακαριστού αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου,[ αλήθεια πήγατε να προσκυνήσετε την σωρό του;Εγώ, ευτυχώς όχι.]... το θράσσος του κυβερνητικού εκπροσώπου Θοδωρή Ρουσσόπουλου(σκέτη πρόκληση) και την εμμονή του να μην παραιτείται (φταίει λίγο και ο συνάδελφός του Χατζηνικολάου που τον σιγοντάρει με την "περίεργη σιωπή του".)


Το "πλατύ" χαμόγελο της αισιοδοξίας του Υπουργού Οικονομίας....πως τον λέμε; Οχι Σκουφάλογο βρε παιδιά....Αλογοσκούφη τον λένε....και δεν ξέρω άν παρατηρήσατε όποτε συμβαδίζουν με τον Καραμανλή μας...πόσο "συντονισμένοι" είναι ,ακόμη και στό βάδην,τόσοοοοο....που σκέπτονται να καταργήσουν τον Υπουργό Συντονισμού.


Τα αισθήματά μου είναι ανάμεικτα.Είναι σαν να βλέπεις την πεθερά σου να πέφτει στον γκρεμνό,με το ....αυτοκίνητό σου.


Τάχω χαμένα,φίλες και φίλοι μου.Σε σημείο να γράφω σ'ένα χαρτί ό,τι πρέπει να θυμηθώ.

Με αυτό τον τρόπο,αντί να ξοδεύω το χρόνο μου προσπαθώντας να θυμηθώ αυτό που έγραψα,τον ξοδεύω ψάχνοντας στο χαρτί που έγραψα, αυτά που πρέπει να θυμηθώ.


Τάχω χαμένα σας λέεεεεω......ξέχασα και το πολίτευμά μας να φανταστείτε. Δ Η Μ Ο Κ Ρ Α Τ Ι Α ...μου φωνάζει ο γείτονας.Και έχει δίκηο,γιατί μόνον εν καιρώ Δημοκρατίας το κάθε κόμμα αφιερώνει το μεγαλύτερο μέρος της ενέργειάς του,"να αποδείξει",ότι το άλλο δεν είναι ικανό να κυβερνήσει.Τελικά και τα δύο το πετυχαίνουν...και τα δύο έχουνε

δίκηο.


Σκέπτομαι...μόνος μου είμαι...ότι θέλω λέω...ότι θέλω σκέπτομαι....


Οραματίζομαι τον Καραμανλή μας,μετα τα αποτελέσματα των επικείμενων εκλογών,να φεύγει από την "ψωροκώσταινα"... εν μιά νυχτί.αποδεχόμενος την πρόσκληση ενός φίλου του σείχη...

Από παλιά τον ζητούσε να αναλάβει τα ηνία του κράτους του ,την "έρημο Σαχάρα"."Φτού στο στόμα μου" σειχάκο μου,σας λειπάμε όλους σας,γιατί μετά από μια 5ετία,θα υπάρξει ..."έλλειψη άμμου" και θα ψάχνεστε...Και εγώ θα σου λέω τότε:"Τάθελε ο κώγιος σου σείχη μου.


Ποιός είναι ο άνθρωπος που συνεχώς χαμογελά,παρ' ότι όλα πάνε στραβά - κατά διαβόλου, έχει σκεφτεί σε κάποιον να ρίξει το φταίξιμο....[ ΑΙΝΙΓΜΑ και περιμένω να βρείτε την λύση του.]


Και για να μην γκρινιάζετε ότι σας βάζω δύσκολα αινίγματα,άντε να σας βοηθήσω λιγουλάκι:

(α)Ο περί ου ο λόγος,κατέχει νευραλγικό υπουργείο...και το "κρατάει σφικταγκαλιασμένο"....

(β)Την γυναίκα του την ξεφώνησαν πρόσφατα για συμμετοχή σε εταιρείες....Δεν θυμάμαι λεπτομέρειες,σας το είπα ότι αρχίζει το ...Αλχάιμερ...

(γ)Το επώνυμό του έχει σχέση με άλογα και σκούφιες....

(δ)Λένε γι'αυτόν,ότι είναι ένας άνθρωπος που θα ξέρει αύριο,για ποιό λόγο αυτά που πρόβλεψε χθές,δεν συνέβησαν σήμερα.


Κλείνω εδώ τις σκέψεις μου,τους οραματισμούς μου, με μία στατιστική που εδιάβασα πρόσφατα και απευθυνώταν στον Πρωθυπουργό ενός Μεσογειακού Κράτους,που λέει:


"ΟΤΙ Ο ΕΝΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΕΣΣΕΡΕΙΣ Ε.........ΥΠΟΦΕΡΕΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ.

ΣΚΕΨΟΥ ΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΣΟΥ.ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΥΓΙΕΙΣ,ΤΟΤΕ ΚΑΤΑ ΠΑΣΑΝ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ....".Ε Χ Ε Ι Σ Π Ρ Ο Β Λ Η Μ Α" !!!!!!!!!


Kαπετάν Γιάννης

Δεν υπάρχουν σχόλια: