ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

29.11.08

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΝΟΜΙΚΟΥ ΣΕ ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΙΡΑΤΕΙΑ

Προς

1.- Διεθνή Ένωση Ανεξαρτήτων Πλοιοκτητών Δεξαμενοπλοίων [ Intertanko ]

2.- Νippon Foundation

3.- Γραφείο Διεθνούς Θαλάσσιας Επιφυλακής Πειρατείας (IMB)

4.- Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών

5.- Ασφαλιστικό οργανισμό LLOUD’S

ΘΕΜΑ: Ναυτοπειρατίες – Ναυταπάτες περιοχή Σομαλίας.

ΣΧΕΤ: Επιστολή μου προς Υπουργόν Ναυτιλίας κ.Παπαληγούρα Αναστ.από 19/11/2008

Αθήνα, 28/11/2008.-

Κύριοι

Παρακολουθώ με ιδιαίτερο ενδιαφέρον και αγωνία συνάμα τα διαδραματιζόμενα στις ακτές Σομαλίας και κόλπο Aden τεκταινόμενα και ανησυχώ ιδιαίτερα για την τύχη των 200 (διακοσίων) συναδέλφων μου ναυτικών, οι οποίοι κρατούνται όμηροι μέχρι σήμερα από τους Ναυταπατεώνες – Ναυτοπειρατές.

Όσο περίεργο και να σας φαίνεται, μόνον εγώ μπορώ να καταλάβω την ψυχολογία τους, την αγωνία τους, τους φόβους τους για την ζωή τους, γιατί γνωρίζω τις συνθήκες διαβίωσής τους και τις πιέσεις που δέχονται από τους ένοπλους ναυτοπειρατές.

Υπήρξα θύμα ναυταπάτης – ναυτοπειρατίας και ζήσαμε εφιαλτικές στιγμές ομηρίας το πλήρωμά μου και εγώ, επί 48 ημέρες.

Και ακριβώς γι’ αυτό τον λόγο έσπευσα να προσφέρω «α φ ι λ ο κ ε ρ δ ώ ς» τις υπηρεσίες μου και τις γνώσεις μου στο αρμόδιο υπουργείο μας, καθ’ ότι γνωρίζω πολύ καλά τον τρόπο που ενεργούν και σκέπτονται οι θύτες, τις μεθόδους που ακολουθούν, τις προφυλάξεις που παίρνουν και πολλά άλλα μυστικά του «επαγγέλματός τους»….που πιστεύω ότι θα φανούν χρήσιμα στην παρούσα φάση.

Προ 30ετίας, εγώ «έβγαλα το φίδι από την τρύπα», όταν παρόμοια σπείρα δρούσε παράνομα στον χώρο της Μέσης Ανατολής, δρώντας αποτελεσματικά τότε και εις όφελος της εμπορικής ναυτιλίας, θέτοντας τέλος στα επίδοξα σχέδια των Ναυταπατεώνων – Ναυτοπειρατών.

Για τις υπηρεσίες μου αυτές, μου προσέφεραν το παράσημο της…. «ανοιχτής παλάμης». Έτσι αμοίβονται οι ΄Ελληνες Πλοίαρχοι, για τις ύψιστες υπηρεσίες των στο Ελληνικό Δημόσιο, στην Ελληνική εμπορική ναυτιλία, από την πολιτεία.

Ατυχώς ο υπουργός Ναυτιλίας μας δεν απάντησε στην προσφορά μου αυτή και γι’ αυτό απευθύνομαι σε σας, μήπως σε σας φανούν χρησιμότερες οι γνώσεις μου απ’ ότι στην πολιτική και στρατιωτική ηγεσία της πατρίδας μου.

Εν αναμονή απαντήσεώς σας

Ιωάννης Εμμ.Νομικός

Πλοίαρχος Ε.Ν.

Τ.Θ.76168

171 10 Νέα Σμύρνη //

e-mail: john.emm.nomikos@gmail.com //

Δεν υπάρχουν σχόλια: