ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

8.10.09

Εγώ το blog μου και οι κατά καιρούς “συνεργασία” μου με του “Παπατζήδες” και η Μήνυση του Προέδρου της ΓΣΕΕ Περί “εκβιασμού” !

Όταν πληροφορήθηκα ότι ο Πρόεδρος της ΓΣΕΕ έκανε μήνυση κατά των “Παπατζήδων” που κατά καιρούς έχω αναρτήσει αυτά που γράφω στο blog μου apasxolisi.wordpress.com με παραπομπή σε αυτό και μάλιστα για εκβιασμό ( Οπως προκύπτει από επιστολή του ίδιου σε άλλο blog troktiko) ΑΡΑ ΠΟΙΑ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΉ ΔΥΣΦΉΜΙΣΗ ΚΑΙ ΕΚΒΙΑΣΜΌΣ …ΑΝΏΝΥΜΑ ΜΕ ΠΑΡΑΠΟΜΠΉ ΣΕ ΕΠΏΝΥΜΟ ΒLOG …. Επίσης το συγκεκριμένο blog απάντησε με ανάρτηση και του υπέδειξαν την επώνυμη πηγή (blog Απολυμένου ΓΣΕΕ ) Θα μας πείτε κ Παναγόπουλε δημόσια πότε και πως σας εκβιάσαμε! και σε όλα τα ποστ που αφορούσαν την ΓΣΕΕ! Και ότι σε ορισμένα ότι υπάρχει σαν πηγή σε δημοσιεύματα που προέρχονται από την εφημερίδα ΤΟ ΠΑΡΟΝ …κλπ Και σχολιάζονται! καθώς στα όσα έχουν γραφθεί στο site της κατάληψης της ΓΣΕΕ ! Τα οποία ουδέποτε βέβαια μήνυσε ! (Όπως είναι γνωστό ότι δεν τα έχω γράψει και εγώ αυτά αφού ουδέποτε ήμουν στον Αντεξουσιαστικό Χώρο! ) Εκτός και αν θεωρεί επιλεκτικό “εκβιασμό” την διεκδίκηση! ΟΠΌΤΕ Ο ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΌΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΒΙΑΣΜΌΣ η δημοσιοποίηση καταστάσεων μέσα στις συνδικαλιστικές οργανώσεις ή ο δημόσιος έλεγχος δημόσιων προσώπων και για πράγματα που είναι γνωστά ΕΙΝΑΙ ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ ! ΑΡΑ με αυτή την λογική “ΕΚΒΙΑΖΕ” τον Πρώην διοικητή του ΟΑΕΔ επειδή τον κατάγγειλε για παράνομες προσλήψεις! Τώρα δηλαδή να του κάνει μήνυση αυτός γιατί εξαιτίας του έχασε την εκλογή του! ΤΡΑΓΈΛΑΦΟΣ (Όπως λέει εξαιτίας μου δεν μπήκε στα ψηφοδέλτια του ΠΑΣΟΚ! ) Η ΦΑΝΤΑΣΤΕΊΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΉΣ ΜΉΝΥΣΗ ΓΙΑ ΌΣΑ ΤΟΥ ΣΟΥΡΝΑΝΕ …ΟΙ ΒLOGGERS ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΟΝΤΑΖ ! O KOYΡΑΣΜΕΝΟΣ …ΓΙΑΤΊ ΛΈΕΙ ΤΟ ΠΟΣΤ ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ ΣΎΝΘΕΣΗ Η ΚΑΛΎΤΕΡΗ ΔΟΥΛΕΊΑ ΣΤΟ ΚΌΣΜΟ ΕΊΝΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΌ ! Οπως επίσης έχω αναφέρει στο apasxolisi.wordpress.com ότι θα συνεχίσω να αποκαλύπτω αυτούς που μου υπ εξαιρούν την εργασία ! Και σε σχέση με την ΓΣΕΕ !Είναι άλλωστε γνωστή στο Πανελλήνιο η υπόθεση μου με WEB SITE που κατείχα νόμιμα και με νόμιμες και θεμιτές υπηρεσίες τύπου facebook κλπ το 2004 H όποια έχει κριθεί με δικαστικό βούλευμα ως προς τις αποδιδόμενες σε μένα κακουργηματικές κατηγορίες κλπ ( ότι ήμουν φορέας πράξεων και ενεργειών χρηστών ή οτι εγώ κατείχα ή προωθούσα δήθεν πορνογραφικό υλικό ανηλικών κλπ ) Η υπόθεση εκκρεμεί μόνο ως προς πλημμεληματικές κατηγορίες σχετικά με διαχειριστικές ευθύνες αν μπορούσα να ελέγχω ή να αποτρέψω ενέργειες χρηστών σε μια υπηρεσία που παρέχεται με τον γνωστό τρόπο, εγγραφής και χρήσης, και στον τελευταίο Έλληνα,υπηρεσιών emails personal profile messenger κλπ ! Και είναι πλέον θέμα της δικαιοσύνης να αποφανθεί ! Και όπως δεν το έκανα μέχρι τώρα να το σχολιάσω δεν θα το κάνω μέχρι τέλους. Συνεπώς εκ του πονηρού κινούμενος και ένω στο ίδιο blog ( ίδιος λογαριασμός ) προ διετίας έστειλε απάντηση σε σχετική ανάρτηση και αναρτήθηκε και σχολιάστηκε και από το blog θυμήθηκε μετά απο χρόνια οτι εκβιάζεται!!! ή συκοφάντητε κλπ για την δημόσια δραστηριότητά του και ενώ γνωρίζει και την Πηγή αφού γράφω τα ίδια εδώ και τρία χρόνια (apasxolisi.wordpress.com ) και επώνυμα και ενώ επώνυμες είναι οι παραπομπές… Το τι άλλο σχεδίασαν οι σκαρφίστηκαν δεν τον γνωρίζω! Τα email μου είναι δύο και σταθερά jharonikolaou@yahoo.gr , pasxolisi.blog@gmail.com (apasxolisi.wordpress.com) και κατά καιρούς πού έχω κάνει χρήση του bollywood.gr@gmail.com για αναρτήσεις και σε ότι αφορά με ευθεία παραπομπή στο blog μου! Και απόλυτα ταυτοποιήσιμα ….ΟΥΔΕΜΊΑ ΆΛΛΗ ΚΑΤΆΣΤΑΣΗ ΔΕΝ ΈΧΕΙ ΣΧΈΣΗ ME MENA KAI TOYΣ ΔιαΧΕΙΡΙΣΤΈΣ με ότι άλλη σε ιστορία τύπου Καψαμπέλη και press-gr ΕΧΟΥΝ ΣΤΉΣΕΙ! ΤΡΕΙΣ ΜΈΡΕΣ ΜΈΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΈΣ (ΕΔΩ ΝΑ ΣΗΜΕΙΏΣΩ ΟΤΙ Έχω ΓΡΆΨΕΙ ΚΑΙ ΣΧΌΛΙΟ ΕΡΏΤΗΣΗ ΜΕ ΑΥΤΆ ΠΟΥ ΑΝΑΦΈΡΩ ΣΤΑ ΠΟΣΤ ΓΙΑ ΤΙΣ ΘΈΣΕΙΣ ΕΚΠΡΟΣΏΠΗΣΗΣ ΣΤΟ TVXS.GR Στην αναγγελία της συνέντευξης Παπανδρέου με την υπογραφή μου “Απολυμένος ΓΣΕΕ” και το email μου) ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΊ ΓΝΩΣΤΟΊ ΣΕ ΧΙΛΙΆΔΕΣ ΕΠΙΣΚΈΠΤΕΣ! ΆΛΛΩΣΤΕ ΤΗΝ ΔΙΕΎΘΥΝΣΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΉΞΕΡΑΝ και μπορούσε να κάνει ότι θέλει…Είμαι ανοικτός είμαι καθαρός ….Και είναι τιμή μου να διώκομαι από τον διώκτη μου! Δεν θα πάψω να υπερασπίζομαι αυτά που δικαιούμαι …και να αποκαλύπτω με σκληρή κρητική αυτούς που με διώκουν .Οτι έχει αναρτηθεί είναι δημόσιο και επιδέχεται απάντηση. ΚΑΙ ME EYΘΕΙΑ ΑΝΑΦΟΡΆ ΣΤΟ ΒLOG MΟΥ ΆΛΛΩΣΤΕ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΨΏΝΙΟ ΝΑ ΑΝΑΦΈΡΩ ΣΥΝΈΧΕΙΑ ΤΟ ΌΝΟΜΑ ΜΟΥ ! Οτιδήποτε άλλο έχουν κατασκευάσει είναι εκτός αυτών των λογαριασμών αναρτήσημων εδώ και τρία χρόνια Αρά προς τι όλες αυτές οι στημένες ιστορίες …. Είναι γνωστό ότι μου είχε κάνει και ανταγωγή σαν ΓΣΕΕ για 100.000 εύρω στην εργατική μου αγωγή και χωρίς να το γνωρίζει ο Γενικός Γραμματέας και απορρίφθηκε ως αβάσιμη. Άλλωστε με κατέστρεψαν οικονομικά …και συνεχίζουν ένα κυνηγητό … ΜΕ ΤΙΣ ΜΑΙΜΟΥ ΜΗΝΎΣΕΙΣ ΠΕΡΙ ΕΚΒΙΑΣΜΟΎ ΕΓΩ ΑΓΩΝΊΖΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΏΜΑΤΑ ΜΟΥ … ΟΙ ΕΔΩ BLOGGERs ΔΕΝ ΈΧΟΥΝ ΚΑΜΊΑ ΜΉΝΥΣΗ ΚΑΜΊΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΊΑ ΚΑΙ ΌΣΕΣ ΦΟΡΈΣ ΕΊΧΑΝ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΊΕΥΣΑΝ … ΤΗΡΟΥΝ ΤΗΝ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΟΓΙΑ…ΌΠΩΣ ΚΑΙ ΕΓΏ ΟΣΕΣ ΦΟΡΈΣ ΜΟΥ ΈΔΩΣΑΝ ΧΩΡΟ ! ΆΛΛΩΣΤΕ με το συγκεκριμένο άτομο φερόμενο ως μηνυτή μου κλπ ήμασταν χρόνια σε διπλανά γραφεία και γνωριζόμαστε…ΆΛΛΩΣΤΕ ΜΕ ΒΡΉΚΕ ΕΚΕΊ ΕΡΓΑΖΌΜΕΝΟ…ΚΑΙ ΈΧΕΙ ΛΌΓΟΥΣ ΝΑ ΜΕ ΔΙΏΚΕΙ … ΆΛΛΑ ΦΑΊΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΠΙΔΈΧΕΤΑΙ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΉ “ΣΥΚΟΦΑΝΤΊΑ” ΚΑΙ ΤΟ ΘΥΜΉΘΗΚΕ ΤΡΊΑ ΧΡΌΝΙΑ ΜΈΤΑ! ΚΑΝΈΝΑ ΨΈΜΑ ΚΑΜΊΑ ΑΝΑΛΉΘΕΙΑ ΆΛΛΩΣΤΕ ΛΕΦΤΆ ΈΧΕΙ ΚΑΙ ΔΙΚΗΓΌΡΟΥΣ ΕΓΏ ΔΕΝ ΕΧΩ …ΥΠΕΡΑΣΠΊΣΤΗΚΑ ΚΑΙ ΥΠΕΡΑΣΠΊΖΟΜΑΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΌ ΜΟΥ ΜΟΝΌΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΌΧΙ ΚΡΥΠΤΩΜΕΝΟΣ ! ΚΑΙ ΕΠΙΒΙΏΝΩ ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΈΠΕΙΑ μετά την γνωστή μου εργασιακή μου περιπέτεια …με την χωρίς αποζημίωση απόλυσή μου και για συγκεκριμένους λόγους που αναφέρω σε δεκάδες ποστ στο blog μου ” ΑΣ ελπίσω ότι θα αποδοκιμάσουν αυτή την δίωξη από το ΠΑΣΟΚ …Αν και δεν μπορούν να αφορούν ένα κομματικό φορέα οι μεμονωμένες δράσεις στελεχών του !

Γιάννης Χαρονικολάου ΓΝΩΣΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΣΤΟΥΣ ΔΙΩΚΤΕΣ ΜΟΥ !

Δεν υπάρχουν σχόλια: