ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

9.5.11

Διόδια: ΕΞΩΔΙΚΟ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ ΤΗΣ ΕΛ.ΑΣ για κλήση, λόγω άρνησης πληρωμής διοδίων στην καρμανιόλα Κορίνθου - Πατρών

Στο κεφάλαιο I της Εξώδικης Δήλωσης καταρρίπτεται νομικά το νομοθετικό αυτό έκτρωμα. Αναλύεται το παράνομο ως προς την ουσιαστική νομιμότητα (κατ ουσίαν παράνομο) της τροπολογίας για τα διόδια [άρθρο 17 νόμου υπ’ αριθ. 3920   (ΦΕΚ Α΄ 33/03.03.2011)]. Αποδεικνύεται ότι πρόκειται για πρωτοφανή στα νομικά χρονικά υπαγωγή της άρνησης πληρωμής διοδιου τέλους στις διατάξεις του ΚΟΚ και ειδικότερα για νομοθετικό κατασκεύασμα προς την εξυπηρέτηση σκοπού καταδήλως ξένου προς τον σκοπό στον οποίο ΔΗΘΕΝ απέβλεψε ο νόμοςτο οποίο  είναι απόρροια ελατηρίων και κινήτρων που καταδήλως αποβλέπουν στην εξυπηρέτηση σκοπού άλλου από εκείνον του νόμου. Τηναστυνομική καταστολή του μαζικού κινήματος «Δεν πληρώνω» με προσπόριση παράνοµου περιουσιακού οφέλους στο Δημόσιο και εμμέσως στην παραχωρησιούχο, από την είσπραξη διοδίων ακόμη και για υπό κατασκευή αυτοκινητοδρόμους ή αυτοκινητόδρομους που ΔΕΝ πληρούν τις προϋποθέσεις ασφαλείας που η 1992/62 οδηγία της Ευρωπαϊκής Ένωσης ορίζειΣύμφωνα με την  οδηγία 1999/62/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Ιουνίου 1999, με την οποία  καθορίζονται και αναλύονται επ’ ακριβώς οι έννοιες των όρων «αυτοκινητόδρομος» και«διόδια» προβλέπεται ότι για  καρμανιόλες  ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η είσπραξη διοδίων τελών. 

Στο κεφάλαιο II της Εξώδικης Δήλωσης αναλύεται το καθήκον Ανυπακοής του αστυνομικού,κατά την  διάταξη  του άρθρου 21 ΠΚ.

Στην περίπτωση αυτή πρόκειται για προσταγή που δόθηκε στους αστυνομικούς να βεβαιώνουν ως «παράβαση» του ΚΟΚ την άρνηση πληρωμής, επιβάλλοντας για το λόγο αυτό διοικητικό πρόστιμο ύψους 200 ευρώ και αφαίρεση του διπλώματος οδήγησης, των πινακίδων κυκλοφορίας  και της  αδείας του οχήματος για 20 ημέρες.

Η προσταγή αυτή πληροί  μεν  τις  τυπικές  προϋποθέσεις  του νόμου, κατά το περιεχόμενο όμως αυτή δεν ανταποκρίνεται στους κανόνες δικαίου,  δηλαδή είναι κατ` ουσίαν παράνομη.  Σε αυτή την περίπτωση  (σύγκρουσις καθηκόντων εν  τω  Ποινικώ Δικαίω), προκύπτει το ερώτημα αν επιτρέπεται στον αποδέκτη της παράνομης προσταγής να  εξετάσει  το  κατ` ουσίαν νόμιμο  αυτής.

Υποστηρίζεται  από το μεγαλύτερο μέρος των συγγραφέων, ότι  στην περίπτωση αυτή,  ο υφιστάμενος αστυνομικός  μπορεί και υποχρεούται να ελέγξει σύμφωνα με το κριτήριο της «υπηρεσίας» και την ουσιαστική νομιμότητα της προσταγής (αν δηλ είναι παράνομος ο ενλόγω νόμος που διατάχτηκε να εφαρμόσει). Έχει υποστηριχθεί ορθά, ότι ο έλεγχος της ουσιαστικής νομιμότητας της προσταγής πρέπει να γίνεται (καιως προς το αν αυτή έχει πρόδηλα εγκληματικό χαρακτήρα. Κατά τη γνώμη αυτή, μια διαταγή δεν ανάγεται στην υπηρεσία όταν, αν και φαινομενικά περιλαμβάνεται στα πλαίσια της αστυνομικής δράσης και είναι γι’ αυτό τυπικά νόμιμη, όμως συνεπάγεται σοβαρή προσβολή έννομων αγαθών του ατόμου ή του συνόλου και είναι πρόδηλα εγκληματική. Κατ άλλους συγγραφείς  πρόκειται για διαταγή που δεν έχει υπηρεσιακό χαρακτήρα. Οι διαταγές αυτές κατατάσσονται στις περιπτώσεις εκείνες που «κατ' επίφαση» μόνο συνιστούν άσκηση υπηρεσίας.

Πρόκειται άρα για προσταγή που εδόθη στους αστυνομικούς προς επιχείρηση πράξεων παρανόμων που «κατ' επίφαση» μόνο συνιστούν άσκηση υπηρεσίας που ναι μεν δόθηκε κατά τους νόμιμους τύπους πλην όμως βρίσκεται  έξω  του  κύκλου της αρμοδιότητας της Αστυνομίας και επομένως ΔΕΝ αφορά εκτέλεση υπηρεσίας. Πρόκειται επομένως για περίπτωση που η προσταγή  πληροί  μεν  τις  τυπικές  προϋποθέσεις  του νόμου, κατά το περιεχόμενο όμως αυτή δεν ανταποκρίνεται στους κανόνες δικαίου, δηλαδή είναι κατ` ουσίαν ΠΑΡΑΝΟΜΗ αφού όπως  αποδεδεικνύεται η υπαγωγή της ενλογω συμπεριφοράς στις διατάξεις του ΚΟΚ, έγινε κατά προκλητική παραβίαση της νομιμότηταςπρος εξυπηρέτηση  σκοπού καταδήλως ξένου προς τον σκοπό, στον οποίο δήθεν απέβλεψε ο νόμος.

Συνεπώς ο υφιστάμενος αστυνομικός που διατάσσεται να βεβαιώσει την «παράβαση» και ΙΔΙΩΣ ο Αρχηγός της Αστυνομίας, μπορούν και υποχρεούται να ελέγξουν σύμφωνα με το κριτήριο της «υπηρεσίας» ΚΑΙ την ουσιαστική νομιμότητα της προσταγής και εφόσον  η προσταγή κατά το περιεχόμενό της  δεν ανταποκρίνεται στους κανόνες δικαίου,  δηλαδήείναι κατ` ουσίαν παράνομη, να αρνηθούν να την εφαρμόσουν (ανυπακοή).

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΟΤΕΣ:

Αρνουμαστε να απογραφουμε!
Λεμε ευγενικα στους υπαλληλους οτι ΑΡΝΟΥΜΑΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΓΡΑΦΟΥΜΕ ΑΠΟ ΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΔΟΣΙΛΟΓΩΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΔΕΔΗΛΩΜΕΝΗ!
Οι απεχοντες απο τις εκλογες τι θα κανουν, θα δεχτουν να απογραφουν;
Ευκαιρια για αντισταση χωρις να βγουμε απο το σπιτια μας!
Αν το κανουμε τρωνε τη μεγαλυτερη σφαλιαρα της ζωης τους!
ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ!