ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

6.2.14

Αυτή είναι η λύση για την Ελλάδα! Χρεωμένοι για άλλα 50 χρόνια!

oikonomia-elladas-1Το σχέδιο που εξετάζει αυτή τη στιγμή η Ευρώπη έδωσε στη δημοσιότητα το δίκτυο Bloomberg, επικαλούμενο δύο αξιωματούχους που γνωρίζουν καλά τις συνομιλίες της ΕΕ για την Ελλάδα.

Σύμφωνα με το σχέδιο, οι λήξεις των ελληνικών ομολόγων θα επιμηκυνθούν από τα 30 στα 50 χρόνια, ενώ θα μειωθούν και τα επιτόκια δανεισμού κατά 50 μονάδες βάσης (0,5%), αλλά για το πρώτο μνημόνιο.

Την ίδια ώρα, ετοιμάζεται και τρίτο δάνειο, χωρίς να αναφέρεται κάτι επιπλέον.

“Δεν έχει αλλάξει κάτι σε ό,τι αφορά στην περίπτωση της Ελλάδας”, υποστηρίζει σήμερα κορυφαίος Γερμανός αξιωματούχος, κληθείς να σχολιάσει το σημερινό δημοσίευμα του Bloomberg.

Επί τοις ουσίας όμως, το Bloomberg απλά εξειδίκευσε το σενάριο που φημολογούνταν ότι έχουν αποφασίσει οι Ευρωπαίοι εδώ και καιρό.

Αν περάσει αυτή η «λύση», τότε η Ελλάδα θα είναι χρεωμένη μέχρι το 2060!

olympia.gr

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΔΟΚΙΜΗ ΓΙΑ ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΩΡΕΑΝ ΤΟ ΔΑΝΕΙΟ ΜΟΥ ΑΠΟ ΓΕΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΑΝΕΙΟΥ (R.M.L.C)

Γεια σας φίλοι!!! Το όνομά μου είναι Νικόλαος Αθανάσιος, θέλω να καταθέσω τον καλό δανειστή δανείου που μου έδειξε φως αφού απάτη από 5 διαφορετικούς διεθνείς δανειστές του Διαδικτύου, όλοι υπόσχονται να μου δώσουν ένα δάνειο αφού με κάνουν να πληρώσω πολλά τέλη που δεν απέδωσαν τίποτα και ανέρχονταν χωρίς θετικό αποτέλεσμα. έχασα τα σκληρά κέρδη μου και ήταν συνολικά 17.000,00 ευρώ. Μια μέρα καθώς έκανα περιήγηση στο Διαδίκτυο φαινόμουν απογοητευμένοι όταν συνάντησα μια γυναίκα μαρτυρίας που επίσης απάτη και τελικά συνδέθηκε με μια εταιρεία νομών δανείου που ονομάζεται Χρηματοοικονομική υπηρεσία Betty Mabel Loan και email (betty.mabel227@gmail.com) όπου τελικά πήρα το δάνειο της, γι 'αυτό αποφάσισα να επικοινωνήσω με την ίδια εταιρεία δανεισμού και μετά τους είπα την ιστορία μου για το πώς έχω απάτη από 5 διαφορετικούς δανειστές που δεν έκαναν τίποτα, αλλά φυσικά με περισσότερο πόνο. Εξηγώ στην εταιρεία μέσω ταχυδρομείου και το μόνο που μου είπαν ήταν να μην κλάψω πια γιατί θα πάρω το δάνειο μου στην εταιρεία τους και επίσης έχω κάνει τη σωστή επιλογή να επικοινωνήσω μαζί τους. συμπλήρωσα το έντυπο αίτησης δανείου και προχώρησα σε όλα όσα μου ζητήθηκαν και με έκπληξη, μου δόθηκε ένα ποσό δανείου 250.000,00 ευρώ από αυτήν την υπέροχη εταιρεία (Χρηματοοικονομική υπηρεσία Betty Mabel Loan) που διαχειρίζεται η κυρία Betty Mabel μια γυναίκα που φοβάται τον Θεό και εδώ Είμαι σήμερα χαρούμενος γιατί αυτή η εταιρεία μου έχει δώσει ένα δάνειο, οπότε έκανα έναν όρκο στον εαυτό μου ότι θα συνεχίσω να καταθέτω στο Διαδίκτυο για το πώς πήρα το δάνειο μου. Χρειάζεστε επειγόντως ένα δάνειο; ευγενικά και γρήγορα επικοινωνήστε με αυτήν την υπέροχη εταιρεία τώρα για το δάνειο σας μέσω email: betty.mabel227@gmail.com είναι ευγενική. παραμένω Νικόλαος Αθανάσιος ........... Αριθμός τηλεφώνου Whatsapp της: +1 (929) 267-7281

Ανώνυμος είπε...

Μαρτυρία για το πώς μεταμορφώθηκε η ζωή μου (betty.mabel227@gmail.com)

Το όνομά μου είναι Μαρία Ελένη Ζω στην πόλη της Αθήνας και είμαι ευτυχισμένη γυναίκα σήμερα; Είπα στον εαυτό μου ότι οποιοσδήποτε δανειστής δανείου που θα μπορούσε να αλλάξει τη ζωή μου και αυτή της οικογένειάς μου, θα παραπέμψω οποιοδήποτε άτομο που ψάχνει δάνειο σε αυτούς. Εάν χρειάζεστε δάνειο και είστε 100% σίγουροι ότι θα εξοφλήσετε το δάνειο, επικοινωνήστε μαζί τους και πείτε τους ότι η Μαρία Ελένη σας παραπέμπει σε αυτά. στείλτε email στην κυρία Betty Mabel μέσω: (betty.mabel227@gmail.com) Τηλέφωνο Whatsapp της: +1 (929) 267-7281

Ανώνυμος είπε...

Μαρτυρία για το πώς μεταμορφώθηκε η ζωή μου (betty.mabel227@gmail.com)

Γεια σας φίλοι!!! Το όνομά μου είναι Κατερίνα Βασιλική. Θέλω να καταθέσω τον καλό δανειστή δανείου που μου έδειξε φως αφού απάτησαν από 2 διαφορετικούς διεθνείς δανειστές στο Διαδίκτυο, όλοι υπόσχονται να μου δώσουν ένα δάνειο αφού με κάνουν να πληρώσω πολλά τέλη που δεν απέδωσαν τίποτα και δεν ισοδυναμούσαν με κανένα θετικό αποτέλεσμα. έχασα τα σκληρά κέρδη μου και ήταν συνολικά 15.000 ευρώ. Μια μέρα καθώς έκανα περιήγηση στο Διαδίκτυο φαινόταν απογοητευμένος όταν συνάντησα μια γυναίκα μαρτυρίας που επίσης απάτη και τελικά συνδέθηκε με μια εταιρεία νομικών δανείων που ονομάζεται Υπηρεσία χρηματοοικονομικού δανείου της Betty Mabel και email (betty.mabel227@gmail.com) όπου τελικά πήρα το δάνειο της, οπότε αποφάσισα να επικοινωνήσω με την ίδια εταιρεία δανείου και μετά τους είπα την ιστορία μου σχετικά με το πώς έχω απάτη από 2 διαφορετικούς δανειστές που δεν έκαναν τίποτα παρά για να με κάνουν περισσότερο πόνο. Εξηγώ στην εταιρεία μέσω ταχυδρομείου και το μόνο που μου είπαν ήταν να μην κλάψω πια γιατί θα πάρω το δάνειο μου στην εταιρεία τους και επίσης έχω κάνει τη σωστή επιλογή να επικοινωνήσω μαζί τους. συμπλήρωσα το έντυπο αίτησης δανείου και προχώρησα σε όλα όσα μου ζητήθηκαν και, με έκπληξη, μου δόθηκε ένα ποσό δανείου ύψους 65.000,00 ευρώ από αυτήν την υπέροχη εταιρεία (Υπηρεσία χρηματοοικονομικού δανείου της Betty Mabel) που διαχειρίζεται η κυρία Betty Mabel God φοβισμένη γυναίκα και εδώ εγώ Είμαι σήμερα χαρούμενος επειδή αυτή η εταιρεία μου έχει δώσει ένα δάνειο, οπότε έκανα έναν όρκο στον εαυτό μου ότι θα συνεχίσω να καταθέτω στο Διαδίκτυο για το πώς πήρα το δάνειο μου. Χρειάζεστε επειγόντως ένα δάνειο; ευγενικά και γρήγορα επικοινωνήστε με αυτήν την υπέροχη εταιρεία τώρα για το δάνειο σας μέσω email: (betty.mabel227@gmail.com) είναι ευγενική. Καλή τύχη. Αριθμός τηλεφώνου Whatsapp της: +1 (929) 267-7281

Ανώνυμος είπε...

ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΟΥ ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΩΡΕΑΝ ΜΕ ΜΙΑ ΔΑΝΕΙΟ ΔΑΝΕΙΟΥ

Το όνομά μου είναι Γιώργος Γιάννης, πολίτης της Αθήνας. Έχω απάτη από 4 διαφορετικούς διεθνείς δανειστές του Διαδικτύου, όλοι υπόσχονται να μου δώσουν ένα δάνειο αφού με έκαναν να πληρώσω αρκετά τέλη που δεν απέδωσαν τίποτα και δεν ισοδυναμούσαν με κανένα θετικό αποτέλεσμα. έχασα τα σκληρά κέρδη μου. Μια μέρα καθώς έκανα περιήγηση στο Διαδίκτυο με δάκρυα στα μάτια μου, συνάντησα μια μαρτυρία για έναν άνθρωπο που επίσης ήταν απάτης και τελικά συνδέθηκε με μια εταιρεία νομικών δανείων που ονομάζεται ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΑΝΕΙΟΥ BETTY MABEL (betty.mabel227@gmail.com) όπου Πήρε τελικά το δάνειο του, οπότε αποφάσισα να επικοινωνήσω με την ίδια εταιρεία δανείου και μετά τους είπα την ιστορία μου για το πώς έχω απάτη από 4 διαφορετικούς δανειστές δανείων που δεν έκαναν τίποτα παρά να με προκαλέσουν περισσότερο πόνο. Εξηγώ στην εταιρεία μέσω ταχυδρομείου και το μόνο που μου είπαν ήταν να μην κλάψω πια γιατί θα πάρω το δάνειο μου στην εταιρεία τους και επίσης έχω κάνει τη σωστή επιλογή να επικοινωνήσω μαζί τους. συμπλήρωσα το έντυπο αίτησης δανείου και προχώρησα σε όλα όσα μου ζητήθηκαν και μου δόθηκε ένα ποσό δανείου ύψους 270.000,00 ευρώ από αυτήν τη μεγάλη εταιρεία (ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΑΝΕΙΟΥ BETTY MABEL) που διαχειρίζεται ο κ. Gary Mark και εδώ είμαι σήμερα χαρούμενος επειδή το ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΑΝΕΙΟΥ BETTY MABEL μου έδωσαν ένα δάνειο, οπότε έκανα έναν όρκο στον εαυτό μου ότι θα συνεχίσω να μαρτυρώ στο Διαδίκτυο για το πώς πήρα το δάνειο μου. Χρειάζεστε ένα δάνειο επειγόντως ευγενικά και γρήγορα επικοινωνήστε τώρα με το ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΑΝΕΙΟΥ BETTY MABEL για το δάνειο σας μέσω email: betty.mabel227@gmail.com

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΑΝΕΙΟΥ BETTY MABEL
Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: betty.mabel227@gmail.com
Αριθμός τηλεφώνου Whatsapp της: +1 (929) 267-7281