ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

5.2.09

ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΜΕ


Πριν από ένα χρόνο τα ΜΜΕ έκαναν το πρώτο δειλό βήμα στον κόσμο των μπλογκ. Δεν θα κάνω κανένα αριθμητικό απολογισμό, εξάλλου δεν έχουν πάντα σημασία τα νούμερα αλλά αυτό που δέχεσαι από τους ανθρώπους. Το είδος της πολιτικής σάτιρας που έχω επιλέξει και που μου ταιριάζει είναι λιγάκι δύσκολο να είναι αποδεκτό από όλους όμως έχω φανατικούς αναγνώστες οι οποίοι με έχουν τιμήσει με τα σχόλια τους και τις παροτρύνσεις τους. Δεν θα αναφέρω ονομαστικά τους συμπλογκίτες που μου δίνουν το κουράγιο να συνεχίσω, σίγουρα θα ξεχάσω κάποιον και αυτό είναι άδικο. Τους ευχαριστώ όλους. Βέβαια θα ήθελα να κάνω μια ιδιαίτερη αναφορά στον Ασημώνη, τον apropos και τον βλαχοκυριλέ.

Επίσης θέλω να πω ένα ευχαριστώ στα άλλα μπλογκ που αναδημοσιεύουν τα κείμενα μου... πολλές φορές με μεγάλη έκπληξη ανακαλύπτω ότι ένα κείμενο μου έχει αναρτηθεί σε κάποιο μπλογκ που μου ήταν τελείως άγνωστο (με την έννοια ότι δεν το είχα ανακαλύψει πριν την ανάρτηση).

Θα ήταν μεγάλη αγένεια από την μεριά μου να μην πω ένα ευχαριστώ στα μπλογκ που με "συνέπεια" έχουν κάνει αναρτήσεις από τα ΜΜΕ, με πρώτο και καλύτερο το Επίκαιρο. Τα υπόλοιπα μπλογκ που έχουν κάνει αναρτήσεις σε σταθερή βάση είναι το press-gr το Ελληνικό Καφενείο, το Λημέρι , το citypress-gr, η Παραπολιτική, το zouglapress.

Ένα χρόνο πριν ξεκινήσαμε κάπως έτσι σε μια προσπάθεια γνωριμίας. Ένα χρόνο μετά το μόνο που μπορώ να υποσχεθώ είναι να συνεχίσω την σάτιρα μου κάνοντας τους δεξιούς να με βαφτίζουν πασόκο και τους πασόκους να με λένε νεοδημοκράτη.... Βέβαια δεν μπορούν να σκεφτούν ότι κάποιος μπορεί να σατιρίζει χωρίς να ανήκει σε κάποιο στρατόπεδο!!!

Σας ευχαριστώ.

Μικρός Φωκίων
http://mikrosfokion.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια: