ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

20.4.12

ΡΟΥΣΦΕΤΙ ΜΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΛΗΞΗΣ

Την αμαρτία μου θα την πω : μου έχει κοπεί ο ύπνος, τα βράδια δεν κοιμάμαι, σκέφτομαι. Σκέφτομαι τι θα γίνει στις εκλογές. Κάνω, νοερά, υπολογισμούς, μετράω ποσοστά, υπολογίζω έδρες με κλειστό το φως. Όταν τα βρω μπαστούνια ανοίγω το πορτατίφ παίρνω το μπλοκάκι με το στυλό που έχω χρόνια τώρα δίπλα στο κομοδίνο και γράφω.

Γράφει η Νάντια Τριανταφύλλου για τα ΑΛΗΘΙΝΑ ΨΕΜΑΤΑ
Δεν μου βγαίνει με τίποτε. Στο μεταξύ είναι και οι δημοσκοπήσεις που με μπερδεύουν. Βγαίνουν τώρα μέρα παρά μέρα καινούργιες και μου αλλάζουν το σκηνικό. Και να σου εγώ πάλι  εγώ άυπνη να μετράω. Kαι τι νομίζεις ότι την μέρα ησυχάζω; Την μέρα όσο είμαι έξω μιλάω με κόσμο. Κάνω δικές μου δημοσκοπήσεις. Για να έχω και προσωπική άποψη. Αντιλαμβάνεσαι ότι το μόνο που συζητάμε είναι οι εκλογές. Το ίδιο υποθέτω κάνεις και εσύ. Όλοι αυτό συζητάμε. Εκεί που συμφωνώ με όλους είναι πως δεν πρόκειται να ψηφίσουμε τα 2 μεγάλα κόμματα. ΠΑΣΟΚ και Ν.Δ. όλοι συμφωνούν σου λέω. Ακόμη και σε κλασσικούς πασοκτζήδες  που το «παίζω» λίγο, μόλις τους λέω  « ε, εντάξει ο Γιώργος έκανε τα πάντα να μας σώσει» μόνο που δεν με παίρνουν με τις πέτρες. Οι νεοδημοκράτες; Αυτοί να δεις μένος. Με το που ακούνε Σαμαράς αρχίζουν «άσε ρε τον κωλοτούμπα, τον καραγκιόζη».

Ακόμη και οι παλιοί πωρωμένοι και των δύο κομμάτων τώρα μουντζώνουν με χέρια και με πόδια.

Εκεί είναι που παθαίνω εγώ την παράκρουση και μένω άυπνη τα βράδια. Γιατί ως νοήμων όν που είμαι λέω: αν ο περίγυρος μου που δόξα να έχει ο Κύριος  είναι μεγάλος   δεν περιλαμβάνει κανένα ψηφοφόρο των δύο μεγάλων τότε πως διάολο στις δημοσκοπήσεις βγαίνει το μεν ΠΑΣΟΚ να συγκεντρώνει ένα 12-14% και η Ν.Δ 19-22% ; θα τρελαθώ παναγίτσα μου. Που στο καλό είναι αυτοί που δηλώνουν πως θα ψηφίσουν τους δύο μεγάλους; Ας μου δείξει κάποιος έναν έστω από μακριά κι εγώ θα  βρω τον τρόπο να τον προσεγγίσω. Διότι θέλει και προσοχή, πλέον αυτοί οι ψηφοφόροι πρέπει να μπουν στην κατηγορία του «είδους προς εξαφάνιση». Θέλω να δω έστω κι έναν τους να τον κουβεντιάσω. Να δω πως σκέφτεται ρε αδελφέ. Να δω πως μετά από όλα όσα έχουν συμβεί, από όσα έχουν δει τα μάτια μας , από όσα γελοία, τραγικά, ανυπόστατα έχουν ακούσει τα αυτιά μας τα 2,5 τελευταία χρόνια κάποιοι μπορεί να νομίζουν ότι η λύση για την χώρα είναι ο Βενιζέλος και ο Σαμαράς.

Τι στην ευχή αυτοί δεν είδαν μείωση στον μισθό, στις συντάξεις τους, δε πλήρωσαν χαράτσια, φόρους, δεν είδαν διπλανούς τους ανθρώπους να χάνουν τις δουλειές τους κι από την μια μέρα στην άλλη να μένουν άνεργοι, δε πείνασαν, δεν μετράνε τα ευρώ τους ένα προς ένα για να βγάλουν το μήνα, δεν στερήθηκαν τίποτε αυτοί ή τα παιδιά τους, δεν κατέθεσαν τις πινακίδες από το δεύτερο αμάξι τους για να μην πληρώσουν τα αυξημένα τέλη κυκλοφορίας, δεν εξοργίστηκαν με αυτά που ακούνε από τους πολιτικούς, δεν θύμωσαν με τίποτε, δεν τους άγγιξε τίποτε, δεν νοιώθουν τίποτε;


Θέλω έστω κι ένα  τέτοιο ψηφοφόρο. Δεν με νοιάζει εάν θα ψηφίσει ΠΑΣΟΚ ή ΝΔ. ότι και να ψηφίσει  πιθανολογώ ότι τα ίδια επιχειρήματα θα έχει : «τι, θα μας σώσει η αριστερά που αδυνατεί να τα βρει με τους ομοίους της ή μήπως θα κάνει την διαφορά ο Καμμένος» ή άλλοι μπορεί να πουν: «είμαστε σε πολύ κρίσιμη καμπή, χρειαζόμαστε έμπειρους πολιτικούς κι όχι νέους που  μπορεί να μας θαλασσοπνίξουν» κι άλλοι: «εγώ δεν μπορώ να ψηφίσω κάτι άλλο γιατί ο τάδε πολιτικός διόρισε το παιδί μου, ή μου έβγαλε την σύνταξη» και άλλα τέτοια χαριτωμένα.

Προσπαθώ να σκεφτώ επιχειρηματολογία. Δεν βρίσκω. Δεν καταλαβαίνω γιατί ένας πολίτης, ο οποιοσδήποτε πολίτης αυτής της χώρας σκέφτεται ότι ΟΦΕΙΛΕΙ να ψηφίσει κάποιο από τα δύο μεγάλα κόμματα.

Άραγε δε σκέφτεται ότι ΟΦΕΙΛΕΙ να προστατεύσει την ζωή την δική του και των παιδιών του; Δεν σκέφτεται ότι μια αλλαγή σε πρόσωπα και καταστάσεις ίσως να δώσει διέξοδο στο δικό μας αδιέξοδο; Δεν σκέφτεται ότι κάποια στιγμή η οφειλή τελειώνει, πληρώνεται, αλλά  η ζωή δεν πληρώνεται; Δεν σκέφτεται ότι πέρα από το ΕΓΩ υπάρχει το ΕΜΕΙΣ; Δεν σκέφτεται ότι με την πολιτική που ακολουθούν τα δύο μεγάλα κόμματα απλώς τα χειρότερα δεν έχουν έρθει ακόμη;

Εάν σκέφτεται όλα αυτά, ή ακόμη περισσότερα πως έχει το κουράγιο να ψηφίσει ΠΑΣΟΚ ή ΝΔ;

Ίσως πάλι κι όλα αυτά τα στοιχεία των δημοσκοπήσεων να μας παραπλανούν. Αλλά αυτό είναι συνομωσιολογία θα πουν κάποιοι. Ίσως να είναι κι έτσι. Οι εκλογές της 6ης Μαΐου πάντως είναι κοντά. Κι η κάλπη θα δείξει.

Τώρα εάν αυτοί που θα ψηφίσουν ΠΑΣΟΚ ή ΝΔ θα μπορούν την επόμενη μέρα των εκλογών να κοιτάξουν εαυτό τους στον καθρέφτη ή μάλλον να κοιτάξουν στα μάτια τα παιδιά τους και να έχουν ήσυχη την συνείδηση τους, ας το πουν οι ίδιοι…

Φυσικά δεν έχουν το θάρρος να το ομολογήσουν… Ακόμη και στους ίδιους τους, τους εαυτούς ψέματα λένε… Πανηγυρίζουν σαν πρωταθλητές ότι πήραμε το PSI και σώσαμε τη χώρα …Εγώ πάντως , δεν τους είδα ούτε στο Πασαλιμάνι, ούτε στο Λευκό Πύργο

Υ.Γ. Θα ομολογήσω τον δικό μου τρόμο: μήπως μπροστά στην κάλπη κάποιοι ξεχάσουν το σήμερα και το αύριο και ψηφίσουν με γνώμονα το χθες. Το ρουσφετάκι που τους έδωσε μια αξιοπρεπή δουλειά στο δημόσιο έστω κι αν δεν την άξιζαν. Γιατί αυτοί που δεν άξιζαν επέτρεψαν σε πολιτικούς που δεν μας άξιζαν να αποφασίσουν για τις ζωές μας. Κι όλα για ένα αναθεματισμένο ρουσφετάκι. Σε κάποιον που απλά δεν είχε στον ήλιο μοίρα.
ΝΑΝΤΙΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΑΛΗΘΙΝΑ ΨΕΜΑΤΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: