ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

21.11.08

ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΚΑΙ ΕΡΓΟΔΟΤΕΣ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΣΕ "ΝΤΑΒΕΛΗΔΕΣ"

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

ΚΟΙΝΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΩΣ
-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ-
1) ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ (ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ), δια
τηλεομοιοτυπίας: 210.3205401.
2) ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (ΓΓ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ), δια τηλεομοιοτυπίας: 210.3842642.

3) ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ δια τηλεομοιοτυπίας: 210.6460414.

4) ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ - Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ (ΕΚΠΟΙΖΩ), δια τηλεομοιοτυπίας :
210.3300591


Όπως γνωρίζετε, εντελώς καταχρηστικά και αντίθετα με τα χρηστά
συναλλακτικά ήθη, αφαιρέσατε παράνομα, ολόκληρο το υπόλοιπο των �1.466,18
λογαριασμού (αποκλειστικά) μισθοδοσίας μου (υπ’αριθμ.
00026.0187.01.0200103362), επικαλούμενοι παρανόμως συμψηφισμό με δήθεν
ληξιπρόθεσμη οφειλή μου προς την Τράπεζά σας, προερχόμενης από την κάρτα
VISA υπ’ αριθμ. 4792763328341018, προκαλώντας μου ζημία, σοβαρό
βιοποριστικό πρόβλημα και συνακόλουθα, σημαντική ηθική βλάβη.

Ο ως άνω λογαριασμός μισθοδοσίας, καλύπτει αποκλειστικά τις ανάγκες
διατροφής εμένα και της οικογένειάς μου (διαζευγμένη μητέρα με ανήλικο
τέκνο) και τον τηρώ υποχρεωτικά από τον εργοδότη μου στην Τράπεζά σας.
Κατά το άνοιγμα του λογαριασμού αυτού, δύο μάλιστα υπάλληλοι του
υποκαταστήματος που τηρείται ( - Αγίου Αρτεμίου), με διαβεβαίωσαν
παραπλανητικά σε σχετική ερώτησή μου, ότι επειδή επρόκειτο για λογαριασμό
μισθοδοσίας, δεν μπορούσε να κατασχεθεί ή να συμψηφιστεί με απαιτήσεις
οποιουδήποτε και γενικότερα δεν θα υπήρχε κανένα σχετικό πρόβλημα
μελλοντικά.

Σημειωτέον επίσης, ότι οι όροι των συμβάσεων που συνδέονται και με τους
δύο ως άνω λογαριασμούς, ήταν προδιατυπωμένοι από την εταιρεία σας και δεν
έγιναν αντικείμενο χωριστής από εμένα διαπραγμάτευσης, συνιστώντες έτσι
γενικούς όρους συναλλαγών, οι οποίοι στο βαθμό που είναι αντίθετοι με το
Νόμο, τη Νομολογία και γενικότερα αποβαίνουν εις βάρος των δικαιωμάτων μου
ως καταναλώτριας, άκυροι.

Ο ως άνω λογαριασμός της VISA εξυπηρετούσε αποκλειστικά χρηματοδότηση
υπηρεσιών αισθητικής της εταιρείας BEAUTY & DIET του Ομίλου
Αυγερινοπούλου. Οι ανωτέρω υπηρεσίες ουδέποτε παρασχέθηκαν από την ως άνω
εταιρεία - συνεργάτη σας, η οποία περί τα μέσα του 2003 έπαυσε τη
λειτουργία της.

Ενόψει της μη παροχής των υπηρεσιών του ως άνω συνεργάτη σας, προέβην
σύμφωνα με το Νόμο (ΥΑ Φ1-983/1991, εναρμόνιση των οδηγιών 87/102/ΕΟΚ,
90/88/ΕΟΚ και 98/2/ΕΚ), άμεσα και μάλιστα δύο φορές εγγράφως, στις
11-8-2003 και στις 8-12-2003 και πολλές φορές προφορικώς, σε αμφισβήτηση
του ανωτέρω χρέους μου προς την εταιρεία σας.

Ενόψει των ανωτέρω αμφισβητήσεων, ουδέποτε έλαβα απάντηση από την εταιρεία
σας, παράλληλα όμως, εδώ και αρκετά χρόνια, είχατε σταματήσει κάθε όχλησή
μου προς αποπληρωμή του αμφισβητούμενου χρέους, προκαλώντας μου ταυτόχρονα
την εύλογη πεποίθηση, τουλάχιστον σιωπηρής αποδοχής των προαναφερόμενων
αμφισβητήσεων.

Με βάση τα ανωτέρω, προβήκατε αιφνιδιαστικά και με δόλο, σε παράνομο
συμψηφισμό, αφού σε πρώτη φάση, συμψηφίσατε μη υποκείμενες σε συμψηφισμό
απαιτήσεις σας που γνωρίζατε μάλιστα ότι ήταν αμφισβητούμενες, και εν
συνεχεία, τις συμψηφίσατε με μη υποκείμενη σε συμψηφισμό απαίτηση
(ακατάσχετος μισθός).

Περαιτέρω δε, σε αναζήτηση από εμένα στοιχείων περί των προαναφερόμενων
ενεργειών σας, εσείς, συστηματικά και με διάφορα προσχήματα, όχι μόνο
αρνείστε την παροχή τους, αλλά έχετε προβεί δια των προστηθέντων σας και
σε παροχή σειράς σκοπίμως παραπλανητικών πληροφοριών. Χαρακτηριστικά
αναφέρω, ότι υπάλληλοί σας (μεταξύ των οποίων και ο διευθυντής του
υποκαταστήματος Αγίου Αρτεμίου), μου δήλωσαν πρόσφατα μεταξύ άλλων, ότι
εφόσον είχα συναινέσει στους προαναφερόμενους γενικούς όρους συναλλαγών,
δεσμευόμουν χωρίς να έχω δικαίωμα να τους αμφισβητήσω και ότι νομίμως είχε
δήθεν τεθεί σε συμψηφισμό ο λογαριασμός μισθοδοσίας μου (!!!).


ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ
και με ρητή επιφύλαξη κάθε δικαιώματός μου

1. ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΙ για τελευταία φορά έντονα για την ως άνω συνεχιζόμενη
συμπεριφορά σας, η οποία είναι προδήλως κακόπιστη, αντισυμβατική και
παράνομη

2. ΣΑΣ ΚΑΛΩ, όπως εντός προθεσμίας δύο (2) εργασίμων ημερών από την λήψη
της παρούσης: (α) επιστρέψετε δι’ αντιλογισμού στον ως άνω λογαριασμό
μισθοδοσίας μου, το ανωτέρω ποσό που παράνομα συμψηφίσατε, (β) μου
χορηγήσετε με δικές σας δαπάνες, αντίγραφα των συμβάσεων που αφορούν τους
δύο ως άνω λογαριασμούς που φέρουν την υπογραφή μου, πλήρη στοιχεία των
κινήσεων των λογαριασμών από την υπογραφή των σχετικών συμβάσεων έως
σήμερα, καθώς και κάθε έγγραφο που έχω σας καταθέσει ή υποβάλλει, (γ)
απόσχετε από κάθε παρόμοια ενέργεια στο μέλλον, ως προς τον ως άνω
λογαριασμό μισθοδοσίας ή οιονδήποτε άλλο, ά λ λ ω ς, δηλαδή, σε περίπτωση
παρελεύσεως απράκτου της ως άνω προθεσμίας,

3. ΣΑΣ ΔΗΛΩΝΩ ότι θα επιδιώξω δικαστικώς τα ως άνω καθώς και την πλήρη
αποκατάσταση κάθε βλάβης μου ενώπιον των αρμοδίων δικαστηρίων και θα
ζητήσω την ποινική αξιολόγηση των πράξεων παντός εμπλεκόμενου προστηθέντα
σας.

4. Πληρεξούσιο και δεκτικό επικοινωνίας, διορίζω τον δικηγόρο Αθηνών,
κάτοικο Αθηνών, οδός Πανεπιστημίου αριθμ. 39, τηλ.:

Αθήνα, 14η Νοεμβρίου 2008

Η ΑΙΤΟΥΣΑ –ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΣΑ
Aπό Kourdisto Portokali.

Δεν υπάρχουν σχόλια: