ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

8.10.08

ΚΑΠΕΤΑΝ ΓΙΑΝΝΗΣ ...ΠΡΟΣ ..ΣΤΕΛΛΑ

Κυρία Στέλλα Μπεζαντάκου
Τραγουδίστρια ολκής Αγαπητή μου κυρία Στέλλα
Δεν ξέρω τι λένε όλοι οι άλλοι,κανάλια,ιστοσελίδες.....δεν με ενδιαφέρει τι θα γράψουν αύριο οι εφημερίδες.....κι'αυτές κακίες και κακεντρεχή σχόλια σε βάρος σου οπωσδήποτε,μετά την επιτυχή μεσολάβησή σου στον Πρωθυπουργό μας,η οποία είχε σαν αποτέλεσμα να τον πείσεις να μεταβάλλει άποψη και να δεχθεί την επανένταξη στο κόμμα της Ν.Δ.,του Βουλευτή Σταύρου Δαιλάκη.

Θα "φρικάρει" ο Λαζόπουλος και ποιός ξέρει τι θα σου σείρει στο "ΑΛ ΤΣΑΝΤΙΡΙ " του.....το ίδιο τα μεσημεριάτικα "κους - κους"...
Μην τους ακούς,σε φθονούν και σε ζηλεύουν για τον "κρυφό οπλισμό"που διαθέτεις,ο οποίος "κατετρόπωσε" το όλο άμυντικό σχέδιο της Ρηγίλλης...

Σε φοβούνται και σε υπολογίζουν πλέον όλα τα κόμματα,ΠΑ.ΣΟ.Κ - ΣΥ.ΡΙΖ.Α - Κ.Κ.Ε.- ΛΑΟΣ ......περίμενε προτάσεις να πολιτευτείς....γιατί όχι;
Σε συγχαίρω γι' αυτή σου την πρωτοβουλία,η οποία εστέφθη από απόλυτη επιτυχία ,μια και επετεύχθη ο αντικειμενικός σου σκοπός...

Εγώ δεν σε ζηλεύω,αντίθετα θαυμάζω την δύναμή σου,τα "ιδιαίτερα" - εμφανή αλλά και κρυφά - όπλα που διαθέτεις και που απεδείχθησαν πολύ πιο ισχυρά και αποτελεσματικά από τα δικά μου,προκειμένου να επιτευχθεί ο αντικειμενικός σου σκοπός.

Αποδείχτηκε πιο ισχυρή,πιο αποτελεσματική η μέθοδος η δική σου από την δική μου,που χρόνια ολόκληρα πασχίζω να βρεί δικαίωση ο αγώνας μου....χωρίς αποτέλεσμα. Γράφω - ξαναγράφω,επιστολές,αναφορές ,καταγγελίες,αλλά Μ Η Δ Ε Ν στο πηλίκον.

Κανένας δεν με υπολογίζει Στέλλα μου. Ενώ εσύ,μέσα σε δυό μέρες πέτυχες τα ακατόρθωτα. Και επί τη ευκαιρία,λύσε μου μια απορία...Ποιός συνέταξε την επιστολή σου;

Σκέφτηκα να σου στείλλω αυτά τα λίγα μου λόγια,αφ' ενός μεν για να σε συγχαρώ για την "πρωτοφανή" επιτυχία σου - που ταίρι δεν έχει άλλο - και αφ' ετέρου να σου ζητήσω να μεσολαβήσεις, όπου και όπως δει ,για την επίλυση και των δικών μου θεμάτων.

Βέβαια,εγώ δεν διαθέτω τα προσόντα του Βουλευτή και φίλου σου κ.Σταύρου Δαιλάκη....αλλά ποντάρω στην "γαλαντομία" σου...

Με συγχωρείς που σου γράφω στον Β΄ενικό,αλλά έτσι σε αισθάνομαι πιο κοντά μου,πράγμα που το έχω - ειλικρινά - ανάγκη. Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων για την βοήθειά σου.

Φιλικά // Καπετάν Γιάννης Εμμ.Νομικός

Δεν υπάρχουν σχόλια: