ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

25.2.10

ΑΡΑΓΕ ΕΜΕΙΣ ΝΙΚΗΣΑΜΕ?

Σήμερα το θολό θα θυμηθεί όσα ήθελε να ξεχάσει.
Κι αιτία μία ταινία που είδα χθες.
ΤΟ ΨΥΧΗ ΒΑΘΙΑ...και θυμήθηκα όσα μου διηγούνταν ΕΚΕΙΝΟΣ όταν ήμουνα παιδί,
με ψυχή βαθιά και πόνο στα μάτια.
Για όλα όσα είχε ζήσει και τον είχαν πονέσει.
Την προδοσία,την παράδοση των όπλων,το κατακρεούργημα των αδελφών,
το μίσος και την αλλοφροσύνη που βασίλευαν τότε και δεν είχαν λογική εξήγηση.
ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ ΕΝΟΣ ΛΑΟΥ.

Αμούστακο παιδί ήταν όταν τον πήραν στα βουνά...Δεκαεφτά χρονών παιδαρέλι.
Στην δεύτερη μάχη που έδωσε με τους συναγωνιστές του τον βρήκε μία ριπή πολυβόλου.
Του έκοψε κομμάτια από το κορμί του.
Κι ήρθε κι η προδοσία να του αποτελειώσει το κομμάτιασμα της ΨΥΧΗΣ ΤΟΥ.
Βγαίνοντας από το νοσοκομείο τον έκρυψε η οικογένειά του.
Και οι ίδιοι οι συναγωνιστές του τον πρόδωσαν, κι ένα βράδυ πήγανε οι χύτες και τον σπάσανε στο ξύλο όπως ήταν με τους γύψους.

Μεγαλώνοντας έκρυβε τις πληγές του κορμιού του και της ψυχής του
για να μην τις βλέπω εγώ κι ο αδελφός μου και μεγαλώσουμε με μίσος στην καρδιά μας.
Σπάνια μίλαγε γι αυτά μπροστά μας.Μόνο όταν είδε μεγαλώνοντας ότι ακολουθώ την πορεία του,
μου μίλησε παρακαλώντας με να μην προδώσω ποτέ τα ιδανικά μου.

Και τότε κατάλαβα πόσο βαριά κληρονομιά έσερνα μαζί μου.
Ήμουν κόρη εκείνου που ποτέ δεν συμβιβάστηκε και δεν ξεπουλήθηκε άσχετα αν τον ξεπούλησαν
εκείνοι που πίστεψε.
Δεν καταδέχτηκε ούτε την σύνταξη της Εθνικής αντίστασης να πάρει...
ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΑΕΤΟΣ-ΨΥΧΗ ΒΑΘΕΙΑ.
"Εγώ δεν πολέμησα για να με πληρώσουν...πολέμησα για ένα καλύτερο αύριο κι αυτό μας το στερήσανε.
Δεν ξεπληρώνεται η προδοσία των ονείρων
Δεν ξεπληρώνεται το ξεπούλημα των ψυχών-της ψυχής βαθιάς παιδί μου
".

ΣΤΟΧΑΣΟΥ
ΠΌΣΟ ΚΡΆΤΗΣΕ Η ΚΑΚΙΑ ΣΤΙΓΜΗ
ΠΟΣΟ ΤΟ ΘΑΥΜΑ
.

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ Σ`ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΑΝΕ ΚΑΙ ΒΓΑΖΟΥΝ ΣΤΟΝ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΑΣ.

1 σχόλιο:

Theodosia είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ για την τιμή:)