ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

8.5.09

Απάντηση ενός εκ των συντακτών του paideia-gr στον κ. Καλομοίρη και στον κ. Κοτσιφάκη


Είναι γνωστό σε όσους μας διαβάζουν ότι δεν τρέφουμε καμιά εκτίμηση στην ΟΛΜΕ και σε κανένα στέλεχός της, είτε αυτό ανήκει στη ΝΔ, είτε στο ΠΑΣΟΚ, είτε στο ΚΚΕ είτε στο ΣΥΡΙΖΑ είτε στο ΛΑΟΣ είτε οπουδήποτε αλλού. Όσοι είναι μάχιμοι εκπαιδευτικοί συμμερίζονται άλλωστε παρόμοια συναισθήματα (είτε σε πιο ήπια είτε σε πιο «σκληρή» μορφή). Αυτό δεν έχει να κάνει με συγκεκριμένα πρόσωπα, αλλά με τη συνολική στάση των «εκπαιδευτικών» συνδικαλιστών που είναι εντελώς αποκομμένοι από τις ανάγκες και τα προβλήματα του κλάδου. Αρκεί να δει κανείς τα ποσοστά συμμετεχόντων στις εκλογές της ΟΛΜΕ και θα καταλάβει πόσο έχει αηδιάσει ο εκπαιδευτικός κόσμος με τα συνδικαλιστικά του όργανα. Εγώ προσωπικά δεν ξέρω αν ο κ. Καλομοίρης έχει κάνει κάτι συγκεκριμένο, όπως αφήνει να εννοηθεί το σχόλιο του αναγνώστη μας και η αλήθεια είναι ότι δε με ενδιαφέρει ιδιαίτερα. Θα απαντήσω λοιπόν μόνο στα λεγόμενα του κ. Καλομοίρη σχετικά με τους αγώνες της ΟΛΜΕ για αξιοκρατία… Το θράσος των συνδικαλιστών δεν σταματάει να εκπλήσσει ποτέ…
Ας δούμε συγκεκριμένα παραδείγματα:

1) Η ΟΛΜΕ σε κάθε περίπτωση πολεμάει την αξιοκρατία με όλες της τις δυνάμεις. Προσπαθούν με νύχια και με δόντια να καταργήσουν τον ΑΣΕΠ, ή να μειώσουν όσο μπορούν το ποσοστό εισακτέων μέσω του διαγωνισμού. Ας μην ξεχνάμε ότι ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ αποτελεί το μοναδικό (μέχρι σήμερα) αντικειμενικό κριτήριο για διορισμό στην εκπαίδευση. Ο κ. Καλομοίρης είχε το θράσος να μας μιλήσει για τους «αγώνες» που έκαναν αυτός και οι «συνάδελφοί» του συνδικαλιστές για να καταργηθεί ο διαγωνισμός. Τότε που έδερναν και προπηλάκιζαν νέα παιδιά, τα οποία ήθελαν να βρουν δουλειά χωρίς να φιλήσουν κατουρημένες ποδιές. Έτσι πολεμάνε για την αξιοκρατία στην ΟΛΜΕ;

2) Στο μοναδικό μέτρο που έχει συμφωνήσει η ΟΛΜΕ με την κυβέρνηση είναι στη προσμέτρηση της εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας στον ΟΑΕΔ. Όλοι ξέρουμε (και ο κ Καλομοίρης και ο κ Κοτσιφάκης) ότι για να γίνει κάποιος εκπαιδευτικός δεκτός στα προγράμματα του ΟΑΕΔ πρέπει να έχει γερό βύσμα. Εκεί άλλωστε δεν υπάρχει κανένα αντικειμενικό κριτήριο και οι διορισμοί δεν ελέγχονται από το ΥΠΕΠΘ. Ο αγώνας της ΟΛΜΕ για αξιοκρατία είναι πράγματι συγκινητικός…

3) Το νέο φρούτο της ΟΛΜΕ (στο οποίο φαίνεται ότι συμφωνεί και το ΥΠΕΠΘ) είναι η μονιμοποίηση με 18μηνη προϋπηρεσία… Γιατί όχι και με εξάμηνη; Έτσι θα κάνουν οι «δικοί μας» μόνο μια χρονιά ΠΔΣ και αμέσως θα διορίζονται. Μην τους κουράζουμε με διαγωνισμούς και αντικειμενικά κριτήρια τώρα…. Άσε που θα βολεύουμε περισσότερους...

4) Γιατί η ΟΛΜΕ δε μιλάει για την ΠΔΣ και για τα σχολεία τύπου Σιβiτανίδειος, όπου η απόκτηση προϋπηρεσίας περνάει μέσα από κομματικές και άλλες εξυπηρετήσεις, αλλά ξέρει να μάχεται για την προϋπηρεσία του ΟΑΕΔ και για την κατάργηση του ΑΣΕΠ;

5) Γιατί η ΟΛΜΕ δεν παίρνει εξίσου σκληρή θέση για τον τρόπο διορισμού των διευθυντών σε Σχολεία και Διευθύνσεις; Γιατί δεν διεκδικεί σαφή αντικειμενικά κριτήρια για την τοποθέτηση των πιο ικανών σε αυτές τις θέσεις; Μήπως γιατί θέλουν να τις μοιράζουν μεταξύ τους; Ευτυχώς που τα τελευταία χρόνια υπάρχουν και τα δικαστήρια…
Γιατί δε ζητούν αντικειμενικά κριτήρια για τις εκπαιδευτικές άδειες, για τις αποσπάσεις κ.λ.π;

6) Γιατί οι συνδικαλιστές της ΟΛΜΕ βγάζουν αφρούς όταν αναφέρεται και μόνο η φράση «αξιολόγηση των εκπαιδευτικών»; Πως πολεμάνε για αξιοκρατία όταν δεν δέχονται την αξιολόγηση;

7) Πώς είναι δυνατόν να γνωρίζουν τα προβλήματα της εκπαίδευσης και του εκπαιδευτικού συνδικαλιστές που έχουν χρόνια να μπουν σε τάξη για μάθημα; Ποιον κοροϊδεύουν επιτέλους;

8) Γιατί η ΟΛΜΕ αρνήθηκε να πάρει μέρος στο διάλογο για την Παιδεία; Έτσι θα προωθήσει τα συμφέροντα του κλάδου; Οδηγώντας τον στην απομόνωση;

Τελειώνω με ένα σχόλιο για τον κ. Κοτσιφάκη. Είναι προφανές ότι είσαστε άσχετος από blogs. Αυτό δεν είναι κακό βέβαια. Όμως μας κατηγορείτε πως ό,τι λέμε το λέμε ανώνυμα, την ίδια στιγμή που το κόμμα σας υποστηρίζει την ανωνυμία των blogs με νύχια και με δόντια. Όταν λοιπόν τα δικά σας blog λασπολογούν και υβρίζουν πρέπει να προστατεύονται, αλλά όταν εμείς δημοσιεύουμε σχόλια αναγνωστών πρέπει να καταδικαζόμαστε. Ωραίοι δημοκράτες είσαστε!!!!!! Μπράβο σας..

Για την ιστορία μόνο θα σας πω ότι το paideia-gr είναι από τα λίγα επώνυμα blogs που υπάρχουν. Οι συντάκτες του είναι τέσσερις εκπαιδευτικοί. Δεν θα σας πω ονόματα, γιατί όποιος ξέρει από blogs τα βλέπει αμέσως (εγώ έχω όλο μου το βιογραφικό). Σε αντίθεση με τα «δικά σας» blog εμείς δεν κρυβόμαστε! Γι αυτό θα παρατηρήσετε ότι ποτέ δεν τοποθετούμε καταγγελίες δικές μας γιατί ξέρουμε ότι κάποιοι δημοκράτες θα μας τρέχουν στα δικαστήρια, όπως κάνουν και με τον κ. Θύμιο Παπανικολάου του Ρεσάλτο…
paideia-gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: