ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

6.7.10

ΚΑΤΑΓΓΕΛΩ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΟΥ


ΚΑΤΑΓΓΕΛΩ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ ΖΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΚΛΕΜΕΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΡΩΝΕ ΑΣΤΑΚΟ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΑ ΜΟΥ ΕΚΟΨΑΝ ΤΑ ΔΩΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΕΠΟΔΟΜΑΤΑ ΜΟΥ ,ΜΟΥ ΤΣΕΚΟΥΡΩΣΑΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΧΑΜΗΛΗ ΜΟΥ ΣΥΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΑΔΙΑΦΟΡΟΙ ΕΧΤΙΣΑ ΕΝΑ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΕ ΕΝΑ ΧΩΡΑΦΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΠΡΟΙΚΑ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ,ΤΩΡΑ ΜΟΥ ΖΗΤΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΝΟΠΡΟΥΚΙΑ.ΔΕΝ ΕΒΓΑΛΑ ΑΔΕΙΑ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΠΟΥ?ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕ ΕΚΛΕΒΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΑΔΕΙΑ.ΤΟ ΙΚΑ ΜΟΥ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΑ ,ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΑΔΕΙΑ ΗΘΕΛΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΣΤΡΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ Η ΜΑΝΟΥΛΑ ΜΟΥ .ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΜΟΝΟ ΕΝΑ.ΜΕ ΚΛΕΒΑΝΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΕ ΕΧΟΥΝ ΟΜΗΡΟ ΚΑΙ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΝΑ ΜΕ ΚΛΕΒΟΥΝΕ ΜΕ ΤΗΝ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΤΟΥΣ.ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΚΑΨΑ ΔΑΣΗ,ΔΕΝ ΕΧΤΙΣΑ ΣΕ ΠΟΤΑΜΟΥΣ ΔΕΝ ΣΚΟΤΩΣΑ ΔΕΝ ΕΚΛΕΨΑ ΕΙΜΑΙ ΟΠΩΣ ΥΠΟΛΟΓΗ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ.ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΛΟΙΠΟΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΑΦΟΥ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΔΙΝΑΝ ΑΔΕΙΑ.ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΣ ΚΟΣΜΟΣ

Αναγνώστρια
πηγη

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

μπουρδες!!!
να μαθει η αναγνωστρια οτι δεν ειναι θεμα χωρας, αλλα θεμα καθεστωτος.
τι ενοει χωρα? τα βουνα τις πεδιαδες, τον χωρο?
αληθεια τι ψηφιζε ολα αυτα τα χρονια???