ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

16.11.11

Τον Λόγο αυτόν, εγώ τον σεβάστηκα….


Ο Λόγος, Δεν έχει λόγο να λέγεται….
Τον Λόγο αυτόν, εγώ τον σεβάστηκα….

Ο Λόγος, Δεν έχει λόγο να λέγεται….

Τον Λόγο αυτόν, εγώ τον σεβάστηκα….

Και Να!!! Που η Τροία, ακόμη καίγεται….

Και Να!!! ο Αδόλφος υψώνει τη σβάστιγκα!!!…

Συγκάτοικοι είμαστε όλοι στη τρέλα,…

Και ‘γώ, που δεν έχω για νοίκι…..

Φορούσε μαύρο νυφικό, η περσυνή μας η κοπέλα,…

Κι ο Λόγος αυτός, της ανήκει!!!…

Ο Λόγος, σαπίζει, καταναλώνεται….

Στον Λόγο αυτόν, κουβέντα δεν γίνεται….

Ο Λόγος, σαπίζει, καταναλώνεται….

Στον Λόγο αυτόν, κουβέντα δεν γίνεται….

Και Να!!! Ο Οιδίποδας, που τυφλώνεται…..

Και Να!!! Η Σαλώμη, τα πέπλα της ντύνεται!!!…

Συγκατοικοι είμαστε όλοι στη τρέλα,…

Και ‘γώ, που δεν έχω για νοίκι…..

Φορούσε μαύρο νυφικό, η περσυνή μας η κοπέλα,…

Κι ο Λόγος αυτός, της ανήκει!!!….
=== ΔΕΝ ΧΑΡΙΖΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΠΟΥΣΤΗ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ ===
=== ΔΕΝ ΧΑΡΙΖΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΠΟΥΣΤΗ ΤΟ ΓΑΛΑΖΙΟ ΤΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΟΡΙΖΟΝΤΩΝ ΜΟΥ ===
===  ΔΕΝ ΧΑΡΙΖΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΠΟΥΣΤΗ ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΤΩΝ ΕΛΠΙΔΩΝ ΜΟΥ ===

Δεν υπάρχουν σχόλια: