ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

7.8.08

ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΚΑΙ.......ΠΑΡΑΤΗΡΩΝΤΑΣ!!!!!

Ταξιδεύοντας με την "ΝΕΦΕΛΗ" (πλοίο του Αργοσαρωνικού) με προορισμό τα Μέθανα και αντικρύζοντας γύρω μου τους συνεπιβάτες μου,που κατά το πλείστον ανήκαν και αυτοί στην τρίτη προς τέταρτη ηλικία,έκανα διάφορες σκέψεις.....
Το ονειροπόλο αυτό ταξίδι μου,το διέκοψε το μήνυμα - μαγνητοφωνημένες οδηγίες του Πλοιάρχου - περί εγκατάλειψης πλοίου σε περίπτωση ναυτικού ατυχήματος κ.λ.π.Όλα καλά ,ωραία μας τα είπε ο συνάδελφος,δεν μου είπε "εμένα" όμως του γνώστη περί την Ναυτιλίαν ,εάν έχει επίγνωση του τι θα συμβεί - ώ μη γένοιτο - σε περίπτωση εγκατάλειψης πλοίου.
Οι σωσίβιες λέμβοι έχουν αντικατασταθεί με βαρελάκια,τα οποία ανοίγουν και επιπλέουν στην θάλασσα και περιμένουν τα "αθάνατα γηρατειά" και τα γυναικόπαιδα να επιβιβαστούν σ'αυτά.
Μπορεί να μου εξηγήσει όμως ο κάθ'όλα αξιαγάπητος και έμπειρος Καπετάνιος,"τον τρόπο που θα κατέβουν στα επιπλέοντα σωστικά μέσα ,οι επιβάτες του πλοίου του"?Οι οποίοι καλούνται να κατέβουν "την ανεμόσκαλα".....προκειμένου να διασωθούν.

Η Επιθεώρηση Εμπορικών πλοίων,μπορεί να μας δώσει και αυτή μιάν απάντηση?

Επιπρόσθετα ερωτώ,"εάν το ύψος από το κατάστρωμα εγκατάλειψης πλοίου μέχρι την επιφάνεια της θαλάσσης,είναι αυτό που επιβάλλουν οι κανονισμοί."Εγώ προσωπικά - και στοιχιματίζω γι' αυτό - λέω Ο Χ Ι.

Σ Π Ε Υ Σ Α Τ Ε κύριοι αρμόδιοι κλαδάρχες και λοιποί της Ε.Ε.Πλοίων,να διορθώσετε τα κακώς κείμενα,διαφορετικά εγώ πρώτος θα υποβάλλω μήνυση κατά παντός υπευθύνου για τις σοβαρώτατες αυτές παραλείψεις. Ανοίξτε τα μάτια σας και "ανασκουμπωθείτε", πλην θρηνήσουμε θύματα.

Επιτέλους κάνετε σωστά την δουλειά σας και σταματήσετε να μερολιπτείτε υπέρ των ακτοπλόων πλοιοκτητών.

Σ Υ Ν Ε Λ Θ Ε Τ Ε επιτέλους!!!!!
Σαν δεύτερο ερώτημα - αν αρχίσω δεν τελειώνω - το θέμα των εισητηρίων.
Γιατί δεν αναγράφεται το ονοματεπώνυμο του επιβάτη πάνω σε αυτό,ως επιβάλλεται άλλωστε?.
Η αναγραφή του ονόματος επιβάλλεται ,διότι μόνον έτσι πιστοποιείται ποιός επιβαίνει του πλοίου,ούτως ώστε να "αποζημιωθεί" από την ασφαλιστική εταιρεία σε περίπτωση θανάτου λόγω ναυαγίου ή άλλης αιτίας.

Την επόμενη φορά που θα μπώ σε πλοίο του Αργοσαρωνικού - και θα είναι πολύ σύντομα - εύχομαι και ελπίζω να έχουν αποκατασταθεί τα κακώς κείμενα,γιατί άλλως........
Και πάρτε στα σοβαρά αυτά που σας διαμηνύω Υπουργέ της Εμπορικής Ναυτιλίας, Αρχηγέ του Λ.Σ.,Κλαδάρχη της Ε.Ε.Πλοίων,πλοιοκτήτες της ντροπής και λοιποί αρμόδιοι. Καιρός να ανασκουμπωθείτε και εσείς κύριοι της Π.Ε.Π.Ε.Ν και λοιπά σωματεία ναυτεργατών,που κάθεστε "σούζα" στα Λιμενικά όργανα και στους πλοιοκτήτες.
Ανοίξτε τα μάτια σας,γιατί θα θρηνήσουμε θύματα και πολλά μάλιστα,αν συμβεί το μοιραίο.-

Ιωάννης Εμμ.Νομικός

Δεν υπάρχουν σχόλια: