ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα SIEMENS. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα SIEMENS. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

12.4.14

ΒΟΜΒΑ!!! Ο ΚΑΣΤΑΝΙΔΗΣ ΞΕΒΡΑΚΩΝΕΙ ΤΟΝ ΒΕΝΙΖΕΛΟ :"Ο Βενιζέλος χάρισε 220 εκατ. ευρώ στη SIEMENS "

“ Έκανε όλα τα γούστα στον Σόιμπλε  ”



"Βόμβες" εκτοξεύει ο Χάρης Καστανίδης για τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης, υπουργό Εξωτερικών και πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ, Ευάγγελο Βενιζέλο, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Δημοκρατία, το οποίο επικαλείται το νέο βιβλίο του πρώην υπουργού.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα και το βιβλίο του Χάρη Καστανίδη ο Ευάγγελος Βενιζέλος χάρισε 220.000.000 ευρώ στη Siemens. Στο ίδιο δημοσίευμα αναφέρεται πως το συγγραφικό πόνημα του κ. Καστανίδη εμφανίζει τον κ. Βενιζέλο ως ευρισκόμενο σε ευθεία γραμμή με την υπό τον Βόλφγκανγκ Σόιμπλε ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών της Γερμανίας, τις απαιτήσεις της οποίας φέρεται ότι ικανοποιούσε με ταχύτητα όταν ήταν υπουργός Οικονομικών.



11.4.14

ΔΕΙΤΕ ΠΟΙΟΝ ΧΑΙΡΕΤΙΣΕ Η ΜΕΡΚΕΛ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ! ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΟΙΟΙ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ! (ΦΩΤΟ)


p1

Ποιος νομίζετε πως ήταν ο πρώτος άνθρωπος που χαιρέτισε η Μέρκελ μόλις προσγειώθηκε από το αεροπλάνο; Ο Αντώνης Σαμαράς; Όχι χάσατε…
Ο άνθρωπος που χαιρέτισε πριν τον πρωθυπουργό , για να δείτε και ποιος μας κυβερνάει σε αυτή τη χώρα, ήταν ο Σταύρος Παπασταύρου , ο άνθρωπος γέφυρα ανάμεσα στη Siemens , στο Χριστοφοράκο και τον Καραβέλα, ήτοι με τους φυγόποινους για το μεγάλο σκάνδαλο.
p1
Ο λεγόμενος “Μπουμπλής” ή Σταύρος Παπασταύρου ήταν αυτός που δέχτηκε πρώτος τον χαιρετισμό της Γερμανίδας καγκελαρίου.
ppppp
Αξίζει να σημειωθεί οτι ο “Μπουμπλής” είναι κολλητάρι των καταζητούμενων που προαναφέραμε αλλά και η σύντροφός του ακούει στο όνομα κ.Μαρί Αγαλιώτου που  είναι υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων της Siemens Hellas. Mάλιστα η κυρία Αγαλιώτου πληρώνεται με το αξιοσέβαστο ποσό των 12.000ευρώ!!!
Aυτοί μας κυβερνάνε….
sam1
Ο Σταυρος Παπασταύρου είναι ο κύριος ακριβώς πίσω από τη Μέρκελ
ΣΑΣ ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΟΥΜΕ:
Εντύπωση έχουν προκαλέσει τις τελευταίες ώρες οι φήμες οι οποίες θέλουν τον πρωθυπουργό, Αντώνη Σαμαρά, να αλλάζει «πόστο» στον Γιάννη Στουρνάρα, και να τποθετεί στην θέση του τον Σταύρο Παπασταύρου. Τα σενάρια έχουν φουντώσει λόγω της λήξης της θητείας του Γιώργου Προβόπουλου στην Τράπεζα της Ελλάδος, και φημολογείται ότι ο Γιάννης Στουρνάρας θα είναι ο νέος Διοικητής της ΤτΕ. Το «καυτό» χαρτοφυλάκιο του Οικονομικών ωστόσο δεν θα μείνει ακέφαλο, καθώς θα το αναλάβει όπως δημοσιέυει το tovima.gr, ο σύμβουλος του πρωθυπουργού, και συνεργάτης του κ. Στουρνάρα, Σταύρος Παπασταύρου. Ποιος είναι όμως ο «άγνωστος» στο ευρύ κοινό κ. Παπασταύρου; Ο σύμβουλος του Μεγάρου Μαξίμου έδειξε γρήγορα τις ικανότητές του και έγινε σύντομα απαραίτητος με συνέπεια ο Αντώνης Σαμαράς να τον αξιοποιήσει σε σύντομο χρονικό διάστημα….
Σημαντικό ρόλο στην πορεία του έπαιξαν και οι γνωριμίες του οι οποίες του επέτρεψαν με τον κατάλληλο χειρισμό του ιδίου να ελίσσεται στον οικονομικό χώρο. Ο πρωθυπουργός είχε ορίσει τον κ. Παπασταύρου γραμματέα Διεθνών Σχέσεων την πρώτη περίοδο που έγινε πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, και σύντομα μπήκε στο στενό περιβάλλον του.
Επαφές είχε και με τον πρώην πρωθυπουργό, Κώστα Καραμανλή ο οποίος τον είχε εντάξει μάλιστα και στο στο ευρωψηφοδέλτιο της ΝΔ. Πριν από μήνες πάρα πολλοί ξαφνιάστηκαν όταν σε συνέντευξη του κ. Σαμαρά σε κυριακάτικη εφημερίδα επελέγη να δημοσιευθεί στην ίδια σελίδα φωτογραφία του Πρωθυπουργού με τον κ. Παπασταύρου που είναι από τους πιο εχέμυθους, ικανούς και αποτελεσματικούς συνεργάτες του.
Ο Σταύρος Παπασταύρου είναι αριστούχος πτυχιούχος της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών ενώ έχει και μεταπτυχιακές σπουδές στο Harvard. Η εργασιακή του εμπειρία είναι πολυετής ενώ παράλληλα έχει και κομματική δράση. Όπως δημοσιεύει το tovima.gr, την δεκαετία του ’90 διετέλεσε γενικός γραμματέας Διεθνών Σχέσεων και ΕΕ της ΟΝΝΕΔ και εκλεγμένο μέλος της ΚΕ της Νεολαίας, ενώ ήταν και πρόεδρος (1997-2001) της ευρωπαϊκής ένωσης του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος.
Λόγω της “σκληρής” του δουλειάς ο Σταύρος Παπασταύρου «ανταμέιφθηκε» με το να είναι στην ομάδα παρακολούθησης του κυβερνητικού έργου ενώ συμμετείχε και στις διαπραγματεύσεις με την Τρόικα, έχοντας συμμετάσχει σε πολλές συσκέψεις. Η εμπλοκή με την Λίστα Λαγκάρντ καθώς εμφανιζόταν συνδιαχειριστής λογαριασμού 550 εκατ. δολαρίων. Τότε ο κ. Παπασταύρου έκανε λόγο για πόλεμο λάσπης από τον ΣΥΡΙΖΑ που τον κατηγόρησε για «πολιτικό αμοραλισμό». Τόνισε στην συνέχεια πω δεν είχε καμία σχέση με τον εν λόγω λογαριασμό και ότι η μόνη εμπλοκή του στη λίστα σχετίζεται με λογαριασμό 5,4 εκατ. δολαρίων πελάτη του.
Για τους έχοντας γνώσιν, ο κ. Παπασταύρου γευματίζει με τον εκπρόσωπο του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου, Πολ Τόμσεν, αλλά και με άλλους κρίσιμους παράγοντες. Μία από τις «αποστολές» που του είχε ανατεθεί από τον πρωθυπουργό ήταν αυτή του να συνοδεύσει τον υφυπουργό Οικονομικών Γιάννη Μαυραγάνη στην Ελβετία προκειμένου να να συζητήσουν με την ελβετική κυβέρνηση το θέμα με τις λίστες των Ελλήνων καταθετών στα εκεί τραπεζικά ιδρύματα.


makeleio

5.3.14

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Κρύβουν την αμετάκλητη καταδίκη του Μαντέλη για να μην αποζημιώσει η Siemens την Ελλάδα!



ΕΞΑΦΑΝΙΣΑΝ ΤΗΝ ΤΕΛΕΣΙΔΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΜΜ”Ε”!
ΔΕΝ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΞΟΥΝ ΤΑ 2 ΔΙΣ ΠΟΥ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΕ Η ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ SIEMENS!
Απεχθές χρέος; Ο ορισμός του:  Οι Γερμανοί δάνειζαν τον Σημιτη για να πληρώνει τις φαύλες συμβάσεις της Siemens από τις οποίες πλούτιζαν επίορκοι πολιτικοί!
Τεκμηριώθηκε ότι η Siemens λάδωνε πολιτικούς για να προωθήσει τα συμφέροντα της. Σύμφωνα με το   Ευρωπαϊκό δίκαιο πρέπει να αποβληθεί από οποιαδήποτε Ευρωπαϊκή δραστηριότητα και να αποζημιώσει την Ελλάδα για τις ζημιές που
προέκυψαν κατά την συνεργασία της με το δημόσιο…
…τις οποίες η αρμόδια επιτροπή της βουλής έχει αποτιμήσει σε 2 δις Ευρώ!
Ο Άρειος Πάγος έκρινε ότι η απόφαση του εφετείου έχει εμπεριστατωμένη αιτιολογία. Επίσης κρίθηκε ότι η καταδικαστική απόφαση δεν παραβιάζει το τεκμήριο της αθωότητας, ούτε τον απαραβίαστο κανόνα της δίκαιης δίκης όπως υποστήριζε ο κ. Μαντέλης.
Υπενθυμίζεται, ότι το Μάιο του 2010 ενώπιον της εξεταστικής επιτροπής ο Τάσος Μαντέλης κατέθεσε ότι ήταν αποδέκτης δύο εμβασμάτων ύψους 200.000 και 250.000 μάρκων σε τραπεζικούς λογαριασμούς στην Ελβετία, οι οποίοι είχαν ανοιχθεί στο όνομα του κουμπάρου του Γιώργου Τσουγγράνη με τον κωδικό «A. Rocos». Κατά του ισχυρισμούς του πρώην υπουργού Μεταφορών το ποσό των 450.000 μάρκων ήταν προεκλογική χορηγία της Siemens.
Εδώ οι ευθύνες της κυβέρνησης είναι τεράστιες. Όχι μόνον δεν διεκδικούν βάσει της δικαστικής απόφασης την ζημιά που προκλήθηκε από την Siemens, αλλά αντίθετα σήμαναν σιωπητήριο στην δημοσιοποίηση της είδησης!


4.2.14

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ! ΜΕΓΑ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΣΑΜΑΡΑ



 Επιστρέψαμε στη Siemens 6 εκατ. ευρώ που δήθεν χρωστούσε το ελληνικό δημόσιο από επιστροφή φόρων !

Απίστευτο κι όμως αληθινό . Η Κυβέρνηση Σαμαρά υποταγμένη πλήρως στα γερμανικά συμφέροντα, έσπρωξε χρήμα...
στην πιο αμαρτωλή - παγκοσμίως - εταιρεία , τη Siemens, η όποια ' λάδωσε ' τους μίσους ,τουλάχιστον , Έλληνες πολιτικούς των δυο τελευταίων δεκαετιών κι έγινε κυρίαρχη στη  χώρα !
Αντι , λοιπόν , να υποχρεωθεί η Siemens να επιστρέψει χρήματα στην Ελλάδα μετά την αποκάλυψη του σκανδάλου με τον Χριστοφορακο και λοιπούς μάνατζερς της εταιρείας, που τόσο ζημίωσαν τη χωρα , οι Γερμανοί απαίτησαν και , τελικώς , κατάφεραν να εκβιάσουν τη δοσιλογη Κυβέρνηση Σαμαρά , που έσπευσε να δώσει στη Ζιμενς 6 εκατ. ευρώ, που της ' οφείλαμε ' λένε , από επιστροφή Φ.Π.Α.
Την ίδια στιγμή , το ελληνικό δημόσιο χρωστάει σε Έλληνες επαγγελματίες και επιχειρηματίες , εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ , δεν συμψηφίζει τα χρέη τους , τους συλλαμβάνει , τους καταστρέφει και τους αναγκάζει να φουνταρουν από μπαλκόνια !
Το πιο φοβερό είναι , που η Siemens , έστειλε εξώδικο κατά του ελληνικού δημόσιου , στο όποιο αναφέρει ότι τα χρήματα που της οφείλονται , δεν είναι μόνο 6 εκατ.τα όποια έλαβε μέσω της Εθνικής Τραπέζης , είναι αρκετά περισσότερα , καθώς αξιώνει να της καταλυθούν και οι τόκοι !!
Δεν έχω την παραμικρή αμφιβολία ότι αυτή η Κυβέρνηση θα σπεύσει να ικανοποιήσει το αίτημα των Γερμανών αφεντικών της , μήπως και αυτοί θυμώσουν και τους βγάλουν σε ...διαθεσιμότητα.

( Υ. Γ. Εχω πληρη επιγνωση της ειδησης που αποκαλυπτω. Σε αλλες εποχες , η αποκαλυψη ενος τετοιου σκανδαλου , θα επεφερε σοβαρο κυβερνητικο κλυδωνισμο. Τωρα , ομως , δεν ειμαι σιγουρος εαν αγγιξει καποιον αυτη η υποθεση, παροτι θυμιζει τη λαικη ρηση ' εκει που μας χρωστουσαν μας πηραν και το βοδι '
Ενημερωνω τους παντες οτι αυτη την ειδηση μου εδωσε ανωτατο στελεχος του υπουργειου Οικονομικων και μαλιστα εχω στα χερια μου τα σχετικα παραστατικα.
Ειμαι βεβαιος πως αυτο το θεμα , θα το ' θαψουν ' τα καθεστωτικα Μ.Μ.Ε. γι αυτο καλω τους φιλους μου στο facebook να το κοινοποιησουν παντου για να το πληροφορηθουν οσο γινεται περισσοτεροι )
 

8.1.14

Siemens – Αμετάκλητη απόφαση γερμανικού δικαστηρίου για δωροδοκία ΠΑΣΟΚ και ΝΔ

ΕΙΡΗΝΟΔΙΚΕΙΟ ΜΟΝΑΧΟΥ Διαταγή επιβολής ποινής 
Η Εισαγγελία σάς καταλογίζει τα κατωτέρω πραγματικά περιστατικά: Από το 1996 διευθύνατε τη Siemens ΑΕ Εlectrotechnical Ρrojects and Ρroducts Αthens, τη θυγατρική της Siemens ΑG στην Ελλάδα.Η Siemens ΑG, με κεντρική έδρα το Μόναχο, περιλαμβάνεται στις παγκοσμίως μεγαλύτερες και πλούσιας παράδοσης εταιρείες στην ηλεκτροτεχνική και ηλεκτρονική, με ηγετική θέση στην αγορά σε όλα τα αντικείμενά της και ανήκει σήμερα με περίπου 800.000 μετόχους από περισσότερα από 100 κράτη στις μεγαλύτερες εισηγμένες εταιρείες. Οόμιλος εκπροσωπείται σε περισσότερες από 190 χώρες και παράγει παγκοσμίως σε 290 τόπους. Σε πολλές χώρες, όπως και στην Ελλάδα, η Siemens ΑG διατηρεί θυγατρικές εταιρείες, οι οποίες δρουν ως αυτόνομες περιφερειακές επιχειρήσεις. Οι ως άνω εταιρείες έχουν καθετοποιημένη δομή, το οποίο σημαίνει ότι προσφέρουν το πλήρες φάσμα των προϊόντων της Siemens ΑG.
Στη χρονική περίοδο κατά την οποία ήσαστε διευθύνων της θυγατρικής εταιρείας στην Ελλάδα τριπλασιάστηκε το ΕΒΙΤ της θυγατρικής εταιρείας που κατά μέσο όρο ανερχόταν σε 10%.
Ιστορικό Στην Ελλάδα η χρηματοδότηση πολιτικών κομμάτων λειτουργούσε στο παρελθόν κατά τέτοιον τρόπο ώστε ένα σημαντικό μέρος της αποτελούσαν οι πληρωμές από επιχειρήσεις. Από τότε ως και την εισαγωγή της ποινικοποίησης τέτοιου είδους πληρωμών ήταν σύνηθες στην Ελλάδα να δίνονται για την «καλλιέργεια του πολιτικού τοπίου» χρήματα στα πολιτικά κόμματα.
Λόγω της κακής δημοσιότητας της Siemens ΑG στην Ελλάδα, τα τέλη της δεκαετίας του ΄90, από τον τότε και εν τω μεταξύ θανόντα πρόεδρο του διοικητικού συμβουλίου των τμημάτων ιδιωτικού δικτύου και δημοσίου δικτύου, αποφασίστηκε ότι η Siemens έπρεπε ομοίως να εκτελεί πληρωμές για να εξασφαλίσει μια πιο δυνατή δικτύωση της εταιρείας με τους έλληνες πολιτικούς, ανάλογη με τις άλλες μεγάλες ελληνικές εταιρείες.
Για τον υπολογισμό του ύψους των «κομματικών πληρωμών» και για την εξασφάλιση μιας βάσης υπολογισμού επιλέχθηκε για υπολογιστικούς σκοπούς ως παράδειγμα μια τρέχουσα σύμβαση από ένα τρέχον project. Ως ύψος των «κομματικών πληρωμών» καθορίστηκε το 2% του τζίρου αυτής της σύμβασης (σε εναρμόνιση με την κεντρική επιλογή της εταιρείας). Οσον αφορά τη με αυτόν τον τρόπο επιλεγείσα σύμβαση, επρόκειτο για μια σύμβαση με τον ΟΤΕ.
Αυτή η σύμβαση και ειδικότερα το κόνσεπτ του 2% δεν σχετιζόταν με πληρωμές σε συνεργάτες του ΟΤΕ, όπως έγινε σε όλους σαφές. Η σύμβαση αφ΄ ενός έπρεπε να αποτελεί βάση υπολογισμού για τις πληρωμές στα κόμματα και αφ΄ ετέρου να διασφαλίζει τη μυστικότητά τους. Ο λόγος για την κρυφή ροή των πληρωμών ήταν ότι για την ελληνική θυγατρική εταιρεία θα ήταν δυσάρεστο αν αποκαλυπτόταν ότι η Siemens ΑG παρείχε χρήματα στα πολιτικά κόμματα.
Σε αυτή τη βάση πραγματοποιήθηκαν ήδη κατά το παραγεγραμμένο χρονικό διάστημα εμβάσματα με αυτό το 2% ετησίως από το Τμήμα, τελευταία από τον τελεσίδικα καταδικασθέντα Σίκατσεκ ή από συναδέλφους του, όπως ο επίσης τελεσίδικα καταδικασθείς Κeil von Jagemann, σε έναν λογαριασμό της εταιρείας Ρ. Βlue Corporation προς την ΑΒ Αmro Βank στο Μονακό, εν μέρει ύστερα από δική σας απαίτηση, εν μέρει ύστερα από υπολογισμό του Κεντρικού στο Μόναχο. Εσείς διοχετεύσατε τα προαναφερθέντα χρήματα (2%) στα δύο μεγάλα πολιτικά κόμματα στην Ελλάδα, τη Νέα Δημοκρατία (ΝΔ) και το Πανελλήνιο Σοσιαλιστικό Κίνημα (ΠαΣοΚ).
Το project C4Ι Το καλοκαίρι του 2004 έλαβαν χώρα στην Αθήνα οι Ολυμπιακοί Αγώνες. Κατά τη διάρκεια των Αγώνων επεξεργάστηκε η ελληνική θυγατρική εταιρεία εκτός των άλλων έργων στην Ελλάδα το έργο C4Ι («Command, Control, Communication, Computers and Ιnteligence»). Γι΄ αυτό το έργο την άνοιξη του 2003 συνήφθη η σύμβαση μεταξύ της αμερικανικής εταιρείας Science Αpplications Ιnternational Corporation (SΑΙC) ως κύριου ανάδοχου και του ελληνικού κράτους, ύστερα από διεθνή διαγωνισμό. Το ύψος της σύμβασης ανερχόταν σε 255 εκατομμύρια ευρώ.
Η Siemens ήταν υπεργολάβος της SΑΙC, ενώ περαιτέρω υπεργολάβοι ήταν οι αμερικανικές εταιρείες ΙΒΜ και Μotorola, καθώς επίσης και άλλες ελληνικές εταιρείες. Η SΑΙC συνεργαζόταν με την Επιτροπή Διοργάνωσης για να εξασφαλίσει ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες του 2004 θα υποστηρίζονταν από τη λεγόμενη C4Ι-υποδομή. Τα ανάλογα συστήματα εγκαταστάθηκαν σε όλους τους τόπους διεξαγωγής των Αγώνων.
Η Siemens ήταν υπεύθυνη για την προμήθεια και την έναρξη λειτουργίας των επιμέρους συστημάτων C4Ι, ανάμεσά τους κεντρικά και περιφερειακά Κέντρα Επιχειρήσεων, το σύστημα διαχείρισης κυκλοφορίας και βιντεοπαρακολούθησης των δρόμων και τόπων διοργάνωσης, το σύστημα ελέγχου εισόδου, τα δίκτυα επικοινωνίας, τον ΤΕΤRΑ-ασύρματο (ΤΕΤRΑ-Funk), το ολυμπιακό ασύρματο δίκτυο δέσμης ασφαλείας (Sieherheitsbuendelfunknetz) με 22.000 χρήστες, το αυτόματο σύστημα οχημάτων και την εγκατάσταση ενός Τηλεφωνικού Κέντρου Εισιτηρίων- ένα σύστημα πληροφοριών και επικοινωνίας, το οποίο ήταν σε θέση όλο το εικοσιτετράωρο να δέχεται τηλεφωνήματα σε διαφορετικές γλώσσες από όλο τον κόσμο. Το μερίδιο της Siemens στο έργο ανερχόταν σε 185 εκατ. ευρώ με τη δυνατότητα μεταγενέστερων επεκτάσεων.
Λόγω της καθυστερημένης απόφασης για την ανάθεση του έργου από την πλευρά της ελληνικής διοίκησης και της μεγάλης πολυπλοκότητας του έργου υπήρχε μια τεράστια χρονική και λογιστική πίεση διότι όλοι οι συμμετέχοντες, οι εργολάβοι, οι υπεργολάβοι, οι κρατικές υπηρεσίες και οι υπεργολάβοι του κρατικού τομέα, έπρεπε να είναι συγχρόνως έτοιμοι όπως και τα αναγκαία κτίρια.
Επιπλέον, επρόκειτο για το πρώτιστο έργο στην Ευρώπη για την επικεφαλής του κονσόρτσιουμ εταιρεία SΑΙC. Υπήρχαν χρονικές καθυστερήσεις και για τα κτίρια που έπρεπε να περατωθούν από την κρατική πλευρά και για την ενσωμάτωση των επιμέρους συστατικών του συστήματος. Δεν είχε επιτευχθεί η πλήρης ενσωμάτωση όλων των συστατικών. Το έργο έπρεπε να το παραλάβουν διάφορες κρατικές υπηρεσίες, οι οποίες ανήκαν σε διάφορα υπουργεία, για παράδειγμα υποδιευθύνσεις του υπουργείου Αμυνας, του υπουργείου Εσωτερικών, του υπουργείου Συγκοινωνιών και του υπουργείου Πολιτισμού, καθώς και μη κρατικές οργανώσεις, όπως για παράδειγμα η Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή.
Ανάλογα περίπλοκα έργα σε σχέση με ή γύρω από τους Ολυμπιακούς Αγώνες υπήρχαν επίσης στον τομέα της ενέργειας, των μεταφορών και των κατασκευών. Σχεδόν όλα είχαν τα ίδια προβλήματα ολοκλήρωσης. Σε πολλά επίσης επετεύχθη μόνο μια προσωρινή παραλαβή ή μερική παραλαβή. Για να εξασφαλισθεί η επιτυχής εκτέλεση του έργου έπρεπε εξάλλου να παραληφθούν έγκαιρα.
Συλλάβατε πλέον το σχέδιο να επιταχύνετε τις παραλαβές των επιμέρους τμημάτων του έργου C4Ι με το να επηρεάσετε τους αρμόδιους για την παραλαβή υπαλλήλους, οι οποίοι δεν σας ήταν μεν κατ΄ όνομα γνωστοί αλλά ξέρατε ότι, σύμφωνα με την επικρατούσα στην Ελλάδα δικτύωση των πολιτικών κομμάτων, ανήκαν σε ένα από τα δύο μεγάλα κόμματα της Ελλάδας.
Αυτοί οι υπάλληλοι έπρεπε, σύμφωνα με τον στόχο σας, να ασκήσουν την κρίση τους για την απόφαση παραλαβής κατά τέτοιον τρόπο ώστε σε περιπτώσεις αμφιβολίας, ενδεχομένως και αντίθετα προς το καθήκον τους, να αποφασίσουν υπέρ της εταιρείας Siemens.
Επειδή οι διαδρομές των αποφάσεων για εσάς, ως ιστάμενο εκτός, δεν ήσαν σαφείς, ήσαν όμως οικείες στον μηχανισμό των ελληνικών κομμάτων, χρειαζόσασταν την υποστήριξη των μελών των κομμάτων ώστε να μπορέσετε να καταλήξετε μαζί τους στην τακτική που θα ακολουθήσετε. Συμφωνήσατε λοιπόν στις διάφορες συζητήσεις, το αργότερο κατά τα τέλη του 2003, με τους ταμίες των μεγάλων κομμάτων στην Ελλάδα, τον Κώστα Γείτονα του ΠαΣοΚ, τέως Αντιπρόεδρο του Κοινοβουλίου, ο οποίος μέσω του κόμματος, όπως και πριν, είχε επιρροή επί των υφισταμένων υπηρεσιών, και με τον Γιάννη Βαρθολομαίο της Νέας Δημοκρατίας, ότι θα παρείχατε στα εκπροσωπούμενα κόμματα χρήματα ύψους συνολικά τουλάχιστον διψήφιου αριθμού εκατομμυρίων ευρώ.
Τα χρήματα θα έπρεπε να φθάσουν ισότιμα στα ταμεία των κομμάτων Νέας Δημοκρατίας και ΠαΣοΚ και από εκεί ενδεχομένως να μοιρασθούν περαιτέρω. Για τον σκοπό αυτόν οι δύο ταμίες, όπως από κοινού είχατε συμφωνήσει, θα ασκούσαν ο καθένας επί των δημοσίων υπαλλήλων οι οποίοι ανήκαν στο δικό τους κόμμα την απαιτούμενη επιρροή, ώστε να παρακινήσουν τους υπαλλήλους αυτούς, να χρησιμοποιούν την κρίση τους περί της απόφασης παραλαβής κατά τέτοιον τρόπο ώστε σε περιπτώσεις αμφιβολίας να αποφασίζουν υπέρ της εταιρείας Siemens, ενδεχομένως και ενάντια στο καθήκον τους.
Σύμφωνα με τον από κοινού με τον κ. Γείτονα και τον Βαρθολομαίο τεθέντα σκοπό σας, αυτό επετεύχθη στο χρονικό διάστημα που ακολούθησε και ο κ. Γείτονας και ο Βαρθολομαίος άσκησαν σύμφωνα με την συμφωνηθείσα τακτική επί των αποφασιζόντων δημοσίων υπαλλήλων την αναλογούσα στο κάθε κόμμα ▅ Την 05.08.2004 ένα ποσόν 250.000 ευρώ- από την Τamarind, ▅ την 06.08.2004 ένα ποσόν επιρροή. Οι αποφασίζοντες δημόσιοι υπάλληλοι το πήραν τουλάχιστον απόφαση ότι ως αντάλλαγμα για την ευμενή και ενδεχομένως αντίθετη στο καθήκον τους ενέργεια κάθε φορά θα εφοδίαζαν οικονομικά το κόμμα του οποίου ήσαν μέλη.
Τον Φεβρουάριο του 2004 έλαβε χώρα στην Αθήνα μια συνέντευξη Τύπου. Στη συνέντευξη αυτή το έργο C4Ι αποτελούσε σημαντικό θέμα λόγω των υψηλών χρηματικών ποσών (άρα και των εκκρεμουσών απαιτήσεων). Ερωτηθήκατε από τον άλλοτε διωκόμενο Κutschenreuter, εκείνη την περίοδο Οικονομικό Διευθυντή (CFΟ) του ΙCΝ, τι θα μπορούσε να κάνει κανείς ώστε να εξασφαλίσει την έγκαιρη λήξη του έργου και την παραλαβή του. Του ανακοινώσατε ότι το υφιστάμενο κόνσεπτ του 2%, δηλαδή η παροχή πληρωμών σε κόμματα ώστε αυτά να διατάσσουν τις εμπλεκόμενες υπηρεσίες κατά την παραλαβή των έργων να ασκούν την κρίση τους υπέρ της Siemens, είναι επαρκής για την επιτάχυνση της διαδικασίας. Αυτό εγκρίθηκε από τον Κutschenreuter.
Για την εκτέλεση των πληρωμών στα δύο κόμματα χρησιμοποιήσατε την εταιρεία FΑΙRWΑΥS LΤD του κ. Λέτσα, του οποίου η οικογένεια είχε στενές σχέσεις με τη Siemens. Ο τελεσιδίκως καταδικασθείς Σίκατσεκ έστειλε από τα στη διάθεσή του υφιστάμενα «μαύρα ταμεία» τα ακόλουθα εμβάσματα στον ελβετικό λογαριασμό της FΑΙRWΑΥS LΤD:
250.000 ευρώ- από την Εlectronic Τechnology, ▅ την 02.09.2004 ένα ποσόν 250.000 ευρώ- από τη Weavind, ▅ την 02.09.2004 ένα ποσόν 250.000 ευρώ- από την Εlectronic Τechnology, ▅ την 07.09.2004 ένα ποσόν 250.000 ευρώ- από την Εlectronic Τechnology, ▅ την 16.09.2004 ένα ποσόν 250.000 ευρώ- από τη Weavind, ▅ και την 07.10.2004 ένα ποσόν 250.000 ευρώ- από τη Weavind. Από τα χρήματα αυτά τουλάχιστον 200.000 ευρώ προωθήθηκαν σε σας, σε κάποιο μη εξακριβωμένο χρονικό σημείο μετά τα εμβάσματα αυτά.
Σύμφωνα με τη συμφωνηθείσα με τους ταμίες των δύο μεγάλων ελληνικών κομμάτων τακτική παραδώσατε σε χρονικό σημείο μη επαρκώς εξακριβωμένο μέχρι το έτος 2005/2006 τα χρήματα στον Βαρθολομαίο, τον επικεφαλής οικονομικού της Νέας Δημοκρατίας και τον κ. Κώστα Γείτονα του ΠαΣοΚ.
Ως σήμερα δεν έχει γίνει οριστική παραλαβή του έργου C4Ι. Συνεπώς κατηγορείστε ότι με δύο ενέργειές σας επιχειρήσατε να επηρεάσετε δημόσιους λειτουργούς άλλου κράτουςμέλους της ΕΕ ώστε μελλοντικά αυτοί να ενεργήσουν ευνοϊκά για εσάς μέσω τρίτων προσώπων τα οποία θα μπορούσαν να επηρεάσουν.
Καταδικάζεστε για δύο περιπτώσεις δωροδοκίας δημόσιων λειτουργών άλλου κράτους-μέλους της Ευρωπαϊκής Ενωσης κατά συναυτουργία σύμφωνα με το άρθρο 2 παρ. 1 εδ. 1 αρ.
2α Νόμος για το Πρωτόκολλο της 27ης Σεπτεμβρίου 1996 για τη σύμβαση για την προστασία των οικονομικών συμφερόντων της ΕΕ (ΕuΒestG) σε συνδυασμό με τις παρ. 334 παρ. 1 εδ. 1, παρ. 3 Αρ. 2, παρ. 53, παρ. 25 παρ. 2 του Ποινικού Κώδικα.
Κατόπιν αιτήσεως της Εισαγγελίας σάς επιβάλλεται μια συνολική στερητική της ελευθερίας ποινή ενός έτους.
Οι επί μέρους ποινές ανέρχονται η καθεμία σε εννέα μήνες. Η εκτέλεση της στερητικής της ελευθερίας ποινής αναστέλλεται. Θα συσχετισθεί η συνημμένη απόφαση αναστολής.
Αντί της μη εισπράξιμης χρηματικής ποινής επιβάλλεται ποινή στερητική της ελευθερίας. Το ημερήσιο κόστος αντιστοιχεί σε μία ημέρα ποινής στερητικής της ελευθερίας. Εσείς αναλαμβάνετε τα έξοδα της διαδικασίας και των απαραίτητων δαπανών.
Αυτή η διαταγή ποινής θα γίνει τελεσίδικη και εκτελεστή εάν εσείς δεν ασκήσετε ανακοπή, εντός δύο εβδομάδων από την επίδοση στο Ειρηνοδικείο Μονάχου εγγράφως ή στο πρωτόκολλο της γραμματείας.
Η έγγραφη δήλωση πρέπει να γίνει στη γερμανική γλώσσα.
Υπόμνηση υποβολής ενδίκων μέσων 
Η λίστα με τα εμβάσματα στον ελβετικό λογαριασμό της FΑΙRWΑΥS LΤD μεταξύ Αυγούστου και Οκτωβρίου 2004
Κατά της συνημμένης διαταγής επιβολής ποινής μπορείτε να ασκήσετε ανακοπή εντός δύο εβδομάδων από την επίδοση. Η ανακοπή μπορεί να περιοριστεί σε μεμονωμένα θέματα προσφυγής. Στην περίπτωση της εμπρόθεσμης ανακοπής λαμβάνει χώρα η κύρια δίκη, εάν η Εισαγγελία δεν παύσει την ποινική δίωξη ή εσείς αποσύρετε την ανακοπή.
Κατά της απόφασης για τα δικαστικά έξοδα και τις απαραίτητες δαπάνες μπορείτε, όταν η αξία του αντικειμένου της προσφυγής ξεπερνά τα 200 ευρώ, να καταθέσετε στο Ειρηνοδικείο Μονάχου εντός μιας εβδομάδας από την επίδοση του εντάλματος επιβολής ποινής, άμεση προσφυγή. Η ανακοπή και η προσφυγή μπορούν να υποβληθούν εγγράφως ή στο πρωτόκολλο της γραμματείας του Ειρηνοδικείου. Η έγγραφη δήλωση πρέπει να γίνει στη γερμανική γλώσσα. Για τις γραπτές δηλώσεις δεν αρκεί για την τήρηση της προθεσμίας η εμπρόθεσμη παράδοση στο Ταχυδρομείο. Πολύ περισσότερο, η προθεσμία τηρείται μόνο όταν η δήλωση εισαχθεί πριν από τη λήξη της προθεσμίας στο Δικαστήριο.
Σημαντική παρατήρηση Μετά την τελεσιδικία της διαταγής επιβολής ποινής θα λάβετε μια αίτηση πληρωμής για τα δικαστικά έξοδα με ένα προσυμπληρωμένο έντυπο εμβάσματος/ έντυπο αποδεικτικού πληρωμής, εάν δεν έχετε ήδη καταβάλει έξοδα εξασφάλισης (in Ηoehe Κosten Stcherheit).
Παρακαλώ πληρώστε μετά τη λήψη του αιτήματος πληρωμής και χρησιμοποιήστε απαραιτήτως το προσυμπληρωμένο έντυπο εμβάσματος/ έντυπο αποδεικτικού πληρωμής.
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ:  13/08/2009 06:48
.

4.11.13

ΝΑ ΜΗΝ ΚΛΕΙΣΕΙ Ο ΦΑΚΕΛΟΣ SIEMENS ΠΡΙΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ Ο ΣΕΚΕΡΗΣ




Γράφει ο Παναγιώτης Αποστόλου
twitter: @egerssi

            Είναι πλέον, πανθομολογούμενο από όλη την Ελληνική κοινωνία πως όλα τα χρόνια της μεταπολιτευτικής Ελλάδας, τα δυο κόμματα εξουσίας, δηλαδή το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ που εναλλάσσονταν στη διακυβέρνηση της χώρας με μεγάλες πλειοψηφίες, δημιούργησαν τεράστια πολιτικο-οικονομικά σκάνδαλα ή αλλιώς κατά το λαϊκότερο, πολλοί επιλήσμονες του όρκου τους πολιτικοί εκμεταλλευόμενοι υπουργικούς  θώκους, έβαλαν βαθιά το χέρι τους «στο βάζο με το μέλι». Πολλές από αυτές τις υποθέσεις παραπέμφθηκαν στη Δικαιοσύνη, αλλά δυστυχώς είτε λόγω σχετικής ολιγωρίας των Δικαστικών Αρχών είτε ελέω του Νόμου 3126/2003 του Ε.Βενιζέλου, σημερινού Προέδρου του ΠΑΣΟΚ και Αντιπροέδρου της δικομματικής κυβερνήσεως, οδηγήθηκαν στη διαγραφή των ποινικών αδικημάτων. Γιατί, ως γνωστό με αυτό το Νόμο, μόνο η Βουλή έχει αρμοδιότητα να ασκεί δίωξη κατά υπουργών, οι οποίοι τέλεσαν αδικήματα κατά την άσκηση των καθηκόντων τους. Το δε ακαταδίωκτο το κατοχύρωσε με το άρθρο 3, όπου αδικήματα που τέλεσε υπουργός παραγράφονται «με το πέρας της δεύτερης τακτικής συνόδου που αρχίζει μετά την τέλεση της αξιόποινης πράξεως».
            Όμως, το μεγαλύτερο πολιτικο-οικονομικό σκάνδαλο της μεταπολιτευτικής περιόδου, είναι το σκάνδαλο των «μαύρων ταμείων» της γερμανικής πολυεθνικής εταιρείας Siemens προς πολιτικά πρόσωπα. Είναι το μεγαλύτερο διαχρονικό σκάνδαλο της Ελλάδος με την προμηθευτική υποταγή του ΟΤΕ στη Siemens και στην Intracom. Όταν δηλαδή, το ΄89-΄90 στην εναλλαγή της Οικουμενικής κυβερνήσεως και της κυβερνήσεως Τζανετάκη, εδραιώθηκε η πρακτική των απ΄ ευθείας αναθέσεων της προμήθειας ψηφιακών παροχών στον ΟΤΕ, από τις δυο παραπάνω αναφερόμενες εταιρείες. Στο σημείο αυτό δεν πρέπει να μας διαφεύγει πως ο σημερινός Πρωθυπουργός ήταν την περίοδο εκείνη διαδοχικά υπουργός Οικονομικών και Εξωτερικών και ουδέποτε διατυπώθηκε εκ μέρους του, έστω μια μικρή αντίρρηση γι΄ αυτές τις αναθέσεις.
            Ωστόσο, για το πολύκροτο αυτό πολιτικο-οικονομικό σκάνδαλο, συστήθηκε διακομματική Επιτροπή της Βουλής, η οποία μετά έλευση αρκετών μηνών και αφού εξέτασε δεκάδες μάρτυρες, κατέληξε σε πόρισμα το οποίο υποχρέωνε την πολυεθνική Siemens να αποζημιώσει το Ελληνικό Δημόσιο με 2 δις ευρώ. Αλλά όμως, όπως όλα τα άλλα σκάνδαλα, έτσι και αυτό καθάρθηκε  στην πολιτική «κολυμβήθρα του Σιλωάμ». Πιο συγκεκριμένα, επί κυβερνήσεως Λουκά Παπαδήμου (στηριζόμενη από ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και ΛΑΟΣ) το μοναδικό ομόφωνο πόρισμα Εξεταστικής Επιτροπής της Βουλής, μετατράπηκε σε μια επαίσχυντη πολιτικο-οικονομική συναλλαγή του Ελληνικού Δημοσίου και της Siemens διά μέσω του «εξωδικαστικού συμβιβασμού», που «υποχρέωνε» την γερμανική εταιρεία να σεβαστεί μια σειρά οικονομικών όρων, περίπου συνολικής αξίας 200 εκ. ευρώ. Οσονούπω, λοιπόν τα 2 δις ευρώ, με αυτόν τον «μαγικό» και εξευτελιστικό τρόπο μετατράπηκαν με την υπογραφή Στουρνάρα της κυβέρνησης Σαμαρά, σε 200 εκ. ευρώ και οι όροι του οποίου «εξωδικαστικού συμβιβασμού» καθημερινά παραβιάζονται από την γερμανική εταιρεία, χωρίς να επεμβαίνει ο κ. Σαμαράς και η κυβέρνησή του! Γιατί άραγε; Το γιατί το ανέλυα σε παλαιότερο άρθρο μου: «Όταν η Siemens κρατάει από τα αχαμνά τον Σαμαρά».
            Το πολύκροτο αυτό πολιτικο-οικονομικό σκάνδαλο το κρατάει ανοικτό η εφημερίδα «Ελεύθερη Ώρα» με τις συνεχείς της αναφορές και τη συνεχή δημοσίευση νέων στοιχείων τα οποία ενισχύουν την πεποίθηση της απόλυτης διαπλοκής πολιτικών προσώπων εμπλεκομένων στις επιχειρηματικές «διευκολύνσεις» με το αζημίωτο βέβαια, της πολυεθνικής γερμανικής εταιρείας (Τσοχατζόπουλος, Μαντέλης, Τσουκάτος κ.α).
            Από την άλλη μεριά θα ρωτούσε ο κάθε καλόπιστος πολίτης του οποίου η κυβέρνηση Σαμαρά του μειώνει τη σύνταξη και το μισθό του, που του φορολογεί ότι «κινείται», που τον έχει οδηγήσει στην απόλυτη φτωχοποίηση, τι κάνει τόσα χρόνια η αδέκαστη και ανεξάρτητη Δικαιοσύνη;
            Η «Ελεύθερη Ώρα» πολλές φορές έχει καλοπροαίρετα εγκαλέσει την Ανακρίτρια Νικολακέα για ανησυχητική κωλυσιεργία της ποινικής διαλεύκανσης αυτού του σκανδάλου. Την έχει δε προτρέψει να καλέσει τον καθ΄ όλα αξιόπιστο και σοβαρό μάρτυρα, σύμφωνα με την Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής, Ευάγγελο Σέκερη (μπατζανάκη του Πρωθυπουργού της χώρας), ο οποίος στο e-mail που έστειλε στις 31 Ιουλίου 2006 στον Αντώνη Σαμαρά προκειμένου να μεσολαβήσει στον Χριστοφοράκο (τόσο καλές ήταν οι σχέσεις Σαμαρά-Χριστοφοράκου;) για να μην πραγματοποιηθεί η μετακίνησή του από την Siemens AE προς άλλη θυγατρική εταιρεία, μεταξύ των άλλων επεσήμανε και τα εξής: «…Ξέρει ότι γνωρίζω πολλά για τις βρωμιές τους και ότι έχω κρατήσει το στόμα μου κλειστό». Πιστεύουμε σε αυτό το πλαίσιο λογικής και διερεύνησης της υπόθεσης κινήθηκε η αξιότιμη κυρία Ανακρίτρια όταν καλούσε με από 3ης Μαΐου 2010 έγγραφό της (αρ.πρωτ.142), τον μάρτυρα Σέκερη προκειμένου να καταθέσει! Τι όμως μεσολάβησε και ανακάλεσε αυτή την κλήτευση αυτού του ουσιώδη μάρτυρα, Ευάγγελου Σέκερη, μια βδομάδα μετά διά μέσω της Γραμματέας του Χριστοφοράκου και προστατευόμενης μάρτυρος σήμερα,  κ. Τσακάλου; Γιατί μέχρι σήμερα μετά παρέλευση 3 και πλέον ετών η κ.Νικολακέα δεν καλεί τον μάρτυρα Σέκερη;
            Η εφημερίδα μας μετά από επίπονες προσπάθειες, κατάφερε και ήλθε σε επαφή με την Ανακρίτρια Νικολακέα (όλη η συνομιλία δημοσιεύτηκε στην Ε.Ω. της Κυριακής- 27/10/2013) και έκπληκτοι ακούσαμε την αξιότιμη Ανακρίτρια να μας απαντά στο ερώτημά μας περί μη κλητεύσεως του κ. Σέκερη: «Tον είχαν καλέσει οι προηγούμενοι και προανακριτικά και ανακριτικά. Δεν χρειάστηκε να κληθεί πάλι». Στην επιμονή δε, του δημοσιογράφου της Ε.Ω, Μάκη Βραχολίδη, πως είχε δεσμευθεί να τον καλέσει εκ νέου, η κυρία Ανακρίτρια επικαλέστηκε πως η ανάκριση είναι μυστική. 
            Στο σημείο αυτό να επισημάνουμε, πως η μόνη φορά που εκλήθη να καταθέσει ο κ. Σέκερης, ήταν στις 5 Μαρτίου 2009 στον Ανακριτή Ζαγοριανό και εξ όσων μπορούμε να γνωρίζουμε δεν έγινε καμιά αναφορά στο συγκεκριμένο e-mail και ειδικότερα στο σημείο αναφοράς: «…Ξέρει ότι γνωρίζω πολλά για τις βρωμιές τους και ότι έχω κρατήσει το στόμα μου κλειστό». Ως εκ τούτου θα θέλαμε να γνωρίζουμε εάν η κ. Ανακρίτρια έχει απαντήσεις για το ποιες είναι οι βρωμιές της πολυεθνικής εταιρείας Siemens (προφανώς με το πολιτικό σύστημα και από τη στιγμή που ο μάρτυς Σέκερης είναι εξ αγχιστείας συγγενής με τον σημερινό Πρωθυπουργό) και τι ακριβώς θα έλεγε ο κ. Σέκερης εάν άνοιγε το στόμα του! Εκτός βεβαίως, εάν η κ. Ανακρίτρια γνωρίζει όλα τα παραπάνω που υποκρύπτονται στα λεγόμενα του μάρτυρα και έτσι θα τα συμπεριλάβει στο τελικό πόρισμα που όπως η ίδια δήλωσε, πολύ σύντομα θα το καταθέσει. Εάν όμως, δεν έχει γνώση περί των καταγγελιών Σέκερη, τότε είναι υποχρεωμένη να τιμήσει τον όρκο της και να τον καλέσει ΑΜΕΣΑ!
            Επιπρόσθετα, θα θέλαμε να θυμίσουμε στην κυρία Ανακρίτρια, πως ο Διευθύνων Σύμβουλος της γερμανικής πολυεθνικής εταιρείας Siemens, Πάνος Ξυνής προέβη στην κατάθεση του εν λόγω e-mail στον βουλευτή Ηρακλείου, Βασίλη Κεγκέρογλου, όπως ο ίδιος είχε δηλώσει στον δημοσιογράφο Τάσο Τέλογλου στην εφημερίδα «Καθημερινή». Πιστεύουμε δε, ότι το έπραξε αυτό θεωρώντας πως έτσι η Siemens ΑΕ θα μπορούσε με τη διαλεύκανση της πολύκροτης αυτής υπόθεσης να αποδοθεί «καθαρή» στην Ελληνική κοινωνία.   
            Ολοκληρώνοντας, θα θέλαμε να διατυπώσουμε προς την κ. Ανακρίτρια και το εξής ερώτημα. Τον Ευάγγελο Σέκερη δεν τον καλεί η Ελληνική Δικαιοσύνη! Ομοίως, τον Δημήτρη Αβράμπο (Η Ε.Ω. αποκάλυψε στοιχεία με τα οποία αποδεικνύεται πως θα μπορούσε να είναι ουσιώδης μάρτυρας)! Όμως, τον Robert Sikellis γιατί ουδέποτε δεν τον κάλεσε η Ελληνική Δικαιοσύνη; Ο Robert Sikellis, ήταν ο μόνος που εμπιστεύθηκαν οι Γερμανοί, γι΄ αυτό και τον έστειλαν από τις ΗΠΑ στην Ελλάδα, προκειμένου να φροντίσει μέσω της υλοποίησης προγράμματος «διαφάνειας», να παραδώσει «καθαρή» στην αγορά τη Siemens ΑΕ. Να σημειωθεί πως ο Robert Sikellis παρέλαβε όλους τους φακέλους του Μιχάλη Χριστοφοράκου, με την αγαστή συνεργασία της διεθνούς Δικηγορικής Εταιρείας, Debevoise & Plimpton. Ήταν επίσης, ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος από πλευράς Siemens ΑΕ, στις διαπραγματεύσεις του εξωδικαστικού συμβιβασμού με το Ελληνικό Δημόσιο. Ο οποίος μόλις περαιώθηκε, ο κ. Robert Sikellis αναχώρησε με προαγωγή για την Κίνα. Αυτός ο μάρτυρας, λοιπόν, γιατί ΟΥΔΕΠΟΤΕ δεν εκλήθη να καταθέσει στην Ελληνική Δικαιοσύνη;       

  

14.10.13

Η SIEMENS ΜΠΑΜ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΤΗ ROSCO





Γράφει ο Παναγιώτης Αποστόλου

twitter: @egerssi

            Την εβδομάδα που μας πέρασε, όλος ο ημερήσιος Τύπος ασχολήθηκε με την απόφαση πώλησης της Ελληνικής Εταιρίας Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού-ΕΕΣΣΤΥ, γνωστότερης ως Rosco, μέσω της υπαγωγής της στο ΤΑΙΠΕΔ. Η απόφαση αυτή είναι στο γενικότερο πλαίσιο ξεπουλήματος του Δημόσιου πλούτου της χώρας στους «εταίρους μας» στην ΕΕ αλλά και σε τρίτες χώρες, με εξευτελιστικά ανταλλάγματα εν μέσω της οικονομικής κρίσεως.
            Μπροστά λοιπόν, σε αυτή τη διαφαινόμενη κυβερνητική απόφαση η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών (ΠΟΣ), κατέφυγε στο Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ) ζητώντας την ακύρωση της μεταβίβασης της Rosco, στο Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ), καθώς υποστηρίζει ότι η ιδιωτικοποίησή της θα έχει αρνητικές συνέπειες για τους εργαζόμενους, την ασφάλεια των σιδηροδρομικών μεταφορών αλλά και για την εθνική Οικονομία.

            Σε αυτό το νέο ξεπούλημα δημόσιας περιουσίας, προβάδισμα έχουν οι Γερμανοί οι οποίοι επιθυμούν διακαώς να μπουν στο παιχνίδι αγοράς ελληνικών επιχειρήσεων στρατηγικού χαρακτήρα με ελάχιστο κόστος αγοράς και προσπαθούν με τρομοκρατικά και εκβιαστικά διλλήματα να αποκλείσουν άλλους αγοραστές. Γι΄ αυτό ασκώντας πίεση, δεν ξεχνούν να μας υπενθυμίζουν πως η Γερμανία «είναι ο μεγαλύτερος πιστωτής του προγράμματος σωτηρίας μας» και χρησιμοποιούν επικοινωνιακά τη μεγάλη γερμανική εφημερίδα “DIE WELT”, η οποία έγραψε στην ηλεκτρονική της έκδοση, την Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2013, με τίτλο: Η Siemens θέλει να αγοράσει ελληνική επιχείρηση: “Για πρώτη φορά στην ιστορία της μια μεγάλη επιχείρηση από τη Γερμανία, ενδιαφέρεται για την εξαγορά κρατικής ελληνικής επιχείρησης. Η Siemens θέλει να αγοράσει τη θυγατρική εταιρεία του ελληνικού ΟΣΕ, τη Rosco. Αλλά και οι Γάλλοι και οι Ρώσοι είναι μέσα στο παιχνίδι εξαγοράς”. Σε άλλο δε σημείο, συνεχίζει το δημοσίευμα: Η ιδιωτικοποίηση της κρατικής μέχρι σήμερα Rosco αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση και δέσμευση της κυβέρνησης Σαμαρά και Βενιζέλου έναντι των Ευρωπαίων εταίρων που έχουν κληθεί να βοηθήσουν με δισεκατομμύρια ευρώ την ελληνική οικονομία. Άλλωστε, η Γερμανία είναι ο μεγαλύτερος πιστωτής του προγράμματος σωτηρίας που έχει εκπονήσει η ΕΕ και το IWF… Τα συνδικάτα της Siemens στη Γερμανία, κατηγορούν τη διοίκηση της Siemens στο Μόναχο, για ένα νέο πρόγραμμα αποδόμησης των εργαζομένων, μέσω δημιουργίας κλίματος πανικού και ανασφάλειας, όταν ανακοινώνεται την προηγούμενη εβδομάδα από το νέο Πρόεδρο της SAG οι απολύσεις 15 χιλ. εργαζομένων. Μάλιστα τη θέση αυτή πρεσβεύει επίσημα και ο επικεφαλής του συνδικάτου εργαζομένων της Siemens AG, κ. Lother  Adler”.           

            Αυτές είναι οι διατυπωμένες ανησυχίες για τις απολύσεις εργαζομένων από τον επικεφαλής του συνδικάτου των εργαζομένων της Siemens AG και στο ίδιο πλαίσιο κινείται και ο σύλλογος εργαζομένων της Siemens AE δια της Προέδρου του (E. Γκούφα) και της Γραμματέως του (Α. Μακρή). Όμως, επιπλέον ο σύλλογος εργαζομένων της Siemens AE επιβεβαιώνει για άλλη μια φορά μέσω της ανακοινώσεώς του την καταπάτηση του όρου του εξωδικαστικού συμβιβασμού μεταξύ της Siemens AE και του ελληνικού Δημοσίου για την εξασφάλιση 600 θέσεων εργασίας στον εν Ελλάδι πολυεθνικό γερμανικό κολοσσό. Παρακάτω η ανακοίνωση του συλλόγου εργαζομένων της Siemens AE, που εξασφάλισε κατ΄ αποκλειστικότητα η «Ελεύθερη Ώρα».

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
ΤΗΣ ΣΗΜΕΝΣ Α.Ε.
                                                                                                 Μαρούσι, 04.10.2013
Συνάδελφοι,
Έναρξη νέας οικονομικής χρονιάς και το πλάνο απολύσεων, που ήδη από πέρυσι έχει καθοριστεί, τίθεται σε πλήρη εφαρμογή. Στους απολυμένους συναδέλφους από τα τμήματα της Βιομηχανίας, του Λογιστηρίου, του IT και της Ενέργειας, έρχεται να προστεθεί ο αποδεκατισμός της εταιρείας Kintec, διότι η εταιρεία απεφάσισε ότι οι ολοκληρωμένες λύσεις δεν την ενδιαφέρουν, παρά προσβλέπει στη διατήρηση της κύριας δραστηριότητάς της, στα προϊόντα. Στη συνάντηση του Σωματείου Εργαζομένων με τη Γενική Διεύθυνση κ. Πάνο Ξυνή και τη Διεύθυνση Προσωπικού κα Ι. Φαναριώτη στις 23.09.2013, η Γενική Διεύθυνση προσπαθώντας να δικαιολογήσει τα σχέδιά της, επικαλείται το  ότι «έργα δεν υπάρχουν» ή ακόμη ότι κι εκεί που παρουσιάζονται ευκαιρίες το οικονομικό ρίσκο είναι απαγορευτικό - λες και πριν  οι συμφωνίες δεν περιείχαν ρίσκο! Στις επανειλημμένες επισημάνσεις του Σωματείου ότι εμφανώς, απροκάλυπτα  και μεθοδευμένα μπλοκάρουν την οποιαδήποτε συμμετοχή της εταιρείας σε έργα, με σκοπό το κλείσιμο δραστηριοτήτων της, η Δ/νση επέμενε στις θέσεις  της. Παρά την παραπάνω εκφρασμένη θέση της Γενικής Διεύθυνσης, την επομένη ημέρα στις 24.09.2013, η Διεύθυνση του τμήματος IC  BT έκανε ξεκάθαρο ποιος είναι ο λόγος και ποια η κατάληξη δεκάδων εργαζομένων που η εταιρεία αποφάσισε να απολύσει μέσα στο επόμενο 10μηνο. Το γεγονός ότι απολύονται συνάδελφοι με πολυετή εμπειρία και βαθιά τεχνογνωσία, τη στιγμή που η διοίκηση της εταιρείας μας βεβαιώνει ότι «παλεύουμε» σύσσωμοι για το μέλλον της εταιρείας και τη διατήρηση της ποιότητάς της, σε τι συμπεράσματα μάς οδηγεί; Και τι ειρωνεία, αλήθεια; Προ ενός έτους κι ενώ η εταιρεία απασχολούσε 600 εργαζομένους (κατά την δήλωση της εταιρείας) έκλεισε το φάκελο ενός σκανδάλου, υπογράφοντας μια συμφωνία με το Δημόσιο, η οποία πρακτικά καταστρατηγείται(…), όταν η εταιρεία φτάνει να απασχολεί περίπου 200 εργαζομένους και ουδεμία κίνηση για δημιουργία νέων θέσεων γίνεται. Κι αν έρθει η ώρα εκείνη, ποιες αλήθεια θέσεις εργασίας θα ιδρύσει βάσει της επένδυσης που περιέχει ο εν λόγω συμβιβασμός; Πιστεύουμε ότι η Διεύθυνση της εταιρείας ασχολείται με δήθεν δράσεις κοινωνικού χαρακτήρα και προγράμματα θετικής συμπεριφοράς αποπροσανατολίζοντας τους εργαζόμενους από το μείζον θέμα της ανεργίας. Άλλωστε η Siemens παγκοσμίως σκοπεύει να απολύσει 15.000 εργαζόμενους, απολύσεις που εντάσσονται στο project Siemens 2014, το οποίο αναμένεται να μειώσει τα κόστη της εταιρείας κατά 6 δισεκατομμύρια ΕΥΡΩ και ταυτόχρονα να αυξήσει το κέρδος της στο 14% μέσα στην οικονομική χρήση 2014.  
 Συνάδελφοι,
Αλληλεγγύη φυσικά απαιτείται, συσπείρωση για την επιβίωσή μας επιβάλλεται, αλλά όχι με τη συνταγή της διοίκησης, μέσω ευχαριστήριων καρτών και μηνυμάτων.
Απαιτούμε και διεκδικούμε μια θέση στην εργασία, ένα μέλλον με αξιοπρέπεια και απόλαυση των καρπών του πλούτου που παράγουμε.
            Ωστόσο, είναι αυτονόητο πως η κατακύρωση του διαγωνισμού της παραχώρησης της Rosco στην γερμανική Siemens, δεν σημαίνει κατ΄ ανάγκη πως θα αυξηθούν οι θέσεις εργασίας στην εγχώρια θυγατρική  Siemens ΑΕ, από τη στιγμή που όπως καταγγέλλει παραπάνω ο σύλλογος εργαζομένων της Siemens AE, η εταιρεία απολύει εργαζόμενους “με πολυετή εμπειρία και βαθιά τεχνογνωσία”. Αυτή η τακτική, αυτών των απολύσεων είναι τουλάχιστον ύποπτη και ίσως υποδηλώνει το μοίρασμα του “φιλέτου” στους γνωστούς εγχώριους μεγαλοεργολάβους που στηρίζουν την κυβέρνηση Σαμαρά.
            Από την άλλη μεριά η Siemens AG εξασφαλίζοντας τη συντήρηση του δικτύου του ΟΣΕ, ενός δικτύου εγκατεστημένου από τη SAE θα δεσμεύσει τη χώρα μας για πάρα πολλά χρόνια. Έτσι, πριν ακόμη ξεκαθαρίσει το ποινικό της υπόθεσης των μαύρων ταμείων της Siemens, με το χρηματισμό πολιτικών προσώπων, η εν λόγω εταιρεία θα πατήσει εκ νέου πόδι στα ελληνικά χωράφια. Όπως, όταν υπογράφονταν επί κυβερνήσεως Σημίτη (υπουργός Συγκοινωνιών-Βερελής) και επί κυβερνήσεως Καραμανλή (υπουργός –Λιάπης) οι περίφημες προγραμματικές συμφωνίες με τον ΟΣΕ. Τότε που αγοράσθηκαν κάποιες αμαξοστοιχίες και ακόμη εκκρεμεί η Δικαστική απόφαση.      
            Συνεπώς, θα θέλαμε να ρωτήσουμε τον «υπερευαίσθητο» σε θέματα ανεργίας Πρωθυπουργό της χώρας, κ. Σαμαρά καθώς και τον Υπουργό Οικονομικών κ. Στουρνάρα (υπέγραψε τον εξωδικαστικό συμβιβασμό Ελληνικού Δημοσίου-Siemens): Θα ενδώσουν στο νέο Μερκελικό εκβιασμό και θα ξεπουλήσουν τη Rosco; Θα λάβουν μέτρα προάσπισης των συμφερόντων των εργαζομένων της Siemens ΑΕ, που καθημερινά απολύει προσωπικό και καταστρατηγεί τον όρο του εξωδικαστικού συμβιβασμού Ελληνικού Δημοσίου-Siemens για διατήρηση 600 εργαζομένων; Θα μας απαντήσουν σε ποιο στάδιο βρίσκεται η νέα παραγωγική μονάδα που δεσμεύει μέσω του εξωδικαστικού συμβιβασμού, τη γερμανική πολυεθνική εταιρεία;