ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΜΑΣΟΝΙΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΜΑΣΟΝΙΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

30.5.11

Το είδαμε κι αυτό! Η μεγάλη μασονική στοά της Ανατολής, παρεμβαίνει στις αυτοδιοικητικές εκλογές… …της Ιταλίας, μέσω διαδικτύου!



Με μασόνο πρωθυπουργό (καταδικάστηκε οριστικά και αμετάκλητα γι’ αυτό ο Μπερλουσκόνι, μιας και βρέθηκαν οι αποδείξεις συνδρομών του στην Π2), με μασόνους στις ηγεσίες όλων των κοινοβουλευτικών κομμάτων (κεντροδεξιάς & κεντροαριστεράς), τώρα κάνουν παρέμβαση μέσω του διαδικτύου με...
επίσημη ιστοσελίδα και Ανακοίνωση!
Θοῦ, Κύριε, φυλακὴν τῷ στόµατί µου καὶ θύραν περιοχῆς περὶ τὰ χείλη µου
Δείτε την ανακοίνωση:
Έκκληση της Μεγάλης Δημοκρατικής Ανατολής προς όλους τους ιταλούς μασόνους και στις ιστοσελίδες τους, για τις εκλογές αυτοδιοίκησης 2011 (Appello di Grande Oriente Democratico a tutti i Massoni italiani e ai loro networks per le Elezioni Amministrative 2011)

Η απόδειξη συνδρομής του σημερινού πρωθυπουργού της Ιταλίας, στη μασονική στοά Π2 (Προπαγάνδα 2), για την οποία καταδικάστηκε αμετάκλητα από την ιταλική δικαιοσύνη, αλλά σήμερα είναι πρωθυπουργός!
 
sibilla

12.6.09

"Αγγελιοφόρος" της εβραϊκής συναγωγής Βέροιας η Νομαρχία Ημαθίας;


Καλά και ωραία αυτά με την εβραϊκή συναγωγή της Βέροιας κ. Νομάρχα, δεν αντιλέγουμε, αλλά το ερώτημα που προκύπτει είναι, αν η Νομαρχία Ημαθίας μετατράπηκε σε αγγελιοφόρο της εβραϊκής συναγωγής. Παραθέτουμε αυτούσιο το κείμενο με τις 2 φωτογραφίες, όπως εστάλησαν από το γραφείο τύπου της Νομαρχίας Ημαθίας στα τοπικά ΜΜΕ της Ημαθίας:


"Οι «Σκιές τής πόλης» τού Γιώργου Λιόλιου

στην εβραϊκή συναγωγή

από τη «Λέσχη Ανάγνωσης τής Κυριώτισσας»


Μέσα σε μια ιδιαίτερα φορτισμένη ατμόσφαιρα πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη, 4 Ιουνίου, στις 8:30 το βράδυ, στο χώρο τής εβραϊκής συναγωγής τής πόλης μας συνάντηση τών μελών τής «Λέσχης Ανάγνωσης τής Κυριώτισσας» με τον συγγραφέα τού βιβλίου «Σκιές της πόλης» κ. Γιώργο Λιόλιο. Το βιβλίο παρουσίασε το μέλος τής «Λέσχης» Γιάννης Καισαρίδης.

Ακολούθησε συζήτηση με τον συγγραφέα τού βιβλίου, καθώς και με τον κ. Ιωσήφ Στρούμτσα, Βεροιώτη εβραϊκής καταγωγής, ο οποίος προσεκλήθη από τα μέλη τής «Λέσχης Ανάγνωσης τής Κυριώτισσας».

Το βιβλίο -με μια εξαιρετική εισαγωγή, ένα μοναδικό φωτογραφικό υλικό, συγκλονιστικές μαρτυρίες, με τον μαρτυρικό κατάλογο τών ονομάτων τών Εβραίων κατοίκων της πόλης μας και με τα ζητήματα που θέτει- επιχειρεί να ανοίξει το διάλογο με ένα τραγικό κομμάτι τής πρόσφατης ιστορίας τής πόλης μας και να υπενθυμίσει ότι οι συνθήκες που κάποτε γέννησαν το Ολοκαύτωμα δεν έχουν ριζικά μεταβληθεί. Μια μικρή μετατόπιση τών συνθηκών αρκεί, για να ξυπνήσει και πάλι το θηρίο στον άνθρωπο.

Η ανάγκη για ένα συνεχή διάλογο παρελθόντος και παρόντος, δημόσιας και ιδιωτικής ιστορίας, η αναζήτηση τρόπων ανασύνθεσης τού παρελθόντος μας, η αποφυγή τού σωφρονισμού τής Μνήμης (ή της διαχείρισής της από τους εκάστοτε ισχυρούς, με τον τρόπο που αυτοί επιλέγουν), η αντιμετώπιση τών προβλημάτων που γεννά ο ιστορικός αναλφαβητισμός μας, καθώς και η σχέση μας σήμερα με τον «Άλλο», τον «διαφορετικό», ήταν μερικά από τα θέματα που απασχόλησαν τους παρευρισκομένους".

ΛΕΥΤΕΡΙΑ

19.5.09

Ένα ακόμη ολίσθημα της Κυβέρνησης της ΝΔ. Από σχολικό βιβλίο αφαίρεσαν την επίκληση στην Αγία Τριάδα από το Σύνταγμα της Ελλάδος

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ........ ΓΙΑ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΟΥΝ ΤΑ "ΔΙΑΤΑΣΣΌΜΕΝΑ"

==============================================================

Μπαίνω στην ιστοσελίδα του ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ.
Στην αρχική σελίδα μας ενημερώνει για το νέο βιβλίο μαθητή "Πολιτική και Δίκαιο" της Β Τάξης Γενικής Παιδείας (υποχρεωτικό για όλους μαθητές).

Ανοίγω τον σχετικό σύνδεσμο και το βιβλίο εμφανίζεται σε μορφή .pdf

Μεταβαίνω στην σελίδα 150, όπου υπάρχει το ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ με το Σύνταγμα της Ελλάδος. Περιέχεται ΟΛΟ το κείμενο του Ελληνικού Συντάγματος ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ περικοπή, εκτός ...



Στην σελ 151 όπως μπορείτε να δείτε και στη φωτογραφία ΑΦΑΙΡΕΘΗΚΕ το τμήμα "Εις το όνομα της Αγίας και Ομοουσίου και Αδιαιρέτου Τριάδος".



Χωρίς καμία δικαιολογία το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ ΑΛΛΑΖΕΙ το Ελληνικό Σύνταγμα (προφανώς για να μην θυμίζει στα ελληνόπουλα ότι όταν αυτό το έθνος μετά από πολλούς αγώνες και πολύ αίμα αναστήθηκε, οι πρόγονοί μας, που πέρασαν από φωτιά και σίδερο, αποφάσισαν ότι αυτό που τους ενώνει είναι η Πίστη στη Αγία και Ομοούσια και Αδιαίρετης Τριάδος δηλ στην Ορθόδοξη πίστη.

Την είδηση αποκαλύπτουμε πρώτοι στο Ιστολόγιό μας και περιμένουμε την επίσημη απάντηση από το Υπουργείο Παιδείας.

Πολλοί είναι αυτοί που προσπαθούνε να αφαιρέσουν τα ιδανικά από την ελληνική νεολαία.
Aριστεροί καθηγητές, ΟΛΜΕ και "προοδευτικά" ΜΜΕ στον κοινό αγώνα να αφελληνίζουν και να αποχριστιανικοποιήσουν τα ελληνικά σχολεία.
Ντρεπόμαστε όμως όταν βλέπουμε τέτοιου είδους ενέργειες να γίνονται από το ίδιο το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (και με τα χρήματα των φορολογημένων Ελλήνων).

Το πλήρες κείμενο του Ελληνικού Συντάγματος μπορείτε να κατεβάσεται από τη Βουλή των Ελλήνων (για να μην αρχίσει να αναπαράγεται διαδικτυακά το κατακρεουργημένο κείμενο από το βιβλίο του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου).

26.3.09

«ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕ» ΤΟΝ ΝΑΪΤΗ ΚΑΡΑΠΟΣΤΟΛΟΥ



Από βάσιμη πηγή μάθαμε ότι ο Καρατζαφέρης μετά από την μεγάλη αντίδραση και κατακραυγή που είχε από πολλά στελέχη και οπαδούς του κόμματος του, αποφάσισε με συνοπτικές διαδικασίες να κάνει «προσωρινή» παύση στο ΝΑΪΤΗ γενικό διευθυντή του κόμματος του στρατηγό Γιώργο ΚΑΡΑΠΟΣΤΟΛΟΥ. βεβαίως εάν έτσι συμβαίνει αυτό και μόνο δεν ξεπλένει την ευθύνη του ιδίου διότι το γνώριζε. Όπως γνωρίζει ότι υπάρχουν και άλλοι μέσα στον μηχανισμό του ΛΑ.Ο.Σ που είναι σε διάφορες τέτοιου «είδους» οργανώσεις, για να μην πούμε ακόμα πιο χειρότερες. Εν καιρό θα επανέλθουμε σε αυτό. με στοιχεία για πολλούς «κυρίους» αφού τα διασταυρώσουμε πλήρως πρώτα. Όχι τίποτε άλλο να μην μας «πουλάνε» πολύ πατριωτιλικι διότι οι «καθαροί» πατριώτες φύγανε σχεδόν όλοι.

ixnos

24.3.09

Και «ΕΠΙΣΗΜΑ» υπάρχουν ΜΑΣΟΝΟΙ- ΝΑΪΤΕΣ ΣΤΟΝ ΛΑ.Ο.Σ





Ο ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ Ε.Α. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΟΥ ΛΑ.Ο.Σ. ΕΙΝΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΤΩΝ ΘΕΟΣΟΦΙΣΤΩΝ ΚΙΝΕΖΟΚΙΝΟΥΜΕΝΩΝ ΜΑΣΟΝΩΝ ΝΑΪΤΩΝ ΙΠΠΟΤΩΝ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ!!!

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΣΟΚ ΓΙΑ ΤΟ ΛΑ.Ο.Σ.:

Καλά ρε ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ έχεις γενικό διευθυντή στο κόμμα σου τον αρχηγό των Ναιτων –μασόνων; Και που είναι ρε μεγάλε το πατρίδα –θρησκεία –οικογένεια; Oτι έχεις μαζέψει κάθε καρυδιάς καρύδι είναι γνωστό. Αλλά τώρα επισημοποιείται κιόλας. Ας είναι καλά τα κοροΐδα που σε πιστέψανε η συνεχίζουνε να σε πιστεύουνε. Το ωραίο είναι που στην εκπομπή ήταν καλεσμένοι και αλλά στελέχη του ΛΑΟΣ Ρουμπανης-Γουδης και δεν είπανε τίποτα. Αυτό σημαίνει ότι αλληλογνωρίζονται και δεν τους προκάλεσε «έκπληξη» η αποκάλυψη.


Το Τάγμα των Ναϊτών Ιπποτών, Γαλλικής προελεύσεως κατά βάση, έγινε ξακουστό από τον ηρωισμό και την υψηλού επιπέδου δράση των μελών του.
Δημιουργήθηκε στα Ιεροσόλυμα το έτος 1118 από τον Hugues de Payens, τον Geoffroy de Saint Omer και άλλους επτά Γάλλους ιππότες που ακολούθησαν τον Godefroy de Bouillon. Όλοι μαζί, αφιερώθηκαν στην προστασία των Αγίων Τόπων και των προσκυνητών που τους επισκέπτονταν.
Ησαν, οι «Φτωχοί Ιππότες του Χριστού.» Στο Συμβούλιο της Troyes, το 1128, ο Ποντίφικας Ονόριος ο 2ος, αναγνώρισε το Τάγμα επισήμως .Καθ΄ υπόδειξη δε του Αγίου Βερνάρδου, του 1ου αβά του Κλερβό, του έδωσε συμβολική και αυστηρή μορφή. Καθιέρωσε σαν ένδυμα των Ιπποτών τον λευκό μανδύα (σύμβολο αγνότητας και καθαρότητας της ζωής τους) και τον κόκκινο σταυρό με τους δύο οριζόντιους βραχίονες (σύμβολο του αίματος που οι Ιππότες καλούνταν να χύσουν για την προστασία των Αγίων Τόπων) Με την ενδυμασία αυτή, οι Ναϊτες Ιππότες ξεχώριζαν από τους άλλους Σταυροφόρους. Ο βασιλέας των Ιεροσολύμων Μποντουέν ο 2ος, παραχώρησε στους Ιππότες ένα κτίριο δίπλα στον παλαιό Ναό του Σολομόντα, όπου κι εγκαταστάθηκαν.
Από τότε, οι Ιππότες αυτοί πήραν την ονομασία
«Ναϊτες Ιππότες» ή «Ιππότες του Ναού».
Το Τάγμα των Ναϊτών Ιπποτών ήταν το αγαπημένο του Αγίου Βερνάρδου, το ευνοούμενο του εκάστοτε Πάπα και ο Ήρωας των Σταυροφοριών.
Στις 15 Ιουνίου 1163, με Παπικό Διάταγμα, το Τάγμα πήρε μία προνομιακή θέση στον χώρο της Εκκλησίας. Κατά την διάρκεια των 180 χρόνων των Σταυροφοριών, οι Ναϊτες, με την τεχνογνωσία που απέκτησαν, οικοδόμησαν στην Ευρώπη και τους Αγίους Στον Οικονομικό τομέα, οι Ιππότες Ναϊτες δημιούργησαν το τελειότερο και ισχυρότερο Τραπεζικό Σύστημα της Ευρώπης. Είναι οι εφευρέτες της Τραπεζικής Επιταγής, της φύλαξης και μεταφοράς πολύτιμων αγαθών και προσώπων. Μετά την πτώση των Ιεροσολύμων το 1187, οι Ιππότες του Ναού αποσύρθηκαν στον Αγιο Ιωάννη της Ακρας. Αργότερα, μετά την κατάκτηση της περιοχής από τους Σαρακηνούς το 1291, όπου πέθανε ηρωικά ο 21ος Μεγάλος Διδάσκαλος των Ιπποτικού Τάγματος των Ναϊτών, ο Guillaume de Beaujeu, οι Ιππότες εγκαταστάθηκαν στην Νήσο Κύπρο. Η έδρα τους μεταφέρθηκε από τα Ιεροσόλυμα στο Παρίσι, στο Μοναστήρι των Ναϊτών. Μετά από πολυετείς αγώνες, θυσίες και μεγάλη συνεισφορά στην υπηρεσία της Χριστιανοσύνης και του πολιτισμού, το Τάγμα των Ναϊτών Ιπποτών έγινε υπερδύναμη, κατέχοντας, δόξα, πλούτη, Κάστρα και αμέτρητες ιδιοκτησίες σε όλη την Ευρώπη.
Η κάθε ιδιοκτησία είχε την δική της γεωργική παραγωγή, που εξασφάλιζε σημαντική οικονομική συνεισφορά στα κεντρικά Ταμεία του Τάγματος.

ΜΑΚΕΛΙΟ

14.3.09

Ο Τραπεζίτης του θεού έρχεται στην Αθήνα.



Ένας ο θεός, ένας ο τραπεζίτης του, ένας και ο περιούσιος λαός.

Ο ένας, ο μοναδικός προφήτης, του θεού του χρήματος, έρχεται στην Αθήνα για κήρυγμα, προσκεκλημένος από την Εθνική Τράπεζα, και το Megaron Plus!
Ο βαρόνος David de Rothschild, τον οποίο έπλασε ο θεός, για τραπεζίτη, αφού έχει δηλώσει ότι η εξήγηση για την μακραίωνη τραπεζική δραστηριότητα της οικογένειας του βρίσκεται στο DNA του.
Με την επίσκεψη του τραπεζίτην που τον έπλασε ο θεός ξεβρακωθήκαν όλοι. Αναρχικοί, κουκουλοφόροι , ψευτοεπαναστάτες, σέχτες, Αλέκος –Αλέξης- Αλέκα, και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις.
Η προσωποποίηση του προβλήματος, αντιμετωπίζεται με σεβασμό από όλους και με εορταστικά επεισόδια από τους «υπηκόους του» .
Η ελληνική κοινωνία πρέπει να αντιδράσει.
Το διαδίκτυο μπορεί να κινητοποιήσει τον κόσμο.
Ο αρχι-εγκληματίας της παγκόσμιας τραπεζικής Χούντας πρέπει να αποδοκιμάστει.
Η ευγενής πρόσκληση που αποστέλλουν οι διοργανωτές έχει ως εξής:

Ένας διάσημος τραπεζίτης καλεσμένος του Megaron Plus! Διάλεξη του Γάλλου τραπεζίτη David de Rothschild
Δευτέρα 16 Μαρτίου 2009, Ώρα έναρξης 7 μ.μ., Είσοδος ελεύθερη με δελτία προτεραιότητας
Η διανομή των δελτίων αρχίζει στις 6 μ.μ.
Σε περίπτωση μεγάλης προσέλευσης αρχίζει μισή ώρα νωρίτερα
Η διάλεξη θα γίνει στα αγγλικά και θα υπάρχει ταυτόχρονη μετάφραση στα ελληνικά.

"Με το βλέμμα στραμμένο στα κρίσιμα ζητήματα που απασχολούν την εποχή μας, το Megaron Plus καλεί το κοινό του να παρακολουθήσει μια διάλεξη που θέτει στο επίκεντρο την σύγχρονη παγκόσμια οικονομική κρίση και τα διδάγματα που μπορούμε να πάρουμε από αυτήν.
Η ιδιαίτερη αυτή συνάντηση με πρωταγωνιστή τον Γάλλο τραπεζίτη και Πρόεδρο του Ομίλου Ρότσιλντ (Group Rothschild) Νταβίντ ντε Ροτσίλντ (David de Rothschild) θα πραγματοποιηθεί στις 16 Μαρτίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. Η διάλεξή του θα έχει θέμα «Τι μας διδάσκει η οικονομική κρίση».
Τη διάλεξη θα προλογίσουν οι κ.κ.: Ιωάννης Μάνος, δικηγόρος & μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου οι Φίλοι της Μουσικής και Τάκης Αράπογλου, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Τράπεζας, Πρόεδρος της Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών.
H διάλεξη του Νταβίντ ντε Ροτσίλντ πραγματοποιείται με τη χορηγία του Κοινωφελούς Ιδρύματος Αλέξανδρος Σ. Ωνάσης.
Ο Νταβίντ Ρενέ Τζέιμς ντε Ροτσίλντ είναι γόνος της γνωστής οικογένειας τραπεζικών Ρότσιλντ και παντρεμένος με την πριγκίπισσα Ολίμπια Αλντομπραντίνι, με την οποία έχει αποκτήσει τέσσερα παιδιά. Γεννήθηκε στις 15 Δεκεμβρίου 1942 στη Νέα Υόρκη και είναι γιος του Βαρόνου Γκι ντε Ροτσίλντ (1909-2007). Το 1966 αποφοίτησε από το Ινστιτούτο Πολιτικών Σπουδών του Παρισιού. Το 1982, λίγο καιρό αφού άρχισε να δουλεύει στην εταιρία του πατέρα του στο Παρίσι, η τότε γαλλική κυβέρνηση κρατικοποίησε όλες τις τράπεζες. Με ένα εκατομμύριο δολάρια κεφάλαιο και πέντε υπαλλήλους, ο Νταβίντ ντε Ροτσίλντ κατάφερε να δημιουργήσει την επιχείρηση από την αρχή.
Η καινούργια επιχειρηματική τράπεζα Rothschild & Cie θα επωφεληθεί του κύματος ιδιωτικοποιήσεων του 1986 για να αναπτυχθεί και να γίνει μία από τις κυρίαρχες γαλλικές επιχειρηματικές τράπεζες.
Σήμερα, μετά τη συγχώνευση της γαλλικής οικογενειακής επιχειρηματικής τράπεζας με την βρετανική το 2003, ο Νταβίντ ντε Ροτσίλντ διευθύνει τις τράπεζες Rothschild & Cie και NM Rothschild & Sons, τράπεζες με παγκόσμια παρουσία.
Το όνομα Ρότσιλντ είναι συνυφασμένο με τις τραπεζικές εργασίες. Στα μέσα του 18ου αιώνα, ο Μάγερ Αμσελ Ρότσιλντ άνοιξε στη Φρανκφούρτη το πρώτο κατάστημα τραπεζικών εργασιών της οικογένειας. Στα τέλη του 18ου αιώνα, ένας από τους πέντε γιους του, ο Νέιθαν Ρότσιλντ, πήγε στη Βρετανία για να αναζητήσει την τύχη του. Από τα άλλα τέσσερα αδέλφια του, ο ένας έμεινε στη Φρανκφούρτη και οι άλλοι τρεις σκορπίστηκαν στο Παρίσι, στη Βιέννη και στη Νάπολι.
Τη δεκαετία του 1820, οι Ρότσιλντ έδωσαν αρκετά χρήματα στην Τράπεζα της Αγγλίας για να αποτρέψει μια κρίση ρευστότητας. Πάντοτε, η διαχείριση τους χαρακτηριζόταν από συστηματικότητα και συνέπεια κυρίως δε από μια αίσθηση μέτρου.
Ο Νταβίντ ντε Ροτσίλντ ζει μεταξύ Παρισιού και Λονδίνου, είναι ένας καλός οικογενειάρχης –έχει έναν γιο που θα μπει στην επιχείρηση τον ερχόμενο Σεπτέμβριο και τρεις κόρες– και είναι μανιώδης παίκτης του γκολφ. Από το 1977 έως το 1995 διετέλεσε δήμαρχος του Πον-Λεβέκ στα Καλβαντός της Γαλλίας. Από το 2007 είναι πρόεδρος του Ιδρύματος Μνήμης της Σόα (του Ολοκαυτώματος), ενώ τον περασμένο Ιανουάριο χρίστηκε Αξιωματούχος της Λεγεώνας της Τιμής. Εμπλέκεται επίσης σε πολλές φιλανθρωπικές δραστηριότητες, χρηματοδοτώντας έρευνες για την εξάλειψη ασθενειών του εγκεφάλου και διαταραχών του μυελού των οστών.
Όταν ρωτούν τον Νταβίντ ντε Ροτσίλντ σε ποιο σημείο του πλανήτη θα έστελνε ο ίδιος τα παιδιά του σήμερα, απαντά: «Θα έστελνα ένα στην Ασία, ένα στην Ευρώπη και ένα στις ΗΠΑ», λέει. «Και αν είχα περισσότερα παιδιά, θα έστελνα ένα στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα».

3.2.09

Η διαχρονική «δήλωση».....ΚΙΣΙΝΓΚΕΡ


Υπήρξε αναμφίβολα η συνωμοτική θεωρία της δεκαετίας. Ο λόγος για την περιβόητη «δήλωση Κίσινγκερ», που -παρά την οφθαλμοφανή πλαστότητά της- περιφέρθηκε (και εν μέρει εξακολουθεί να περιφέρεται) ως μέγα ντοκουμέντο από ΜΜΕ σε ΜΜΕ, «αποδεικνύοντας»:

(α) ότι οι Ελληνες, ως τέτοιοι, αποτελούμε έναν από τους βασικούς στόχους των «σκοτεινών κέντρων» της παγκόσμιας πολιτικής, και

(β) ότι βασικό όχημα αυτής της επίθεσης συνιστά η προσπάθεια των παραπάνω σκοτεινών κύκλων να αποκοπεί ο «ελληνισμός» από τις «ρίζες» της γλωσσικής, θρησκευτικής, κ.λπ. παράδοσής του.


Ο ρόλος του ίδιου του Κίσινγκερ στην όλη μυθοπλασία είναι προφανής: εκτός από νεκροθάφτης της ενιαίας Κύπρου το 1974, ο μυστικοπαθής πάλαι ποτέ σύμβουλος Εθνικής Ασφαλείας και υπουργός Εξωτερικών του Νίξον έχει το επιπλέον «προσόν» της γερμανοεβραϊκής καταγωγής, που λειτουργεί προωθητικά για όσες συνωμοτικές θεωρίες δεν αρκούνται στον απλό αντιαμερικανισμό.


Εξυπακούεται, βέβαια, ότι πρώτο θύμα αυτής της παραφιλολογίας είναι η προσπάθεια για μια ορθολογική ανάλυση της ίδιας της ιμπεριαλιστικής πολιτικής των ΗΠΑ.
Ας επιστρέψουμε, όμως, στο ιστορικό της «δήλωσης». Ηταν Φεβρουάριος του 1997, όταν το περιοδικό «Νέμεσις» της Λιάνας Κανέλλη δημοσίευσε, ως ένθετο σε μια πολυσέλιδη συνέντευξη με τον αρχιεπίσκοπο Κύπρου, το παρακάτω «απόσπασμα ομιλίας του Χένρι Κίσινγκερ από [sic] τη βράβευσή του από προσωπικότητες του επιχειρηματικού κόσμου των ΗΠΑ στην Ουάσιγκτον», που (υποτίθεται ότι) είχε γίνει το Σεπτέμβριο του 1994:


«Ο ελληνικός λαός είναι δυσκολοκυβέρνητος και γι' αυτό πρέπει να τον πλήξουμε βαθιά στις πολιτισμικές του ρίζες. Τότε ίσως συνετισθεί. Εννοώ, δηλαδή, να πλήξουμε τη γλώσσα, τη θρησκεία, τα πνευματικά και ιστορικά του αποθέματα, ώστε να εξουδετερώσουμε κάθε δυνατότητά του να αναπτυχθεί, να διακριθεί, να επικρατήσει, για να μη μας παρενοχλεί στα Βαλκάνια, να μη μας παρενοχλεί στην Ανατολική Μεσόγειο, στη Μέση Ανατολή, σε όλη αυτή τη νευραλγική περιοχή μεγάλης στρατηγικής σημασίας για μας, για την πολιτική των ΗΠΑ».




Ως πηγή
του δημοσιεύματος υποδεικνύεται η αγγλόγλωσση τουρκική εφημερίδα «Turkish Daily News» της 17.2.97.

Παρά τον προφανή παραλογισμό του, το «ντοκουμέντο» έγινε πανηγυρικά δεκτό από μια πλειάδα αναλυτών που έσπευσαν, αντιγράφοντας ο ένας τον άλλο, να το επικαλεστούν ως το απόλυτο επιχείρημα υπέρ της «ανάγκης» για «εθνική καθαρότητα»: από το «Νέμεσις», η «δήλωση Κίσινγκερ» περνά έτσι στο «Χρόνο» της Κομοτηνής (12.3.97) κι από κει στο επετειακό μήνυμα Σαρτζετάκη για την 25η Μαρτίου, την «Εστία» και τα «Πολιτικά Θέματα» (30.5.97) ταυτόχρονα την αναδημοσιεύουν αλυσιδωτά η «Ελεύθερη Ωρα», το «Δικαίωμα» (3.1997), ο «Οικονομικός Ταχυδρόμος» (14.8.97) και, στο «Βήμα», οι Χρήστος Γιανναράς (24.8.97) και Μάριος Πλωρίτης (31.8.97).

Καθένας προσθέτει και το δικό του «ερμηνευτικό» αλατοπίπερο, με κοινή συνισταμένη την «απόδειξη» της «συνωμοσίας» από τα ίδια τα πράγματα: η «αδιαφορία στην Ελλάδα για την προκλητικά ωμή δήλωση
του Κίσινγκερ», γράφει χαρακτηριστικά ο Γιανναράς, «είναι απτή απόδειξη ότι η στρατηγική που εισηγήθηκε ο πολύς Χένρι έχει τεθεί σε εφαρμογή με εντυπωσιακά κιόλας αποτελέσματα»...


-Τι κι αν η «δήλωση» διαψεύσθηκε (ως γεγονός και ως περιεχόμενο) γραπτώς από τον ίδιο τον Κίσινγκερ («Πολιτικά Θέματα» 13.6.97);


-Τι κι αν η πρωτότυπη «πηγή» της ακόμη αναζητείται, όπως αμήχανα ομολογεί εκ των υστέρων η ίδια η Κανέλλη («Νέμεσις» 10.1997), απορώντας που «δεν βρίσκεται το φύλλο αυτό» της «Turkish Daily News» ούτε στο Ιντερνετ ούτε στα γραφεία της εφημερίδας; Οσοι προσπάθησαν να εξηγήσουν την απάτη, όπως ο καθηγητής Ν. Αλιβιζάτος, λοιδωρούνται σαν «τοποτηρητές και αμύντορες εν Ελλάδι της υπολήψεως του Κίσινγκερ» (Χρ. Σαρτζετάκης), ενώ το πλαστό «ντοκουμέντο» θα υιοθετήσουν και αρθρογράφοι όπως ο Κ. Μπέης («Ε» 15.10.97), ο Στ. Παπαθεμελής («Βήμα» 2.8.98) ή ο Ν.Ψυρούκης («Ελλοπία» 11.1998).


Γιατί να πιστέψει κανείς τον πάλαι ποτέ «μάγο» της αμερικανικής διπλωματίας;
Κι όμως... Η καλύτερη απόδειξη για την πλαστότητα της «δήλωσης» είναι το γεγονός ότι αυτή είχε δημοσιευθεί οκτώ τουλάχιστον χρόνια πριν από τότε που υποτίθεται πως έγινε! Στην «Ελευθεροτυπία» της 26.1.1987, ο δικηγόρος Θ. Σταυρόπουλος τη χρησιμοποιεί -κι αυτός- ως επιχείρημα για την «ανάγκη» επιστροφής των αρχαίων στα γυμνάσια. Η μόνη διαφορά, εδώ, αφορά τη χρονολόγησή της: Νοέμβριος του 1973, «ακριβώς μετά τη σφαγή του Πολυτεχνείου»...

31.1.09

ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ & ΚΟΤΣΑΚΗΣ "ΔΙΟΙΚΗΤΕΣ" ΤΗΣ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ....ΚΑΙ ΜΑΣΟΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΡΕΛΑΣ!!!!!

Και έτσι τελικά ο Δήμος Κομοτηνής διοικείται, από τον ρεμπέτ-ασκέρ, του μάνατζερ
Στυλιανίδη και του ιπποκόμου του κ. Κοτσάκη.

Para veren duduk oinar

-Ο τεκτονισμός είναι γνωστική παραθρησκεία με πολιτικές και οικονομικές επιρροές.
Η μυστική δραστηριότητα του τεκτονισμού στην Ελλάδα, ασκεί επιρροή των μασόνων στην ελληνική κοινωνία ποικιλοτρόπως. Ο τεκτονισμός διατηρεί τη φήμη, ότι βρίσκεται πίσω από κάθε πολιτική, κοινωνική, οικονομική ή άλλη δραστηριότητα.
Η καλυμμένη φιλανθρωπία είναι ένα από τα μέσα που χρησιμοποιεί ο τεκτονισμός, για να διυσδύσει στα χαμηλότερα ευάλωτα στρώματα της κοινωνίας, όταν προγραμματίσει την κατάληψη της εξουσίας.

ΣΤΗ ΚΟΜΟΤΗΝΗ
-Μετα τη νίκη της ΝΔ στις εθνικές εκλογές του 2004, η «Φιλόπτωχος Αδελφότητα Κυριών Κομοτηνής», ενισχύεται οικονομικά από την Μασονική Στοά «Κάβειροι» της πόλης μας. Η «αδελφή» πρόεδρος της Φιλοπτώχου κ. Νίκη Μουστάκα, με τα χρήματα του Μαμωνά, για δύο χρόνια με την καθοδήγηση του Μεγάλου Δασκάλου της μασονικής στοάς «Κάβειροι», αναπτύσσει μια παράξενη φιλανθρωπική δραστηριότητα, επισκεπτόμενη οικισμούς αθιγγάνων, γηροκομεία, το ΚΑΠΗ, τους παλινοστώντες πρόσφυγες, δηλαδή τις ποιο ευάλωτες κοινωνικές ομάδες.
-Οι «Αδελφοί» της μασονικής στοάς «Κάβειροι» της Κομοτηνής, δεν μπορούσαν να κάνουν «αγαθοεργίες», αφού δεν είχαν κάποιο θεσμικό ρόλο στην κοινωνία, εξ’ άλλου η όποιαδήποτε δραστηριότητα του τεκτονισμού είναι μυστική και απόκρυφη.

-Εν τω μεταξύ πρόσωπα, που εμφανίσθηκαν από το πουθενά στον πολιτικό στίβο (Κοτσάκης Παράσχου, 81 τον αριθμό είναι οι «Αδελφοί» της στοάς «Κάβειροι»), κινούνται παρασκηνιακά για να καταλάβουν τον Δήμο Κομοτηνής. Στόχος τους ήταν ο δυναμικός δήμαρχος κ. Τάσος Βαβατσικλής, και αυτά γινόταν κατά εντολή του κ. Ευριπίδη Στυλιανιδης και της ΝΔ Στις εκλογές του 2007 εκλέχθηκε με μηδαμινή διαφορά ο Στυλιανίδης από τον κ. Ιλχάν, η κάλπη ήταν γκαστρωμένη, δυσκολεύτηκε να ξεγεννήσει. Έτσι δεν είναι Νομάρχη κ. Γιαννακίδη; Ο Νομάρχης κ. Άρης Γιαννακίδης, δεν τους ενδιέφερε, εξ άλλου είχε δηλώσει υποταγή στα κελεύσματα της ΝΔ και του κ. Στυλιανιδη.
-Και τούτο το σχολιάζουμε γιατί:
1) Πλησιάζοντας, οι εκλογές του 2004, ο Νομαρχης Ροδόπης κ. Γιαννακίδης, διακήρυττε, ότι είχε αφήσει την κομματική ταυτότητα του ΠΑΣΟΚ που ήταν μέλος στο σπίτι του κτλ. Τι σημαίνει αυτό; Τα συμπεράσματα δικά σας!!!!!
2)Κατά την προεκλογική επίσκεψη του κ. Κώστα Καραμανλή τον Φεβρουάριο του 2004 στην Κομοτηνή, ο οικοδεσπότης Νομάρχης κ. Γιαννακίδης, εντός της αίθουσας τελετών της Νομαρχίας, όπου πραγματοποιήθηκε η πολιτικά συγκέντρωση της ΝΔ, προσφωνώντας τον τότε αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης και υποψήφιο πρωθυπουργό είπε:
- Θα χαρώ ιδιαίτερα κ. Καραμανλή, την επομενή φορά που θα επισκεφθείτε τον νομό μου! να σας υποδεχθώ στον ίδιο χώρο ως πρωθυπουργό. Ακόμη ο κ. Γιαννακίδης περιμένει να υποδεχθεί τον πρωθυπουργό.
Όταν ο Αρχηγός του ΠΑΣΟΚ και εν δυνάμει πρωθυπουργός,
κ. Γιώργος Παπανδρέου, προεκλογικά επισκέφθηκε την Κομοτηνή, ο κ. Γιαννακίδης, κρύφτηκε. Δεν γνωρίζουμε αν φιλοξενήθηκε στην στοά, ισχύει το άβατο, όπως στο Βατοπέδιο, και ο κ. Γιαννακίδης γνωριζει το άβατο άριστα από τον ηγούμενο Εφραίμ.
ΦΘΑΝΟΥΜΕ ΣΤΟ 2005

-Φθάνουμε στο 2005, ο Δήμος Κομοτηνής είναι δημιουργικός, σε όλους τους οικισμούς, και στις γειτονιές της Κομοτηνής, εκτελούνται μεγαλόπνοα έργα, αποχέτευσης, πεζόδρομοι, δενδροφυτεύσεις, έργα κοινωνικής πρόνοιας και πολλά άλλα που εξυπηρετούν τον δημότη, εκπονούνται μελέτες, τα οικονομικά του δήμου πηγαίνουν άριστα, όπως ανέφεραν οι εγκυρότερες εφημερίδες πανελλήνιας κυκλοφορίας. Τα οικονομικά στοιχεία τα αξιολογούσαν τα συναρμόδια υπουργεία, κυβερνούσε η ΝΔ.
-Και ξαφνικά, «εν αιθρία του πολιτικού καιρού», ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Δάμων Δαμιανός, τον Σεπτέμβριο του 2005 επισκέπτεται το Αμερικανικό Προξενείο των ΗΠΑ στη Θεσ/νίκη, μετά από πρόσκληση του κ. Προξένου.
Κατά την διήμερη επίσκεψη του, στο Προξενείο των ΗΠΑ, τον συνόδευε, ο γνωστός για τις θέσεις του Ιμάμης-δημοσιογράφος κ. Ντεντέ.
-Τον Νοέμβριο του 2005, όντας Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, ο κ. Δαμιανός ανακοινώνει την υποψηφιότητά του, ως Δημάρχου στις επικείμενες εκλογές του 2006.
Το ίδιο χρονικό διάστημα, εργαζόταν ως συντάκτης στην εφημερίδα «ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ».
Σημαία της προεκλογικής του καμπάνιας, έκανε τα δήθεν σκάνδαλα της ΔΕΥΑΚ.
Αρκετά έργα της ΔΕΥΑΚ, κατασκέυασε η «Τεχνική Κατασκευαστική Εταιρεία Ορίων», συμφερόντων των ιδιοκτητών της εφημερίδας «ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ»!!!!!!!
-Στην αχταρμά πολιτική κίνηση του κ. Δαμιανού, προστέθηκε και ο γωστός για τις καθοδηγούμενες από πολλά κέντρα εξουσίας (σχεδόν είναι τα ίδια με του κ. Ντεντέ),
ιδεολογικές του θέσεις ο Θεολόγος-δημοσιογράφος κ. Συμεών Σολταρίδης. Και ως συνεργάτης της «ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑΣ», σχολίαζε ταακτικά τον Δήμαρχο κ. Τάσο Βαβατσικλή, και την Δημοκρατική Παράταξη της «ΝΕΑΣ ΠΟΡΕΙΑΣ».
Επίσης και ο έτερος Θεολόγος-Δημοσιογράφος, κ. Σακελλίων, γνωστός από την καθοδηγούμενη «αμειβόμενη» προβοκάτσια που έκανε μέσα από την εφημερίδα ο «ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ», την Άνοιξη του 2005 ή του 2006, σχετικά με την νομοθετημένη από το Ελληνικό Κοινοβούλιο εκδήλωση εις ανάμνηση της προσφυγιάς των Ποντίων.
Οαί και αλλοίμονο αν μπλέξεις με παπα-δημοσιογραφία, ούτε ο Μαμωνάς, είναι σε θέση να τα βγάλει πέρα. (para veren duduk .......). Αυτού του τύπου ίντρικες θυμίζουν την κινηματογραφική ταινία του Ουμπέρτο Έκο «ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΡΟΔΟΥ»!!!!!!

ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ

-Γίνονται οι εκλογές το 2006, την πρώτη Κυριακή ο συνδυασμός του Δημάρχου κ. Βαβατσικλή λαμβάνει 41.00%, του κ. Κοτσάκη 37.00%, του Κ. Μαρούδα 15.70%, και του κ. Δαμιανού 6.70%. Η «ΝΕΑ ΠΟΡΕΙΑ» δεν εκλέγεται για 1.5 εκατοντάδα ψήφων.
-Στις επαναληπτικές εκλογές την δεύτερη Κυριακή, ο συνδυασμός του κ. Κοτσάκη λαμβάνει 52.50% και του Δημάρχου κ. Τάσου Βαβατσικλή 47.50%. Αντιστράφηκε το εκλογικό αποτέλεσμα, μα την εντολοδόχα αμέριστη συμπαράσταση του κ. Δαμιανού.
Ο ίδιος είχε δηλώσει στον τοπικό τύπο, ότι για να ανταπεξέλθει στα προεκλογικά έξοδα, χρηματοδοτήθηκε, από «κάποιους» Αθηναίους. Ο νωών νωήτω.
Χωρίς προσυμφωνημένα ανταλλάγματα, κανένας φορέας, αδελφός ή ξάδερφος, δεν χρηματοδοτεί αποστάτες και νενέκους της Δημοκρατικής Παράταξης, τα παραδείγματα πολλά και εξακριβωμένα.
-Και έτσι, σήμερα τελικά ο Δήμος Κομοτηνής διοικείται, από τον συνδυασμό Ρεμπέτ-Ασκέρ με μάνατζερ τον κ. Στυλιανίδη και ιπποκόμο του τον κ. Κοτσάκη.
Σε αυτόν τον συνδυασμό συμμετέχουν, εκπρόσωποι της μασονικής στοάς «Κάβειροι», και μεταξύ αυτών συνειδητός βασανιστής της στρατιωτικής χούντας του 1967, μέλος της περίφημης χουντικής Συμβουλευτικής Επιτροπής των πραξικοματικών Παπαδόπουλου και Ιωαννίδη, ξενόφερτους εσωτερικούς μετανάστες, και άλλα τινά ακροδεξιά μιάσματα, ανίκανα να προσφέρουν στην πόλη μας.
-Τον Ιανουάριο του 2007, η νέα δημοτική αρχή ορκίζεται στον μαμωνά, και midesiz ριψάσπιδες και νενέκοι της δημοκρατικής παράταξης εισπράτουν πλουσιοπάροχα karsilik (antallagmata) σε είδος……..
-Ανάλογα με τα προσόντα τους και την προσφορά τους στις εκλογές. Έτσι διορίζεται η κόρη του ριψάσπιδα στον Δήμο, βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις η αγορά ακινήτου του Ιμάμη-δημοσιογράφου, ο Θεολόγος-Δημοσιογράφος αναλαμβάνει καθήκοντα ειδικού συμβούλου στο γραφείο του υπερνομάρχη, οι υπόλοιποι αναλαμβάνουν κερδοφόρες μπίζνες από τον Δήμο και την Περιφέρεια, τους χαρίζονται μπατακτσίδικα δάνεια, και άλλοι στελλουν στον εσαγγελέα την πρώην δημοτική αρχή για δήθεν ατασθαλίες. Η αλήθεια είναι …..ότι τις έπραξαν οι ίδιοι!!!!!!

-Τον ρόλο της προέδρου της Φιλοπτώχου, αμέσως μετά τις εκλογές, αναλαμβάνουν να στηρίξουν ανοιχτά ο κ. Κοτσάκης και ο κ. Παράσχου, είναι πλέον θεσμικοί παράγοντες, εξέρχονται στο φώς, και παριστάνοντας τον Φραγκίσκο της Ασσίζης, και την Μητέρα Τερέζα, πριφέρονται «ανά τάς οδούς και τις ρήμες» διανέμοντας ευτελή δώρα, στις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες της περιοχής, προς άγραν μελλοντικών ψήφων.

Επιμέλεια: Laternaci Sefer usta –dansor Kara Fatme

ΣΣ. Αυτό το σχόλιο συντάχθηκε από την Ρωμιογύφτικη συντακτική ομάδα
χορεύοντας το βουλγαρικό τσιφτετέλι «Τσιγαρλίκι Malboro».
Σας το συστήνουμε να το απολάυσετε…..έξω ντέρτια και καϋμοί.
Ο Bolamos

15.1.09

Τι λέτε κ. Στέφανε Χίο;

Σύμφωνα με σημερινό ρεπορτάζ (πρωτοσέλιδο) του κ Στεφάνου Χίου στην Εσπρέσο, γίνεται λέει «Σφαγή για το "θρόνο" των μασόνων!» που είναι και ο τίτλος του ρεπορτάζ.

Μαθαίνουμε λοιπόν ότι υπάρχει διαμάχη (για τον "θρόνο") ανάμεσα στον δικηγόρο Χρήστο Μανέα (γενικό δερβέναγα τη στιγμή αυτή) και σε κάποιον Ραφαήλ Ντε Σιγούρα, βιομήχανο, εβραϊκής καταγωγής, πρωτοκλασάτο στέλεχος κι αυτός.

Στις μεταξύ τους κατηγορίες (για αλληλομαχαιρώματα) περιλαμβάνονται λέει… διατάγματα καθαίρεσης και αποπομπής, σφετερισμός αξιωμάτων, εξυβρίσεις, απειλές κατά σωματικής ακεραιότητας, ακόμα και... φτυσίματα, στο πλαίσιο της αμφισβήτησης του ενός για τον άλλον!

Ρόλο διαιτητή βέβαια, καλείται να παίξει το μεγάλο τους αφεντικό, η Ηνωμένη Μεγάλη Στοά της Αγγλίας, από την οποία οι Έλληνες μασόνοι παίρνουν εντολές...

Ποιος από τους δυο λοιπόν θα επικρατήσει άραγε; Ο περισσότερο ανθέλληνας μήπως, που θα ανταμειφθεί έτσι και θα λάβει την... "ευλογία" από την Αγγλία;

Το ρεπορτάζ του κ. Χίου, τελειώνει με το κομμάτι που λέει:

«Η Μεγάλη Στοά (σ.σ. του Μανέα) εδρεύει επί της οδού Αχαρνών και Σουρμελή γωνία, ενώ η Εθνική Μεγάλη Στοά (σ.σ. του Ντε Σιγούρα ) επί της οδού Ερεσού 39Α. Κάθε εβδομάδα κάτοικοι των γύρω σπιτιών παρατηρούν ασυνήθιστο συνωστισμό στα δύο μασονικά μέγαρα.
Πολυτελή αυτοκίνητα παρκάρουν στους γύρω δρόμους και τα πάρκινγκ και από μέσα βγαίνουν γνωστές προσωπικότητες της δημόσιας ζωής φορώντας μαύρα κοστούμια, για ένα ακόμη τελετουργικό, για το οποίο κανένας από τους συμμετέχοντες δεν μίλησε ποτέ ξεκάθαρα.»

Τι λέτε κ. Χίο;

"Γνωστές προσωπικότητες της δημόσιας ζωής"; Δηλαδή; Και πολιτικοί; Και δεσποτάδες, μήπως;

http://xairete.blogspot.com

7.1.09

ΜΑΣΟΝΙΑ:The Controversy of Zion!

Rothschild
The Israeli Supreme Court Building

And The New World Order

Το πρόγραμμά σας περιήγησης μπορεί να μην υποστηρίζει την προβολή αυτής της εικόνας.


The Israeli NWO tips their hand.
Masonic Order Designs Symbology
in Israeli Supreme Court Building



This report will shock and upset some. Now is the time to write it--Knowing it could be misunderstood as anti-Semitic. God forbid that I a Jew should ever say or do anything that would be remotely considered as such, but I must admit this report does not come easy for me.

The fact still remains that an evil force has been put into place in Jerusalem and has spread throughout Israel, in preparations for the end time and the seat of the anti-Christ. For if we are to believe that the anti-Christ is to have his seat on the Temple Mount, then we must come to grips with some truths not being preached today.

One such truth is the foundation for such a move by the Devil must be already underway even as we speak, Or we simply are not in "end days" of an epoch. This report will prove that such a move is underway and has been for quite some time.

In this report are many pictures showing the establishment of Illuminati - established proof that there is a plot by those we refer to as the New World Order to Show in architectural design of the New Israeli Supreme Court Building designed and paid for by the Rothchilds, a presence of Free Masonry and the Illuminati in Israel. I [Jerry Golden] took all but one of the pictures you see here so I can assure that what you are seeing is real and actually in place.

The same families who own and control the Federal Reserve and other major financial institutions have their eyes set on the Temple Mount and the Holy City of Jerusalem. Just as Scriptures say, the man who will be revealed as the anti-Christ will sit there before the appearance of the Jewish Messiah Yeshua HaMashiach, and many will receive him as their messiah. Just actually how that will come about remains to be seen, but one thing I am convinced of is that Holy men of God will not be the ones to rebuild the Temple--it will be Illuminati. For God would not send men to that place to perform blood sacrifices. His Son’s blood was the perfect sacrifice; there is no need to shed the blood of dumb animals any longer. Yeshua did a perfect work, and it was finished. But He will return and take control of the New Temple that I feel will be built soon enough. Anti-Christ can be accepted by most "Christians" as saviour who can bring peace and order to the world. But then you know the rest of that story.

For those who may think this article is anti-Semitic, I ask you to read an article on The House Of Satan, http://www.thegoldenreport.com/articles.asp?id=00135 ; for there are those who call themselves Jews but who are of the house of Satan. And many have found their way into the Israeli Knesset and they don't even mention nor deal with the Covenant of Yahweh.

Once again Yeshua will enter into that place--the Holy Mountain of God--and cleanse it. But before that happens all hell will break loose in Jerusalem and the world. So with all that said, I will now show you what have never been published before, for the few who are aware have been afraid to speak of it. Please pray over this servant of God for protection as we go forth with these truths. These truths must be revealed in order for the Body to know how close we are to the end of this age.

This entire report will be built around the construction of this building ordered by the Rothschilds. A friend of mine took this picture of the Israeli Supreme Court as he and his wife flew over the area a couple years ago. The Supreme Court building sits on a plot of land opposite the Knesset and next to the Foreign Ministry and the Central bank of Israel. It is important to keep in mind that it sits in line with the Knesset, for we will be talking about Ley-Lines that cross under this pyramid running to the Knesset, with other ley-lines that cross in perfect order to the center of Jerusalem and on to the Rockefellow Museum.

Everything about this building has been thought out to the very finest detail, and it is diabolical. The Devil’s plan has been put into place before we ever realize it. He knows his final battle will be here in Jerusalem.

The Engineers who were chosen for this job by the Rothschild’s were the grandson and granddaughter of Ben-Zion Guine from Turkey who worked for Baron Rothschild, Ram Kurmi, born in Jerusalem in 1931, and Ada Karmi-Melanede born in Tel-Aviv in 1936. For those who can make something out of the numbers. It was important to the builder to have everything done according to the correct numbers. There were 1,000 sheets of plans, 1,200 cement posts; they worked on the building for 3 years or 750 days. 20 workers each day, for 200,000 workdays, 250,000 building stones, each hand placed.

The first thing you will notice is the pyramid with the all Seeing Eye just like the one you will see on the American dollar bill, it sits in a circle to the left. We will elaborate on this a little later in this article.

Το πρόγραμμά σας περιήγησης μπορεί να μην υποστηρίζει την προβολή αυτής της εικόνας.The larger circle you see at the bottom of the picture is an inverted-cross designed to walk on. It is the only religious emblem designed to be trampled on under foot.

Το πρόγραμμά σας περιήγησης μπορεί να μην υποστηρίζει την προβολή αυτής της εικόνας.

Next, at the top of the next picture is a Moslem Gravesite, and just out of view to the right is an Egyptian Obelisk.

Το πρόγραμμά σας περιήγησης μπορεί να μην υποστηρίζει την προβολή αυτής της εικόνας.

And all through the building you will detect Hindu Altars. All of this will make more sense as we go along, keep in mind we are talking about the establishment of a form of Government that will usher in the anti-Christ.

Το πρόγραμμά σας περιήγησης μπορεί να μην υποστηρίζει την προβολή αυτής της εικόνας.There is little proof on the building itself of the presence of the Rothschild’s but on an outside wall we find these two items.

Το πρόγραμμά σας περιήγησης μπορεί να μην υποστηρίζει την προβολή αυτής της εικόνας.Pointing to the garden that displays the Egyptian obelisk. After passing through security the first thing you will notice on the left wall is a large picture.

Το πρόγραμμά σας περιήγησης μπορεί να μην υποστηρίζει την προβολή αυτής της εικόνας.Giving recognition to the Rothschilds, you will notice the Rothschilds emblem at the top. It is the symbol for the founder of the Rothschild Dynasty and his five sons, who established central banks throughout Europe. The Rothschilds made several stipulations with the Israeli Government before the building began, among them were. The Rothschilds would pick the plot of land to build the Supreme Court; they would use their own architects, and no one would ever know how much the building cost. It took them four years to build this structure with many secrets built into it. From the left you will see Teddy Kollek, then Lord Rothschild, on the right standing you will see Shimon Peres, and setting at the bottom left Yhzhak Rabin. And others who brought us the Olso death process that we are now faced with.

Το πρόγραμμά σας περιήγησης μπορεί να μην υποστηρίζει την προβολή αυτής της εικόνας.But this is where our journey begins as we begin to enter into the building, for this entire journey is intended to bring one from darkness into the light, and become an Illuminated one. You first enter into an area with very dim lighting, but as you look up the stairs you see the bright light that comes from a very large window that overlooks parts of Jerusalem.

Το πρόγραμμά σας περιήγησης μπορεί να μην υποστηρίζει την προβολή αυτής της εικόνας.Here it is very important to count the steps; there are three sets of 10 steps, making a total of 30. As you ascend these 30 steps you come from the darkness into the light. And from here you can see the world or in this case the city of Jerusalem like you haven’t seen it before. It is also worth mentioning that on the left side you will see the old Jerusalem Stone, some even believe these same stones were used in the second Temple, but I have no way to prove that. On the other side you will see the smooth modern wall. There are 6 lamp stands going up that speaks to man in his journey to gain knowledge and become illuminated. But once again I feel it necessary to tell you that it’s very important to the ones who built this building that everything be perfect and in their order of things, even numerically.

As we turn to the left and begin to walk towards the Pyramid we notice a metal strip in the marble floor. The Ley-Lines cross directly under the pyramid they run from this place to different places in the city. It is where the Judges and others can stand to receive knowledge and power. Standing directly over a piece of crystal with the all Seeing Eye of Lucifer the light bearer above them.

For those who are not aware of the term Ley-Lines, it is lines in geographical places that Witches, Warlock, and Wizards walk claiming for the Devil. If you will notice in every large city all palm readers and such are usually on the same street that is a ley-line.

Here is a map of Jerusalem, you can see that the Supreme Court Building and the Knesset are connected with one straight line, and at a 90% angle to that line half way is a Ley-line that runs perpendicular. That line runs straight down the middle of a street known as Ben Yehuda, a place where all the crazies meet, and at any given day you can find at least one who calls himself Elijah or Moses. Israelis call Ben Yehuda the freak show. That line runs on to the Rockefeller Museum; and from the Rockefeller Museum a line runs through the Moslem Quarters to the Temple Mount. I will make this map a little larger to help you out some.

Το πρόγραμμά σας περιήγησης μπορεί να μην υποστηρίζει την προβολή αυτής της εικόνας.

Το πρόγραμμά σας περιήγησης μπορεί να μην υποστηρίζει την προβολή αυτής της εικόνας.Just before entering under the pyramid there is a window you can look up at the pyramid, you will notice the ley-line that runs to the center of the pyramid.

Το πρόγραμμά σας περιήγησης μπορεί να μην υποστηρίζει την προβολή αυτής της εικόνας.For a moment lets go back to the top of the 30 steps, as we know there are 33 degrees in Free Masonry but the last three are the ones of higher learning and preparations to enter the Illuminati. So as we move from the top of the stairs towards the Pyramid we see a great library with three tiers to those three levels of higher learner. They, three final steps in Free Masonry and after that if one choose to go higher and have been accepted they enter the highest levels of the Illuminati. It is also important in this building to note that the 33rd level ends at the base of the Pyramid.

This is a very large and expensive Library, but there is something else about this one that should be mentioned. The first tier is "only" for Lawyers; the second tier is "only" for setting Judges. The highest and third tier is "only" for retired judges. Which also speaks of the order of things in the Illuminati, as one must be accepted and move to the higher level before the knowledge at that level is available to them. And directly above that third tier is the Pyramid with the all seeing eye of Lucipher. That begins the journey into the Illuminati.

Το πρόγραμμά σας περιήγησης μπορεί να μην υποστηρίζει την προβολή αυτής της εικόνας.Directly under the Pyramid you see 6 squares. Six being the number of man, and each square has 4 sides speaking to the world. In the center directly under the point of the pyramid a crystal so that when one stands over it he of she is in direct line from the point of the pyramid and the crystal below. There are five Courtrooms, each has an entrance in the shape of a Jewish Tomb, with the opening above the door for the spirit to have freedom to enter or leave. The wall with the courtroom entrances has a curve to it, while the outer wall is straight. There are two things said about his, some say it speaks to the straight line of Justice, and the curve line of Mercy, yet others say it speaks of order out of chaos. The motto of the Illuminati. There are three Judges who seat in each courtroom, and above the seats of the Judges there are smaller pyramids that shed light onto the Judges as they sit over those who are brought up from the prisons cells below. The Judges’ chambers are above the courtrooms and they come down to bring light to those who are brought up from below.


Το πρόγραμμά σας περιήγησης μπορεί να μην υποστηρίζει την προβολή αυτής της εικόνας.

Το πρόγραμμά σας περιήγησης μπορεί να μην υποστηρίζει την προβολή αυτής της εικόνας.I have done a small cut aw




I have done a small cut away from the whole plan of the building in order to show you the design of a Jewish Miskan brought into the plan, as all the other major religions of the world are represented in one form or another. As you walk from the pyramid you can go either to the courtrooms or towards the Judges chambers. But this is what that part of the building looks like, making the pyramid the holy of holies in this evil Miskan "Temple".

Το πρόγραμμά σας περιήγησης μπορεί να μην υποστηρίζει την προβολή αυτής της εικόνας.The bottom part of the above picture is the courtyard, and here we find finished stones brought in from the desert near Mitzpe Ramon where we find the world’s largest natural crater. A narrow channel of water that runs continually divides the stones. The architects claim to have been inspired from the Scriptures in Psalms 85:11 Truth shall spring up from the earth; and righteousness shall look down from heaven. For the Judges sit above this courtyard looking down.

Το πρόγραμμά σας περιήγησης μπορεί να μην υποστηρίζει την προβολή αυτής της εικόνας.



When you leave the center Courtroom or main courtroom directly across the opening you find the stairs going downstairs, at the base of the stairs you will find the fertility symbol always present in any illuminati structure, often hidden but always there. Much can be said about this symbol and the symbol of the masons with the compass and square with the "G" in the middle, but I will leave that for another time or for someone else.

Το πρόγραμμά σας περιήγησης μπορεί να μην υποστηρίζει την προβολή αυτής της εικόνας.In Conclusion ee have just lightly touched on the significance of this building for there are literally hundreds of details that point to the Illuminati and their plans for mankind. But more important to this report it establishes a base for the seat of the one that will be accepted by most as the messiah, before Yeshua returns to set up his reign and rule over the earth. I have no doubt that many will come against this report, and that the messenger rather than the message will be attacked. But I have tried to lay it out with proof and facts, much more could be said and I am sure this will provoke others to say them, and possibly that is the intent of this article.


Το πρόγραμμά σας περιήγησης μπορεί να μην υποστηρίζει την προβολή αυτής της εικόνας.Solomon's Temple

Source LINK: http://www.solomonstemple.com/modules.php?name=News&file=article&sid=39

Το πρόγραμμά σας περιήγησης μπορεί να μην υποστηρίζει την προβολή αυτής της εικόνας.


This so very important article with it's revealing pictures was reproduced gratefully from:

http://www.abidemiracles.com/555701.htm