Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΚΑΤΣΕΛΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΚΑΤΣΕΛΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
9.5.14
Θα σε ψήφιζα ρε ΣΥΡΙΖΑ ….αλλά δεν είμαι «πολιτικός οπαδός» του **Masoc.…
— ….δεν γίνεται να είμαι «κομματικός φίλος» με τους Δυνάστες-Ξεθεμελιωτές της Χώρας ή τους Αντιπροσώπους τους!!!
— ΧΆΘΗΚΕ Ο ΚΌΣΜΟΣ κ. Α. ΤΣΙΠΡΑ ….ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΝΕΟΥΣ ΙΚΑΝΟΥΣ ΚΑΙ «ΑΦΘΑΡΤΟΥΣ» ΠΟΛΙΤΙΚΟΎΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ(;) ….ΕΣΎ ΦΊΛΕ ΜΟΥ ΠΉΓΕΣ ΚΑΙ ΑΓΌΡΑΣΕΣ ΑΠΌ ΤΑ «ΚΟΜΜΑΤΙΚΆ ΠΑΛΙΑΤΖΊΔΙΚΑ» …. ΑΠΌ ΤΑ (ΕΓ)ΚΑΤΕΣΤΗΜΈΝΑ OLD STOCKS (J. Shop) ….ΓΙΑ ΣΙΓΟΥΡΙΆ ΌΤΙ ΔΕΝ Θ” ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΙΠΟΤΕ !
— ΣΤΟ ΔΟΓΜΑ ….»ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΑΓΙΆΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΜΕΣΑ» ….Ο ΥΠΟΨΙΑΣΜΕΝΟΣ -ΠΛΕΟΝ- ΛΑΟΣ ΑΠΑΝΤΑ ….ΑΡΝΗΤΙΚΑ!
— Δεν είναι μόνον η -κατά τα άλλα- αξιοπρεπής κα Κατσέλη ….εσύ κ. Τσίπρα έχεις μαζέψει ένα σωρό Πασόκους ….Παπανδρεϊστές και Σημιτικούς, εκσυγχρονιστές συνδικαλιστές, ακραιφνείς μνημονιακούς ….και ότι ακόμα βάλει ο νους του πολίτη !
— Χαρακτηριστικά….
— Οι σύμβουλοι που βούλιαξαν το ΠΑΣΟΚ, βουλιάζουν και τον ΣΥΡΙΖΑ
[....] Στην αυλή του Τσίπρα βρέθηκαν πρόσφατα δύο πολύ συνεργάτες του ΓΑΠ, ο δημοσιογράφος Γιάννης Ρουμπάτης και ο «κηπουρός» Δημήτρης Τζιώτης. Ο δεύτερος μάλιστα είχε θέσει υποψηφιότητα για την προεδρία του ΠΑΣΟΚ αλλά στη συνέχεια αποσύρθηκε με αποτέλεσμα ο Παπανδρέου να τον ανταμείψει αφού τον έβαλε υπεύθυνο της πολιτικής στρατηγικής του ΠΑΣΟΚ. Υπήρξε υποψήφιος στη Βουλιαγμένη, οδηγεί Πόρσε, ενώ ήταν διευθυντής Στρατηγικού Σχεδιασμού και Επικοινωνίας στην Επιτροπή Διεκδίκησης των Ολυμπιακών αγώνων του 2004 και αργότερα ίδρυσε αργότερα την Clever Bank.
— Στο… επιτυχημένο επικοινωνιακό επιτελείο του Τσίπρα και ο Γιάννης Ρουμπάτης, πρώην ευρωβουλευτής και κυβερνητικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ.
ΣΧΕΤΙΚΆ
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22767&subid=2&pubid=63794635
http://www.newsbomb.gr/ekloges-2012/story/135739/giati-o-tsipras-proteine-ton-gerasimo-arseni
http://newpost.gr/post/295103/oi-gynaikes-toy-papandreoy-poy-agaphsan-ton-aleksh-tsipra
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22767&subid=2&pubid=63794635
http://www.newsbomb.gr/ekloges-2012/story/135739/giati-o-tsipras-proteine-ton-gerasimo-arseni
http://newpost.gr/post/295103/oi-gynaikes-toy-papandreoy-poy-agaphsan-ton-aleksh-tsipra
*** Sacher – Masoch, Leopold von, 1836-1895
[....] του άρεσε πολύ να παίζει τον μαζοχιστικό ρόλο του σκλάβου στις ερωτικές του σχέσεις. Αυτός ήταν ο λόγος που τον εγκατέλειψε η πρώτη του γυναίκα, Λάουρα Ρύμελιν. Αργότερα παντρεύτηκε τη γραμματέα του Χίλντα Μάιστερ με την οποία απέκτησε δύο παιδιά. Αντίθετα με τον αντίποδά του, τον μαρκήσιο ντε Σαντ, ο Μαζόχ τα πήγαινε μια χαρά με τον κοινωνικό του περίγυρο. Διοργάνωνε θεατρικές παραστάσεις στο σπίτι του, όπου συμμετείχε και ως ερασιτέχνης ηθοποιός, κι έπαιρνε ενεργό μέρος στη ζωή της πόλης. Ποτέ του δεν εκδήλωσε φανερά τις κρυφές σεξουαλικές του αδυναμίες, τον «μαζοχισμό» του ή την -κατά ορισμένους μελετητές- υποσυνείδητη ομοφυλοφιλία του. Ίσως γιατί το βασικό του πρόβλημα ήταν το να είναι αρεστός: λέγεται πως οι τελευταίες του λέξεις καθώς πέθαινε (1895) ήταν «να με αγαπάτε».
[....] του άρεσε πολύ να παίζει τον μαζοχιστικό ρόλο του σκλάβου στις ερωτικές του σχέσεις. Αυτός ήταν ο λόγος που τον εγκατέλειψε η πρώτη του γυναίκα, Λάουρα Ρύμελιν. Αργότερα παντρεύτηκε τη γραμματέα του Χίλντα Μάιστερ με την οποία απέκτησε δύο παιδιά. Αντίθετα με τον αντίποδά του, τον μαρκήσιο ντε Σαντ, ο Μαζόχ τα πήγαινε μια χαρά με τον κοινωνικό του περίγυρο. Διοργάνωνε θεατρικές παραστάσεις στο σπίτι του, όπου συμμετείχε και ως ερασιτέχνης ηθοποιός, κι έπαιρνε ενεργό μέρος στη ζωή της πόλης. Ποτέ του δεν εκδήλωσε φανερά τις κρυφές σεξουαλικές του αδυναμίες, τον «μαζοχισμό» του ή την -κατά ορισμένους μελετητές- υποσυνείδητη ομοφυλοφιλία του. Ίσως γιατί το βασικό του πρόβλημα ήταν το να είναι αρεστός: λέγεται πως οι τελευταίες του λέξεις καθώς πέθαινε (1895) ήταν «να με αγαπάτε».
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
9.12.13
ΚΑΤΣΕΛΗ VS ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΟΥ & ΧΑΤΖΗ (ΒΙΝΤΕΟ)
Η κ. ΚΑΤΣΕΛΗ προσκεκλημένη του Ευαγγελάτου στην εκπομπή του, "μάχεται" επί των παρεμβολών επίθεσης των δύο γνωστών συστημικών δημοσιογράφων Χατζή και Ευαγγελάτου .
Ένα , ...θεωρούμε ,.... αποκαλυπτικό βίντεο, όχι τόσο για τις εκτιθέμενες αντιμνημονιακές θέσεις Κατσέλη οι οποίες κατατίθενται επιχειρηματικολογόντας και απαντώντας επί των σχετικών ερωτημάτων των δύο δημοσιογράφων, αλλά η αποκαλυπτική αγχώδης Επίθεση την οποία δέχεται η πρώην Υπουργός από το Γκεμπελικό σύστημα το οποίο προσπαθεί με νύχια και με δόντια να ανατρέψει τις όποιες θέσεις όσων αντιτίθενται στην μνημονιακή κατοχική επιβαλλόμενη πολιτική δείχνοντας πραγματικά ένα αποκαλυπτικό πρωτόγνωρο στα δημοσιογραφικά γκεμπελικά χρονικά άγχος
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ
Ένα , ...θεωρούμε ,.... αποκαλυπτικό βίντεο, όχι τόσο για τις εκτιθέμενες αντιμνημονιακές θέσεις Κατσέλη οι οποίες κατατίθενται επιχειρηματικολογόντας και απαντώντας επί των σχετικών ερωτημάτων των δύο δημοσιογράφων, αλλά η αποκαλυπτική αγχώδης Επίθεση την οποία δέχεται η πρώην Υπουργός από το Γκεμπελικό σύστημα το οποίο προσπαθεί με νύχια και με δόντια να ανατρέψει τις όποιες θέσεις όσων αντιτίθενται στην μνημονιακή κατοχική επιβαλλόμενη πολιτική δείχνοντας πραγματικά ένα αποκαλυπτικό πρωτόγνωρο στα δημοσιογραφικά γκεμπελικά χρονικά άγχος
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ
26.11.13
Κατσέλη: Οι τραπεζίτες με καρατόμησαν! Θα παρέμβει ο εισαγγελέας;
ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΣΚΑΝΔΑΛΟΥ ΚΑΙ ΕΚΤΡΟΠΗΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΟΣ!

Βόμβες πριν από λίγο από την Λούκα Κατσέλη που θα πρέπει να προκαλέσουν την παρέμβαση της δικαιοσύνης, εάν υπάρχει οικονομικός εισαγγελέας μετά την εξόντωση του ακέραιου Πεπόνη.
Σύμφωνα με τα όσα υποστήριξε η τ. υπουργός (επί 8 μήνες) στην κυβέρνηση του ΓΑΠ, αιτία της απομάκρυνση της ήταν η πίεση των τραπεζιτών στην κυβέρνηση, με φόντο τον νόμο Κατσέλη.
Αυτό όμως ήταν το λιγότερο! Η Κατσέλη συνέχισε αποκαλύπτοντας πως ο λόγος του “πολέμου” ήταν ότι οι τραπεζίτες είχαν ήδη τιτλοποιήσει τα στεγαστικά δάνεια χωρίς να το γνωρίζουν οι δανειολήπτες! Είχαν “πουλήσει” δηλαδή τα δάνεια του κόσμου σε τρίτους, οι οποίοι δεν είχαν κανέναν ενδιασμό να κατάσχουν τα σπίτια του κόσμου. Όταν όμως το επιχειρούσαν, εκεί ο “νόμος Κατσέλη” τους δημιουργούσε τεράστια προβλήματα, στους ίδιους και τους τραπεζίτες. (Αυτό που αποκάλυπτε ο Καμμένος στην βουλή, περί τιτλοποίησης των δανείων, αλλά τότε τον έλεγαν “συνωμοσιολόγο”…)
Επιπλέον η Κατσέλη χαρακτήρισε ολέθριο το ότι οι τράπεζες ανακεφαλαιοποιήθηκαν με δημόσιο χρήμα, αφού κάτι τέτοιο δεν έγινε ούτε στην Ιταλία! (Ούτε βεβαίως στην Ισπανία όπου οι εκεί “παπαδήμοι και προβόπουλοι” βρίσκονται αντιμέτωποι με κακουργήματα). Κοινώς το παραμύθι του “Ευρωπαϊκού νότου” παει περίπατο, αφού ΜΟΝΟ στην Ελλάδα υπήρχαν επίορκες κυβερνήσεις όπως αυτή του Παπανδρέου και του Παπαδήμου που αποπλήρωσαν τα εγκλήματα των τραπεζιτών με δημόσιο χρήμα! Μέλος της Παπανδρεϊκής κυβέρνησης υπήρξε βεβαίως και η κυρία Κατσέλη που άργησε να ανοίξει το στόμα της, άσχετα εάν ο νόμος Κατσέλη ήταν το μοναδικό “λειτούργημα” που έκανε η εν λόγω παρέα των διεφθαρμένων.
Απομένει να δούμε εάν θα παρέμβει ο εισαγγελέας διότι εδώ έχουμε ομολογία εκτροπής του πολιτεύματος
olympia.gr

Βόμβες πριν από λίγο από την Λούκα Κατσέλη που θα πρέπει να προκαλέσουν την παρέμβαση της δικαιοσύνης, εάν υπάρχει οικονομικός εισαγγελέας μετά την εξόντωση του ακέραιου Πεπόνη.
Σύμφωνα με τα όσα υποστήριξε η τ. υπουργός (επί 8 μήνες) στην κυβέρνηση του ΓΑΠ, αιτία της απομάκρυνση της ήταν η πίεση των τραπεζιτών στην κυβέρνηση, με φόντο τον νόμο Κατσέλη.
Αυτό όμως ήταν το λιγότερο! Η Κατσέλη συνέχισε αποκαλύπτοντας πως ο λόγος του “πολέμου” ήταν ότι οι τραπεζίτες είχαν ήδη τιτλοποιήσει τα στεγαστικά δάνεια χωρίς να το γνωρίζουν οι δανειολήπτες! Είχαν “πουλήσει” δηλαδή τα δάνεια του κόσμου σε τρίτους, οι οποίοι δεν είχαν κανέναν ενδιασμό να κατάσχουν τα σπίτια του κόσμου. Όταν όμως το επιχειρούσαν, εκεί ο “νόμος Κατσέλη” τους δημιουργούσε τεράστια προβλήματα, στους ίδιους και τους τραπεζίτες. (Αυτό που αποκάλυπτε ο Καμμένος στην βουλή, περί τιτλοποίησης των δανείων, αλλά τότε τον έλεγαν “συνωμοσιολόγο”…)
Επιπλέον η Κατσέλη χαρακτήρισε ολέθριο το ότι οι τράπεζες ανακεφαλαιοποιήθηκαν με δημόσιο χρήμα, αφού κάτι τέτοιο δεν έγινε ούτε στην Ιταλία! (Ούτε βεβαίως στην Ισπανία όπου οι εκεί “παπαδήμοι και προβόπουλοι” βρίσκονται αντιμέτωποι με κακουργήματα). Κοινώς το παραμύθι του “Ευρωπαϊκού νότου” παει περίπατο, αφού ΜΟΝΟ στην Ελλάδα υπήρχαν επίορκες κυβερνήσεις όπως αυτή του Παπανδρέου και του Παπαδήμου που αποπλήρωσαν τα εγκλήματα των τραπεζιτών με δημόσιο χρήμα! Μέλος της Παπανδρεϊκής κυβέρνησης υπήρξε βεβαίως και η κυρία Κατσέλη που άργησε να ανοίξει το στόμα της, άσχετα εάν ο νόμος Κατσέλη ήταν το μοναδικό “λειτούργημα” που έκανε η εν λόγω παρέα των διεφθαρμένων.
Απομένει να δούμε εάν θα παρέμβει ο εισαγγελέας διότι εδώ έχουμε ομολογία εκτροπής του πολιτεύματος
olympia.gr
17.11.13
Η ΚΑΤΣΕΛΗ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΚΑΙ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΤΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ
Κατσέλη: Είχα δεχτεί πίεση από τις τράπεζες

«Ο κύριος Στουρνάρας πριν από μια εβδομάδα έλεγε το αντίθετο» σχολίασε η
πρόεδρος της «Κοινωνικής Συμφωνίας», Λούκα Κατσέλη στην εκπομπή του
Μάνου Νιφλή και του Άκη Παυλόπουλου στον Real fm, σχετικά με την
απελευθέρωση των πλειστηριασμών υπό προϋποθέσεις στο οποίο
προσανατολίζεται η κυβέρνηση παρακάμπτοντας ουσιαστικά τον νόμο Κατσέλη
που επιτρέπει σε όσους έχουν οφειλές προς τις τράπεζες και αδυνατούν να
τις ρυθμίσουν, να προσφύγουν δικαστικά για να προστατεύσουν την πρώτη
κατοικία.
«Είχα δεχτεί πιέσεις από τις τράπεζες» παραδέχτηκε η ίδια γιατί αυτό που ενδιαφέρει τις τράπεζες, εξήγησε, είναι να βγάλουν κέρδη με την τιτλοποίηση των ακινήτων που όμως υπάρχει ο κίνδυνος να δημιουργηθεί μια νέα φούσκα στην αγορά.
«Η τρόικα είναι ο διαμεσολαβητής» ανάμεσα στις τράπεζες και την κυβέρνηση υποστήριξε η κυρία Κατσέλη.
www.enikos.gr
7.10.13
ΚΑΤΣΕΛΗ - ΒΑΡΟΥΦΑΚΗΣ: "ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΚΟΥΡΕΜΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΩΝ" (ΗΧΗΤΙΚΟ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ)
Ποιός ο ρόλος των διαπλεκόμενων παραδοσιακών εκδοτών, η προπαγάνδα
υπέρ της ανακεφαλαιοποίησης των τραπεζών και το σπασμένο μάρμαρο που θα
πληρώσουν και πάλι οι μικροκαταθέτες...
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Αντώνης Κουμιώτης
Δεν είχε καθόλου άδικο ο Κώστας Καραμανλής όταν κάποτε μιλούσε για «νταβατζήδες» και «αρχιερείς της διαπλοκής», τουναντίον θα λέγαμε, ειδικότερα εφόσον κάθε μέρα που περνά δικαιώνεται ολοένα και περισσότερο.
Βλέπετε, είδηση δεν είναι μόνον ότι αφορά την Χρυσή Αυγή, ούτε το περιεχόμενο των κατά παραγγελία παρα-πολιτικών ρεπορτάζ, που συντάσσονται στον βωμό εξυπηρέτησης συγκεκριμένων επιχειρηματικών συμφερόντων.
Είδηση και μάλιστα η σημαντικότερη για την χώρα τις μέρες που διανύουμε, είναι αυτή: Τα υπάρχοντα βάσανα του ελληνικού λαού, οι φέροντες την ευθύνη τους, αυτά που έρχονται και θα 'ναι χειρότερα απ' όσα βιώνουν και οι ταυτότητες όσων, στεκόμενοι προδοτικά έναντι της πατρίδας, τα μεθοδεύουν.
Και δυστυχώς για το ιερό λειτούργημα της δημοσιογραφίας μας, κύριοι ενορχηστρωτές όλων των παραπάνω δεν είναι άλλοι από μία μικρή μειοψηφία ακριβοπληρωμένων χαρτογιακάδων του Τύπου, κύριως του έντυπου και εν συνεχεία του ηλεκτρονικού.
Είναι τοις πάσι εξάλλου γνωστό το γεγονός ότι παραδοσιακοί εκδότες της χώρας, κατά τον Καραμανλή «νταβατζήδες», από «λαντζέρηδες» στη πρώιμη μεταπολιτευτική Ελλάδα, έχουν εξελιχθεί σε βαρόνους της διαπλοκής και μάλιστα με ένα σκασμό τρισεκατομμυρίων σε βάθος των ετών, ιδρώτα και αίμα του πολύπαθου ελληνικού λαού.
Και όχι μόνο κατάφεραν να μετατρέψουν τους δημοσιογραφικούς τους ομίλους σε βαρονίες, όχι μόνο προκάλεσαν και συνεχίζουν τη κοινή γνώμη, μετατρέποντάς της σε «πόρνη», όπως έγραψε και ο στιχουργός, δυστυχώς, στις μέρες και ενώ βρίσκονται με την πλάτη στον τοίχο, συνεχίζουν με την γνώριμη τακτική του εκβιασμού να διεκδικούν, λες και τους ανήκουν, λεφτά, ολοένα και περισσότερα λεφτά, ώστε να θρέφουν και πάλι με τον ιδρώτα του λαού, τις σύγχρονες Βαβυλωνίες τους.
«Νταβατζήδες», βαρόνοι αδίστακτοι εμπρός στα συμφέροντά τους, που, με μία παραγγελία στα ακριβοπληρωμένα «παπαγαλάκια» τους, δεν διστάζουν να παίξουν ακόμα και με το πλέον ευαίσθητο εθνικό θέμα, προκειμένου να διαμορφώσουν τους κανόνες και να συμμορφώσουν όποιον δεν εργάζεται για τους ίδιους.
Έτσι πέτυχαν την δρομολογούμενη ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών, κάπως έτσι έχουν δημιουργήσει και εκείνες τις συνθήκες, ώστε να εγκυμονεί ακόμα και ο κίνδυνος κουρέματος των καταθέσεων.
Προς τούτο, το Newsbomb.grεπικοινώνησε με δύο Οικονομολόγους, την Λούκα Κατσέλη, πρόεδρο της Κοινωνικής Συμφωνίας και τον Γιάννη Βαρουφάκη, καθηγητή οικονομικής θεωρίας στο Τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Αθηνών και επισκέπτης καθηγητής στο Πανεπιστήμιο του Τέξας (Lyndon Johnson Graduate School of Public Affairs, στο Όστιν),
Η κ. Κατσέληδήλωσε χαρακτηριστικά: «Η "Black Rock" είναι εδώ, ξεσκονίζει τα χαρτοφυλάκια των τραπεζών. Tα κόκκινα δάνεια έχουν αυξηθεί πολύ, λόγω της ύφεσης και της υπερχέωσης των νοικοκυριών και των επιχειρήσεων. Όπως συχνά λέω έχουμε μετατρέψει το εξωτερικό δημόσιο χρέος σε ένα εσωτερικό χρέος, γιατί με την μείωση των μισθών, των συντάξεων, των εισοδημάτων, κανείς δεν μπορεί να πληρώσει ούτε εφορία, ούτε τα ασφαλιστικά ταμεία, ούτε τις τράπεζες, άρα αν οι τράπεζες μετά την καινούργια τους αξιολόγηση εμφανιστούν να έχουν πρόβλημα στα κεφάλαιά τους, νομίζω ότι υπάρχει η πιθανότητα για ένα κούρεμα».
Και συνέχισε: «Όσο παίρνονται υφεσιακά μέτρα, όπως ακόμα και η διαθεσιμότητα με τον τρόπο που γίνεται, όσο η οικονομική δραστηριότητα πέφτει, τόσο μεγαλώνει η δυσχέρια των νοικοκυριών και των επιχειρήσεων να πληρώσουν τις οφειλές τους και τόσο μεγαλύτερη γίνεται η πιθανότητα τραπεζικά ιδρύματα να βρεθούν πραγματικά στο κόκκινο και θα αναγκαστούν να προβούν σε αυτό που λέμε διάσωση με ίδια μέσα, δηλαδή να μετατρέψουν σε ίδιο κεφάλαιο τις απαιτήσεις μετόχων, πιστωτών, καταθετών».
Για να καταλήξει: «Όσο συνεχίζεται η ίδια πολιτική και προσωπικά πιστεύω ότι θα είναι πολύ πιο βαθιά και εφόσον δεν παίρνονται μέτρα ρύθμισης δανείων, τόσο μεγαλύτερο πρόβλημα θα έχουν μέσα στους επόμενους μήνες οι ίδιες οι τράπεζες. Οι εκτιμήσεις είναι ότι οι τράπεζες θα χρειαστούν περίπου 30 δις πέραν της ανακεφαλαιοποίησης που ήδη έχει δρομολογηθεί. Εάν αυτό ευσταθεί, τότε δεν αποκλείω να υπάρξει πρόβλημα και να λάβουν μέτρα κουρέματος καταθέσεων».
Ακούστε τις σχετικές δηλώσεις της κ. Κατσέλη στο Newsbomb.gr:
Δεν είχε καθόλου άδικο ο Κώστας Καραμανλής όταν κάποτε μιλούσε για «νταβατζήδες» και «αρχιερείς της διαπλοκής», τουναντίον θα λέγαμε, ειδικότερα εφόσον κάθε μέρα που περνά δικαιώνεται ολοένα και περισσότερο.
Βλέπετε, είδηση δεν είναι μόνον ότι αφορά την Χρυσή Αυγή, ούτε το περιεχόμενο των κατά παραγγελία παρα-πολιτικών ρεπορτάζ, που συντάσσονται στον βωμό εξυπηρέτησης συγκεκριμένων επιχειρηματικών συμφερόντων.
Είδηση και μάλιστα η σημαντικότερη για την χώρα τις μέρες που διανύουμε, είναι αυτή: Τα υπάρχοντα βάσανα του ελληνικού λαού, οι φέροντες την ευθύνη τους, αυτά που έρχονται και θα 'ναι χειρότερα απ' όσα βιώνουν και οι ταυτότητες όσων, στεκόμενοι προδοτικά έναντι της πατρίδας, τα μεθοδεύουν.
Και δυστυχώς για το ιερό λειτούργημα της δημοσιογραφίας μας, κύριοι ενορχηστρωτές όλων των παραπάνω δεν είναι άλλοι από μία μικρή μειοψηφία ακριβοπληρωμένων χαρτογιακάδων του Τύπου, κύριως του έντυπου και εν συνεχεία του ηλεκτρονικού.
Είναι τοις πάσι εξάλλου γνωστό το γεγονός ότι παραδοσιακοί εκδότες της χώρας, κατά τον Καραμανλή «νταβατζήδες», από «λαντζέρηδες» στη πρώιμη μεταπολιτευτική Ελλάδα, έχουν εξελιχθεί σε βαρόνους της διαπλοκής και μάλιστα με ένα σκασμό τρισεκατομμυρίων σε βάθος των ετών, ιδρώτα και αίμα του πολύπαθου ελληνικού λαού.
Και όχι μόνο κατάφεραν να μετατρέψουν τους δημοσιογραφικούς τους ομίλους σε βαρονίες, όχι μόνο προκάλεσαν και συνεχίζουν τη κοινή γνώμη, μετατρέποντάς της σε «πόρνη», όπως έγραψε και ο στιχουργός, δυστυχώς, στις μέρες και ενώ βρίσκονται με την πλάτη στον τοίχο, συνεχίζουν με την γνώριμη τακτική του εκβιασμού να διεκδικούν, λες και τους ανήκουν, λεφτά, ολοένα και περισσότερα λεφτά, ώστε να θρέφουν και πάλι με τον ιδρώτα του λαού, τις σύγχρονες Βαβυλωνίες τους.
«Νταβατζήδες», βαρόνοι αδίστακτοι εμπρός στα συμφέροντά τους, που, με μία παραγγελία στα ακριβοπληρωμένα «παπαγαλάκια» τους, δεν διστάζουν να παίξουν ακόμα και με το πλέον ευαίσθητο εθνικό θέμα, προκειμένου να διαμορφώσουν τους κανόνες και να συμμορφώσουν όποιον δεν εργάζεται για τους ίδιους.
Έτσι πέτυχαν την δρομολογούμενη ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών, κάπως έτσι έχουν δημιουργήσει και εκείνες τις συνθήκες, ώστε να εγκυμονεί ακόμα και ο κίνδυνος κουρέματος των καταθέσεων.
Προς τούτο, το Newsbomb.grεπικοινώνησε με δύο Οικονομολόγους, την Λούκα Κατσέλη, πρόεδρο της Κοινωνικής Συμφωνίας και τον Γιάννη Βαρουφάκη, καθηγητή οικονομικής θεωρίας στο Τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Αθηνών και επισκέπτης καθηγητής στο Πανεπιστήμιο του Τέξας (Lyndon Johnson Graduate School of Public Affairs, στο Όστιν),
Η κ. Κατσέληδήλωσε χαρακτηριστικά: «Η "Black Rock" είναι εδώ, ξεσκονίζει τα χαρτοφυλάκια των τραπεζών. Tα κόκκινα δάνεια έχουν αυξηθεί πολύ, λόγω της ύφεσης και της υπερχέωσης των νοικοκυριών και των επιχειρήσεων. Όπως συχνά λέω έχουμε μετατρέψει το εξωτερικό δημόσιο χρέος σε ένα εσωτερικό χρέος, γιατί με την μείωση των μισθών, των συντάξεων, των εισοδημάτων, κανείς δεν μπορεί να πληρώσει ούτε εφορία, ούτε τα ασφαλιστικά ταμεία, ούτε τις τράπεζες, άρα αν οι τράπεζες μετά την καινούργια τους αξιολόγηση εμφανιστούν να έχουν πρόβλημα στα κεφάλαιά τους, νομίζω ότι υπάρχει η πιθανότητα για ένα κούρεμα».
Και συνέχισε: «Όσο παίρνονται υφεσιακά μέτρα, όπως ακόμα και η διαθεσιμότητα με τον τρόπο που γίνεται, όσο η οικονομική δραστηριότητα πέφτει, τόσο μεγαλώνει η δυσχέρια των νοικοκυριών και των επιχειρήσεων να πληρώσουν τις οφειλές τους και τόσο μεγαλύτερη γίνεται η πιθανότητα τραπεζικά ιδρύματα να βρεθούν πραγματικά στο κόκκινο και θα αναγκαστούν να προβούν σε αυτό που λέμε διάσωση με ίδια μέσα, δηλαδή να μετατρέψουν σε ίδιο κεφάλαιο τις απαιτήσεις μετόχων, πιστωτών, καταθετών».
Για να καταλήξει: «Όσο συνεχίζεται η ίδια πολιτική και προσωπικά πιστεύω ότι θα είναι πολύ πιο βαθιά και εφόσον δεν παίρνονται μέτρα ρύθμισης δανείων, τόσο μεγαλύτερο πρόβλημα θα έχουν μέσα στους επόμενους μήνες οι ίδιες οι τράπεζες. Οι εκτιμήσεις είναι ότι οι τράπεζες θα χρειαστούν περίπου 30 δις πέραν της ανακεφαλαιοποίησης που ήδη έχει δρομολογηθεί. Εάν αυτό ευσταθεί, τότε δεν αποκλείω να υπάρξει πρόβλημα και να λάβουν μέτρα κουρέματος καταθέσεων».
Ακούστε τις σχετικές δηλώσεις της κ. Κατσέλη στο Newsbomb.gr:
Ο κ. Βαρουφάκης, από την πλευρά του, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Μια χώρα σαν την Πορτογαλία, σαν την Ελλάδα, σαν την Ιρλανδία, βρίσκεται αντιμέτωπη με την σημαντική πιθανότητα κουρέματος καταθέσεων», για να συμπληρώσει, απαντώντας σε σχετικό ερώτημα με την ακολουθούμενη οικονομική πολιτική:
«Η χώρα δεν ακολουθεί καμία απολύτως οικονομική πολιτική. Δυστυχώς, η κυβέρνηση των Αθηνών περιμένει τα e-mail's που έρχονται, με την πολιτική που τους επιβάλλεται».
Ακούστε τις σχετικές δηλώσεις του κ. Βαρουφάκη στο Newsbomb.gr:
Οι βαρονίες μετατράπηκαν σε Βαβυλωνίες και η οριστική τους κατάρρευση βρίσκεται κυριολεκτικά στο χέρι κάθε ενεργού πολίτη. Η απαξίωση, των ήδη απαξιωμένων, είναι η μόνη εγγυημένη συνταγή, ειδάλλως... δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι «πνιγμένος από τα μαλλιά πιάνεται».
10.6.13
Κατσέλη: Προ των θυρών οι κατασχέσεις
Έκκληση στους βουλευτές όλων των κομμάτων ώστε να καταψηφίσουν τα
άρθρα 11, 12, 13 με τα οποία επιχειρείται η υπονόμευση ενός νόμου που
έχει ήδη σώσει χιλιάδες νοικοκυριά, έκανε η κ. Κατσέλη
Σημαντικές διατάξεις του νόμου 3869/10 για τα υπερχρεωμένα νοικοκυριά που
είχαν ψηφιστεί από την ελληνική Βουλή και έχουν αποτελέσει δίχτυ
προστασίας και ασφάλειας για χιλιάδες καταναλωτές, τροποποιεί προς το
χειρότερο, σύμφωνα με την πρόεδρο της Κοινωνικής Συμφωνίας Λούκα Κατσέλη,
το σχέδιο νόμου που ψηφίζεται σήμερα στη Βουλή με τίτλο «Πρόγραμμα
Διευκόλυνσης για ενήμερους δανειολήπτες και τροποποιήσεις του Ν.
3869/2010».
Στο πλαίσιο κοινής συνέντευξης Τύπου με εκπροσώπους Ενώσεων και Ομοσπονδιών Δανειοληπτών και Καταναλωτών, η κ. Κατσέλη εξέφρασε την αντίθεσή της στο γεγονός ότι στα άρθρα 11, 12 και 13 καθίσταται υποχρεωτική η πληρωμή ελάχιστης μηνιαίας καταβολής τουλάχιστον του 10% της τελευταίας ενήμερης δόσης -και πάντως όχι λιγότερο από 40 ευρώ το μήνα- από ανθρώπους που προσφεύγουν στον νόμο γιατί βρίσκονται σε μόνιμη και έκδηλη αδυναμία πληρωμής οφειλών.
Σύμφωνα με την κ. Κατσέλη, η επιβολή της μηνιαίας δόσης προωθείται για να καλύψει το πρόβλημα των αυξανόμενων επισφαλειών των τραπεζών, «ωραιοποιώντας» τα λογιστικά βιβλία τους. Με τη συνεχιζόμενη πληρωμή -έστω και στα χαρτιά- μηνιαίων δόσεων, οι τράπεζες μπορούν να εξακολουθούν να εμφανίζουν τα δάνεια αυτά -πολλά εκ των οποίων είναι τιτλοποιημένα- ως ενήμερα και όχι ως κόκκινα, δηλαδή ως επισφάλειες που θα έπρεπε να αντιμετωπισθούν με πρόσθετα κεφάλαια.
Οι δανειολήπτες που βρίσκονται σε πραγματική και μόνιμη αδυναμία επιβαρύνονται, σύμφωνα με την κ. Κατσέλη, ακόμα περισσότερο αντί να ανακουφιστούν και να διευκολυνθούν ώστε να κάνουν χρήση του νόμου 3869/10. Το αποτέλεσμα θα είναι ότι πολλοί εξ αυτών είτε δεν θα είναι σε θέση να προσφύγουν στον νόμο είτε θα εκπέσουν από τις ευνοϊκές ρυθμίσεις του γιατί δεν θα μπορούν να πληρώσουν τρεις δόσεις. Πόσο μάλλον όταν θα είναι αναγκασμένοι να πληρώσουν ελάχιστη μηνιαία δόση από τη στιγμή της κατάθεσης της αίτησης μέχρι την εκδίκαση της υπόθεσης που στα μεγάλα αστικά κέντρα ορίζεται για μετά το 2020.
Όπως τόνισε η πρόεδρος της Κοινωνικής Συμφωνίας, η εισαγωγή αυτής της ρύθμισης, όπως και η αύξηση της περιόδου ρύθμισης δηλαδή η αναγκαστική πληρωμή δόσεων από τέσσερα σε πέντε έτη θα αυξήσει επομένως και δεν θα μειώσει τις επισφάλειες, καθώς η μεγάλη ύφεση και η ανεργία αποτελούν τις γενεσιουργίες αιτίες της κρίσης υπερχρέωσης.
«Δεν έχω καμία αμφιβολία ότι οι κατασχέσεις είναι προ των θυρών και ότι σύντομα θα αυξηθεί το ύψος της υποχρεωτικής μηνιαίας επιβολής από το 10% στο 20 ή 30% με μία τροπολογία που θα περάσει βράδυ στη Βουλή» ανέφερε η κ. Κατσέλη και συνέχισε: «Οι βουλευτές που ψηφίζουν σήμερα τα άρθρα 11, 12 και 13 έχουν ακέραιη την ευθύνη ότι ανοίγουν τους ασκούς του Αιόλου για την ακύρωση των ευεργετικών διατάξεων του Ν, 3869/2010 για την επαναφορά κατασχέσεων ακινήτων, για το βάθεμα της ύφεσης, για την περαιτέρω εξαθλίωση ευάλωτων κοινωνικών ομάδων και για την υπονόμευση του μεσοπρόθεσμου δημόσιου συμφέροντος».
Έκκληση στους βουλευτές όλων των κομμάτων ώστε να καταψηφίσουν τα επίμαχα άρθρα με τα οποία επιχειρείται η υπονόμευση ενός νόμου που έχει ήδη σώσει χιλιάδες νοικοκυριά, έκανε η κ. Κατσέλη.
Από την πλευρά της, η πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ενώσεων Καταναλωτών «Η Παρέμβαση», Παναγιώτα Καλαποθαράκου, χαρακτήρισε «εμπαιγμό για τους καταναλωτές» το σχέδιο νόμου που ψηφίζεται σήμερα στη Βουλή.
Όπως ανέφερε η κ. Καλαποθαράκου, η ΕΚΠΟΙΖΩ είχε καταθέσει υπόμνημα με 12 σημεία τα οποία έχρηζαν αλλαγής και περαιτέρω επεξεργασίας, μερικά εκ των οποίων έγιναν δεκτά. Ωστόσο είναι απολύτως αναγκαία, σύμφωνα με την κ. Καλαποθαράκου η, έστω και τελευταία στιγμή, βελτίωση του νομοσχεδίου στα εξής σημεία:
Ο εξωδικαστικός συμβιβασμός, σύμφωνα με τον κ. Σπυρόπουλο μπορεί και πρέπει να λειτουργήσει καλύτερα. Η μόνη αλλαγή που πρέπει να γίνει είναι να υποχρεωθούν οι τράπεζες να απαντούν συγκεκριμένα μέσα σε αποκλειστική προθεσμία ενός μηνός.
«Στάχτη στα μάτια» 800.000 νοικοκυριών που περιμένουν ευνοϊκή λύση για τα χρέη τους προσπαθεί να ρίξει σύμφωνα με τον πρόεδρο της Εθνικής Ομοσπονδίας Προστασίας Καταναλωτών Δανειοληπτών Βαγγέλη Κρητικό το σχέδιο νόμου που προωθεί η τρικομματική κυβέρνηση. Ο κ. Κρητικός εξέφρασε την έντονη αντίθεσή του για το σχέδιο νόμου που ψηφίζεται σήμερα κάνοντας λόγο για έντονες αντιδράσεις από την πλευρά των πολιτών αλλά και για «μαύρες λίστες» βουλευτών που θα ψηφίσουν τα επίμαχα άρθρα.
Πηγή: voria.grΣτο πλαίσιο κοινής συνέντευξης Τύπου με εκπροσώπους Ενώσεων και Ομοσπονδιών Δανειοληπτών και Καταναλωτών, η κ. Κατσέλη εξέφρασε την αντίθεσή της στο γεγονός ότι στα άρθρα 11, 12 και 13 καθίσταται υποχρεωτική η πληρωμή ελάχιστης μηνιαίας καταβολής τουλάχιστον του 10% της τελευταίας ενήμερης δόσης -και πάντως όχι λιγότερο από 40 ευρώ το μήνα- από ανθρώπους που προσφεύγουν στον νόμο γιατί βρίσκονται σε μόνιμη και έκδηλη αδυναμία πληρωμής οφειλών.
Σύμφωνα με την κ. Κατσέλη, η επιβολή της μηνιαίας δόσης προωθείται για να καλύψει το πρόβλημα των αυξανόμενων επισφαλειών των τραπεζών, «ωραιοποιώντας» τα λογιστικά βιβλία τους. Με τη συνεχιζόμενη πληρωμή -έστω και στα χαρτιά- μηνιαίων δόσεων, οι τράπεζες μπορούν να εξακολουθούν να εμφανίζουν τα δάνεια αυτά -πολλά εκ των οποίων είναι τιτλοποιημένα- ως ενήμερα και όχι ως κόκκινα, δηλαδή ως επισφάλειες που θα έπρεπε να αντιμετωπισθούν με πρόσθετα κεφάλαια.
Οι δανειολήπτες που βρίσκονται σε πραγματική και μόνιμη αδυναμία επιβαρύνονται, σύμφωνα με την κ. Κατσέλη, ακόμα περισσότερο αντί να ανακουφιστούν και να διευκολυνθούν ώστε να κάνουν χρήση του νόμου 3869/10. Το αποτέλεσμα θα είναι ότι πολλοί εξ αυτών είτε δεν θα είναι σε θέση να προσφύγουν στον νόμο είτε θα εκπέσουν από τις ευνοϊκές ρυθμίσεις του γιατί δεν θα μπορούν να πληρώσουν τρεις δόσεις. Πόσο μάλλον όταν θα είναι αναγκασμένοι να πληρώσουν ελάχιστη μηνιαία δόση από τη στιγμή της κατάθεσης της αίτησης μέχρι την εκδίκαση της υπόθεσης που στα μεγάλα αστικά κέντρα ορίζεται για μετά το 2020.
Όπως τόνισε η πρόεδρος της Κοινωνικής Συμφωνίας, η εισαγωγή αυτής της ρύθμισης, όπως και η αύξηση της περιόδου ρύθμισης δηλαδή η αναγκαστική πληρωμή δόσεων από τέσσερα σε πέντε έτη θα αυξήσει επομένως και δεν θα μειώσει τις επισφάλειες, καθώς η μεγάλη ύφεση και η ανεργία αποτελούν τις γενεσιουργίες αιτίες της κρίσης υπερχρέωσης.
«Δεν έχω καμία αμφιβολία ότι οι κατασχέσεις είναι προ των θυρών και ότι σύντομα θα αυξηθεί το ύψος της υποχρεωτικής μηνιαίας επιβολής από το 10% στο 20 ή 30% με μία τροπολογία που θα περάσει βράδυ στη Βουλή» ανέφερε η κ. Κατσέλη και συνέχισε: «Οι βουλευτές που ψηφίζουν σήμερα τα άρθρα 11, 12 και 13 έχουν ακέραιη την ευθύνη ότι ανοίγουν τους ασκούς του Αιόλου για την ακύρωση των ευεργετικών διατάξεων του Ν, 3869/2010 για την επαναφορά κατασχέσεων ακινήτων, για το βάθεμα της ύφεσης, για την περαιτέρω εξαθλίωση ευάλωτων κοινωνικών ομάδων και για την υπονόμευση του μεσοπρόθεσμου δημόσιου συμφέροντος».
Έκκληση στους βουλευτές όλων των κομμάτων ώστε να καταψηφίσουν τα επίμαχα άρθρα με τα οποία επιχειρείται η υπονόμευση ενός νόμου που έχει ήδη σώσει χιλιάδες νοικοκυριά, έκανε η κ. Κατσέλη.
Από την πλευρά της, η πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ενώσεων Καταναλωτών «Η Παρέμβαση», Παναγιώτα Καλαποθαράκου, χαρακτήρισε «εμπαιγμό για τους καταναλωτές» το σχέδιο νόμου που ψηφίζεται σήμερα στη Βουλή.
Όπως ανέφερε η κ. Καλαποθαράκου, η ΕΚΠΟΙΖΩ είχε καταθέσει υπόμνημα με 12 σημεία τα οποία έχρηζαν αλλαγής και περαιτέρω επεξεργασίας, μερικά εκ των οποίων έγιναν δεκτά. Ωστόσο είναι απολύτως αναγκαία, σύμφωνα με την κ. Καλαποθαράκου η, έστω και τελευταία στιγμή, βελτίωση του νομοσχεδίου στα εξής σημεία:
- Η συμπερίληψη των μικροεπιχειρηματιών στις διατάξεις του νόμου.
- Η διατήρηση και ενίσχυση του εξωδικαστικού συμβιβασμού ως υποχρεωτικού.
- Η πρόβλεψη για το ακατάσχετο καταθετικών λογαριασμών μέχρι κάποιο ποσό (2.000 ευρώ).
- Η διατήρηση στα 4 έτη της περιόδου ρύθμισης και όχι η αύξησή της.
Ο εξωδικαστικός συμβιβασμός, σύμφωνα με τον κ. Σπυρόπουλο μπορεί και πρέπει να λειτουργήσει καλύτερα. Η μόνη αλλαγή που πρέπει να γίνει είναι να υποχρεωθούν οι τράπεζες να απαντούν συγκεκριμένα μέσα σε αποκλειστική προθεσμία ενός μηνός.
«Στάχτη στα μάτια» 800.000 νοικοκυριών που περιμένουν ευνοϊκή λύση για τα χρέη τους προσπαθεί να ρίξει σύμφωνα με τον πρόεδρο της Εθνικής Ομοσπονδίας Προστασίας Καταναλωτών Δανειοληπτών Βαγγέλη Κρητικό το σχέδιο νόμου που προωθεί η τρικομματική κυβέρνηση. Ο κ. Κρητικός εξέφρασε την έντονη αντίθεσή του για το σχέδιο νόμου που ψηφίζεται σήμερα κάνοντας λόγο για έντονες αντιδράσεις από την πλευρά των πολιτών αλλά και για «μαύρες λίστες» βουλευτών που θα ψηφίσουν τα επίμαχα άρθρα.
20.1.13
Η ΚΑΤΣΕΛΗ ΔΙΑΨΕΥΔΕΙ ΚΑΙ "ΔΙΝΕΙ" ΣΤΕΓΝΑ ΤΟ ΤΟΜΑΡΙ ΛΟΒΕΡΔΟ!!! "ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΑΛΗΤΗ "
Στον ισχυρισμό του Ανδρέα Λοβέρδου ότι η Λούκα Κατσέλη συμμετείχε στην απόφαση για προσφυγή στο ΔΝΤ, η πρόεδρος της «Κοινωνικής Συμφωνίας» έκανε την εξής δήλωση:...
«Ουδέν ψευδέστερον! Λυπάμαι ειλικρινά! Δεν υπάρχει στη ζωή και στην πολιτική τίποτε χειρότερο από κάποιον που παραποιεί την πραγματικότητα προς ίδιον όφελος. Ο κ. Λοβέρδος προσπαθεί να ξεπλυθεί στην κολυμβήθρα του Σιλωάμ για τη στήριξη χωρίς καμιά επιφύλαξη, που συνεχίζει μέχρι σήμερα, σε μια πολιτική που όχι μόνο δεν δικαιώθηκε αλλά μας έχει οδηγήσει στην εξαθλίωση».
Πηγή: epikaira.gr
8.5.12
"Παράθυρο" συνεργασίας με το ΣΥΡΙΖΑ, τη Δημοκρατική Αριστερά άνοιξε η Λούκα Κατσέλη.
"Παράθυρο"
συνεργασίας με το ΣΥΡΙΖΑ, τη Δημοκρατική Αριστερά και όλες τις
προοδευτικές δυνάμεις άνοιξε, μιλώντας στο Ράδιο 9, η πρόεδρος της
"Κοινωνικής Συμφωνίας", Λούκα Κατσέλη.
http://www.radio9.gr/Interview.aspx?a_id=40423
dtsiaouss
"Ως
Κοινωνική Συμφωνία θέλουμε να παίξουμε σημαντικό ρόλο στην
ανασυγκρότηση του προοδευτικού χώρου. Ο κ. Τσίπρας έχει την πρωτοβουλία
των κινήσεων, είμαστε στη διάθεσή του", είπε η κ. Κατσέλη και πρόσθεσε:
"Μετά το ξέσπασμα της λαϊκής οργής είναι ώρα της αποφασιστικής δράσης".
Η
κ. Κατσέλη τόνισε ότι μπορούν να αλλάξουν οι βασικοί όροι του Μνημονίου
για την ανακούφιση του ελληνικού λαού, μέσα από την επιμήκυνση χρόνου
προσαρμογής και τη στοχευμένη αποκατάσταση μισθών και συντάξεων. Προς
αυτή την κατεύθυνση πρότεινε τη συγκρότηση κυβέρνησης ειδικού σκοπού,
την οποία - όπως είπε - προτίθεται να στηρίξει.
ακούστε το ηχητικόhttp://www.radio9.gr/Interview.aspx?a_id=40423
dtsiaouss
2.5.12
Κατσέλη: Ψευδεπίγραφο το δίλημμα περί ακυβερνησίας
«Η παρουσία της Κοινωνικής Συμφωνίας στη Βουλή θα συμβάλλει στην ανατροπή της πολιτικής της λιτότητας», υποστήριξε η Λούκα Κατσέλη, χαρακτηρίζοντας ψευδεπίγραφο το δίλημμα «ακυβερνησία ή ψήφος σε ΠΑΣΟΚ ΝΔ»
19.3.12
Λ. Κατσέλη: Εθνικά επικίνδυνη η νέα δανειακή σύμβαση
Ενώπιον κενών εδράνων, αφού οι παρόντες βουλευτές στην καλύτερη των περιπτώσεων δεν ξεπέρασαν τους… δεκαπέντε, κυρώθηκε πριν από λίγη ώρα στην αρμόδια επιτροπή Οικονομικών υποθέσεων της Βουλής η νέα δανειακή σύμβαση.
Η οποία θυμίζουμε ότι θα ψηφιστεί αύριο με κατεπείγουσες διαδικασίες πριν ή μετά τα μεσάνυχτα, ανάλογα με το πόσοι βουλευτές, κυρίως από τα δύο μεγάλα κόμματα θα προθυμοποιηθούν να τη… στηρίξουν.
Δριμεία πυρά εξαπέλυσαν πάντως ΚΚΕ, ΛΑΟΣ και ΣΥΡΙΖΑ όπως και οι ανεξάρτητοι βουλευτές Λούκα Κατσέλη και Χρήστος Παπαχρήστος με τους εκπροσώπους των δύο μεγάλων κομμάτων να επιδίδονται σε πινγκ πονγκ ευθυνών για το ποιο από τα δύο έκανε την… μεγαλύτερη ζημιά στο έλλειμμα, το χρέος και την οικονομία εν γένει.
«Εθνικά επικίνδυνη», χαρακτήρισε τη νέα δανειακή σύμβαση, που συζητείται στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής, η πρόεδρος του νεοσύστατου κόμματος «Κοινωνική Συμφωνία» Λούκα Κατσέλη, υποστηρίζοντας ότι δεν καλύπτει τις ανάγκες της χώρας αλλά τις ανάγκες των δανειστών μας.
Επικαλούμενη προβλέψεις της ελβετικής τράπεζας UBS η πρώην υπουργός υποστήριξε ότι οι διεθνείς αγορές έχουν ήδη προεξοφλήσει την χρεοκοπία της χώρας, καθώς οι πιθανότητες αδυναμίας της χώρας να εξοφλήσει τις οφειλές της είναι άνω του 70%.
«Η UBS προβλέπει πολύ σύντομα ότι θα υπάρξει δεύτερη χρεοκοπία της χώρας και θα χρειαστεί να κουρευτούν εκ νέου τα νέα ομόλογα. Αυτά επισημαίναμε όταν καταψηφίζαμε το δεύτερο μνημόνιο. Είναι πολύ πιθανό ο στόχος του 120% να μην επιτευχθεί. Αν υπάρξει πιθανότητα αδυναμίας πληρωμής, προστατεύεται το ελληνικό δημόσιο και η εθνική ανεξαρτησία της χώρας;», διερωτήθηκε η κ. Κατσέλη.
Παρατήρησε επίσης ότι ουσιαστικά επιβαρύνονται οι Έλληνες φορολογούμενοι «με δυσβάσταχτους και ιδιαίτερα επικίνδυνους όρους», ενώ ανοίγει η κερκόπορτα των κατασχέσεων υπέρ των δανειστών.
Ο Υφυπουργός Οικονομικών κ. Σαχινίδης δήλωσε πάντως ότι ο δρόμος που υπάρχει μπροστά μας είναι δύσκολος αν και ανοίγουν, όπως είπε, « οι πρώτες προοπτικές», καλώντας όσους έχουν μαγικές λύσεις για τον μηδενισμό του χρέους να μην ασκούν μόνο κριτική αλλά να έρθουν και να τις καταθέσουν.
Δριμεία πυρά εξαπέλυσαν πάντως ΚΚΕ, ΛΑΟΣ και ΣΥΡΙΖΑ όπως και οι ανεξάρτητοι βουλευτές Λούκα Κατσέλη και Χρήστος Παπαχρήστος με τους εκπροσώπους των δύο μεγάλων κομμάτων να επιδίδονται σε πινγκ πονγκ ευθυνών για το ποιο από τα δύο έκανε την… μεγαλύτερη ζημιά στο έλλειμμα, το χρέος και την οικονομία εν γένει.
«Εθνικά επικίνδυνη», χαρακτήρισε τη νέα δανειακή σύμβαση, που συζητείται στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής, η πρόεδρος του νεοσύστατου κόμματος «Κοινωνική Συμφωνία» Λούκα Κατσέλη, υποστηρίζοντας ότι δεν καλύπτει τις ανάγκες της χώρας αλλά τις ανάγκες των δανειστών μας.
Επικαλούμενη προβλέψεις της ελβετικής τράπεζας UBS η πρώην υπουργός υποστήριξε ότι οι διεθνείς αγορές έχουν ήδη προεξοφλήσει την χρεοκοπία της χώρας, καθώς οι πιθανότητες αδυναμίας της χώρας να εξοφλήσει τις οφειλές της είναι άνω του 70%.
«Η UBS προβλέπει πολύ σύντομα ότι θα υπάρξει δεύτερη χρεοκοπία της χώρας και θα χρειαστεί να κουρευτούν εκ νέου τα νέα ομόλογα. Αυτά επισημαίναμε όταν καταψηφίζαμε το δεύτερο μνημόνιο. Είναι πολύ πιθανό ο στόχος του 120% να μην επιτευχθεί. Αν υπάρξει πιθανότητα αδυναμίας πληρωμής, προστατεύεται το ελληνικό δημόσιο και η εθνική ανεξαρτησία της χώρας;», διερωτήθηκε η κ. Κατσέλη.
Παρατήρησε επίσης ότι ουσιαστικά επιβαρύνονται οι Έλληνες φορολογούμενοι «με δυσβάσταχτους και ιδιαίτερα επικίνδυνους όρους», ενώ ανοίγει η κερκόπορτα των κατασχέσεων υπέρ των δανειστών.
Ο Υφυπουργός Οικονομικών κ. Σαχινίδης δήλωσε πάντως ότι ο δρόμος που υπάρχει μπροστά μας είναι δύσκολος αν και ανοίγουν, όπως είπε, « οι πρώτες προοπτικές», καλώντας όσους έχουν μαγικές λύσεις για τον μηδενισμό του χρέους να μην ασκούν μόνο κριτική αλλά να έρθουν και να τις καταθέσουν.
briefingnews.gr
28.2.12
Κατσέλη: "Οι δανειστές θα κατασχέσουν τη δημόσια περιουσία !!!",,,, ΑΝΙΚΑΝΕ ΒΕΝΙΖΕΛΕ ΘΑ ΒΓΕΙΣ ΝΑ ΤΗΝ ΔΙΑΨΕΥΣΕΙΣ??
Η κυρία Κατσέλη παραδέχθηκε ότι μνημόνιο που υπέγραψε η χώρα με τους δανειστές περιέχει ρυθμίσεις που δένουν χειροπόδαρα το κράτος.
Παραδέχθηκε ακόμη ότι πρώτη φορά χώρα της Ευρώπης παραιτείται από την ασυλία για κατάσχεση περιουσιακών στοιχείων τόσο του δημοσίου όσο και της Τράπεζας της Ελλάδος....
Σε ότι αφορά στο Μνημόνιο 2 ειδικότερα, χαρακτήρισε τις δεσμεύσεις που περιλαμβάνει αντισυνταγματικές και φοβερά επικίνδυνες, που εξυπηρετούν κατά προτεραιότητα τους δανειστές.
Η Λούκα Κατσέλη υπογράμμισε ότι το νέο μνημόνιο αντί να οδηγήσει τη χώρα σε έξοδο από την κρίση, θα βαθύνει την ύφεση, θα διογκώσει το έλλειμμα και θα καταστήσει το χρέος μη βιώσιμο.
Επίσης επιβεβαίωσε τις διεργασίες μεταξύ των διαγραφέντων, για τη δημιουργία κόμματος.
«Προχωράμε και με τον Χάρη Καστανίδη και με άλλα στελέχη», τόνισε η πρώην υπουργός του ΠΑΣΟΚ και έθεσε ως στόχο να προκύψει μία κυβέρνηση της κεντροαριστεράς μετά τις εκλογές.
Η κ. Κατσέλη εξέφρασε την άποψη ότι το Μνημόνιο- 2 θα αποσταθεροποιήσει και το πολιτικό σύστημα και δήλωσε σίγουρη ότι θα προκύψουν πολλά νέα κόμματα.
Τάχθηκε τέλος δε υπέρ της επαναδιαπραγμάτευσης του νέου μνημονίου, διότι «το σημερινό μάς οδηγεί στα βράχια.
«Προχωράμε και με τον Χάρη Καστανίδη και με άλλα στελέχη», τόνισε η πρώην υπουργός του ΠΑΣΟΚ και έθεσε ως στόχο να προκύψει μία κυβέρνηση της κεντροαριστεράς μετά τις εκλογές.
Η κ. Κατσέλη εξέφρασε την άποψη ότι το Μνημόνιο- 2 θα αποσταθεροποιήσει και το πολιτικό σύστημα και δήλωσε σίγουρη ότι θα προκύψουν πολλά νέα κόμματα.
Τάχθηκε τέλος δε υπέρ της επαναδιαπραγμάτευσης του νέου μνημονίου, διότι «το σημερινό μάς οδηγεί στα βράχια.
news bomb
11.2.12
ΒΟΜΒΑ !!!ΚΑΤΣΕΛΗ ΤΩΡΑ! "ΚΑΤΑΘΕΤΩ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΑΤΑΡΡΙΠΤΟΥΝ ΤΟΥΣ ΙΣΧΥΡΙΣΜΟΥΣ.......
- ....ΟΤΙ ΘΑ ΦΥΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩ.... (ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΗΣ Ε.Κ.Τ. ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΙΑΨΕΥΔΕΙ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΟΤΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΝ ΧΡΕΟΚΟΠΗΣΕΙ ΘΑ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩ)
- ....ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ Η ΧΩΡΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΜΙΣΘΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ.. (ΕΓΓΡΑΦΟ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙ ΠΡΩΤΟΓΕΝΕΣ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΜΙΣΘΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ)
ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΥΟ ΑΥΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΚΑΤΕΘΕΣΕ Η κ ΚΑΤΣΕΛΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΠΑΓΩΣΑΝ ΟΙ ΚΟΥΤΡΟΥΜΑΝΗΣ ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ !!!
κατοπιν αυτων και για ακομα μια φορα η κυρια Κατσελη δηλωσε οτι δεν μπορει να στηριξει με την ψηφο της το νεο μνημονιο το οποιο ερχεται προς ψηφιση με τους εκβιασμούς της δήθεν εξοδου απο το ευρώ και την αδυναμία μη πληρωμής συντάξεων και μισθών!!!!
28.1.12
ΚΑΤΣΕΛΗ: "ΔΙΑΒΑΣΑ ΚΑΙ ΗΞΕΡΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΨΗΦΙΣΑ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ"
Και διάβασα και ήξερα και ψήφισα συνειδητά το Μνημόνιο..!!! Και καμαρωνεις γι αυτο ???
Γιατί χαίρεται ο κόσμος ( η κυρία ) και χαμογελά
πατέρα ???
Αντε ντε ...???
«Μακριά από εμένα τα “Δεν ήξερα” ή “Δεν διάβασα”.
Και διάβασα και ήξερα και ψήφισα συνειδητά το Μνημόνιο.
Δεν είπα ποτέ ότι είχα άγνοια των μέτρων του Μνημονίου το οποίο άλλωστε συζητήθηκε διεξοδικά και στο Υπουργικό Συμβούλιο και στη Βουλή πριν από την ψήφιση του»
Αυτά τόνισε μεταξύ άλλων η..
Λούκα Τ. Κατσέλη σε σημερινή της συνέντευξη στον Real FM. Επισημαίνοντας ότι η διαστρέβλωση των λεγόμενων της είναι εκ του πονηρού από συγκεκριμένους κύκλους, η κα Κατσέλη υπογράμμισε ξανά – όπως είχε κάνει και στην τηλεοπτική εκπομπή «Ανατροπή» τη Δευτέρα – τα ασφυκτικά περιθώρια που είχαν οι Υπουργοί στη διάθεσή τους εκείνες τις κρίσιμες ημέρες για τη σύνταξη του Μνημονίου, προκειμένου να υποστηριχθεί η προσφυγή στον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Στήριξης ο οποίος είχε δημιουργηθεί λίγες εβδομάδες πριν.
Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά: «οι εξελίξεις ήταν καταιγιστικές, η διαπραγματευτική δύναμη της χώρας στο ναδίρ και τα περιθώρια μηδαμινά».
Σε ερώτηση σχετικά με το ότι δεν έγινε καμία διαπραγμάτευση για το Μνημόνιο η κα Κατσέλη επανέλαβε ότι:«τα περιθώρια ήταν ελάχιστα και τα εργαλεία στη διάθεση της Κυβέρνησης πολύ περιορισμένα. Έκτοτε με κάθε αναθεώρηση του Μνημονίου υπήρξαν και συνεχίζουν να υπάρχουν περιθώρια για βελτιωτικές ρυθμίσεις. Γι αυτό άλλωστε τόσο ως Υπουργός, όσο και ως Βουλευτής, καταθέτω συγκεκριμένες προτάσεις και αναλαμβάνω νομοθετικές πρωτοβουλίες».
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΦΩΤΟ ΚΥΡΑ ΜΟΥ ...ΔΕΝ ΑΜΦΙΒΑΛΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ " ΑΔΙΑΒΑΣΤΗ"
5.11.11
ΖΟΥΜΕ ΗΜΕΡΕΣ ΤΗΣ "ΕΚΠΟΡΝΕΥΜΕΝΗΣ ΡΩΜΗΣ" ... Η ΚΑΤΣΕΛΗ ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ ΣΤΗΝ ΚΟ ΠΑΣΟΚ
Ανακοινώθηκε πριν από λίγο η επανένταξη της Λούκα Κατσέλη στην Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΠΑΣΟΚ...
Η κα. Κατσέλη έδωσε την ψήφο εμπιστοσύνης της στον πρωθυπουργό στη σημερινή ψηφοφορία και εκείνος την επιβράβευσε, επανεντάσσοντάς την στην ΚΟ του ΠΑΣΟΚ.
Να θυμίσουμε πως η κα. Κατσέλη είχε διαγραφεί όταν ψήφισε κατά του άρθρου 37.
Να θυμίσουμε πως η κα. Κατσέλη είχε διαγραφεί όταν ψήφισε κατά του άρθρου 37.
20.10.11
Δήλωση της Κατσέλη μετά τη διαγραφή της...
Από το "press-gr"
Δήλωση Λούκας Τ. Κατσέλη
Λυπάμαι για αυτή την απόφαση. Από τη δική μου τη μεριά θέλω να δηλώσω ότι ήμουν και είμαι ΠΑΣΟΚ και έχω στηρίξει με όλες μου τις δυνάμεις την κυβέρνηση.
Για μένα όμως, θέματα αρχών και συνέπειας, ιδιαίτερα για ζητήματα που έχω προσωπικά χειριστεί και γνωρίζω, είναι αδιαπραγμάτευτα.
Για αυτό δεν μπορώ να συναινέσω στην αποδόμηση θεσμών που...
διασφαλίζουν εργασιακά δικαιώματα και είναι πυλώνες της Δημοκρατίας και του κοινωνικού κράτους.Η ΚΑΤΣΕΛΗ ΑΜΕΤΑΚΙΝΗΤΗ «ΤΙΜΗΣΕ» ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΨΕΥΤΗ ΚΑΙ ΑΛΗΤΗ ΒΕΝΙΖΕΛΟ :....
........: " Η ΤΡΟΙΚΑ ΣΑΣ ΖΗΤΗΣΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 37??? ΟΧΙ! ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΔΙΑΨΕΥΣΕΙ??"
Η ΚΑΤΣΕΛΗ ΕΠΙ ΒΗΜΑΤΟΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ "ΕΘΑΨΕ' ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ ΤΟΝ ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟ ΠΑΣΟΚ (ΟΣΩΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΑΝ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ ΤΟΥ 37) ΑΛΛΑ ΕΠΙΣΗΣ ΕΠΕΣΗΜΑΝΕ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΟΤΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΟΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΑΒΕΙ Η ΧΩΡΑ ΘΑ ΕΚΒΙΑΣΤΟΥΝ ΕΚ ΝΕΟΥ Η ΚΟ ΠΑΣΟΚ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΒΟΥΝ ΕΚ ΝΕΟΥ ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ !!
ΤΕΛΙΚΑ Η ΚΑΤΣΕΛΗ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΤΙΜΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΗΣ
19.10.11
40 ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΜΕ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗ ΤΗΝ ΚΑΤΣΕΛΗ ΤΡΟΠΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ
Σαράντα βουλευτές του ΠΑΣΟΚ με επικεφαλής τη Λούκα Κατσέλη κατέθεσαν
τροπολογία με την οποία προτείνουν τη ρύθμιση οφειλών για τους
εργαζομένους που τίθενται σε καθεστώς προσυνταξιοδοτικής
διαθεσιμότητας ή εργασιακής εφεδρείας καθώς και σε όσους υφίστανται
μειώσεις αποδοχών τουλάχιστον κατά 20% λόγω του ενιαίου μισθολογίου.
Συγκεκριμένα οι βουλευτές προτείνουν για συμβάσεις δανείων να
εφαρμοστεί ένα από τα ακόλουθα:
Περίοδο χάρητος ενός έτους, χωρίς καταβολή τόκων και κεφαλαίου, με
αντίστοιχη παράταση της συμβατικής διάρκειας δανείου και
κεφαλαιοποίηση των τόκων στη λήξη της περιόδου χάρητος.
Αναστολή κατά τη διάρκεια της εφεδρείας της χρεολυτικής αποπληρωμής
του άληκτου κεφαλαίου με αντίστοιχη παράταση της συμβατικής διάρκειας
του δανείου και καταβολή των τόκων στη διάρκεια της αναστολής σύμφωνα
με την περιοδικότητα εκτοκισμού που προβλέπεται στη σύμβαση.
Παράταση της συμβατικής διάρκειας του δανείου για τρία χρόνια.
τροπολογία με την οποία προτείνουν τη ρύθμιση οφειλών για τους
εργαζομένους που τίθενται σε καθεστώς προσυνταξιοδοτικής
διαθεσιμότητας ή εργασιακής εφεδρείας καθώς και σε όσους υφίστανται
μειώσεις αποδοχών τουλάχιστον κατά 20% λόγω του ενιαίου μισθολογίου.
Συγκεκριμένα οι βουλευτές προτείνουν για συμβάσεις δανείων να
εφαρμοστεί ένα από τα ακόλουθα:
Περίοδο χάρητος ενός έτους, χωρίς καταβολή τόκων και κεφαλαίου, με
αντίστοιχη παράταση της συμβατικής διάρκειας δανείου και
κεφαλαιοποίηση των τόκων στη λήξη της περιόδου χάρητος.
Αναστολή κατά τη διάρκεια της εφεδρείας της χρεολυτικής αποπληρωμής
του άληκτου κεφαλαίου με αντίστοιχη παράταση της συμβατικής διάρκειας
του δανείου και καταβολή των τόκων στη διάρκεια της αναστολής σύμφωνα
με την περιοδικότητα εκτοκισμού που προβλέπεται στη σύμβαση.
Παράταση της συμβατικής διάρκειας του δανείου για τρία χρόνια.
15.10.11
Η ΚΑΤΟΧΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΙ ΤΙΣ "ΚΟΤΕΣ" ΤΗΣ ΚΟ ΠΑΣΟΚ ΜΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΔΙΑΓΡΑΦΗΣ ΚΑΤΣΕΛΗ!!!!
Εμείς από αυτό εδώ το βήμα έχουμε αναφερθεί πολλάκις στις "συμπεριφορές των κοτόπουλων" της ΚΟ ΠΑΣΟΚ οι οποίες όμως δεν αποτελούν και την μοναδικότητα καθόσον οι κομματικοί μηχανισμοί της Ελληνικής Δημοκρατίας έχουν διαγράψει την λέξη "βούληση" από το κομματικό λεξιλόγιο τους και έχουν εισάγει αντ αυτής την "κομματική πειθαρχία" . Η εξάσκηση βίας από τα υψηλά στελέχη της κατοχικής κυβέρνησης προς την ευκόλως δοτή και χειραγωγούμενη ( ως έχει αποδειχθεί με τα ως τώρα πεπραγμένα της αλλά και τις τούμπες των δήθεν "λεόντων " βουλευτών που στο τέλος γίνονται γατάκια) ΚΟ ΠΑΣΟΚ εν όψη της ψηφοφορίας του νομοσχεδίου κόλαφος το οποίο θα εξαθλιώσει παντελώς την χώρα και τους πολίτες της και συγκεκριμένα ειδικά η διακόρευση στο άρθρο 37 η οποία βρίσκει πολλές "κότες" να δηλώνουν την νομοθετική παρεμβολή επ αυτού ως η "κόκκινη γραμμή" στην συνείδηση τους , έχει πλέον μονοπωλήσει το πολιτικό ενδιαφέρον πέραν σαφώς τις κοινωνικής αναταραχής η οποίαν είναι αλληλένδετη με το υπό ψήφιση πλιατσικολογικό Νομοσχέδιο Βενιζέλου.
Σήμερα μαθαίνουμε όπως θα αναγνώσετε παρακάτω ότι η Κατοχική ηγεσία του κόμματος ΓΑΠΑΣΟΚ απειλεί με διαγραφή την ΚΑΤΣΕΛΗ . Σιγά τα ωά! Δηλαδή αν ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΕ όπως διατείνεται η κύρια Κατσέλη το εν λόγω άρθρο που αποτελεί για την συνείδηση της κόκκινη γραμμή, ο ΓΑΠΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΔΙΕΓΡΑΦΕ???
ΓΙΑΥΤΟ ΕΠΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΡΑΤΑΜΕ ΜΙΚΡΟ ΚΑΛΑΘΙ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΥΤΗ ΚΥΒΕΡΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΑΛΛΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΜΟΝΟΝ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΕΣ ΧΑΧΟΛΟΥΣ!! ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΟΤΙ ΣΗΜΕΡΑ Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΕΧΟΥΝ ΞΥΠΝΗΣΕΙ !!
=========================================================================
Του Νικόλαου - Κυριάκου Ζωντανού.
Στη διαγραφή της Λούκας Κατσέλη προσανατολίζεται σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες το Μέγαρο Μαξίμου, εφόσον η πρώην υπουργός Οικονομίας και Εργασίας κάνει πράξη την πρόθεσή της να καταψηφίσει τη διάταξη του πολυνομοσχεδίου που προβλέπει το πάγωμα της επέκτασης των κλαδικών συμβάσεων. Το περιβόητο άρθρο 37.
Οι συνεργάτες του Πρωθυπουργού εκτιμούν ότι έστω και οριακά, το πολυνομοσχέδιο θα περάσει....
Κατανοούν ωστόσο ότι, στην περίπτωση που υπάρξουν βουλευτές του ΠΑΣΟΚ που δεν το ψηφίσουν, η μοναδική επιλογή που έχει μπροστά του ο Γιώργος Παπανδρέου είναι η διαγραφή τους. Σε διαφορετική περίπτωση, επισημαίνει το Μέγαρο Μαξίμου, θα σταλεί το πλέον επικίνδυνο για το μέλλον της Κυβέρνησης μήνυμα, αυτό μιας άβουλης ηγεσίας, που δεν τολμά τις ρήξεις, στις πιο κρίσιμες στιγμές.
Πρώτη στον κατάλογο των προς διαγραφή βουλευτών του ΠΑΣΟΚ είναι η Λούκα Κατσέλη, η οποία έχει ξεκαθαρίσει σε όλους τους τόνους ότι δεν προτίθεται να ψηφίσει το πολυνομοσχέδιο, εφόσον ο Ευάγγελος Βενιζέλος δεν προχωρήσει στην τροποποίηση του άρθρου 37.
Εκτός από τη Λούκα Κατσέλη βέβαια, υπάρχουν και άλλα μέλη της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΠΑΣΟΚ που δηλώνουν έτοιμα για ανταρσία, στο Μέγαρο Μαξίμου ωστόσο φαίνεται να προβληματίζονται περισσότερο για την περίπτωση Κατσέλη.
Καθώς, η πρώην υπουργός είχε εξαρχής διαφορετική προσέγγιση για την πολιτική του Μνημονίου, δεν δίσταζε να τη διατυπώνει δημοσίως, και τελικά υποχρεώθηκε σε έξοδο από το κυβερνητικό σχήμα.
(statesmen.gr)
12.10.11
Τώρα, κακαρίζει στο megaλο κανάλι Υπηρεσίας η Λούκα Κατσέλη…
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)



































