ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

20.1.13

Η ΚΑΤΣΕΛΗ ΔΙΑΨΕΥΔΕΙ ΚΑΙ "ΔΙΝΕΙ" ΣΤΕΓΝΑ ΤΟ ΤΟΜΑΡΙ ΛΟΒΕΡΔΟ!!! "ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΑΛΗΤΗ "




Στον ισχυρισμό του Ανδρέα Λοβέρδου ότι η Λούκα Κατσέλη συμμετείχε στην απόφαση για προσφυγή στο ΔΝΤ, η πρόεδρος της «Κοινωνικής Συμφωνίας» έκανε την εξής δήλωση:...



«Ουδέν ψευδέστερον! Λυπάμαι ειλικρινά! Δεν υπάρχει στη ζωή και στην πολιτική τίποτε χειρότερο από κάποιον που παραποιεί την πραγματικότητα προς ίδιον όφελος. Ο κ. Λοβέρδος προσπαθεί να ξεπλυθεί στην κολυμβήθρα του Σιλωάμ για τη στήριξη χωρίς καμιά επιφύλαξη, που συνεχίζει μέχρι σήμερα, σε μια πολιτική που όχι μόνο δεν δικαιώθηκε αλλά μας έχει οδηγήσει στην εξαθλίωση».
Πηγή: epikaira.gr

1 σχόλιο:

ΚΟΜΠΟΥΓΙΑΣ ΚΩΣΤΑΣ είπε...

KAΛΑ ΕΝΤΑΞΙ... ΤΗΝ ΠΙΣΤΕΨΑΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΗ.... ΜΩΡΗ ΠΑΡΘΕΝΑ.... ΤΩΡΑ ΣΤΑ ΓΕΡΑΜΜΑΤΑ... // -Γειά, θέλω να σε γνωρίσω καλύτερα, είμαι 48 χρονών, είμαι βουλευτής εδώ και 10 χρόνια και είμαι τίμιος.
-Γειά, χάρηκα πολύ, είμαι 38 χρονών, είμαι πόρνη εδώ και 15 χρόνια και είμαι παρθένα !!! // ΧΑΧΑΧΑ........