ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

24.1.13

Δεν δακρύζεις ποτέ σου, Μάνα μου Ελλάς

Με αφορμή καταχώρησης στον τοίχο μου στο Facebook, 14 Ιανουρίου, 2013, ένα περίπου μήνα πριν τις προεδρικές εκλογές στην Κύπρο.

“Cool down”; Εδώ χάνουμε και την Κύπρο, και μου ζητάς “to cool down”;
Μαζίν εν εφωνάζαμεν πριν 10 χρόνια για το Ανάν, μαζί κι εσύ με το υπόλοιπο 76%; Τί συνέβηκεν μαζί σου από τότε;
Το μόνο που άλλαξε επί του θέματος είναι ότι επέστρεψες στην Κύπρο. Είσαι κι εσύ «κοντά» τώρα, και δυστυχώς έπεσες κι εσύ στην παγίδα, μου φαίνεται: «Χρειαζόμαστε ψωμί πάραυτα. Ο Χριστόφιας είναι καταστροφή» (βεβαίως είναι καταστροφή, προειδοποιήσαμε πριν 5 χρόνια) «και άρα πρέπει να ψηφίσουμεν τον Αναστασιάδη, μήπως ξαναβγεί ο … Χριστόφιας». Σχεδόν επήρα κι εγώ φόρα μεγάλη! «Να μην ξαναβγεί το ΑΚΕΛ» θέλετε να πείτε!
Η παγίδα είναι οτι για χάρην του «οικονομικού προβλήματος» οι οπαδοί ενός παραδοσιακά «εθνικόφρωνου» κόμματος στην Κύπρο ξέχασαν, ή αγνοούν, ή στρουθοκαμηλίζουν ως προς τον πρόεδρο τους, που είναι έτοιμος να καταλύσει την Κυπριακή Δημοκρατία και να καταστρέψει την Ελληνικότητα της Νήσου.
Η παγίδα είναι ότι για χάρην του «οικονομικού προβλήματος» ΞΕΧΑΣΑΜΕΝ ότι όλοι μας οι εχθροί καραδοκούν να μας αποτελειώσουν.
Και το κάνουν με βοήθεια εκ των έσω, τον Αναστασιάδη (που χρησιμοποιεί και εκμεταλλεύεται το όνομα του ΔΗΣΥ) και το ΑΚΕΛ, με τις ανέκαθεν γνωστές ενδοτικές και προδοτικές θέσεις του στο Εθνικό.
Για το «οικονομικό πρόβλημα» θα αφιερώσω 5 λέξεις μόνον: θα λυθεί μόνο του – όποιος κι αν εκλεγεί – απλώς διότι καθόμαστε πάνω σε φλέβα χρυσού, στην κυριολεξία!
Αντί να εστιάσετε στο πραγματικό πρόβλημα, ειρωνεύεστε τον Λιλλήκα και τους ψηφοφόρους του (εσύ τον αποκαλείς «λιλλή»). Μα αυτός είναι ο μοναδικός άνθρωπος που μπορεί να συγκεντρώσει ψήφους και που φαίνεται ότι θα εναντιωθεί σε λύση τύπου «Ανάν»! Αναστασιάδης και ΑΚΕΛ είναι σίγουρο ότι θα δουλέψουν χέρι-χέρι σκληρότατα υπέρ τέτοιας λύσης, πολύ σύντομα μάλιστα όσο έχουν ακόμα την πλειοψηφία, και το ξέρεις.
ΕΣΥ μιλάς για εθνοπατέρες, όχι εγώ. Δεν είμαι προσωπολάτρης. Με ενδιαφέρει μόνον η πατρίδα μου και η διατήρηση της Ελληνικής της ταυτότητας, την οποίαν ΔΗΣΑΚΕΛ προσπάθησαν ήδη να καταλύσουν με πρωτοφανή αγριότητα και μένος.
Μου φαίνεται ότι η διαφορά μας είναι η εξής:
Οι του Λιλλήκα λένε ότι με την εκλογή ενός εκ των Αναστασιάδη/Μαλά η καταστροφή της Κύπρου είναι δεδομένη, άρα ψηφίζουν τον τρίτο που μπορεί να συγκεντρώσει ψήφους, για να αποτραπεί το τετελεσμένο.
Οι του Αναστασιάδη λένε ότι δεν μπορούν να αντέξουν άλλη διακυβέρνηση ΑΚΕΛ, που μας κατέστρεψε οικονομικά, άρα ψηφίζουν τον Αναστασιάδη για να μην βγεί το ΑΚΕΛ. Λένε επίσης ότι μόνον ο Αναστασιάδης έχει εκτόπισμα στην Ευρώπη, άρα με την εκλογή του θα έχουμε περισσότερες συμμαχίες με τους Ευρωπαίους, κι έτσι θα γίνει εφικτή η οικονομική απελευθέρωση της Κύπρου. Γνωρίζω και πολλούς που ήδη κάνουν υπολογισμούς, τί και πώς θα κερδίσουν με την «λύση» του Κυπριακού.
Δηλαδή, και διόρθωσε με αν δεν κατάλαβα καλά, η έγνοια της μιάς ομάδας είναι η Κύπρος, και της άλλης είναι το χρήμα. (Εδώ έγκειται και έναν από τα περίεργα του λαού μας: Πώς είναι το ΑΚΕΛ κόμμα της εργατιάς και του λαού; Και αυτών στο χρήμα είναι το μυαλό τους!)
Εκτός κι αν δεν πιστεύεις, ή δεν κατάλαβες ακόμα, ή δεν συμφωνείς ότι με την εκλογή του Αναστασιάδη το Κυπριακό θα λυθεί συντομότατα είς βάρος μας, και με τραγικές μακροχρόνιες επιπτώσεις εναντίον των Ελλήνων της Κύπρου.
Πρίν 5 χρόνια, άν θυμάσαι, πάλιν εφωνάζαμεν, αλλά και πάλιν δεν άκουσε κανένας. Τα αποτελέσματα με τον Χριστόφια τα είδαμε όλοι.
littleGirlBlueBaloonΝα υπενθυμίσω, διότι ορισμένοι νοιώθουν «πίεση», λέει: ΔΕΝ λέω εγώ σε κανέναν τί να ψηφίσει. Θεωρώ ότι οι εκλογές είναι «στημένες» και το αποτέλεσμα είναι τελεσίδικο και μή ανατρέψιμο. Απλώς ξεκαθαρίζω την θέση μου, και τοποθετούμαι ιστορικά.
Μην πείς σε 1-2 χρόνια ότι δεν προειδοποίησα: Τα αποτελέσματα με τον Αναστασιάδη θα είναι τρισχειρότερα. Μην πάς μακριά: Απλώς, μελέτα λίγο ποιός είναι ως άνθρωπος, και μελέτα την στάση του με το Ανάν, στάση που παραμένει αμετάκλυτη μέχρι σήμερα. Εύκολα τα πράγματα γι αυτόν: Το «ΝΑΙ» είναι ήδη τσιμεντωμένο, όπως υποσχέθηκε ο προηγούμενος. Με πλειοψηφία ΔΗΣΑΚΕΛ στην βουλή, και με φρέσκια ετοιμηγορία του λαού υπέρ τους είναι αυτονόητο πού πηγαίνουν τα πράγματα.
Ψήφισε λοιπόν ότι θέλεις, καλέ μου ξάδελφε, και κάθε αγαπημένε Ελληνα αδελφέ, αλλά μην μου λές “cool down”.
Ασε με εμένα. «Είμαι μακριά εγώ και δεν ξέρω». Ασε με στον πόνο μου να κλαίω για την χαμένη μου πατρίδα.
Μα τώρα που ξυπνήσανε τα φίδια
εσύ φοράς τα αρχαία σου στολίδια
και δε δακρύζεις ποτέ σου μάνα μου Ελλάς
που τα παιδιά σου σκλάβους ξεπουλάς.

Τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα
μου τα ‘πες με το πρώτο σου το γάλα.

 


 http://www.poullis.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια: