ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΕΠΙΣΤΗΜΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΕΠΙΣΤΗΜΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

21.3.14

ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΣΟΚ !!! Νέος μηχανισμός καταπολέμησης του καρκίνου - Σταμάτησαν την ανάπτυξη των όγκων "ανατινάζοντας" τα καρκινικά κύτταρα!


- Σουηδοί επιστήμονες ανακάλυψαν μια ουσία η οποία αναγκάζει τα κύτταρα του πιο κοινού και πιο επιθετικού εγκεφαλικού όγκου να αυτοανατινάζονται...

- Η έρευνα των επιστημόνων που ανοίγει νεα σελίδα στην καταπολέμηση του καρκίνου δημοσιεύθηκε στο περιοδικό βιολογίας Cell
- Πετυχημένες οι δοκιμές στα ποντίκια - Αρχίζουν οι πρώτες κλινικές δοκιμές σε ανθρώπους Ελπίδες για εκατομμύρια ανθρώπους; Μια έρευνα που δημοσιεύθηκε σε επιστημονικό περιοδικό από επιστήμονες του του ιατρικού πανεπιστημιακού Ινστιτούτου Καρολίνσκα της Στοκχόλμης και του Πανεπιστημίου της Ουψάλα ανοίγει νεους δρόμους στην καταπολέμηση του καρκίνου.

Οι Σουηδοί επιστήμονες ανακοίνωσαν ότι ανακάλυψαν ένα τελείως νέο μηχανισμό καταπολέμησης του καρκίνου, «ανατινάζοντας» στην κυριολεξία τα καρκινικά κύτταρα.



Οι ερευνητές του ιατρικού πανεπιστημιακού Ινστιτούτου Καρολίνσκα της Στοκχόλμης και του Πανεπιστημίου της Ουψάλα, με επικεφαλής τον καθηγητή βιολογίας των ιστών Πάτρικ Έρνφορς του Τμήματος Ιατρικής Βιοχημείας και Βιοφυσικής, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό βιολογίας "Cell" (Κύτταρο), ανακάλυψαν μια ουσία (Vacquinol-1), η οποία αναγκάζει τα κύτταρα του πολύμορφου γλοιοβλαστώματος, του πιο κοινού και πιο επιθετικού εγκεφαλικού όγκου, να «εκρήγνυνται» εκ των έσω.

Η ουσία αυτή μπορεί να χορηγηθεί και σε μορφή χαπιού

Όταν επί πέντες μέρες χορηγήθηκε σε ποντίκια με γλοιοβλάστωμα αυτή η ουσία (η οποία μπορεί να χορηγηθεί και σε μορφή χαπιού), η ανάπτυξη του όγκου σταμάτησε και η ζωή των πειραματόζωων παρατάθηκε. Τα περισσότερα ζούσαν ακόμη μετά από 80 μέρες, ενώ όσα δεν είχαν πάρει την ουσία, είχαν πεθάνει μετά από 30 μέρες κατά μέσο όρο.

Οι υπάρχουσες σήμερα θεραπευτικές επιλογές για το γλοιβλάστωμα είναι η χειρουργική αφαίρεση, οι ακτινοβολίες και οι χημειοθεραπείες, όμως το μέσο προσδόκιμο ζωής του ασθενούς είναι μόνο 15 μήνες, γι' αυτό αναζητούνται εναλλακτικές μέθοδοι.

Οι Σουηδοί ερευνητές πειραματίστηκαν με διάφορα χημικά μόρια, ως πιθανά θεραπευτικά «όπλα», ώσπου κατέληξαν στην εν λόγω ουσία. Η Vacquinol-1 ωθεί τα καρκινικά κύτταρα να απορροφούν με ανεξέλεγκτο τρόπο από το εξωτερικό περιβάλλον τους διάφορες ουσίες στο εσωτερικό τους, ώσπου όταν πια «παραγεμίσουν», τελικά «σκάνε», οι εξωτερικές κυτταρικές μεμβράνες τους καταρρέουν και τα ίδια αυτο-καταστρέφονται πλήρως.

«Πρόκειται για ένα τελείως νέο μηχανισμό θεραπείας του καρκίνου. Ένα πιθανό φάρμακο με βάση αυτή τη νέα μέθοδο θα επιτίθετο στο γλοιοβλάστωμα με τελείως διαφορετικό τρόπο. Η ίδια τεχνική θα μπορούσε να είναι αποτελεσματική και για άλλα είδη καρκίνου, κάτι που ακόμη δεν έχουμε μελετήσει» δήλωσε ο Ένφορς.

Οι Σουηδοί επιστήμονες ήδη σχεδιάζουν την πρώτη κλινική δοκιμή τους σε ανθρώπους.


4.2.11

Οι κολοσσιαίες ανακαλύψεις τού Ράιχ, πολύ βαριές για τα στομάχια ορισμένων…

γράφει ο Χρήστος Μουσουλιώτης

Το κατωτέρω κείμενο το έγραψα πριν 30 χρόνια περίπου. Παρά το μεγάλο διάστημα που πέρασε από τότε, οι ανακαλύψεις τού Ράιχ αντί να περάσουν στο χρονοντούλαπο τού τσαρλατανισμού και τής παραφροσύνης, όπως θα ήθελαν πάμπολλα οργανωμένα και ανοργάνωτα συμφέροντα, -ισμοί, και καταποντισμοί, ανθρωπάκοι και συγκινησιακά πανουκλιασμένα καθάρματα, διατηρούν την ακλονητη ισχύ τους και όπως φαίνεται θα τη διατηρούν για όλους τους αιώνες που έρχονται. Ο λόγος είναι απλός. Δεν μπορούν συμφέροντα και αρρωστημένοι να κρύβουν για πολύ την πραγματικότητα και την αλήθεια.
(Το κείμενο που ακολουθεί αναδημοσιεύεται με ελάχιστες αλλαγές).
Βίλχελμ Ράιχ                                                                   

27.1.11

Μαθητής λυκείου Λιτοχώρου στο M.I.T. των ΗΠΑ!

ΟΚΤΩ ΜΕΤΑΛΛΙΑ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ & ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ, ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΚΤΉΣΕΙ Ο ΧΑΡΗΣ ΤΣΑΜΠΑΣΙΔΗΣ.
* ΕΛΑΒΕ ΕΥΦΗΜΗ ΜΝΕΙΑ ΣΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ΔΕΚΤΟΣ ΑΝΕΥ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΑΝ/ΜΙΑ
* «ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΦΥΓΩ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΑΦΟΥ Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΕΚΤΙΜΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΑΞΙΟΠΟΙΕΙ», ΔΗΛΩΝΕΙ.

* «Η ΠΡΟΟΔΟΣ & Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΖΗΤΗΜΑ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ & ΘΕΜΑΑΛΛΑΓΗΣ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ», ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ.

Ένα πολύ σοβαρό ζήτημα που αφορά την αξιοποίηση των ταλέντων και των μεγάλων επιστημόνων αυτής της χώρας, θίγει σε δηλώσεις του ένα από τα καλύτερα μαθηματικά μυαλά που διαθέτει η χώρα. Πρόκειται για έναν μαθητή της β’ λυκείου στο λύκειο Λιτοχώρου, τον Χάρη Τσαμπασίδη, για τον οποίο έχει ενδιαφερθεί ένα από τα κορυφαία πανεπιστήμια του κόσμου, το Μ.Ι.Τ. των Ηνωμένων Πολιτειών.

Το ΜΙΤ ανακάλυψε αυτό το ταλέντο ........με τα πολλά μετάλλια τα οποία έχει πάρει μέσα από διαγωνισμούς της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρίας (Ε.Μ.Ε) αλλά και μέσα από διαγωνισμούς των Βαλκανίων, της Μεσογείου και της Παγκόσμιας Μαθηματικής Ολυμπιάδας.
Η διοίκηση του αμερικανικού πανεπιστημίου, με πρόταση της Ε.Μ.Ε, έχει απευθύνει πρόσκληση στον Χάρη Τσαμπασίδη και το ερχόμενο καλοκαίρι αναμένεται η μετάβασή του εκεί, γεγονός που μπορεί να ανοίξει νέους ορίζοντες για τον αριστούχο μαθητή αλλά και να δοθεί η δυνατότητα στο Μ.Ι.Τ. να τον αξιοποιήσει.
Οκτώ μετάλλια και μία εύφημο μνεία από την παγκόσμια ολυμπιάδα, μέχρι στιγμής…
Ο Χάρης Τσαμπασίδης συμμετέχοντας σε όλους τους διαγωνισμούς της Ε.Μ.Ε αλλά και σε διεθνείς διαγωνισμούς, έχει αποσπάσει, μέχρι στιγμής, οκτώ μετάλλια και συγκεκριμένα: Δύο χρυσά, 4 ασημένια, 2 χάλκινα και μια εύφημο μνεία από την Παγκόσμια Μαθηματική Ολυμπιάδα.
Όπως εξηγεί, οι διαγωνισμοί αυτοί –που γίνονται με αποκλειστική ευθύνη της Ε.Μ.Ε– ξεκινούν από τις τάξεις Ε’ και Στ’ δημοτικού, ονομάζονται «Μικρός Ευκλείδης», και γίνονται σε μία φάση, κατακτώντας ο ίδιος τα πρώτα του βραβεία.
Οι διαγωνισμοί Γυμνασίου - Λυκείου γίνονται κάθε χρόνο και ολοκληρώνονται σε τρεις διαφορετικές φάσεις. Ο πρώτος διαγωνισμός λέγεται «Θαλής», ο επόμενος φέρει το όνομά του «Ευκλείδη» ενώ υπάρχει και ένας ακόμη διαγωνισμός που λέγεται «Αρχιμήδης».
Σε κάθε φάση συμμετέχουν μόνο όσοι προκρίθηκαν από την προηγούμενη. Σημειωτέον ότι στους διαγωνισμούς αυτούς συμμετέχουν όλοι οι μαθητές των γυμνασίων - λυκείων όλης της χώρας με σκοπό την ανάδειξη ταλέντων.
Μετά από τον διαγωνισμό του «Αρχιμήδη», 25 μαθητές από τους οποίους μικρούς -Γυμνασίου- και 25 από τους μεγάλους -Λυκείου- συμμετέχουν σε μία ακόμη δοκιμασία μέσα από την οποία επιλέγονται 12 μαθητές, 6 βασικοί που αποτελούν την εθνική ομάδα μαθηματικών και 6 αναπληρωματικοί, αντίστοιχα για τις εθνικές ομάδες Juniors-Γυμνασίου και Seniors-Λυκείου. Οι δύο αυτές εθνικές ομάδες εκπροσωπούν την Ελλάδα στους διεθνείς διαγωνισμούς.
Οι Μαθηματικοί Διαγωνισμοί της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ξεκινούν από την Β’ Γυμνασίου, αλλά ο Χάρης Τσαμπασίδης συμμετείχε από την Α’ Γυμνασίου κατακτώντας το χάλκινο μετάλλιο και ήταν μέλος της εθνικής ομάδας Γυμνασίου. Αξίζει να αναφερθεί ότι η Ελλάδα για πρώτη φορά κατέκτησε χρυσό μετάλλιο στη Μεσογειάδα και μάλιστα από μαθητή της Α’ Λυκείου: Τον Χάρη Τσαμπασίδη.
Ο Χάρης Τσαμπασίδης

Μιλώντας για τους διαγωνισμούς της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρίας, ο Χάρης Τσαμπασίδης ανέφερε μεταξύ άλλων ότι αυτή η σειρά των γραπτών δοκιμασιών έχει ως σκοπό να αναδειχθούν οι μαθήτριες και οι μαθητές που έχουν ταλέντο στα μαθηματικά και να μπορέσουν έτσι, μ’ αυτόν τον τρόπο, να αναπτύξουν το ταλέντο τους και να το αξιοποιήσουν στη συνέχεια.
«Όλοι αυτοί οι μαθητές και οι μαθήτριες τελειώνοντας το λύκειο αξιοποιήθηκαν. Το θέμα όμως είναι, πού αξιοποιήθηκαν. Δυστυχώς, δεν αξιοποιήθηκαν την Ελλάδα. Από αυτά τα παιδιά που έλαβαν μετάλλια, όλοι σχεδόν έχουν βγει στο εξωτερικό και εκεί παραμένουν και δεν φαίνεται μάλλον πολύ πιθανό να επιστρέψουν στην Ελλάδα. Πάντα η Ελλάδα δεν κατάφερνε να κρατήσει τα παιδιά της…»,
υποστηρίζει. Και συμπληρώνει: «Ο λόγος που συμβαίνει αυτό είναι η κατάσταση των ελληνικών πανεπιστημίων και η μετέπειτα αξιοποίηση τους.»
«Όσοι μένουν εδώ στην Ελλάδα είναι σαν σταγόνα στον ωκεανό, υπάρχει δηλαδή μία εθνική αιμορραγία στον τομέα αυτό. Ακόμη και αυτοί, μετά το τέλος των σπουδών τους εδώ, φεύγουν στην συνέχεια στο εξωτερικό για μεταπτυχιακές σπουδές»
, σημειώνει.
Πού πάνε όμως όλα αυτά τα παιδιά; «Φεύγοντας από την Ελλάδα», συνεχίζει ο Χάρης Τσαμπασίδης, «φοιτούν σε μεγάλα διεθνή πανεπιστήμια, ολοκληρώνουν τις σπουδές τους και στη συνέχεια ασχολούνται με ενδιαφέροντα θέματα πραγματοποιώντας το όνειρο τους, δηλαδή την προώθηση της επιστήμης που αγαπούν. Άλλοι γίνονται καθηγητές πανεπιστημίων, όπως ο Δασκαλάκης. Άλλοι κάνουν ερευνητικό έργο και είναι σπουδαία ονόματα, κυρίως στις ΗΠΑ και στην Αγγλία».
«Με κάλεσαν στο πανεπιστήμιο του M.I.T.»

Μιλώντας, στη συνέχεια, για τη δική του περίπτωση, λέει: «Υπάρχουν και για μένα καλές προοπτικές, θα επιδιώξω μερικές διακρίσεις ακόμη τόσο στο εσωτερικό όσο και διεθνώς. Και το ερχόμενο καλοκαίρι έχω πρόσκληση για να πάω στο φημισμένο πανεπιστήμιο MIT.
Η πρόσκληση που έχω από αυτό το πανεπιστήμιο είναι αποτέλεσμα των διακρίσεων τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς. Η Μαθηματική Εταιρία προτείνει κάθε χρόνο ένα παιδί από τη β’ λυκείου, που έχει διαπρέψει στα μαθηματικά κατά την α’ λυκείου και γυμνάσιο, και για φέτος επιλέχθηκα εγώ προκειμένου να μεταβώ στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Ούτε στα καλύτερά μου όνειρα θα φανταζόμουν ότι από τα σχολεία του Λιτοχώρου θα μπορούσα να βρεθώ σε ένα από τα καλύτερα πανεπιστήμια παγκοσμίως. Αυτό το οφείλω κυρίως στους ανθρώπους της Ε.Μ.Ε και σε άλλους αξιόλογους καθηγητές εκτός της Ε.Μ.Ε. Το σύνολο όλων αυτών των ανθρώπων είναι από Αθήνα. Είναι λοιπόν καιρός να πάψουμε οι Έλληνες να βλέπουμε «Βόρειοι-Νότιοι», να βλέπουμε «πάνω και κάτω από το αυλάκι». Εγώ είμαι πάνω από το αυλάκι και αυτοί κάτω από το αυλάκι»,
τονίζει.
«Στο MIT θα παρακολουθήσω μαθήματα στον τομέα των μαθηματικών για ενάμισι μήνα. Αξίζει εδώ να αναφέρω ότι όλα τα έξοδα παραμονής μου εκεί καλύπτονται από το ΜΙΤ. Εκεί θα με δουν, θα με ακούσουν, οι καλύτεροι καθηγητές θα κάνουν συζητήσεις μαζί μου στον τομέα των μαθηματικών, θα παρακολουθήσουν την πορεία μου. Κι από εκεί και πέρα, εφόσον όλα πάνε καλά, εφόσον κάνω μια καλή εντύπωση, το μέλλον μου είναι στο εξωτερικό.
Συγκεκριμένα, αφού επιστρέψω από το MIT θα επιδιώξω μερικές ακόμη διακρίσεις εδώ στην Ελλάδα και στη συνέχεια θα κάνω αίτηση για να φοιτήσω στο εκεί πανεπιστήμιο. Και αν γίνω δεκτός, αυτό για μένα θα είναι μια μεγάλη επιτυχία.

Θα πρέπει, βέβαια, να πω ότι η πορεία μου ήδη παρακολουθείται από ενδιαφερόμενα διεθνή πανεπιστήμια, ηλεκτρονικά, με τη βοήθεια της Ε.Μ.Ε, και γι αυτό είπα προηγουμένως ότι ανοίγονται νέοι και ελπιδοφόροι ορίζοντες για μένα»,
λέει ο Χάρης Τσαμπασίδης.
Η Ελλάδα δεν αξιοποιεί τα ταλέντα της

Κατά την άποψή του, η Ελλάδα κάποιες φορές τα παιδιά της τα τιμά, όμως δεν ξέρει να τα εκτιμά και να τα αξιοποιεί: «Είπα προηγουμένως ότι μεγάλες προσωπικότητες στον χώρο των μαθηματικών δεν μπορούν να αξιοποιηθούν στην Ελλάδα. Η αλήθεια είναι ότι η Ελλάδα με έχει τιμήσει, τιμήθηκα πέρυσι από τον πρόεδρο της βουλής, Φίλιππο Πετσάλνικο και την προηγούμενη χρονιά (2009) από τον τότε πρόεδρο της βουλής, κ. Σιούφα. Θεωρώ πολύ σημαντικές βραβεύσεις, επίσης, την επίσκεψη μου στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο στις Βρυξέλλες μετά το ασημένιο μετάλλιο της Βαλκανιάδας το 2008 και την βράβευση από την Πανελλήνια Ένωση Ελλήνων Φροντιστών πέρσι στην Αθήνα για την γενικότερη πορεία μου.
Επίσης, η χώρα μου με τίμησε προσωπικά όπως και όλους τους μαθητές με αντίστοιχη πορεία με την εισαγωγή μας σε όλα τα ελληνικά πανεπιστήμια άνευ εξετάσεων. Το θέμα όμως δεν είναι αυτό, δεν είναι η εισαγωγή μας στο πανεπιστήμιο. Αυτό, χωρίς να κινδυνεύω να χαρακτηριστώ υπερβολικός, για μαθητές με τέτοια πορεία είναι εύκολη υπόθεση.

Το θέμα είναι τι κάνουμε εμείς στα ελληνικά πανεπιστήμια. Το ερώτημα είναι, λοιπόν, τι λείπει από την Ελλάδα και δεν μπορεί αυτή η χώρα να αξιοποιήσει τις ικανότητες των δικών της παιδιών. Η απάντηση που δίνω εγώ είναι ότι λείπει η συνειδητοποιημένη αξιολόγηση, η σωστή και αντικειμενική αξιολόγηση για να μπορέσει κανείς να καταλάβει και να δει τις δυνατότητες ενός παιδιού, ενός νέου ανθρώπου. Άλλωστε, προφανώς και εξ αυτού του λόγου, το ελληνικό πανεπιστήμιο σήμερα δεν είναι στην καλύτερη δυνατή κατάσταση.

Αλλά και να υπήρχε δυνατότητα για σωστή και αντικειμενική αξιολόγηση, υπάρχει και ένα ακόμη πρόβλημα. Δεν μπορεί κανείς να αξιοποιηθεί σήμερα στην Ελλάδα, επειδή δεν φαίνεται να υπάρχουν πολλοί τομείς όπου θα μπορούσε η χώρα να χρησιμοποιήσει, σε σημαντικό βαθμό, το ταλέντο ενός νέου ανθρώπου.

Επομένως, μεγάλα μαθηματικά μυαλά θα ήταν αναξιοποίητα στους υπάρχοντες χώρους εργασίας εδώ στην Ελλάδα αφού δεν υπάρχει το αναγκαίο περιβάλλον για κάτι μεγάλο, για κάτι αντάξιο των φιλοδοξιών τους»
, υποστηρίζει.
Η αλλαγή δεν είναι μόνο θέμα χρημάτων, είναι και θέμα νοοτροπίας…

Άραγε, στην Ελλάδα μπορεί να αλλάξει κάτι; Μπορεί η Ελλάδα να κάνει τα αναγκαία βήματα; Και πώς; Στα ερωτήματα αυτά ο Χάρης Τσαμπασίδης απαντά ότι η αλλαγή μιας κατάστασης είναι θέμα και χρημάτων, είναι όμως και ζήτημα αλλαγής νοοτροπίας.
«Δεν έχουμε επαρκώς αναπτύξει τον χώρο της έρευνας, δεν έχουμε αναπτυξιακές μονάδες διεθνούς εμβέλειας όπου θα μπορούσε ένα δυνατό μυαλό να εργαστεί, να σχεδιάσει, να λειτουργήσει.

Εμείς εδώ στην Ελλάδα έχουμε ξενοδοχεία, έχουμε αναπτύξει τον τομέα των υπηρεσιών, είμαστε κατά κάποιον τρόπο «γκαρσόνια», δεν είναι βέβαια κακό να προσφέρει κανείς τουριστικές υπηρεσίες, παράλληλα όμως δεν θα ήταν κακό να αναπτύξουμε και δυνατότητες αξιοποίησης του πνεύματος μας.

Αυτό που χαρακτήριζε την αρχαία Ελλάδα, ήταν ότι έδωσε τα φώτα του πολιτισμού και της επιστήμης. Αρκεί να αναφέρω μερικά ονόματα που σημάδεψαν τον σύγχρονο μέχρι και σήμερα παγκόσμιο πολιτισμό μας: Πυθαγόρας, Ευκλείδης, Αρχιμήδης, Ιπποκράτης, Σωκράτης, Πλάτων… Κάπου, λοιπόν, χάσαμε το δρόμο μας, τον προορισμό μας ως λαός.

Δεν έχουμε υψηλής ποιότητας έρευνα, τεχνολογία και ανάπτυξη, δεν έχουμε εκείνο το περιβάλλον που θα μπορούσε να αντέξει κάποιους πολύ αξιόλογους ανθρώπους, γι αυτό και όλοι αυτοί οι επιστήμονες φεύγουν στο εξωτερικό»,
διαπιστώνει.
Ευχαριστίες στους ανθρώπους της Ε.Μ.Ε. και όχι μόνο

Ο Χάρης Τσαμπασίδης δεν παραλείπει να απευθύνει ευχαριστίες σ’ όσους τον βοήθησαν αλλά και να στείλει ένα μήνυμα σε νεότερους μαθητές. Ειδικότερα, όμως, για εκείνους ανθρώπους της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρίας που ανιδιοτελώς τον βοήθησαν, σημειώνει:
«Πρέπει να μάθουμε να προσφέρουμε «ανιδιοτελώς» και χωρίς «αντιπαροχή». Το ερώτημα είναι αν υπάρχει ελπίδα για κάτι τέτοιο. Ευτυχώς υπάρχει ακόμη. Τόσον εγώ όσο και άλλοι μαθητές πριν από μένα με διεθνή καριέρα σήμερα, δε θα είχαμε πετύχει τίποτα απολύτως αν κάποιοι άνθρωποι δεν αγωνίζονταν, δεν δούλευαν για μας, αν δεν μας έδιναν την ευκαιρία για όλες αυτές τις διεθνείς διακρίσεις. Και αυτοί δεν είναι άλλοι από τους ανθρώπους της Ε.Μ.Ε.

Οι άνθρωποι αυτοί, χωρίς οικονομική χορήγηση από το κράτος, αγωνίζονται για να δώσουν την ευκαιρία σε κάποια παιδιά να πραγματοποιήσουν τα όνειρα τους, τις φιλοδοξίες τους. Οι άνθρωποι αυτοί είναι υπηρέτες της επιστήμης τους, εργάζονται χωρίς ανταμοιβή, χωρίς ιδιοτέλεια, πολλές φορές δε εκτός από το χρόνο τους που διαθέτουν, επιβαρύνονται και οικονομικά για μας.

Η απόσταση Λιτόχωρο-Αθήνα ή Θεσσαλονίκη είναι τόσο μεγάλη ώστε εύκολα κανείς μπορεί να αντιληφθεί την ανιδιοτέλεια αυτών. Η βοήθεια αυτών των ανθρώπων προς εμένα γίνεται τηλεφωνικά με επιβάρυνση δική τους, συχνά μου στέλνουν βιβλία από τη διεθνή βιβλιογραφία με επιβάρυνση δική τους. Αυτό δε που είναι ανυπολόγιστης αξίας είναι η ψυχολογική και ηθική τους υποστήριξη.

Τέτοιοι άνθρωποι είναι από την Ε.Μ.Ε: κ. Φελλούρης Αργύρης καθηγητής Ε.Μ.Π, κ. Τυρλής Ιωάννης Γ.Γ. της Ε.Μ.Ε, κ. Ευάγγελος Ψύχας μέλος της επιτροπής Διαγωνισμών της Ε.Μ.Ε. Εκτός αυτών είναι και οι κύριοι Κωστής Δημητρίου, Βασίλειος Βισκαδουράκης από Αθήνα. Και από Θεσσαλονίκη ο κ. Γρηγόριος Τσιτσίνιας και η κ. Ελένη Μήτσιου.

Σε όλους αυτούς κυρίως οφείλω να πω ένα μεγάλο «ευχαριστώ» και εύχομαι να βρουν το κουράγιο και τη δύναμη να συνεχίσουν το έργο τους. Τους έχουν ανάγκη τα νέα παιδιά. Με πολύ σεβασμό και εκτίμηση, ένα μεγάλο «ευχαριστώ» και ελπίζω να δικαιώσω τη προσπάθεια τους.

Εύχομαι να βρεθούν σε όλους τους τομείς της δημόσιας ζωής μιμητές τους. Ειδικά στις σημερινές κρίσιμες ώρες που περνά η χώρα μας, το έχουμε ανάγκη».

Στόχοι, οράματα, επιμονή και υπομονή.

Κλείνοντας τις δηλώσεις του ο Χάρης Τσαμπασίδης απευθύνεται και στους νεότερους μαθητές, σ’ όποιο σχολείο της χώρας κι αν φοιτούν, και τους στέλνει το δικό του μήνυμα: «Δε θα μπορούσα να μην πω και μία κουβέντα για το μέλλον της χώρας μας που δεν είναι άλλο από τους νεότερους μαθητές και να τους πω: Βάλτε στόχους και οράματα και με επιμονή και υπομονή αυτά θα πραγματοποιηθούν. Αρκεί να το πιστέψετε. Σας το λέω εγώ, ο Χάρης, ένας μαθητής που προσπάθησε».

Α.Γαλανος

ΟΥ ΤΙ ΔΑΝΟΣ

5.7.10

Ο 20ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΑΚΕΛΛΑΡΗΣ...ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΥΣΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΣΤΟ ΜΟΥΝΤΙΑΛ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΤΗ ΒΟΥΔΑΠΕΣΤΗ!!!


Κονταροχτυπήθηκε με αριστούχους φοιτητές Μαθηματικών, που σπουδάζουν στα μεγαλύτερα και καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου -ανάμεσα σ' αυτά και το Χάρβαρντ- και βγήκε νικητής.
Ο λόγος για έναν τριτοετή Βολιώτη φοιτητή του Τμήματος Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Αθηνών, τον Γιώργο Σακελλάρη, ο οποίος είχε να συναγωνιστεί 480 αριστούχους υποψηφίους των μεγαλύτερων πανεπιστημίων του κόσμου και κέρδισε το χρυσό μετάλλιο σε παγκόσμιο πανεπιστημιακό μαθηματικό διαγωνισμό που πραγματοποιήθηκε το διάστημα 25-30 Ιουλίου 2009 στη Βουδαπέστη.

Ο 20χρονος Γιώργος Σακελλάρης από τον Βόλο απέσπασε την υψηλότερη διάκριση σε ακαδημαϊκό πλαίσιο μεταξύ φοιτητών, στον χώρο των Μαθηματικών και γι' αυτή την επιτυχία του βραβεύεται σήμερα σε ειδική εκδήλωση στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.

ΤΑ ΜΜΕ ΒΕΒΑΙΑ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΑΝ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ ΑΥΤΗ...ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΒΡΑΒΕΥΕΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ...ΚΑΙ ΜΑΘΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ.
ΜΠΡΑΒΟ ΑΠ'ΟΛΟΥΣ!!!

Πηγή

10.6.10

δεν είναι ένα απλό ηλιοβασίλεμα, είναι η φωτογραφία του αιώνα


Click the image to open in full size.

Ότι και να πεις για αυτή τη φωτογραφία θα είναι πάντα λιγότερο της αξίας της. Φαινομενικά είναι μια απλή όμορφη φωτογραφία ηλιοβασιλέματος. Ίσως κάποιος σκεφτεί την Σαντορίνη και πει ότι, έχει δει καλύτερα ηλιοβασιλέματα... Και όμως είναι η καλύτερη φωτογραφία του αιώνα. Αναμφίβολα έχει μια ομορφιά και το χρωματικό φάσμα έχει και αυτό μια ιδιαιτερότητα που την καθιστά μοναδική.

Αυτό που την κάνει την φωτογραφία του αιώνα είναι το τι χρειάσθηκε για να βγει αυτή η εικόνα. Για να τραβηχτεί αυτή η φωτογραφία χρειάσθηκε όλη σχεδόν η τεχνολογική προοδος της ανθρωπότητας, μία εικόνα γιά την οποία συνεργάστηκαν όλες οι επιστήμες. Ατελείωτες ώρες έρευνας και επιστημονικών μελετών.

Η εικόνα είναι το ηλιοβασίλεμα στον πλανήτη Αρη. Ο ήλιος στον κόκκινο πλανήτη φαίνεται 2/3 πιο μικρός απ' ότι στη γή, γιατί βρίσκεται πιο μακριά. Την τράβηξε το ρομπότ Spirit που έχει σταλεί να εξερευνήσει τον Άρη, από το χείλος του κρατήρα Gusev

Πάρης Προδρομίδης

25.3.10

Αν κανείς νομίζει ότι μπορεί να κρυφτεί, τότε ήρθε η ώρα να ξεχάσει και να ξυπνήσει από τον. ..βαθύ του ΥΠΝΟ!!! (Δείτε το αξίζει)

Η τεχνολογία είναι ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ προχωρημένη και ΤΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ "ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ"!
Αυτή είναι μια φωτογραφία από την ορκωμοσία του Αμερικανού Προέδρου που έγινε πριν από λίγες εβδομάδες, στην οποία μπορειτε να ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΛΗΘΟΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΕ ΤΗΝ ΟΡΚΩΜΟΣΙΑ!!!
Μπορείτε να κάνετε διπλό αριστερό κλίκ σε οποιοδήποτε μέρος πάνω στην φωτογραφία ...περιμένετε λίγα δευτερόλεπτα για το ΖΟΟΜ να καθαρίσει η εικόνα (όπως ακριβώς χειρίζεστε το Google Earth) και θα δείτε ΟΠΟΙΟΝ ΘΕΛΕΤΕ ΣΑΝ ΝΑ ΤΡΑΒΑΤΕ ΕΣΕΙΣ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ!!!
Η φωτογραφία αυτή ελήφθη από ΡΟΜΠΟΤ με κάμερα 1.474Μegapixel!!! (δηλαδή, 295 φορές τα 5 megapixel που έχει μια κοινή κάμερα που χρησιμοποιούμε εμείς!)
Βέβαια, η ερώτηση που έρχεται αυτομάτως στο μυαλό μας, είναι...ΠΟΙΟΣ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ???
Αν μας επιτρέπουν να βλέπουμε κάτι τέτοιο,τότε ΤΙ ΑΛΛΟ, ΙΣΩΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΟ, ΜΑΣ ΚΡΥΒΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΑΠΟΙΟΙ ΗΔΗ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ???
Κάντε κλίκ στο link από κάτω...
http://gigapan.org/viewGigapanFullscreen.php?auth=033ef14483ee899496648c2b4b06233c

takis perreas

16.12.09

Το μυστήριο των κινούμενων βράχων της Κοιλάδας του Θανάτου



Το καλοκαίρι που μας πέρασε επισκεφθήκαμε την ''κοιλάδα του θανάτου '' στην Καλιφορνια.Με αφορμή λοιπον το θέμα που διαβάσαμε στο φίλικο ιστολόγιο ΒΙΣΑΛΤΗΣ σας παρουσιάζουμε και τις δικές μας φωτογραφίες απο το μέρος αυτό.
Φωτογραφική επιμέλεια Βαγγέλης-MANTO'S









Και τωρα ακολουθεί το άρθρο....
Σύγχυση προκαλούν στον επιστημονικό κόσμο, αυτές οι παράξενες φωτογραφίες καθώς αποκαλύπτουν ένα σπάνιο φαινόμενο - βράχοι κινούνται ...μόνοι τους...


(Φωτο 1: ένας βράχος πάει ...βόλτα στην Κοιλάδα του Θανάτου)

Στην Κοιλάδα του Θανάτου της Καλιφόρνιας με 50 βαθμούς κελσίου θερμοκρασία και εν μέσω μυστηριώδους σιωπής, γιγάντιοι ογκόλιθοι μετακινούνται μόνοι τους στην επιφάνεια της ερήμου.


Έχουν καταμετρηθεί πάνω από δέκα επτά τέτοιες πέτρες που ...διασχίζουν απ’ άκρο σε άκρο την έρημο σχηματίζοντας παράξενα σχήματα. Μπορούν να ‘ταξιδεύσουν’ μέχρι και 350 γιάρδες σε ένα χρόνο.
Οι επιστήμονες εκπλήσσονται από το φαινόμενο αυτό και δηλώνουν πως πιθανόν να προκαλείται από συγκυρία των ακραίων καιρικών συνθηκών της παράξενης κοιλάδας.
Φωτο 2: Οι πέτρες κάνουν περίπατο και σχηματίζουν διάφορα σχήματα.


Οι μελέτες, που έγιναν για τις καιρικές συνθήκες, δείχνουν έναν συνδυασμό ανέμων που τρέχουν με 150 χλμ/ώρα. Η δύναμη του αέρα και οι ακραίες καιρικές συνθήκες της νύχτας ευνοούν το φαινόμενο αυτό. Καθώς η υγρασία παγώνει δημιουργείται ένα λεπτό στρώμα πάγου στην επιφάνεια της άμμου και αυτό διευκολύνει την ...βόλτα των βράχων.
Ο σαραντάχρονος φωτογράφος Mike Byrne, ανάλωσε πολλά χρόνια από τη ζωή του καταγράφοντας τις μυστηριώδεις κινήσεις τους.
Όπως φαίνεται από τις εκπληκτικές φωτογραφίες οι κινήσεις των βράχων έχουν αποτυπωθεί στην άμμο σε μέρη όπου δεν έχει πατήσει ανθρώπινο πόδι.
« Μερικές από τις πέτρες αυτές είναι βάρους ενός φυσιολογικού ανθρώπου και είναι παράξενο να τις βλέπεις να τσουλούν μέσα στην έρημο» δήλωσε ο Μαϊκ και συνέχισε: «πρόκειται πραγματικά για κινούμενους βράχους στην άμμο και δεν νομίζω πως έχει κανείς ασχοληθεί, σοβαρά, με αυτό το φαινόμενο αυτό.»
Οι περισσότερες από τις πέτρες που βρέθηκαν στην αμμώδη περιοχή προέρχονται από μια τοποθεσία που λέγεται Ρεϊστρακ Πλάγια, όπου το έδαφος είναι ιδιαίτερα επίπεδο.
Οι κλιματολόγοι πιστεύουν πως το φαινόμενο αυτό θα πάψει να υπάρχει με την πάροδο του χρόνου καθώς η θερμοκρασία του πλανήτη ανεβαίνει.
«Ο πάγος που δημιουργείται στην υγρή άμμο σε συνδυασμό με τους ισχυρούς ανέμους δίνουν ώθηση στις πέτρες αυτές ώστε να μετακινούνται συνέχεια».

Η «Κοιλάδα του Θανάτου» αποτελεί το πλέον βυθισμένο μέρος των Ηνωμένων Πολιτειών. Βρίσκεται 90 μέτρα κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας. Είναι τελείως επίπεδη και έχει καταγραφεί ρεκόρ θερμοκρασίας που φθάνει τους 58 βαθμούς κελσίου.
Οι πληροφορίες από dailymail και ΒΙΣΑΛΤΗ

ΟΜΑΔΑ ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ

3.12.09

Πειραματικό πρόσθετο χέρι υπακούει σε σκέψεις!!



Ιταλοί ερευνητές ανακοίνωσαν την Τετάρτη ότι συνέδεσαν με επιτυχία ένα ρομποτικό βραχίονα στο νευρικό σύστημα ακρωτηριασμένου ασθενή για διάστημα ενός μήνα - ο εθελοντής σταδιακά έμαθε να ελέγχει το πρόσθετο μέλος με τη σκέψη για να εκτελεί περίπλοκες κινήσεις.

Σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη στη Ρώμη, προβλήθηκε βίντεο που έδειχνε τον 26χρονο Πιερπάολο Πετρουτσιέλο να αυτοσυγκεντρώνεται και να δίνει νοητικές εντολές στο βραχίονα που είχε τοποθετηθεί δίπλα του.

«Είναι πιο εύκολο όταν σκέφτομαι πως είναι το δικό μου χέρι και ο δικός μου βραχίονας» ανέφερε ο Πετρουτσιέλο.

Ανάλογα πειράματα με τεχνολογίες νοητικού ελέγχου είχαν δοκιμαστεί και στο παρελθόν, είναι όμως η πρώτη φορά που τα ηλεκτρόδια παραμένουν εμφυτευμένα στον ασθενή για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα και η πρώτη φορά που επιτυγχάνονται τόσο περίπλοκες κινήσεις, επισήμαναν ερευνητές.

Οι γιατροί της ομάδας εμφύτευσαν ηλεκτρόδια στα νεύρα του βραχίονα του Πετρουτσιέλο μετά τον ακρωτηριασμό του, από τον αγκώνα και κάτω, σε τροχαίο ατύχημα. Τα ηλεκτρόδια λαμβάνουν τα σήματα που κανονικά θα μεταδίδονταν στους μύες του χεριού και τα στέλνουν σε έναν υπολογιστή που αναλαμβάνει να τα μεταφράσει σε κινήσεις.

Στη διάρκεια του ενός μήνα που διήρκεσε το πείραμα, ο 26χρονος έμαθε να κινεί ανεξάρτητα τα δάχτυλα του εμβιομηχανικού χεριού, να τα σφίγγει σε γροθιά και να σηκώνει αντικείμενα.

«Μερικές από τις χειρονομίες δεν μπορούν να αποκαλυφθούν, καθώς ήταν μάλλον χυδαίες» αστειεύτηκε ο Πάολο Μαρία Ροσίνι, επικεφαλής των ερευνητών στο πανεπιστήμιο Campus Bio-Medico.

To ερευνητικό πρόγραμμα διήρκεσε συνολικά πέντε χρόνια, με χρηματοδότηση 2 εκ. ευρώ από την Ευρωπαϊκή Ένωση, και έχει ήδη δώσει επιστημονικές δημοσιεύσεις σε κορυφαίες επιθεωρήσεις και περιοδικά, ανάμεσά τους το "Science Translational Medicine" και το "Proceedings of the National Academy of Sciences".

Επόμενος στόχος είναι η εμφύτευση ηλεκτροδίων για μεγαλύτερα χρονικά διαστήματα και η σύνδεση των πρόσθετων εμβιομηχανικών μελών απευθείας πάνω στο σώμα των ασθενών.

Η επόμενη δοκιμή θα ξεκινήσει το νωρίτερο σε δύο με τρία χρόνια.

απολιτιστος

27.11.09

Ενέργεια-Φάντασμα απειλεί το Σύμπαν!!



Ποιο άραγε να είναι το μέλλον του Σύμπαντος; Ένα ερώτημα στο οποίο είχε προσπαθήσει να απαντήσει ο άνθρωπος από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα. Στους αρχαίους πολιτισμούς ήταν ένα φιλοσοφικό ερώτημα για το οποίο μπορούσαν να μιλήσουν μόνο οι κορυφαίοι φιλόσοφοι κάποιων πολιτισμών ή κάποιοι ιερείς. Σήμερα το ζήτημα αυτό είναι αντικείμενο μελέτης της Αστροφυσικής και της Κοσμολογίας.Τα τελευταία χρόνια διάφορες επιστημονικές θεωρίες έχουν έρθει σε... σύγκρουση . προφητεύοντας το μέλλον του Σύμπαντος. Το Σύμπαν άραγε διαστέλλεται ή συρρικνώνεται;

Πριν πέντε χρόνια τα επιστημονικά δεδομένα έδειξαν ότι το σύμπαν θα συνεχίσει να διαστέλλεται χωρίς σταματημό, ενώ για δεκαετίες επικρατούσε η άποψη ότι το σύμπαν θα αρχίσει να συστέλλεται μετά από μια περίοδο διαστολής.Ακόμα πιο πρόσφατα μια άλλη θεωρία, του Andrei Linde απ' το πανεπιστήμιο του Standford, ήθελε το Σύμπαν να πεθαίνει «στα νιάτα του» παρά την συνεχώς αυξανόμενη διαστολή του.

Τώρα όμως μια νέα θεωρία, έρχεται να ανατρέψει τις προηγούμενες μιλάει για ένα θάνατο του Σύμπαντος που θα προέλθει όμως από μια τρομακτική «Ενέργεια . Φάντασμα». Θα μπορούσαμε να το περιγράψουμε σαν το «Μεγάλο Σχίσιμο» (.Big Rip.) σε αντιδιαστολή με το .Big Bang., τη «Μεγάλη Έκρηξη» που, κατά μια άλλη διάσημη θεωρία, δημιούργησε το Σύμπαν μας.Η θεωρία αυτή κυκλοφόρησε πρόσφατα στο Ίντερνετ από τρεις κοσμολόγους, τους Robert Caldwell, Marc Kamionkowski και Nevin Weinberg. Οι τρεις τους μιλάνε λοιπόν για μια «αόρατη», σκοτεινή κοσμική ενέργεια που ωθεί το Σύμπαν στη διαστολή του.

Η θεωρία τους υποστηρίζει ότι η συμπαντική αυτή ενέργεια έχει «αρνητική πίεση» και αυτός είναι ο λόγος της, όλο και επιταχυνόμενης, διαστολής του Σύμπαντος.Οι εξισώσεις αυτής της ενέργειας δείχνουν ότι αυτή θα διαλύσει τελικά σε κομμάτια το Σύμπαν, πριν από οποιοδήποτε υποτιθέμενο θάνατό του από άλλη αιτία !!!Πότε θα συμβεί αυτό; Οι εξισώσεις, ξανά, δείχνουν ότι αυτό θα συμβεί σε 20 δισεκατομμύρια χρόνια όταν η πυκνότητα αυτής της ενέργειας θα έχει φτάσει σε τεράστιες τιμές.Τι θα γίνει τότε; Απλά ο ενδιάμεσος χώρος του Σύμπαντος θα πάψει να υπάρχει. Η ενέργεια θα είναι τόσο πυκνή που θα γεμίσει τα «κενά» !!! Μάλιστα λίγους μήνες πριν το ολοκληρωτικό τέλος η Γη μας θα αποσχιστεί απ’ τον Ήλιο και η ίδια θα καταρρεύσει σαν πλανητικό σώμα μόλις μισή ώρα πριν . ΟΛΑ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ !!!

Η μόνη μας ελπίδα λοιπόν είναι να ελπίσουμε ότι οι προβλέψεις των τριών κοσμολόγων θα είναι τόσο ακριβείς όσο οι μετεωρολογικές προβλέψεις για τον επόμενο μήνα. Αν και δεν φαίνεται αποκαρδιωτικό το μέλλον μας σε 22.000.000.000 χρόνια. Σίγουρα ως τότε θα μας έχουν βρει άλλες καταστροφές !

Απολιτιστο

14.11.09

Φρένο στη δημιουργία ζώων - Φρανκενστάιν!!



Ενα ποντίκι που μιλάει; Πίθηκος με σύνδρομο Ντάουν; Σκύλοι με πόδια ή χέρια ανθρώπου;

Οι Βρετανοί επιστήμονες θέλουν να ξέρουν πόσο μακριά επιτρέπεται να φτάσουν στο όνομα της επιστημονικής έρευνας. Ανοίγοντας πρώτη το θέμα, η Βρετανική Ακαδημία Ιατρικών Επιστημών ξεκίνησε μία σχετική έρευνα, ευελπιστώντας ότι θα συμβάλει στη δημιουργία πλαισίου κανόνων που θα διέπουν την παραγωγή ζώων με ανθρώπινο γενετικό υλικό για επιστημονική έρευνα.

Το έργο της Ακαδημίας αναμένεται να κρατήσει τουλάχιστον ένα έτος και οι υπεύθυνοι ελπίζουν ότι θα βοηθήσει στην υιοθέτηση θεσμικού πλαισίου για τους επιστήμονες στη Βρετανία, αλλά και σε όλο τον κόσμο, καθώς σκοπεύουν να διερευνήσουν μέχρι ποιου σημείου το κοινό είναι διατεθειμένο να αποδεχθεί την ανάμειξη ανθρωπίνων γονιδίων σε ζώα, προκειμένου να ανακαλυφθούν τρόποι καταπολέμησης των ασθενειών που προσβάλλουν τους ανθρώπους.

Τακτικές
«Μήπως οι τακτικές αυτές προκαλούν την κοινή αντίληψη περί του τι είναι ανθρώπινο;» δήλωσε ο Μάρτιν Μπομπράου, καθηγητής Ιατρικής Γενετικής στο Πανεπιστήμιο του Κέμπριτζ και πρόεδρος της 14μελούς ομάδας που εξετάζει το ζήτημα. «Είναι σημαντικό να εξετάσουμε τα ζητήματα αυτά τώρα, ώστε αφενός να θέσουμε τα κατάλληλα όρια και αφετέρου η έρευνα να μπορέσει να εκμεταλλευτεί στο έπακρον τις δυνατότητές της». Η χρήση ανθρώπινου γενετικού υλικού σε ζώα δεν είναι καινούργια υπόθεση. Οι επιστήμονες έχουν ήδη δημιουργήσει πιθήκους rhesus macaque με ανθρώπινο τύπο του γονιδίου Huntingdon, προκειμένου να μελετήσουν την εξέλιξη της νόσου, καθώς επίσης και ποντίκια με ήπαρ από ανθρώπινα κύτταρα, τα οποία χρησιμοποιούνται για τη μελέτη της επίδρασης νέων φαρμάκων. Αλλά οι επιστήμονες λένε ότι η τεχνολογία για την εμφύτευση ακόμη μεγαλύτερων ποσοτήτων ανθρώπινου γενετικού υλικού σε ζώα αναπτύσσεται και εξαπλώνεται γρήγορα σε όλο τον κόσμο, αυξάνοντας έτσι τις πιθανότητες κάποιοι επιστήμονες σε κάποιο μέρος του κόσμου να θελήσουν να σπρώξουν ακόμη περισσότερο τα όρια.

Υβριδικά έμβρυα
«Υπάρχει καταιγισμός από νέες επιστημονικές τεχνικές που καθιστούν όχι μόνο ευκολότερα, αλλά και σημαντικότερα τέτοιου είδους πειράματα», εξηγεί ο Μπομπράου. Τον περασμένο χρόνο είχε ξεσπάσει έντονη διαμάχη στη Βρετανία, με αφορμή την ενέργεια του Βρετανικού Κοινοβουλίου να εγκρίνει νομοθεσία που επιτρέπει τη δημιουργία «υβριδικών εμβρύων» (ανθρώπων-ζώων) για ερευνητικούς σκοπούς. Αντιμέτωποι στη διαμάχη αυτή, θρησκευτικές ομάδες που διατείνονται ότι τέτοιου είδους πειράματα (τα οποία μάλιστα ένας καθολικός επίσκοπος είχε χαρακτηρίσει ως «επιστήμη Φρανκεστάιν») διαστρεβλώνουν την πορεία της φύσης, και από την άλλη πλευρά κορυφαίοι επιστήμονες που επιμένουν ότι είναι ζωτικής σημασίας στην έρευνα για την καταπολέμηση βαρύτατων ασθενειών. Ο Μπομπράου εξηγεί ότι η ομάδα του επιθυμεί να αποφύγει τέτοιες φρενήρεις διαμάχες στο μέλλον και ελπίζει ότι αναλαμβάνοντας τέτοιου είδους δράση θα πρωτοστατήσουν στη διενέργεια διαλόγου για την ηθική πλευρά των πειραμάτων, αντί απλά να περιμένουν να αντιδράσουν όταν το θέμα προκύψει.

ΑΠΟΛΙΤΙΣΤΟΣ

6.11.09

"Ρόφημα έλληνα γιατρού κόβει την πείνα!"



Ένα πανίσχυρο όπλο κατά της παχυσαρκίας ανέπτυξαν ένας Ελληνας ερευνητής και η ομάδα του σε πανεπιστήμιο της Βρετανίας.
Πρόκειται για ρόφημα που κόβει την πείνα για έξι ολόκληρες ώρες και με τον τρόπο αυτό κάνει πιο εύκολο τον αγώνα του αδυνατίσματος.
Ο δρ Φώτης Σπυρόπουλος, καθηγητής στη Σχολή Χημικών Μηχανικών του Πανεπιστημίου του Μπέρμιγχαμ, πόνταρε σε μια κοινή πρόσθετη ουσία που χρησιμοποιείται ως πυκνωτικό μέσο στα τρόφιμα, κυρίως στις σάλτσες και τα παγωτά.
Πρόκειται ουσιαστικά για το πρόσθετο Ε 418, γνωστό και ως κόμμι τζελάν. Ο Ελληνας επιστήμονας μετέτρεψε το συστατικό αυτό -στην αρχική του μορφή μοιάζει με κόλλα- σε υγρό, το οποίο μετά την κατάποσή του αντιδρά με τα γαστρικά υγρά, μετατρέπεται σε ζελέ και χρειάζεται έξι ώρες για να διασπαστεί. Στο διάστημα αυτό προσφέρει ένα έντονο αίσθημα κορεσμού και όλα αυτά χωρίς καμία θερμίδα!
Τώρα η ερευνητική ομάδα του δόκτορα Σπυρόπουλου πιστεύει ότι αν προσθέσει στο διάλυμα αυτό κάποια θρεπτικά συστατικά, θα αποτελεί όχι μόνο το πιο διαιτητικό ποτό, αλλά και το πιο υγιεινό. «Θεωρούμε ότι πρόκειται για μια λαμπρή ιδέα καθότι είναι πολύ απλή.
Το διάλυμα που αναπτύξαμε εκμεταλλεύεται τη φυσική διαδικασία πέψης του οργανισμού για να μετατρέπεται από μόνο του σε ζελέ, έτσι ώστε να προσφέρει ένα αίσθημα κορεσμού και έπειτα να διασπάται», δήλωσε χαρακτηριστικά ο δρ Σπυρόπουλος. «Τώρα προσπαθούμε να το τελειοποιήσουμε έτσι ώστε να απελευθερώνει αργά την ενέργειά του για να κάνει το στομάχι να νιώθει γεμάτο, αλλά και να παρέχει την ενέργεια που έχει ανάγκη το σώμα».
Το πλεονέκτημα του εν λόγω ροφήματος είναι ότι στερεοποιείται μέσα στο στομάχι και προσφέρει ένα παρατεταμένο αίσθημα πληρότητας, ενώ στη συνέχεια διασπάται με παρόμοιο ρυθμό όπως το φαγητό.

Όσο βρίσκεται στο στομάχι καταστέλλει την όρεξη και μειώνει την επιθυμία για σνακ και μη υγιεινά τρόφιμα. Η ερευνητική ομάδα υπολογίζει ότι το νέο αυτό όπλο στον αγώνα του αδυνατίσματος θα είναι έτοιμο για βιομηχανικές δοκιμές μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.

απολίτιστος

30.10.09

Κατά πόσο σίγουροι είστε ότι έχετε αθώο μυαλό;;




Το τεστ κηλίδων Ρορσάχ, εάν δεν το γνωρίζετε, είναι μία μέθοδος ψυχολογικής διάγνωσης που σχετίζεται με την εικόνα.

Οι ψυχολόγοι χρησιμοποιούν το τεστ για να προσπαθήσουν να εξετάσουν τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητας και τη συναισθηματική λειτουργία των ασθενών τους.

Το βίντεο αυτό προβάλλεται σε διαφήμιση τηλεοπτικού καναλιού του εξωτερικού

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

22.10.09

Νέα μελέτη δείχνει ότι διατροφές υψηλές σε πρωτεΐνη, συρικνώνουν τον εγκέφαλο!




Μέχρι τώρα, ένας από τους πολλούς λόγους για την επιλογή μιας διατροφής χαμηλών θερμίδων, με λίγα λιπαρά και πλούσια σε λαχανικά, φρούτα και ψάρια ήταν ότι μια τέτοια διατροφή μπορούσε να καθυστερήσει την αρχή ή να επιβραδύνει την πρόοδο της νόσου Αλτσχάιμερ!

Όμως, πρόσφατα στην Αμερική έγιναν κάποιες νέες ανακαλύψεις σε σχέση με τι διατροφή
και το κατά πόσο επηρεάζει ένα είδος διατροφής τη νόσο Αλτσχάιμερ.
Μια ερευνητική ομάδα λοιπόν από τον Καναδά και την Αγγλία, εξέτασε τέσσερις διαφορετικές επιλογές διατροφής για τη νόσο του Αλτσχάιμερ, σε διαγενετικό πρότυπο ποντικιών.

Τα ποντίκια ταΐστηκαν είτε (1) με κανονική διατροφή, είτε (2) με μια πλούσια σε λίπη
και χαμηλή σε υδατάνθρακες, είτε (3) με μια υψηλή σε πρωτεΐνες είτε(4) τέλος, με μια
διατροφή υψηλή σε περιεκτικότητα υδατανθράκων και χαμηλή σε περιεκτικότητα λιπαρών.

Οι ερευνητές εξέτασαν έπειτα το βάρος εγκεφάλου και του σώματος των ποντικιών, καθώς επίσης και τη συγκέντρωση και τις διαφορές τιμές στη δομή διάφορων περιοχών εγκεφάλου που περιλαμβάνονται στα χαρακτηριστικά της νόσου.

Απροσδόκητα, τα ποντίκια τα οποία τράφηκαν με διατροφή υψηλή σε πρωτεΐνες και χαμηλή σε υδατάνθρακες, ανέπτυξαν εγκέφαλο πέντε φορές ελαφρύτερο σε σχέση με τα άλλο και οι περιοχές του ιππόκαμπού τους(περιοχή μνήμης) ήταν λιγότερο ανεπτυγμένη.

Το αποτέλεσμα αυτό, προξένησε έκπληξη και ακόμη και τώρα οι ερευνητές εξετάζουν
αυτή το φαινόμενο στα μη-διαγενετικά ποντίκια, για περαιτέρω πληροφορίες σχετικά με αυτό.

Οι μελέτες οδήγησαν τους επιστήμονες, να διατυπώσουν μια πρώιμη θεωρία,
η οποία λέει, ότι μια διατροφή υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνες μπορεί να αφήσει τους νευρώνες πιο τρωτούς στη νόσο του Αλτσχάιμερ.
απολιτιστος

21.10.09

Άνθρωποι - Γίγαντες: Αλήθεια ή Μύθος





















Τελικά όπως το πάμε θα γίνουμε χειρότεροι και από τον Χαρδαβέλλα. Βρήκαμε στο διαδίκτυο την παρακάτω σειρά φωτογραφιών όπου παρουσιάζουν κοντά στις Μυκήνες την εύρεση αυτού του γιγαντιαίου σκελετού. Τώρα αν είναι αλήθεια η φωτομοντάζ δεν γνωρίζουμε. Αν είμαι όμως αλήθεια είναι πολύ πιθανό να υπήρχαν στην πραγματικότητα γίγαντες, εκτός από δεινόσαυροι. Δείτε τις φωτογραφίες:



--
http://www.enimerwsi.gr

AYTOΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΑΙΝΣΤΑΙΝ ΠΟΥ ΒΡΑΒΕΥΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ NASA



Αϊνστάιν αποκαλεί τον 17χρονο μαθητή της Γ’ τάξης του Λυκείου Καρέα, η διεθνής επιστημονική κοινότητα «Cogito», που απαρτίζεται από πανεπιστημιακούς απ’ όλο τον κόσμο, όλων των γνωστικών αντικειμένων (φιλοσοφία, μαθηματικά, αστροφυσική, πληροφορική κ.λπ.).

Ο μαθητής Μανώλης Βλατάκης βραβεύτηκε από τη NASA για τον «Σχεδιασμό του Υπερηχητικού Αεροσκάφους του 2020»

Η εργασία του χαρισματικού 17χρονου Μανώλη προσπάθησε να απαντήσει στο αίτημα εκπομπής μηδενικών ρύπων με το υδρογόνο ως αποκλειστικό καύσιμο και παράλληλη οριστική επίλυση των περιορισμών που παρουσιάζει η χρήση του.

Το προσωνύμιο, που απονέμεται μάλιστα από ειδική επιτροπή της «Cogito», το είχε αποκτήσει πριν από την πρόσφατη βράβευσή του από τη NASA στον διαγωνισμό «Σχεδιασμός του Υπερηχητικού Αεροσκάφους του 2020».

Οπως και πολύ πριν η Ελλάδα ανακαλύψει, μέσω Γιώργου Παπανδρέου, τον γκουρού της οικονομίας Τζόζεφ Στίγκλιτς, ο Μανώλης Γκαραγκούνης-Βλατάκης αντάλλασσε e-mails με τον νομπελίστα καθηγητή.

Ο 17χρονος εδώ και καιρό είναι ο πρώτος Ελληνας που έγινε δεκτός στη «νεανική ομάδα» του «Cogito».

Πριν από λίγους μήνες απέσπασε το 3ο βραβείο της NASA στον παραπάνω διαγωνισμό.

Η πρώτη διάκριση πήγε στο βασιλικό κολέγιο της Ινδίας, η δεύτερη στο ρουμανικό παράρτημα του MIT και η τρίτη στο... Γενικό Λύκειο Καρέα.

Σημειώνεται ότι οι χαρακτηρισμοί της NASA για το επίπεδο του διαγωνισμού περιλαμβάνουν τις λέξεις «Υψηλού Επιπέδου» και «Ακαδημαϊκός».

Αλλοι κεντρικοί άξονες της εργασίας ήταν ο ριζικός περιορισμός του θορύβου χάρη στην εξέλιξη μιας τεχνικής που χρησιμοποιούνταν παλαιότερα στα διαστημόπλοια, το σχετικά περιορισμένο κόστος της όλης κατασκευής και ο επαναστατικός νέος κινητήρας.
Βοηθός και συνεργάτης του ήταν ο Δημήτρης Τσούνης.

Ο Μανώλης είναι παλαιός γνώριμος του αμερικανικού αεροναυπηγικού γίγνεσθαι.
Πριν από δύο χρόνια η εργασία του, ως μαθητή της Α’ λυκείου τότε, «Σχεδιασμός Καινοτομιών στον Αεροδυναμικό Τομέα με ορίζοντα το 2052», απέσπασε εύφημο μνεία.

imerisia.gr
katsosk

20.10.09

"Το μυστήριο του Μαγνητικού λόφου, λύθηκε!!"




Βρίσκεται 30 χλμ. από την πόλη Leh, και είναι ένα αρκετά δημοφιλές τουριστικό αξιοθέατο στην Ινδία. Ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο, έρχονται εδώ για να δουν από κοντά τις μυστηριώδεις μαγνητικές ιδιότητες της περιοχής που ονομάζεται "Magnetic Hill".
Υπάρχει ένα μεγάλο τμήμα του δρόμου μέχρι το λόφο, όπου οι οδηγοί ενημερώνονται ότι μπορούν να βάλουν το αυτοκίνητο τους στη νεκρά και να το αφήσουν να κυλίσει στην ανηφόρα με ταχύτητες άνω των 20 km/h.
Τέτοιο φαινόμενο έχουμε και στην Ελλάδα (βλ.Πεντέλη και όχι μόνον)



Στην πραγματικότητα όμως, δεν υπάρχει μαγνητισμός, αλλά μια οπτική ψευδαίσθηση που δημιουργείται από τη διάταξη του περιβάλλοντος χώρου. Μια ελαφρώς κατηφορική κλίση, φαίνεται ανηφορική, δίνοντας της ψευδαίσθηση ότι το αυτοκίνητο "τσουλάει" στην ανηφόρα.




19.10.09

ΣΠΗΛΑΙΟ ΦΡΑΓΧΘΙ.....




ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ!!!!




Tο σπήλαιο Φράγχθι βρίσκεται στην Αργολίδα και σχεδόν δίπλα στην ακτογραμμή. Είναι ένα ασβεστολιθικό σπήλαιο μήκους περίπου 150μ και μέγιστου πλάτους περίπου 45μ. Το μεγαλύτερο μέρος του καλύπτεται σήμερα από τεράστιους ογκόλιθους που αποσπάστηκαν από την οροφή του και έπεσαν στο δάπεδο του σπηλαίου . Στο πίσω μέρος της σπηλιάς υπάρχει μικρή λίμνη με υφάλμυρο νερό.

Oι ανασκαφές στο σπήλαιο διενεργήθηκαν από το 1967 έως το 1976 από διεθνή ομάδα αρχαιολόγων, διαφόρων ειδικών και ντόπιων εργατών με επικεφαλής τον καθηγητή Τόμας Τζάκομπσεν.Ο επισκέπτης σήμερα μπορεί να δει τις τομές που ανοίχτηκαν και δείχνουν την στρωματογραφια 25.000 ετών του σπηλαίου. Οι ανασκαφές αποκάλυψαν μία σπάνια για την Ευρώπη ακολουθία ανθρώπινης κατοίκησης από την Ανώτερη Παλαιολιθική μέχρι το τέλος της Νεολιθικής περιόδου (περίπου 25.000-3.000 π.Χ.). Αλλά πιο σημαντική ανακάλυψη θεωρείται ο σκελετός .
Πρόκειται για τον αρχαιότερο πλήρη σκελετό στην Ελλάδα 10-8 χιλιάδες χρόνια παλιό.Είναι ένας άντρας 25 χρονών με ύψος 1,56 (οι γυναίκες είχαν ύψος 1,39) που δέχτηκε ισχυρό χτύπημα στο κεφάλι.Πάνω από τον νεκρό έχουν μπει πέτρες αλλά δεν βρέθηκαν κοσμήματα η αφιερώματα.

Έχει τα πόδια λυγισμένα και τα χέρια στο στήθος στην στάση του εμβρύου.Είναι θαμμένος με το κεφάλι νότια και τα πόδια στον βοριά

Βρέθηκαν ακόμα σκελετοί δυο παιδιών με αντίστροφη θέση το κεφάλι στον βοριά.

Οι ανασκαφές έχουν γίνει μόνο στον μπροστινό χώρο του σπηλαίου σε επιφάνεια 700 τ μ.Το υπόλοιπο είναι καταπλακωμένο από την οροφή και ίσως κρύβει μοναδικές πληροφορίες .Τις ανασκαφές έχουν κάνει Τα πανεπιστήμια Ιντιάνα και Πενσυλβάνια την περίοδο 1967-1976 κατά τον κ Κυρου μέχρι το 1971) .Επικεφαλής ο καθηγητής Thomas Jacobsen επικεφαλής ομάδας τριάντα φοιτητών ανάμεσα τους η κ Vitelli αργότερα καθηγήτρια του πανεπιστημίου Ιντιάνα και Curt Runnels αργότερα καθηγητής του πανεπιστημίου Stanford. O τελευταίος επέστρεψε το1980-1982 με είκοσι φοιτητές και συνέχισε τις ανασκαφές.
πηγη