ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα DEBATE. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα DEBATE. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

6.6.12

Debate ή De-bait… Αντώνη;;

 

Τηλεμαχία ή απαγκίστρωση από αυτή επιζητά ο κύριος Σαμαράς..;;
Παρά τις διαβεβαιώσεις και τη δήλωση του κυρίου Μιχελάκη, που δεν ήταν τίποτα άλλο παρά ένα παραλήρημα μανιφέστο… με την κλασική συνταγή «Για όλα φταίει ο Τσίπρας»… δεν μας πείθετε…
Και ξέρετε γιατί…;; Διότι υπόλογοι είστε εσείς που ασκήσατε εξουσία… που συναινέσατε και υπερψηφίσατε Μνημονιακά… που υπογράψατε και δεσμευτήκατε στην Ε.Ε. και στο ΔΝΤ...!!!
Μήπως… στριμωχτήκατε επειδή ο ΣΥΡΙΖΑ και ο κος Τσίπρας ζητάνε μια τηλεμαχία με άμεση ανταλλαγή ερωτήσεων και απαντήσεων και όχι τις απρόσωπες, στείρες και τύπου «κονσερβοκούτι» τηλεμαχίες που θα σας βόλευαν…;;;
Αναμένουμε με αγωνία την απάντησή σας στο γάντι που σας πέταξε επίσημα ο Νίκος Παππάς εκ μέρους του Σύριζα και μην τρέφετε ψευδαισθήσεις ότι η δική σας επιθυμητή απαγκίστρωση από την τηλεμαχία και η λασπολογία θα λειτουργήσουν σαν… δόλωμα στη συνείδηση των πολιτών…!!! Δεν ψαρώνουμε… και σας ψαρώνουμε..!!!

5.6.12

Παίζουν την κολοκυθιά με το debate

Δεν έχουν ξεκαθαρίσει ακόμα οι όροι για το debate ανάμεσα στον Αντώνη Σαμαρά και τον Αλέξη Τσίπρα, γεγονός που αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο να μην πραγματοποιηθεί η τηλεοπτική αναμέτρηση.

Σύμφωνα με πληροφορίες που μετέδωσε πριν από λίγο ο Real fm, o ΣΥΡΙΖΑ βάζει ως Dead line....

για τη διεξαγωγή της αναμέτρησης την ερχόμενη Δευτέρα. Στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ τονίζουν ότι εάν στηθεί εμπόδιο από τη ΝΔ για να μην γίνει το debate ως τη Δευτέρα, τότε η ΝΔ αποδεικνύει ότι θέλει να αποφύγει το debate.

Στη ΝΔ υπάρχουν δεύτερες σκέψεις για το πόσο καλό θα ήταν η απευθείας αναμέτρηση των δύο αρχηγών και πρότειναν να γίνει debate με τη συμμετοχή όλων των πολιτικών αρχηγών.


Εάν γίνει το debate, η ΝΔ θα ζητήσει να γίνει στα πρότυπα του αντίστοιχου debate του 2009 ενώ ο ΣΥΡΙΖΑ θέλει να είναι μία αναμέτρηση με διάλογο χωρίς περιορισμούς.


kafneio 

9.10.10

Ντιμπέιτ του ΣΚΑΪ για τη διαχείριση των αποβλήτων χωρίς Δημαρά και Μητρόπουλο

Ήταν όλοι εκεί εκτός από Μητρόπουλο και Δημαρά...
...που δεν θέλησαν να πουν τι θα κάνουν με τα σκουπίδια

Τις προτάσεις τους για τη διαχείριση των στερεών αποβλήτων κατέθεσαν την Παρασκευή μέσω του ΣΚΑΪ οι υποψήφιοι περιφερειάρχες Αττικής. Υπέρ του περιφερειακού σχεδιασμού για τα απορρίμματα τάχθηκε ο υποψήφιος περιφερειάρχης Αττικής του ΠΑΣΟΚ Γιάννης Σγουρός ενώ την αλλαγή του ζήτησαν οι υπόλοιποι υποψήφιοι για την περιφέρεια Βασίλης Κικίλιας, Θανάσης Παφίλης, Άδωνις Γεωργιάδης και Αλέκος Αλαβάνος.
Ο Γιάννης Σγουρός υποστήριξε ότι ένας νέος σχεδιασμός θα πάρει 5 χρόνια, ενώ ο υποψήφιος της ΝΔ Βασίλης Κικίλιας τάχθηκε κατά των ΧΥΤΑ και την προώθηση νέων τεχνολογιών. Από την πλευρά του, ο υποψήφιος του ΚΚΕ Θανάσης Παφίλης ανέφερε ότι χρειάζεται εθνικός σχεδιασμός και να μη μεταφέρονται όλα τα σκουπίδια στην Αττική αλλά και στην περιφέρεια. Κατά της κατασκευής του ΧΥΤΑ στο Γραμματικό τάχθηκε ο υποψήφιος του ΛΑΟΣ Άδωνις Γεωργιάδης ενώ ο ανεξάρτητος υποψήφιος Αλέκος Αλαβάνος είπε πως θα πρέπει να καταλογιστούν ευθύνες για τις επιλογές που έχουν γίνει και τα λεφτά που δαπανήθηκαν μέχρι τώρα για τον περιφερειακό σχεδιασμό. Ο υποψήφιος των Οικολόγων Πράσινων Κώστας Διάκος τάχθηκε υπέρ της σωστής χωροθέτησης στην Αττική και να μη μεταφέρονται τα σκουπίδια εκτός νομού.
ΣΧΟΛΙΟ   Blog : Σε ένα τόσο σοβαρό θέμα, όπως η διαχείριση αποβλήτων, ο κύριος "δεν έχω άποψη, αλλά εκλέγομαι με το κλάμα" Γιάννης Δημαράς και ο εργατολόγος Αλέξης Μητρόπουλος, αν και ζητούν τη ψήφο των πολιτών, θεώρησαν περιττό να παραστούν, προφανώς γιατί δεν έχουν τι να πουν στους πολίτες.
Αυτή είναι η καλή ερμηνεία της απουσίας τους από το ντιμπέιτ του ΣΚΑΪ, γιατί αλλιώς θα μπορούσαμε να υποθέσουμε: α) ή συμφωνούν, ως "παρακυβερνητικοί" υποψήφιοι με τον Γιάννη Σγουρό και την κυβέρνηση (οπότε δεν είχαν λόγο να παραστούν), ή β) σε καυτά θέματα όπως αυτό, που παίζονται και κάποια δισεκατομμύρια ευρώ, επιλέγουν την "ένοχη" σιωπή! Βεβαίως, το κεντρικό πολιτικό ερώτημα παραμένει: αφού Δημαράς και Μητρόπουλος στα προβλήματα των πολιτών σιωπούν, τη ψήφο μας γιατί τη διεκδικούν; Δεν έχουν ακόμα καταλάβει, ότι ο λαός έχει βαρεθεί το παλαιοκομματικό κρυφτούλι; Απαράδεκτοι!

24.9.09

Πολιτικός Ανήρ..


Του Αντώνη-Μάριου Παπαγιώτη

Δεν ανέμενα σε καμία περίπτωση η τηλεμαχία των 2 να είναι πιο βαρετή από εκείνη των 6. Ίσως, ήταν αναμενόμενο εξαιτίας της ανάγκης τεχνοκρατικών αναφορών και της επικοινωνιακής λούμπας της αναφοράς αριθμών. Κρατώ από το κ. Παπανδρέου, τη στιγμή που ενώ η θεματική ενότητα ήταν η «παιδεία» εκείνος μιλούσε για την ανεργία και τα προγράμματα stage, μια στιγμή που καταδηλώνει την θέση που έχει η παιδεία στην πολιτική του ατζέντα. (Αν και είναι καλό να γίνει επιτέλους, έστω και στη ρητορεία, από ένα σοσιαλιστικό κόμμα η διασύνδεση της αγοράς εργασίας με την εκπαίδευση). Η θεματική ήταν η παιδεία και εκείνος μιλούσε για τα απαραίτητα «κοννέ» επί ημερών Νέας Δημοκρατίας και για τα δάση. Ξέχασε εύκολα τη πασοκική λαίλαπα στην κατάληψη δημοσίων θέσεων. Θυμάμαι δε, την στάση που κράτησε το κόμμα του στην τελευταία αναθεώρηση του Συντάγματος, όταν έγινε προσπάθεια να συζητηθούν όλα τα θέματα που αποτελούν σήμερα φόβητρα ψήφου. Μιλά για «οικονομία» ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, όταν ο ίδιος δεν μπορεί να «νοικοκυρέψει» (χρησιμοποιώ δική του φράση) τα οικονομικά του κόμματός του. Το ΠΑΣΟΚ σήμερα έχει το μεγαλύτερο χρέος απ’ όλα τα κόμματα. Ο κ. Καραμανλής ήταν αυτός που πριν από ένα χρόνο, με επιστολή του στον Πρόεδρο της Βουλής είχε ζητήσει τη συγκρότηση Διακομματικής Επιτροπής για τη θωράκιση των κομμάτων και τον αυστηρότερο έλεγχο των οικονομικών τους. Ο κ. Παπανδρέου αρνήθηκε την πρόταση. Η Νέα Δημοκρατία τότε, είχε καταθέσει σειρά προτάσεων για τον αυστηρότερο έλεγχο του λεγόμενου «πολιτικού» χρήματος, που δεν κατέστη δυνατό να γίνουν συνταγματική επιταγή, λόγω της άρνησης σύμπραξης της Αντιπολίτευσης. Οι βουλευτές του ΠαΣοΚ αποχώρησαν από το κοινοβούλιο.

Έλαβα ένα ενδιαφέρον απόσπασμα σε μήνυμα από το group των εκδόσεων «Κάκτος», όπου είμαι μέλος στο facebook, και σας το παραθέτω. Έχει νομίζω αξία η αναφορά και η υπενθύμισή του, απόψε μετά την θέαση εκείνων που ζητούν την εμπιστοσύνη μας.

«Ο άνδρας, όμως, που έχει κοινωνικό πνεύμα, που αγαπάει τους ανθρώπους και την πόλη του, που μεριμνά για τα δημόσια πράγματα και έχει στην αλήθεια πολιτική αντίληψη, ακόμα και αν δεν φόρεσε ποτέ χλαμύδα, πολιτεύεται πάντοτε με το να προτρέπει όσους έχουν δύναμη, να καθοδηγεί όσους χρειάζονται καθοδήγηση, να συμπαρίσταται σε όσους το επιθυμούν, να επανορθώνει όσους προχωρούν σε άσχημες πράξεις, να ενθαρρύνει όσους σκέφτονται σωστά, δηλώνοντας σαφώς ό,τι το ενδιαφέρον του για τα κοινά δεν είναι πάρεργο και ό,τι κατευθύνεται στο θέατρο και στο βουλευτήριο όχι για να καταλάβει την πρωτοκαθεδρία, όταν υπάρχει κάποιο σπουδαίο θέμα ή όταν έχει προσκληθεί, και ό,τι πηγαίνει εκεί, οπότε πηγαίνει, όχι για να ψυχαγωγηθεί απλώς ή για να παρακολουθήσει κάποιο θέαμα η ακρόαμα, αλλά ό,τι ακόμα κι όταν δεν είναι σωματικώς παρών, είναι παρών με το νου του κ με το ενδιαφέρον του να πληροφορηθεί, αποδεχόμενος τα μεν κι απορρίπτοντας τα δε από όσα διενεργούνται εκεί. Ούτε, άλλωστε, ο Αριστείδης κυβέρνησε πολλές φορές τους Αθηναίους, ούτε ο Κατων τους Ρωμαίους, αλλά προσέφεραν συνεχώς στις πατρίδες τους ενεργή ολόκληρη τη ζωή τους.....»


ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ
ΗΘΙΚΑ, ΤΟΜΟΣ 20 αρ. σειρας 362,

ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ "ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ"
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΑΚΤΟΣ

23.9.09

Το ντιμπέιτ έδειξε τον πρωθυπουργό






Πράγματι το σημερινό ντιμπέιτ κράτησε το ενδιαφέρον του Έλληνα ψηφοφόρου. Δεν νυστάξαμε όπως παλιά. Ήταν μια διαφορετικού είδους τηλεμαχία.

Φτάσαμε σε επίπεδα Αμερικάνικης τηλεοπτικής πολιτικής αναμέτρησης των δύο ηγετών.

Αν και δεν νομίζουμε ότι αυτό είναι που έλλειπε από την Ελληνική πολιτική πραγματικότητα οφείλουμε όμως να ομολογήσουμε ότι θα μπορούσε να προσφέρει πολύ περισσότερα και κυρίως πιο ειλικρινή στοιχεία στους πολίτες ως αποτέλεσμα των ερωταπαντήσεων (και όχι την απευθείας συζήτηση) των δύο μονομάχων (;)

Παρακολουθήσαμε την άνεση, με την χρήση της γλώσσας και την εκφορά του λόγου αλλά και με την χαρακτηριστική κινησιολογία, του Καραμανλή.

Διαπιστώσαμε την σταθερή, υπεύθυνη, σίγουρη και πρωθυπουργική στάση (χωρίς υπερβολές και ιδιαίτερες κινήσεις) του Παπανδρέου.

Θα μπορούσε κανείς πολύ εύκολα να βαθμολογούσε και να έδινε προβάδισμα σε έναν από τους δύο, ανάλογα με την οπτική που βλέπει τα πράγματα και την κομματική γωνία από την οποία βρίσκεται. Και αυτό κρίνοντας την επικοινωνιακού χαρακτήρα εμφάνιση των υποψήφιων πρωθυπουργών.

Αλλά πέρα από την επικοινωνία και τους τύπους υπάρχει και η ουσία.

Εδώ θα πρέπει να φτάσει σε εκτιμήσεις κανείς από ότι λέχθηκε ή πολύ περισσότερο από ότι αποσιωπήθηκε.

Θα θυμίσουμε ότι δεν ειπώθηκε κουβέντα για τους 2.500 εργαζόμενους που μεταπήδησαν από χθες στις λίστες των ανέργων από το κανόνι της ΑΣΠΙΣ και των ναυπηγείων Σκαραμαγκά.

Τώρα αν θελήσουμε να τολμήσουμε, με σαφώς υποκειμενική αντικειμενικότητα, να βαθμολογήσουμε την ουσία των τοποθετήσεων ανά θεματική ενότητα την τηλεμαχία Καραμανλή - Παπανδρέου, θα λέγαμε ότι:

Στην ενότητα "Οικονομία- Ανάπτυξη" καθαρά επεκράτησε ο Γιώργος. Η ελπίδα της Πράσινης ανάπτυξης και η υπόσχεση για νοικοκύρεμα πείθει.

Στην ενότητα "Κοινωνικά θέματα - Παιδεία" δεν θα μπορούσε με τίποτα να κερδίσει τις εντυπώσεις ένα δεξιό κόμμα που μάλιστα κυβερνά με τα γνωστά αποτελέσματα τα τελευταία πεντέμισυ χρόνια.

Στην ενότητα "Κράτος - Δημόσια Διοίκηση" δεν ήταν δύσκολο για τον Γιώργο να βγει νικητής απλώς απαριθμώντας τις υποθέσεις διαφθοράς και σκανδάλων.

Στην ενότητα "Περιβάλλον και υποδομές" μάλλον παρ' ολίγο να είχαμε αυτογκόλ με την αμέλεια του Παπανδρέου να δώσει σαφή απάντηση στην ερώτηση για την εκτροπή του Αχελώου. Θα λέγαμε ότι σ' αυτήν την ενότητα μάλλον είχαμε "χ"

Στην δε "Εξωτερική πολιτική", αν και περιμέναμε να ήταν περίπατος για τον Γιώργο, οι αναφορές Καραμανλή στις κυβερνήσεις Σημίτη με τα θέματα Ιμίων, Οτσαλάν αλλά και η πρόταση Ανάν για την επίλυση του Κυπριακού, έδειξαν ανέτοιμο τον αρχηγό του ΠΑΣΟΚ.

Αν κρίνουμε όμως από τον διακαή πόθο του Καραμανλή, που έγινε στο κλείσιμο της συζήτησης, για νέα τηλεμαχία θα πρέπει να μην κέρδισε μόνο στα σημεία ο Παπανδρέου.

Και έτσι εύκολα καταλήγουμε με βεβαιότητα - σε συνδυασμό και με τις τελευταίες δημοσκοπήσεις - πως γνωρίζουμε από τώρα ποιόν θα ορκίσει πρωθυπουργό ο Κάρολος Παπούλιας.

ΑΚΤΙΒΙΣΤΗΣ

29.5.09

Απίστευτο στις 8.15 έγινε η πρώτη ερώτηση του debate και στις 8.18 είχαμε δημοσκόπηση…

…για το ποιος είχε την καλύτερη παρουσία σ’ αυτό!!!
Η εφημερίδα «το Βήμα», έβγαλε, μόλις 3 λεπτά μετά την πρώτη ερώτηση του debate, αποτελέσματα δημοσκόπησης, με το ερώτημα «ποιος πολιτικός αρχηγός είχε την καλύτερη παρουσία», που βγάζει πρώτο... ποιον άλλο; Τον Καραμανλή!!!

Δείτε την συγκεκριμένη δημοσκόπηση, με τις φοβερές αναλύσεις, εδώ…
Φαίνεται ότι το συγκρότημα Λαμπράκη δεν μπορεί να χωνέψει ακόμα την ήττα που έρχεται και κάνει τα αδύνατα δυνατά να περισώσει ότι μπορεί!
Επίσης, αν κατεβείτε στο τέλος της ανάλυσης θα δείτε ότι τα αρχεία pdf και Power Point κάτω-κάτω στη σελίδα, ανέβηκαν στις 20:41 και 20:34 αντίστοιχα...
piazza

28.5.09

TO DEBATE ..ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΤΑΤΟΠΙΣΤΙΚΟ!!! ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ


Η ΦΩΤΟ ΑΠΟ ΤΟ panic

O ΕΥΣΤΟΧΟΣ ΣΡΟΙΤΕΡ....( ΕΦΕΡΕ ΣΤΟ ΧΕΙΛΟΣ ΤΟΥ ΓΚΡΕΜΟΥ ΠΑΠΑΡΗΓΑ ΚΑΙ ΑΛΑΒΑΝΟ)


Ο ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΠΟΥ ΕΦΕΡΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΕ ΔΥΣΚΟΛΗ ΘΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΔΥΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΡΧΗΓΟΥΣ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ

ΕΡΩΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΠΑΠΑΡΗΓΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΩΤΕΡΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΣΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΗΣ ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΚΚΕ ΕΝΩ ΑΥΤΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΕΙ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΙΔΡΥΣΕΙ ΤΗΝ ΓΕΝΙΑ ΤΩΝ 700 € ....... ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ ΤΗΝ ΦΑΥΛΗ ΚΑΙ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ ΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΚΕ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΩΝΑΖΕΙ ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΟΥΣΙΑ

ΕΡΩΤΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΑΛΑΒΑΝΟ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟΥ ΠΟΥ ΤΑΥΤΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΛΑΙΚΗ ΡΗΣΗ "ΔΑΣΚΑΛΕ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΕΣ ΚΑΙ ΝΟΜΟ ΔΕΝ ΕΚΡΑΤΕΙΣ".
ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΡΩΤΗΣΕ ...ΓΙΑΤΙ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ 50 ΑΔΕΙΕΣ ΔΑΚΤΥΛΙΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΕΝΩ Η ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ ΕΧΕΙ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΤΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΤΑΘΜΟ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟ???
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΑΛΑΒΑΝΟΥ ΗΤΑΝ ....."ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ" ...

KATA TA AΛΛΑ....ΕΧΟΥΝ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ