Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
19.2.14
Η «κάθοδος» των αγροτών

Την αλληλεγγύη της στους αγρότες εξέφρασε η ΑΔΕΔΥ καλώντας και τους δημόσιους υπάλληλους να συμμετάσχουν στο συλλαλητήριο στην πλατεία Βάθης που έχει προγραμματιστεί για τις 13:00.
«Ο αγώνας των φτωχών αγροτών είναι και αγώνας ολόκληρης της εργατικής τάξης και των συμμάχων της», τονίζει η ΑΔΕΔΥ και προσθέτει: «Οι εργαζόμενοι του Ιδιωτικού και Δημόσιου Τομέα η μικρομεσαία αγροτιά, οι αυτοαπασχολούμενοι πρέπει να αναπτύξουμε κοινούς στόχους και αλληλεγγύη».
Όπως αναφέρει η ΑΔΕΔΥ, οι αγρότες δίνουν μία ακόμα σκληρή μάχη ενάντια στην αντιαγροτική πολιτική της Ευρωπαϊκής Ένωσης, της κυβέρνησης και των μονοπωλίων.
Το παρών στο παναγροτικό συλλαλητήριο αναμένεται να δώσουν αγρότες από πολλές περιοχές της Ελλάδας. Σύμφωνα με τον 902 πούλμαν δρομολογούνται από μια σειρά νομούς. Αγρότες από Πέλλα, Ημαθία, Πιερία, Χαλκιδική και Ανατολική Θεσσαλονίκη, αλλά και την Κοζάνη, θα δώσουν το «παρών».
Μαζική συμμετοχή αναμένεται και από το μπλόκο της Νίκαιας Λάρισας, αλλά και από τα μπλόκα της Πελοποννήσου, της Στερεάς, της Βορειοκεντρικής Εύβοια, της Ηπείρου και της Αιτωλοακαρνανίας. Αγρότες και κτηνοτρόφοι της Κρήτης θα φθάσουν στην Αθήνα με το πλοίο της γραμμής.
«Ο αγώνας των φτωχών αγροτών είναι και αγώνας ολόκληρης της εργατικής τάξης και των συμμάχων της», τονίζει η ΑΔΕΔΥ και προσθέτει: «Οι εργαζόμενοι του Ιδιωτικού και Δημόσιου Τομέα η μικρομεσαία αγροτιά, οι αυτοαπασχολούμενοι πρέπει να αναπτύξουμε κοινούς στόχους και αλληλεγγύη».
Όπως αναφέρει η ΑΔΕΔΥ, οι αγρότες δίνουν μία ακόμα σκληρή μάχη ενάντια στην αντιαγροτική πολιτική της Ευρωπαϊκής Ένωσης, της κυβέρνησης και των μονοπωλίων.
Το παρών στο παναγροτικό συλλαλητήριο αναμένεται να δώσουν αγρότες από πολλές περιοχές της Ελλάδας. Σύμφωνα με τον 902 πούλμαν δρομολογούνται από μια σειρά νομούς. Αγρότες από Πέλλα, Ημαθία, Πιερία, Χαλκιδική και Ανατολική Θεσσαλονίκη, αλλά και την Κοζάνη, θα δώσουν το «παρών».
Μαζική συμμετοχή αναμένεται και από το μπλόκο της Νίκαιας Λάρισας, αλλά και από τα μπλόκα της Πελοποννήσου, της Στερεάς, της Βορειοκεντρικής Εύβοια, της Ηπείρου και της Αιτωλοακαρνανίας. Αγρότες και κτηνοτρόφοι της Κρήτης θα φθάσουν στην Αθήνα με το πλοίο της γραμμής.
tvxs
18.2.14
Ησυχία πριν τη... "Μεγάλη Τετάρτη" των αγροτών
Συμβολικού χαρακτήρα είναι οι κινητοποιήσεις που έχει επιλέξει την Τρίτη μερίδα αγροτών της Βόρειας Ελλάδας, ενώ άλλοι τηρούν στάση αναμονής εν όψει του συλλαλητηρίου της Τετάρτης στην Αθήνα.
Οι αγρότες στον κόμβο της Κουλούρας, στην Ημαθία, εμφανίζονται ιδιαίτερα προβληματισμένοι, με τον αντιπρόεδρο της Αυθόρμητης Κίνησης Αγροτών Ημαθίας Κώστα Λιολιόπουλο, μέλος της Πρωτοβουλίας, να δηλώνει πως στη χθεσινή συνάντηση καταγράφηκε μεν σημαντική προσέλευση βουλευτών, ωστόσο «όλοι έλεγαν πως έχουμε δίκιο, θα πιέσουν όσο παραπάνω μπορούν, αλλά δεν γίνεται να πέσει και η κυβέρνηση».
Βουλευτές της Κεντρικής Μακεδονίας έχουν συνάντηση με τον υπουργό Οικονομικών Γιάννη Στουρνάρα προκειμένου να συζητηθεί μια «ατζέντα 16 σημείων» και υπό το φως αυτής της συνάντησης, ο κ. Λιολιόπουλος εκφράζει την ελπίδα ότι «ίσως να ικανοποιήσουν έστω και μέρος των αιτημάτων μας και να λήξει το θέμα».
Για την Πέμπτη, οι αγρότες της Κουλούρας έχουν προγραμματίσει συλλαλητήριο στη Θεσσαλονίκη, χωρίς ακόμα να έχει διευκρινιστεί η ώρα.
Στην Πέλλα, οι αγρότες προετοιμάζονται για το παναγροτικό συλλαλητήριο της Τετάρτης, ενώ σήμερα θα πραγματοποιήσουν συμβολικούς αποκλεισμούς των οδοστρωμάτων, σύμφωνα με τον Χρήστο Καμτσή, μέλος της Πανελλαδικής Συντονιστικής Επιτροπής Αγροτικών Μπλόκων.
Παραμένουν τα μπλόκα στον κόμβο Μελισσίου και Γυψοχωρίου, στο Πλεύρωμα και στον κόμβο Μαυροβουνίου, αλλά και στην Αλμωπία.
Στις Σέρρες, οι αγρότες έχουν προγραμματίσει συμβολικό αποκλεισμό του οδοστρώματος στον κόμβο των Κερδυλλίων επί της Εγνατίας οδού Σερρών- Καβάλας, ενώ αυτοί της Μαυροθάλασσας, αφενός μεν προετοιμάζονται για το αυριανό συλλαλητήριο, αφετέρου δε, την Πέμπτη σκοπεύουν να επιδιώξουν συνάντηση με κυβερνητικούς παράγοντες στην Αθήνα.
Στάση αναμονής τηρούν οι αγρότες της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Παραμένουν τα μπλόκα στον κόμβο Χρυσούπολης, στην παλαιά εθνική οδό Καβάλας- Ξάνθης, στον κόμβο Αμυγδαλεώνα στον δήμο Καβάλας και αυτά σε Ορεστιάδα, Φέρρες και Κορνοφωλιά.
Στάση αναμονής τηρούν και οι αγρότες στα μπλόκα των Πράσινων Φαναριών, Βασιλικών, Μουδανιών και Μαλγάρων.
Αγρότες της Βοιωτίας, μαζί με συναδέλφους τους από την ευρύτερη περιοχή, έχουν αποφασίσει για να προχωρήσουν στο κλείσιμο του δρόμου, συμβολικά από τις 2 το μεσημέρι και για μία ώρα, στα μπλόκα που έχουν στηθεί σε Κάστρο και Ανθήλη, επί της εθνικής οδού Αθηνών- Λαμίας, σύμφωνα με τον Γιάννη Βάγκο, μέλος της Πανελλαδικής Συντονιστικής Επιτροπής Αγροτικών Μπλόκων.
Στην Πελοπόννησο
Στην Πελοπόννησο οι αγρότες σκληραίνουν τη στάση τους και ετοιμάζουν παμπελοποννησιακό συλλαλητήριο με συγκέντρωση διαμαρτυρίας στα διόδια Νεστάνης το μεσημέρι της προσεχούς Παρασκευής.
Την απόφαση αυτήν έλαβαν ομόφωνα οι συντονιστικές επιτροπές των ανεξάρτητων αγροτικών μπλόκων και φορέων της Πελοποννήσου που συναντήθηκαν και συνεδρίασαν στην Τρίπολη.
Οι συντονιστικές επιτροπές εξέδωσαν κοινό ψήφισμα με τα αιτήματά τους προς την κυβέρνηση που είναι πέντε και αφορούν:
- Άμεση απόσυρση του νέου φορολογικού νόμου που εφαρμόζεται από 1-1-2014 και άμεση συζήτηση για τη δημιουργία ενός νέου πλαισίου δίκαιου και λειτουργικού με εφαρμογή του από το 2015.
- Παρεμβάσεις στο κόστος παραγωγής, ώστε να καταστούν ανταγωνιστικά τα προϊόντα.
- Κατάργηση του χαρατσιού που επιβλήθηκε στα αγροτεμάχια και στους βοσκοτόπους.
- «Πάγωμα» των χρεών των αγροτών και των κτηνοτρόφων για τρία χρόνια και τη χρηματοδότησή τους με χαμηλά επιτόκια και πάγωμα των πλειστηριασμών για 5 χρόνια.
- Να μην περάσει η διεύρυνση της ζωής του φρέσκου-νωπού γάλακτος από τις 5 ημέρες που είναι σήμερα στις 7 με 10 ημέρες, όπως και η παραγωγή γιαουρτιού από σκόνη γάλακτος, γιατί όπως επισημαίνουν, αυτό θα έχει καταστροφικές συνέπειες τόσο για την κτηνοτροφία όσο και για τους καταναλωτές.
Τα αιτήματα των αγροτών
Υπενθυμίζεται ότι οι αγρότες λένε «όχι» στην τήρηση βιβλίων εσόδων-εξόδων σε όσους έχουν τζίρο κάτω των 40.000 ευρώ και -μεταξύ άλλων- ζητούν αφορολόγητο οικογενειακό εισόδημα 20.000 ευρώ, που θα προσαυξάνεται κατά 5.000 ευρώ για κάθε παιδί, «φρένο» στις δικαστικές διώξεις των αγροτών που δεν μπορούν να πληρώσουν τα χρέη τους στην εφορία και να μην γίνει κανένας πλειστηριασμός σπιτιού ή χωραφιού συνολικής αντικειμενικής αξίας μέχρι 300.000 ευρώ.
Επίσης, διαγραφή κάθε ποσού που αντιστοιχεί σε ανατοκισμό και κεφαλαιοποίηση τόκων από το συνολικό ποσό των οφειλών των αγροτών προς τις τράπεζες και κούρεμα 30% των δανείων μέχρι 200.000 ευρώ.
Ζητούν, επίσης, μείωση του κόστους παραγωγής (π.χ. αφορολόγητο πετρέλαιο και νυχτερινό ρεύμα) και ενίσχυση της κτηνοτροφίας.
Παρατείνονται οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις
Παρατείνονται οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις λόγω των αγροτικών κινητοποιήσεων στην παλαιά Εθνική Οδό Αθηνών-Θεσσαλονίκης, από τον κόμβο Νίκαιας μέχρι και τον κόμβο της Βιοκαρπέτ, μέχρι την ερχόμενη Κυριακή 23 Φεβρουαρίου, σύμφωνα με ανακοίνωση της Αστυνομικής Διεύθυνσης Περιφέρειας Θεσσαλίας.
Η κυκλοφορία των οχημάτων διεξάγεται από εναλλακτικές διαδρομές:
Προς Θεσσαλονίκη: Όλα τα οχήματα που κινούνται επί της Π.Α.Θ.Ε. με κατεύθυνση προς τη Λάρισα δεν θα εξέρχονται από την Π.Α.Θ.Ε. στον κόμβο Νίκαιας, αλλά θα συνεχίζουν και θα εξέρχονται στον κόμβο του Πλατυκάμπου.
Προς Αθήνα: Όλα τα οχήματα που κινούνται επί της παλαιάς Εθνικής Οδού Αθηνών-Θεσσαλονίκης, με κατεύθυνση προς Αθήνα θα αναστρέφονται στο ύψος του κόμβου της ΒΙΟΚΑΡΠΕΤ και θα κινούνται με κατεύθυνση προς Λάρισα- Παλαιά Εθνική Οδό Λάρισας- Βόλου και μέσω του κόμβου Πλατυκάμπου θα εισέρχονται στην Π.Α.Θ.Ε.
http://www.mediasoup.gr/
Οι αγρότες στον κόμβο της Κουλούρας, στην Ημαθία, εμφανίζονται ιδιαίτερα προβληματισμένοι, με τον αντιπρόεδρο της Αυθόρμητης Κίνησης Αγροτών Ημαθίας Κώστα Λιολιόπουλο, μέλος της Πρωτοβουλίας, να δηλώνει πως στη χθεσινή συνάντηση καταγράφηκε μεν σημαντική προσέλευση βουλευτών, ωστόσο «όλοι έλεγαν πως έχουμε δίκιο, θα πιέσουν όσο παραπάνω μπορούν, αλλά δεν γίνεται να πέσει και η κυβέρνηση».
Βουλευτές της Κεντρικής Μακεδονίας έχουν συνάντηση με τον υπουργό Οικονομικών Γιάννη Στουρνάρα προκειμένου να συζητηθεί μια «ατζέντα 16 σημείων» και υπό το φως αυτής της συνάντησης, ο κ. Λιολιόπουλος εκφράζει την ελπίδα ότι «ίσως να ικανοποιήσουν έστω και μέρος των αιτημάτων μας και να λήξει το θέμα».
Για την Πέμπτη, οι αγρότες της Κουλούρας έχουν προγραμματίσει συλλαλητήριο στη Θεσσαλονίκη, χωρίς ακόμα να έχει διευκρινιστεί η ώρα.
Στην Πέλλα, οι αγρότες προετοιμάζονται για το παναγροτικό συλλαλητήριο της Τετάρτης, ενώ σήμερα θα πραγματοποιήσουν συμβολικούς αποκλεισμούς των οδοστρωμάτων, σύμφωνα με τον Χρήστο Καμτσή, μέλος της Πανελλαδικής Συντονιστικής Επιτροπής Αγροτικών Μπλόκων.
Παραμένουν τα μπλόκα στον κόμβο Μελισσίου και Γυψοχωρίου, στο Πλεύρωμα και στον κόμβο Μαυροβουνίου, αλλά και στην Αλμωπία.
Στις Σέρρες, οι αγρότες έχουν προγραμματίσει συμβολικό αποκλεισμό του οδοστρώματος στον κόμβο των Κερδυλλίων επί της Εγνατίας οδού Σερρών- Καβάλας, ενώ αυτοί της Μαυροθάλασσας, αφενός μεν προετοιμάζονται για το αυριανό συλλαλητήριο, αφετέρου δε, την Πέμπτη σκοπεύουν να επιδιώξουν συνάντηση με κυβερνητικούς παράγοντες στην Αθήνα.
Στάση αναμονής τηρούν οι αγρότες της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Παραμένουν τα μπλόκα στον κόμβο Χρυσούπολης, στην παλαιά εθνική οδό Καβάλας- Ξάνθης, στον κόμβο Αμυγδαλεώνα στον δήμο Καβάλας και αυτά σε Ορεστιάδα, Φέρρες και Κορνοφωλιά.
Στάση αναμονής τηρούν και οι αγρότες στα μπλόκα των Πράσινων Φαναριών, Βασιλικών, Μουδανιών και Μαλγάρων.
Αγρότες της Βοιωτίας, μαζί με συναδέλφους τους από την ευρύτερη περιοχή, έχουν αποφασίσει για να προχωρήσουν στο κλείσιμο του δρόμου, συμβολικά από τις 2 το μεσημέρι και για μία ώρα, στα μπλόκα που έχουν στηθεί σε Κάστρο και Ανθήλη, επί της εθνικής οδού Αθηνών- Λαμίας, σύμφωνα με τον Γιάννη Βάγκο, μέλος της Πανελλαδικής Συντονιστικής Επιτροπής Αγροτικών Μπλόκων.
Στην Πελοπόννησο
Στην Πελοπόννησο οι αγρότες σκληραίνουν τη στάση τους και ετοιμάζουν παμπελοποννησιακό συλλαλητήριο με συγκέντρωση διαμαρτυρίας στα διόδια Νεστάνης το μεσημέρι της προσεχούς Παρασκευής.
Την απόφαση αυτήν έλαβαν ομόφωνα οι συντονιστικές επιτροπές των ανεξάρτητων αγροτικών μπλόκων και φορέων της Πελοποννήσου που συναντήθηκαν και συνεδρίασαν στην Τρίπολη.
Οι συντονιστικές επιτροπές εξέδωσαν κοινό ψήφισμα με τα αιτήματά τους προς την κυβέρνηση που είναι πέντε και αφορούν:
- Άμεση απόσυρση του νέου φορολογικού νόμου που εφαρμόζεται από 1-1-2014 και άμεση συζήτηση για τη δημιουργία ενός νέου πλαισίου δίκαιου και λειτουργικού με εφαρμογή του από το 2015.
- Παρεμβάσεις στο κόστος παραγωγής, ώστε να καταστούν ανταγωνιστικά τα προϊόντα.
- Κατάργηση του χαρατσιού που επιβλήθηκε στα αγροτεμάχια και στους βοσκοτόπους.
- «Πάγωμα» των χρεών των αγροτών και των κτηνοτρόφων για τρία χρόνια και τη χρηματοδότησή τους με χαμηλά επιτόκια και πάγωμα των πλειστηριασμών για 5 χρόνια.
- Να μην περάσει η διεύρυνση της ζωής του φρέσκου-νωπού γάλακτος από τις 5 ημέρες που είναι σήμερα στις 7 με 10 ημέρες, όπως και η παραγωγή γιαουρτιού από σκόνη γάλακτος, γιατί όπως επισημαίνουν, αυτό θα έχει καταστροφικές συνέπειες τόσο για την κτηνοτροφία όσο και για τους καταναλωτές.
Τα αιτήματα των αγροτών
Υπενθυμίζεται ότι οι αγρότες λένε «όχι» στην τήρηση βιβλίων εσόδων-εξόδων σε όσους έχουν τζίρο κάτω των 40.000 ευρώ και -μεταξύ άλλων- ζητούν αφορολόγητο οικογενειακό εισόδημα 20.000 ευρώ, που θα προσαυξάνεται κατά 5.000 ευρώ για κάθε παιδί, «φρένο» στις δικαστικές διώξεις των αγροτών που δεν μπορούν να πληρώσουν τα χρέη τους στην εφορία και να μην γίνει κανένας πλειστηριασμός σπιτιού ή χωραφιού συνολικής αντικειμενικής αξίας μέχρι 300.000 ευρώ.
Επίσης, διαγραφή κάθε ποσού που αντιστοιχεί σε ανατοκισμό και κεφαλαιοποίηση τόκων από το συνολικό ποσό των οφειλών των αγροτών προς τις τράπεζες και κούρεμα 30% των δανείων μέχρι 200.000 ευρώ.
Ζητούν, επίσης, μείωση του κόστους παραγωγής (π.χ. αφορολόγητο πετρέλαιο και νυχτερινό ρεύμα) και ενίσχυση της κτηνοτροφίας.
Παρατείνονται οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις
Παρατείνονται οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις λόγω των αγροτικών κινητοποιήσεων στην παλαιά Εθνική Οδό Αθηνών-Θεσσαλονίκης, από τον κόμβο Νίκαιας μέχρι και τον κόμβο της Βιοκαρπέτ, μέχρι την ερχόμενη Κυριακή 23 Φεβρουαρίου, σύμφωνα με ανακοίνωση της Αστυνομικής Διεύθυνσης Περιφέρειας Θεσσαλίας.
Η κυκλοφορία των οχημάτων διεξάγεται από εναλλακτικές διαδρομές:
Προς Θεσσαλονίκη: Όλα τα οχήματα που κινούνται επί της Π.Α.Θ.Ε. με κατεύθυνση προς τη Λάρισα δεν θα εξέρχονται από την Π.Α.Θ.Ε. στον κόμβο Νίκαιας, αλλά θα συνεχίζουν και θα εξέρχονται στον κόμβο του Πλατυκάμπου.
Προς Αθήνα: Όλα τα οχήματα που κινούνται επί της παλαιάς Εθνικής Οδού Αθηνών-Θεσσαλονίκης, με κατεύθυνση προς Αθήνα θα αναστρέφονται στο ύψος του κόμβου της ΒΙΟΚΑΡΠΕΤ και θα κινούνται με κατεύθυνση προς Λάρισα- Παλαιά Εθνική Οδό Λάρισας- Βόλου και μέσω του κόμβου Πλατυκάμπου θα εισέρχονται στην Π.Α.Θ.Ε.
http://www.mediasoup.gr/
15.2.14
Κατεβαίνουν στην Αθήνα την Τετάρτη οι αγρότες

Με παλλαϊκό συλλαλητήριο την προσεχή Τετάρτη στην Αθήνα συνεχίζουν τον αγώνα τους οι αγρότες, οι οποίοι επιμένουν στην ικανοποίηση των αιτημάτων τους, που όπως επισημαίνουν είναι ζωτικής σημασίας για την επιβίωσή τους.
Την σχετική πρόταση των αγροτών του μπλόκου της Νίκαιας υιοθέτησαν σήμερα Σάββατο και εκπρόσωποι μπλόκων από όλη την Ελλάδα, οι οποίοι συμμετείχαν σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στον Πνευματικό Κέντρο Νίκαιας. Τόπος συνάντησης ορίστηκε η πλατεία Βάθη στις δύο το μεσημέρι της Τετάρτης ενώ θα ακολουθήσει και πορεία προς το Σύνταγμα.
Οι αγρότες καλούν όλους τους πολίτες να συμμετάσχουν εκφράζοντας την αντίθεσή τους στην κυβερνητική πολιτική που πλήττει όλους τους εργαζομένους και τα λαϊκά στρώματα.
Τις επόμενες ημέρες και έως την Τετάρτη θα υπάρξει κινητοποίηση ανά Νομό για την μεγαλύτερη δυνατή συμμετοχή στο συλλαλητήριο αλλά και επαφές με άλλους φορείς προκειμένου να εκφράσουν την συμπαράστασή τους στον συνεχιζόμενο αγώνα των αγροτών.
Εξάλλου, την Κυριακή στις 12 το μεσημέρι οι Θεσσαλοί αγρότες έχουν προγραμματίσει και νέο μαζικό συλλαλητήριο στον κόμβο της Νίκαιας, το τρίτο μέσα σε διάστημα μίας εβδομάδας.
Παράλληλα, αγρότες που έχουν παρατάξει τα τρακτέρ τους στον κόμβο “Πράσινα Φανάρια”, τη Δευτέρα θα πραγματοποιήσουν μηχανοκίνητη πορεία με τα αγροτικά τους οχήματα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης με τελικό προορισμό το υπουργείο Μακεδονίας – Θράκης.
Η πορεία διαμαρτυρίας των αγροτών θα ξεκινήσει στις 11 το πρωί, δήλωσε στο ΑΜΠΕ ο Γρηγόρης Παπαθεοδώρου, μέλος της Πανελλαδικής Επιτροπής Αγροτικών Μπλόκων.
Από την πλευρά τους, οι αγρότες των Σερρών έχουν αναγγείλει για την Κυριακή στις 12 το μεσημέρι συμβολικό αποκλεισμό της Εγνατίας Οδού Σερρών – Καβάλας.Συλλαλητήρια διοργανώνουν την Δευτέρα αγρότες σε όλες τις πόλεις της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.
Με αφορμή τις κινητοποιήσεις αποφασίστηκε να μην λειτουργήσουν οι υπηρεσίες στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας στις πρωτεύουσες των νομών Έβρου, Ροδόπης, Ξάνθης, Δράμας, Καβάλας.
Πηγή: http://www.skai.gr
10.2.14
Η Ελλάδα φλέγεται... από τον οργισμένο κάμπο μέχρι την Μαλακάσα!
Και ακόμα δεν είδαμε τίποτα... Οσο προσπαθούν τρόικα και συγκυβερνηση να μας πείσουν όλα πάνε καλά και παίζουν με "μπλόφες" για δόσεις και πλεονάσματα η πείνα και η εξαθλίωση του Ελληνικού Λαού θα οδηγήσει σε εξεγέρσεις που δεν τις έχουμε ζήσει αυτά τα χρόνια της μνημονιακής κατοχής.
Οσο θα προσπαθούν να μας περνάνε για μ@λάκ€ς... με πλεονάσματα που θα μοιράσουν και άλλα κουραφέξαλα ενω ταυτόχρονα ετοιμάζονται να δημεύσουν τράπεζες και δημόσιο σπίτια και περιουσίες πεινασμένων και ανέργων θα δουν αυθόρμητες εκδηλώσεις και δράσεις αυτοάμυνας που δεν υπάρχουν σε προηγούμενο στον Ευρωπαϊκή χώρα.
Γι´ αυτό ας συνέλθουν
σύντομα, ας σταματήσουν τα νταηλίκια και τις αφαιμάξεις που ετοιμάζουν
και να κάνουν εδώ και τώρα εκλογές ...αντί να προσπαθούν να κερδίσουν
χρόνο για να σώσουν τα πολιτικά τους και προσωπικά τους τομάρια, με τρικ
για τα σκάνδαλα τους.
24.1.14
Στα άρματα και στα... άλογα οι αγρότες

Χαρακτηριστικότερη όλων των συγκεντρώσεων, η διαμαρτυρία αγροτών της Αχαΐας με άλογα έξω από τη Γ' ΔΟΥ Πάτρας. Οι αγρότες προχώρησαν σε συμβολικό αποκλεισμό του κτηρίου, ενώ -όπως ανακοίνωσαν- προγραμματίζουν συγκέντρωση το απόγευμα έξω από το ξενοδοχείο όπου θα μεταβεί ο αναπληρωτής υπουργός οικονομικών Χρ. Σταϊκούρας για να παραστεί στην κοπή της πίτας του Επιμελητηρίου Αχαΐας.
Παράσταση διαμαρτυρίας στην Α' ΔΟΥ πραγματοποίησαν οι αγρότες της Λάρισας. Τα αιτήματα των αγροτών, που κατατέθηκαν και στη ΔΟΥ, είναι η μη τήρηση βιβλίων απ τους μικρομεσαίους αγρότες, αφορολόγητο όριο στα 40.000 ευρώ συν 5.000 ευρώ για κάθε παιδί, αλλά και η επιστροφή ΦΠΑ που εκκρεμεί από το 2012.
Στο μεταξύ, εξακολουθούν να συγκεντρώνονται τρακτέρ σε διαφορετικά σημεία του νομού και, από την ερχόμενη εβδομάδα, θα γίνει εκτίμηση της κατάστασης για την περαιτέρω εντατικοποίησή τους με ανοιχτό το ενδεχόμενο των μπλόκων.
Εξάλλου, το Σάββατο 1η Φεβρουαρίου, έχει προγραμματιστεί συλλαλητήριο διαμαρτυρίας στο πλαίσιο της AGROTICA, στη Θεσσαλονίκη.
Παράσταση διαμαρτυρίας μπροστά από την είσοδο των Δημοσίων Οικονομικών Υπηρεσιών πραγματοποιήθηκε και στα Χανιά από μέλη της Ενωτικής Ομοσπονδίας Αγροτικών Συλλόγων και του Κτηνοτροφικού Συλλόγου Χανίων.
Οι συγκεντρωμένοι ανάρτησαν πανό με τα αιτήματά τους χωρίς, ωστόσο, να αποκλείσουν το κτήριο της Εφορίας όπου οι συναλλαγές με τους πολίτες γίνονταν κανονικά.
Βασικό αίτημα των συγκεντρωμένων ήταν να μην ισχύσει το νέο φορολογικό καθεστώς για τους αγρότες, να μην περικοπούν οι επιδοτήσεις και να ληφθούν μέτρα προστασίας του αγροτικού και κτηνοτροφικού εισοδήματος.
«Είμαστε εδώ για μια ακόμα φορά για να στείλουμε το μήνυμα ότι αγρότες και κτηνοτρόφοι δεν αντέχουν άλλα μέτρα» δήλωσε ο πρόεδρος του κτηνοτροφικού συλλόγου Χανίων, Μανούσος Σταυριανουδάκης.
http://www.mediasoup.gr/
13.1.14
Στα χαρακώματα οι γιατροί για το νομοσχέδιο Άδωνι! Προχωρούν σε νέες κινητοποιήσεις

Σε
κινητοποιήσεις θα καλέσει τους γιατρούς όλης της χώρας ο Πανελλήνιος Ιατρικός
Σύλλογος, στο πλαίσιο...
των δράσεων
τις οποίες προτίθεται να αναλάβει προκειμένου να ακυρώσει την ψήφιση του
Νομοσχεδίου του υπουργείου Υγείας για την πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας.
Ο
Πανελλήνιος Ιατρικός Σύλλογος (ΠΙΣ), μετά τη Συνεδρίασή του την Παρασκευή 10.1.2014, ζητεί από τον
Υπουργό Υγείας και την Κυβέρνηση, να μην προωθήσουν καν στη Βουλή το
Νομοσχέδιο, το οποίο “όχι μόνο βάζει ταφόπλακα στη Δημόσια Πρωτοβάθμια Φροντίδα
Υγείας, αλλά και με το κλείσιμο των Μονάδων Υγείας του ΕΟΠΥΥ, προσβάλλει κάθε
αξία δημοκρατίας, ελευθερίας και κοινωνικής προστασίας” όπως αναφέρει.
Ο ΠΙΣ καλεί
όλους τους γιατρούς σε συστράτευση για να ξεκινήσουν από κοινού κινητοποιήσεις.
Σημειώνει μάλιστα ότι σε συνεννόηση με τις Ομοσπονδίες του χώρου της υγείας και
τους Ιατρικούς Συλλόγους, “θα προωθήσουμε ποικίλες δράσεις και κινητοποιήσεις
με σκοπό αυτό το Νομοσχέδιο, να αποσυρθεί, αλλά και να προστατευθεί με κάθε
τρόπο η χειμαζόμενη σήμερα υγεία και περίθαλψη του
ελληνικού λαού”.
Σύμφωνα με
τους γιατρούς το Νομοσχέδιο Άδωνι που προωθείται στη Βουλή, καθιερώνει ένα νέο
Σύστημα Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας (Π.Ε.Δ.Υ.), το οποίο είναι πρόχειρο,
ατελές, έωλο, αλλά και ασαφέστατο, μεταθέτοντας τη δόμησή του με Υπουργικές
Αποφάσεις του μέλλοντος. Κατά τον ΠΙΣ διαφαίνεται ο σκοπός του για την απόλυση
των ιατρών των Μονάδων του ΕΟΠΥΥ, μέσα από τις διαδικασίες που προβλέπει, αλλά
και την διάλυση των Μονάδων του ΕΟΠΥΥ.
iatropedia.gr
Σε κινητοποιήσεις θα καλέσει τους γιατρούς όλης της χώρας ο
Πανελλήνιος Ιατρικός Σύλλογος, στο πλαίσιο...
Ο Πανελλήνιος Ιατρικός Σύλλογος (ΠΙΣ), μετά τη Συνεδρίασή του την
Παρασκευή
10.1.2014, ζητεί από τον Υπουργό Υγείας και την Κυβέρνηση, να
μην προωθήσουν καν στη Βουλή το Νομοσχέδιο, το οποίο “όχι μόνο βάζει
ταφόπλακα στη Δημόσια Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας, αλλά και με το
κλείσιμο των Μονάδων Υγείας του ΕΟΠΥΥ, προσβάλλει κάθε αξία δημοκρατίας,
ελευθερίας και κοινωνικής προστασίας” όπως αναφέρει.
10.1.2014, ζητεί από τον Υπουργό Υγείας και την Κυβέρνηση, να
μην προωθήσουν καν στη Βουλή το Νομοσχέδιο, το οποίο “όχι μόνο βάζει
ταφόπλακα στη Δημόσια Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας, αλλά και με το
κλείσιμο των Μονάδων Υγείας του ΕΟΠΥΥ, προσβάλλει κάθε αξία δημοκρατίας,
ελευθερίας και κοινωνικής προστασίας” όπως αναφέρει.
Ο ΠΙΣ καλεί όλους τους γιατρούς σε συστράτευση για να ξεκινήσουν από
κοινού κινητοποιήσεις. Σημειώνει μάλιστα ότι σε συνεννόηση με τις
Ομοσπονδίες του χώρου της υγείας και τους Ιατρικούς Συλλόγους, “θα
προωθήσουμε ποικίλες δράσεις και κινητοποιήσεις με σκοπό αυτό το
Νομοσχέδιο, να αποσυρθεί, αλλά και να προστατευθεί με κάθε τρόπο η
χειμαζόμενη σήμερα
υγεία και περίθαλψη του ελληνικού λαού”.
υγεία και περίθαλψη του ελληνικού λαού”.
Σύμφωνα με τους γιατρούς το Νομοσχέδιο Άδωνι που προωθείται στη Βουλή,
καθιερώνει ένα νέο Σύστημα Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας (Π.Ε.Δ.Υ.), το
οποίο είναι πρόχειρο, ατελές, έωλο, αλλά και ασαφέστατο, μεταθέτοντας τη
δόμησή του με Υπουργικές Αποφάσεις του μέλλοντος. Κατά τον ΠΙΣ
διαφαίνεται ο σκοπός του για την απόλυση των ιατρών των Μονάδων του
ΕΟΠΥΥ, μέσα από τις διαδικασίες που προβλέπει, αλλά και την διάλυση των
Μονάδων του ΕΟΠΥΥ.
iatropedia.gr - See more at: http://www.gkourou.com/2014/01/blog-post_3641.html#sthash.XZkfc3vC.dpuf19.12.13
ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΠΑΝΑΓΡΟΤΙΚΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΑΥΡΙΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ!
ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΧΑΡΑΤΣΩΜΑ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΕΜΑΧΙΩΝ!
Σε αγωνιστικό αναβρασμό βρίσκεται ολόκληρος ο αγροτικός κόσμος της χώρας, καθώς οι πολιτικές της κυβέρνησης και της τρόικας έχουν σωρεύσει νέα προβλήματα στα ήδη υπάρχοντα, ενώ η ψήφιση των νομοσχεδίων που αφορούν το φόρο ακινήτων και τους πλειστηριασμούς της πρώτης κατοικίας, θα δώσει τη χαριστική βολή στο μαζικό ξεκλήρισμα της μικρής αγροτιάς.
Δίνοντας άμεση αγωνιστική απάντηση στην κυβέρνηση, αγρότες από τους νομούς Ηρακλείου και Χανίων αναχώρησαν το πρωί της Πέμπτης με καράβια από την Κρήτη με προορισμό το λιμάνι του Πειραιά. Εκτιμάται ότι περισσότεροι από 1.000 αγρότες από την Κρήτη θα φθάσουν στην Αθήνα, όπου θα συναντηθούν με αγρότες από την Ήπειρο και άλλες περιοχές, προκειμένου να συμμετάσχουν αύριο, Παρασκευή, στις 12:00 το μεσημέρι, στο πανελλαδικό παναγροτικό συλλαλητήριο, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τις ρυθμίσεις του νομοσχεδίου για τον ενιαίο φόρο ακινήτων.
Την ίδια ώρα στο θεσσαλικό κάμπο, εντείνονται οι διεργασίες για το συντονισμό νέων μεγάλων κινητοποιήσεων από τη νέα χρονιά. Αγρότες από τα μπλόκα της Δράμας, των Σερρών, της Νάουσας, της Πέλλας, του Αμυνταίου, της Κοζάνης, της Πρέβεζας, της Αιτωλοακαρνανίας, του Κάστρου, της Λαμίας, της Αργολίδας, της Αρκαδίας και της Θεσσαλίας, πραγματοποίησαν σύσκεψη την Τρίτη (17/12) στη Λάρισα, θέτοντας στο επίκεντρο το οξύτατο ζήτημα της υπερφορολόγησης.
Πέραν του
φόρου επί των αγροτεμαχίων, ο οποίος θα επιβληθεί από το νέο έτος, οι
φορολογικές επιβαρύνσεις θα συνεχιστούν, αφού το χαράτσωμα των χωραφιών και των βοσκοτόπων θα συμπέσει με την υποχρεωτική τήρηση βιβλίων από τους μικρομεσαίους αγρότες και την επακόλουθη φορόληση του αγροτικού εισοδήματος με 13% από το πρώτο ευρώ.
Παράλληλα με το υπέρογκο κόστος παραγωγής, η επίθεση στο εισόδημα των
μικρών αγροτικών νοικοκυριών έχει λάβει νέα μορφή καθώς ο κίνδυνος κατασχέσεων και πλειστηριασμών χωραφιών και σπιτιών είναι πλέον καθημερινός.
ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΜΠΟΡΕΥΣΗ ΑΓΡΟΤΙΑΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ - ΛΑΪΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ
Από τις
παραπάνω εξελίξεις γίνεται σαφές ότι η κυβέρνηση, παρά τις εξαγγελίες
για δήθεν στήριξη της πρωτογενούς παραγωγής, έχει πάρει σαφή θέση για
την ενίσχυση της συγκέντρωσης της αγροτικής παραγωγής σε μια χούφτα επιχειρήσεων.
Ο βίαιος εκτοπισμός των εναπομείναντων μικρών και μεσαίων αγροτών, θα γνωρίσει νέα όξυνση το επόμενο διάστημα, καθώς η επίθεση στα δικαιώματα και το εργατικό - λαϊκό εισόδημα είναι
συντονισμένη. Η αναζωογόνηση των μεγάλων αγροτικών κινητοποιήσεων, που
απλώθηκαν σε όλη την Ελλάδα τον περασμένο χειμώνα, θα πρέπει να συνδυαστούν και να συντονιστούν με τους αγώνες των εργαζομένων του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα, για να ανοίξει ο δρόμος για την ανατροπή της κυβέρνησης και των μνημονιακών πολιτικών.
28.11.13
Σπασμωδικές κινήσεις από Κυβέρνηση,Αδωνι και Μπέζα! - Κόβουν τις συμβάσεις 1000 και πλέον ιατρών του ΕΟΠΥΥ επειδή απεργούν
Στην αντεπίθεση περνά η κυβέρνηση μετά την απόφαση για συνέχιση των κινητοποιήσεων των γιατρών του ΕΟΠΥΥ (πρώην ΙΚΑ). Κόβονται οι συμβάσεις 1000 και πλέον ιατρών αορίστου χρόνου για τα ιδιωτικά τους ιατρεία.
της Δήμητρας Ευθυμιάδου
Δε θα μπορούν πλέον να βλέπουν ασφαλισμένους του ΕΟΠΥΥ το απόγευμα στα ιδιωτικά τους ιατρεία δωρεάν 1000 και πλέον γιατροί του Οργανισμού, οι οποίοι δεν απολύονται αλλά χάνουν το προνόμιο της σύμβασης.
Η απόφαση ανακοινώθηκε από τον υφυπουργό Υγείας Αντώνη Μπέζα και όχι από τον Άδωνι Γεωργιάδη ο οποίος το πρωί της Πέμπτης προειδοποίησε τους απεργούς-γιατρούς ότι θα ...περάσει στο Plan B το οποίο δε θα τους αρέσει καθόλου όπως τόνισε χαρακτηριστικά.
Οι συμβάσεις των γιατρών διακόπτονται από το πρωί της Παρασκευής όπως δήλωσε ο κ.Μπέζας καθότι όπως σημείωσε: «αυτό που συμβαίνει με τους ιατρούς-υπαλλήλους του ΕΟΠΥΥ, οι οποίοι το πρωί απεργούν στις Μονάδες Υγείας του ΕΟΠΥΥ και το απόγευμα δέχονται ασφαλισμένους στα ιδιωτικά τους ιατρεία με πληρωμή από τον ΕΟΠΥΥ, δεν μπορεί να συνεχιστεί. Από αύριο διακόπτονται οι συμβάσεις τους με τον ΕΟΠΥΥ»
Παράλληλα σημείωσε ότι: «Η μεταρρύθμιση στην Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας θα προχωρήσει. Έχουμε κάνει εξαντλητικό διάλογο με όλους τους εργαζόμενους στον ΕΟΠΥΥ και η βούλησή μας είναι αυτός ο διάλογος να είναι διαρκής. Και θέλουμε αυτός ο διάλογος να είναι διαρκής, διότι πάνω από όλα είναι οι πολίτες και το αναφαίρετο και συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμά τους πρόσβασης στο φάρμακο και τις υπηρεσίες υγείας. Κανείς δεν μπορεί να στερήσει από τους πολίτες αυτό το δικαίωμα».
Να σημειωθεί ότι η ποινή του υπουργείου Υγείας αφορά πάνω από 1000 γιατρούς οι οποίοι έχουν συμβάσεις ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου με τον ΕΟΠΥΥ, αμείβονται με μηνιαίες αποδοχές ενώ έχουν δικαίωμα και ιδιωτικού ιατρείου στο οποίο είναι συμβεβλημένοι με τον ΕΟΠΥΥ. Η διακοπή αφορά στα ιδιωτικά τους ιατρεία και όχι στη μόνιμη θέση τους στον Οργανισμό.
Οι γιατροί του ΕΟΠΥΥ ξεκίνησαν την απεργία τους από την περασμένηΔευτέρα ενώ σκοπεύουν να τη συνεχίσουν έως και τις 9 Δεκεμβρίου. Κατά την διάρκεια των κινητοποιήσεων θα εξυπηρετούνται μόνο τα επείγοντα και έκτακτα περιστατικά από το προσωπικό ασφαλείας.
http://www.iatropedia.gr/
18.9.13
Επεισόδια στο αντιφασιστικό συλλαλητήριο στη Θεσσαλονίκη
Επιθέσεις σε ΑΤΜ και βιτρίνες τραπεζών και πολυεθνικών εταιριών
σημειώθηκαν πριν από λίγα λεπτά στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.
Σύμφωνα με το Thesstoday.gr, λίγα λεπτά πριν τις 8 ξεκίνησε το αντιφασιστικό συλλαλητήριο, το οποίο διοργάνωσαν διάφορες αριστερές οργανώσεις και η ΑΝΤΑΡΣΥΑ.
«Έξω οι Νεοναζί. Εργάτες ενωμένοι, ποτέ νικημένοι», «Παύλος Φύσσας. Ακόμη ένας νεκρός. Μπάτσοι και νεοναζί στο έγκλημα μαζί. Ή εμείς ή αυτοί», είναι μερικά από τα συνθήματα που κυριαρχούν στα πανό της αντιφασιστικής συγκέντρωσης.
Πριν από λίγα λεπτά, ομάδα νεαρών που περνούσε από το μπλόκο των αστυνομικών στη Δωδεκανήσου εκτόξευσαν πέτρες και μπουκάλια και οι αστυνομικοί απάντησαν με ρίψη χημικών.
Κύριο μέλημα των αστυνομικών είναι να αποτρέψουν, με κάθε τρόπο, τους διαδηλωτές από το σημείο όπου βρίσκονται τα γραφεία της Χρυσής Αυγής αλλά και το ΑΤ Πλατείας Δημοκρατίας.
newsbomb
10.7.13
"Όλα για όλα" από την Π.Ο.Ε - Ο.Τ.Α. - Οι κινητοποιήσεις
Ολοκληρώθηκε το Γενικό Συμβούλιο της
Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α. και ομόφωνα αποφάσισε κλιμάκωση των αγωνιστικών
κινητοποιήσεων των εργαζομένων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.Συγκεκριμένα αποφασίστηκε:
1. Την Πέμπτη 11 Ιουλίου 2013 και την Παρασκευή 12 Ιουλίου 2013 συνέχιση με διαρκείς Γενικές Συνελεύσεις, ενημερωτικές συγκεντρώσεις, καταλήψεις Δημαρχείων και κάθε άλλης Υπηρεσίας με πρώτη γραμμή τους εργαζόμενους, που βρίσκονται υπό απόλυση σε πρώτη φάση, ενώ καλύπτεται συνδικαλιστικά από την Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α. κάθε άλλη αγωνιστική κινητοποίηση που αποφασίζουν οι Σύλλογοι. Συμμετοχή στην Παναττική στάση εργασίας που έχει προκηρύξει η Α.Δ.Ε.Δ.Υ., για αύριο, Πέμπτη, 11 Ιουλίου 2013, από τις 12.00 το μεσημέρι έως τέλος του ωραρίου και στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας, που θα πραγματοποιηθεί στις 12.30 το μεσημέρι στην Πλατεία Κλαυθμώνος-Αθήνα.
2. Την Παρασκευή 11 Ιουλίου 2013 προκήρυξη στάσης εργασίας, από τις 11.30 το μεσημέρι μέχρι το τέλος του ωραρίου. Συγκέντρωση των εργαζομένων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης θα πραγματοποιηθεί στις 12.00 το μεσημέρι, έξω από τα γραφεία της Ομοσπονδίας, στη Πλατεία Καραϊσκάκη, ενώ θα πραγματοποιηθεί πορεία προς τη Βουλή.
3. Οι πρωτοβάθμιοι Σύλλογοι μέλη της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α. παρεμβαίνουν άμεσα στα Δημοτικά Συμβούλια, προκειμένου να συγκληθούν και να λάβουν αποφάσεις για το άμεσο κλείσιμο των Δήμων, ενάντια στο πολυνομοσχέδιο, που καταργεί αρμοδιότητες της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
4. Το Σάββατο 13 Ιουλίου 2013 και την Κυριακή 14 Ιουλίου 2013, αποχή από κάθε εργασία στην Τοπική Αυτοδιοίκηση.
5. Τη Δευτέρα 15 Ιουλίου 2013 το πρωί, συνέχεια με Διαρκείς Γενικές Συνελεύσεις, Συγκεντρώσεις και Καταλήψεις σε όλους τους πρωτοβάθμιους Συλλόγους-Μέλη της Ομοσπονδίας.
6. Τη Δευτέρα 15 Ιουλίου 2013 το απόγευμα, διοργάνωση Πανελλαδικού Συλλαλητηρίου, με κάθοδο όλων των Δημοτικών Υπαλλήλων στην Αθήνα, στην Πλατεία Συντάγματος με προσπάθεια συντονισμού με όλους τους κλάδους Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα.
7. Τη Δευτέρα 15 Ιουλίου 2013 κατά την διάρκεια του Πανελλαδικού Συλλαλητηρίου θα πραγματοποιηθεί συναυλία καλλιτεχνών, ενώ θα πραγματοποιηθεί ολονύκτια διαμαρτυρία.
8. Την Τρίτη 16 Ιουλίου 2013 συμμετοχή στην 24ωρη πανεργατική απεργία της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. και της Γ.Σ.Ε.Ε., με βασικό σύνθημα: «Περικυκλώνουμε τη Βουλή – Απόσυρση του Πολυνομοσχεδίου».
9. Ανοιχτή εξουσιοδότηση στην Εκτελεστική Επιτροπή της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α., ανάλογα με τις εξελίξεις, να τροποποιήσει ή να εμπλουτίσει το αγωνιστικό πλαίσιο δράσης της Ομοσπονδίας.
http://www.epoli.gr/
1. Την Πέμπτη 11 Ιουλίου 2013 και την Παρασκευή 12 Ιουλίου 2013 συνέχιση με διαρκείς Γενικές Συνελεύσεις, ενημερωτικές συγκεντρώσεις, καταλήψεις Δημαρχείων και κάθε άλλης Υπηρεσίας με πρώτη γραμμή τους εργαζόμενους, που βρίσκονται υπό απόλυση σε πρώτη φάση, ενώ καλύπτεται συνδικαλιστικά από την Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α. κάθε άλλη αγωνιστική κινητοποίηση που αποφασίζουν οι Σύλλογοι. Συμμετοχή στην Παναττική στάση εργασίας που έχει προκηρύξει η Α.Δ.Ε.Δ.Υ., για αύριο, Πέμπτη, 11 Ιουλίου 2013, από τις 12.00 το μεσημέρι έως τέλος του ωραρίου και στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας, που θα πραγματοποιηθεί στις 12.30 το μεσημέρι στην Πλατεία Κλαυθμώνος-Αθήνα.
2. Την Παρασκευή 11 Ιουλίου 2013 προκήρυξη στάσης εργασίας, από τις 11.30 το μεσημέρι μέχρι το τέλος του ωραρίου. Συγκέντρωση των εργαζομένων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης θα πραγματοποιηθεί στις 12.00 το μεσημέρι, έξω από τα γραφεία της Ομοσπονδίας, στη Πλατεία Καραϊσκάκη, ενώ θα πραγματοποιηθεί πορεία προς τη Βουλή.
3. Οι πρωτοβάθμιοι Σύλλογοι μέλη της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α. παρεμβαίνουν άμεσα στα Δημοτικά Συμβούλια, προκειμένου να συγκληθούν και να λάβουν αποφάσεις για το άμεσο κλείσιμο των Δήμων, ενάντια στο πολυνομοσχέδιο, που καταργεί αρμοδιότητες της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
4. Το Σάββατο 13 Ιουλίου 2013 και την Κυριακή 14 Ιουλίου 2013, αποχή από κάθε εργασία στην Τοπική Αυτοδιοίκηση.
5. Τη Δευτέρα 15 Ιουλίου 2013 το πρωί, συνέχεια με Διαρκείς Γενικές Συνελεύσεις, Συγκεντρώσεις και Καταλήψεις σε όλους τους πρωτοβάθμιους Συλλόγους-Μέλη της Ομοσπονδίας.
6. Τη Δευτέρα 15 Ιουλίου 2013 το απόγευμα, διοργάνωση Πανελλαδικού Συλλαλητηρίου, με κάθοδο όλων των Δημοτικών Υπαλλήλων στην Αθήνα, στην Πλατεία Συντάγματος με προσπάθεια συντονισμού με όλους τους κλάδους Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα.
7. Τη Δευτέρα 15 Ιουλίου 2013 κατά την διάρκεια του Πανελλαδικού Συλλαλητηρίου θα πραγματοποιηθεί συναυλία καλλιτεχνών, ενώ θα πραγματοποιηθεί ολονύκτια διαμαρτυρία.
8. Την Τρίτη 16 Ιουλίου 2013 συμμετοχή στην 24ωρη πανεργατική απεργία της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. και της Γ.Σ.Ε.Ε., με βασικό σύνθημα: «Περικυκλώνουμε τη Βουλή – Απόσυρση του Πολυνομοσχεδίου».
9. Ανοιχτή εξουσιοδότηση στην Εκτελεστική Επιτροπή της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α., ανάλογα με τις εξελίξεις, να τροποποιήσει ή να εμπλουτίσει το αγωνιστικό πλαίσιο δράσης της Ομοσπονδίας.
http://www.epoli.gr/
16.5.13
Πώς και γιατί αναδιπλώθηκαν οι καθηγητές
Αναστολή των κινητοποιήσεων προτείνει το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ
Κανονικά, όπως όλα δείχνουν, ξεκινούν αύριο, Παρασκευή, οι Πανελλαδικές Εξετάσεις των μαθητών στα Λύκεια όλης της χώρας, μετά και την μεταμεσονύκτια ανατροπή που επήλθε στη σκληρή συνδικαλιστική στάση των εκπροσώπων των καθηγητών της μέσης εκπαίδευσης.
Η αποφασιστική στάση της κυβέρνησης να προχωρήσει στην επιστράτευση
των εκπαιδευτικών, η οποία ξεκίνησε από το μεσημέρι της Τετάρτης, αλλά
κυρίως η ισχυρή κοινωνική πίεση που δέχθηκαν, καθώς και η πολιτική
απομόνωση της ΟΛΜΕ, που δεν είχε συμμάχους στην εκβιαστική κινητοποίηση
που ήθελε να ξεκινήσει, ενώ μέσω των Εξετάσεων, υποχρέωσαν τους
καθηγητές σε αναδίπλωση. Έτσι, παρά την αρχική υπερψήφιση της πρότασης για απεργία από την συντριπτική πλειονότητα – 78 «ναι», 4 «όχι» και 3 λευκά- των προέδρων των τοπικών ΕΛΜΕ, που συνεδρίασαν χθες για περισσότερες από 12 ώρες στην Αθήνα, η διοίκηση της ΟΛΜΕ επανήλθε με νέα πρόταση, καλώντας το συνδικαλιστικό σώμα να αποφανθεί εάν, με δεδομένη την επιστράτευση, υφίστανται οι όροι και οι προϋποθέσεις για να πραγματοποιηθεί η απεργία.
Είχε προηγηθεί, άλλωστε, το «ναυάγιο» των σχεδίων να πεισθούν η ΓΣΕΕ και η ΑΔΕΔΥ να προκηρύξουν αύριο γενική απεργία για να μην ξεκινήσουν οι εξετάσεις, αλλά και η συνειδητοποίηση από τους περισσότερους συνδικαλιστές ότι δεν μπορούσε να ληφθεί απόφαση που να καλεί σε απειθαρχία απέναντι στο μέτρο της πολιτικής επιστράτευσης.
Η νέα αυτή πρόταση της διοίκησης της ΟΛΜΕ, προβλημάτισε έντονα τους εκπροσώπους των καθηγητών και στην ψηφοφορία που επακολούθησε οι περισσότεροι (57) προτίμησαν το λευκό, καθώς, όπως ειπώθηκε, δεν είχαν εξουσιοδότηση από τις τοπικές συνελεύσεις για να λάβουν θέση σε ένα τέτοιο ζήτημα.
Την άποψη ότι υπάρχουν οι προϋποθέσεις για την απεργία και άρα πρέπει να αγνοηθεί η απόφαση για την επιστράτευση υποστήριξαν μόνον 18 πρόεδροι ΕΛΜΕ, κυρίως προσκείμενοι στην εξωκοινοβουλευτική Αριστερά, ενώ άλλοι εννέα ψήφισαν ότι δεν υπήρχαν οι προϋποθέσεις για να ισχύσει η προκηρυχθείσα κινητοποίηση.
Η γενική συνέλευση των προέδρων των ΕΛΜΕ διεκόπη μετά τα μεσάνυκτα για να συνεχιστεί σήμερα, αλλά το κλίμα που επικράτησε και οι συσχετισμοί που διαμορφώνονται στο εσωτερικό της ΟΛΜΕ έδειξαν ότι η πιθανότερη εξέλιξη είναι πως η απόφαση για απεργία οδεύει προς αναστολή.
Κ. Αρβανιτόπουλος: Ομαλά και στην ώρα τους οι εξετάσεις
Οι Πανελλαδικές θα διεξαχθούν ομαλά και στην ώρα τους, τόνισε εκ νέου την Τετάρτη ο υπουργός Παιδείας Κωσταντίνος Αρβανιτόπουλος.
«Ο Πρωθυπουργός και η Κυβέρνηση προχώρησαν σε μία επιβεβλημένη απόφαση, για να διαφυλάξουν την προσπάθεια των νέων που διαγωνίζονται στην πιο δύσκολη εξέταση της ζωής τους» δήλωσε ο κ. Αρβανιτόπουλος, προσθέτοντας πως «ύψιστο καθήκον όλων είναι η δημιουργία κλίματος ηρεμίας για την ολοκλήρωση της κοπιώδους προσπάθειας των παιδιών».
«Τώρα προέχει η άσκηση του καθήκοντος και η ομαλή διεξαγωγή των Πανελλαδικών Εξετάσεων, αυτό άλλωστε επιθυμεί η ελληνική κοινωνία» σημείωσε ο υπουργός Παιδείας, ευχόμενος «καλή επιτυχία στους μαθητές και καλή δύναμη στους εκπαιδευτικούς».
Το υπουργείο ανακοίνωσε ακόμη πως οι υποψήφιοι ημεδαποί ή αλλοδαποί μαθητές μπορούν απρόσκοπτα να προσέλθουν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις, προσκομίζοντας μόνο το Δελτίο Εξεταζομένου, που έχουν παραλάβει από τα Λύκειά τους.
Στάση εργασίας ΓΣΕΕ – ΑΔΕΔΥ
Τρίωρη πανελλαδική στάση εργασίας, από τις 12 το μεσημέρι μέχρι τις 15.00, και συλλαλητήριο στις 12.30 στην πλατεία Κλαθμώνος θα πραγματοποιήσουν ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ, αντιδρώντας στο μέτρο της επιστράτευσης των εκπαιδευτικών.
Στην κινητοποίηση της ΑΔΕΔΥ συμμετέχει και η Ένωση Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας με στάση εργασίας από τις 12 το μεσημέρι έως τις 16.00. Για το λόγο αυτό θα υπάρξουν ματαιώσεις και καθυστερήσεις πτήσεων.
το Ποντίκι
Οι Πανελλαδικές θα διεξαχθούν ομαλά και στην ώρα τους, τόνισε εκ νέου την Τετάρτη ο υπουργός Παιδείας Κωσταντίνος Αρβανιτόπουλος.
«Ο Πρωθυπουργός και η Κυβέρνηση προχώρησαν σε μία επιβεβλημένη απόφαση, για να διαφυλάξουν την προσπάθεια των νέων που διαγωνίζονται στην πιο δύσκολη εξέταση της ζωής τους» δήλωσε ο κ. Αρβανιτόπουλος, προσθέτοντας πως «ύψιστο καθήκον όλων είναι η δημιουργία κλίματος ηρεμίας για την ολοκλήρωση της κοπιώδους προσπάθειας των παιδιών».
«Τώρα προέχει η άσκηση του καθήκοντος και η ομαλή διεξαγωγή των Πανελλαδικών Εξετάσεων, αυτό άλλωστε επιθυμεί η ελληνική κοινωνία» σημείωσε ο υπουργός Παιδείας, ευχόμενος «καλή επιτυχία στους μαθητές και καλή δύναμη στους εκπαιδευτικούς».
Το υπουργείο ανακοίνωσε ακόμη πως οι υποψήφιοι ημεδαποί ή αλλοδαποί μαθητές μπορούν απρόσκοπτα να προσέλθουν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις, προσκομίζοντας μόνο το Δελτίο Εξεταζομένου, που έχουν παραλάβει από τα Λύκειά τους.
Στάση εργασίας ΓΣΕΕ – ΑΔΕΔΥ
Τρίωρη πανελλαδική στάση εργασίας, από τις 12 το μεσημέρι μέχρι τις 15.00, και συλλαλητήριο στις 12.30 στην πλατεία Κλαθμώνος θα πραγματοποιήσουν ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ, αντιδρώντας στο μέτρο της επιστράτευσης των εκπαιδευτικών.
Στην κινητοποίηση της ΑΔΕΔΥ συμμετέχει και η Ένωση Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας με στάση εργασίας από τις 12 το μεσημέρι έως τις 16.00. Για το λόγο αυτό θα υπάρξουν ματαιώσεις και καθυστερήσεις πτήσεων.
το Ποντίκι
17.4.13
Ετοιμάζεται Κόμμα Στρατιωτικών
Βούλιαξαν τη Κρήτη οι Απόστρατοι ...Πάνω από 3.000
συγκεντρώθηκαν στα Χανιά παρά τις προσπάθειες κάποιων ε.ε με στολή από την
Αθήνα ( βλέπε ΣΥΣΜΕΔ να …διασπάσουν και να χρωματίσουν ) ...Η Ορμή τους παρέσυρε
τους Πάντες ,στο πλευρό τους και ο Αντιπεριφερειάρχης !
''Αυτοί που δημιούργησαν
το πρόβλημα δεν μπορούν να δώσουν τις λύσεις γιατί έχουν γίνει οι ίδιοι το
πρόβλημα" ήταν το Σύνθημά τους.
Η Συγκέντρωση διαμαρτυρίας πραγματοποιήθηκε στην κεντρική πλατεία των
Χανίων και στη συνέχεια, έγινε πορεία προς το κτίριο της Αντιπεριφέρειας και
επίδοση ψηφίσματος στον Αντιπεριφερειάρχη.
Πλήθος κόσμου κατέκλυσε, λοιπόν την κεντρική πλατεία των Χανίων στο
πλαίσιο της συγκέντρωσης των απόστρατων αξιωματικών, και σε ένδειξη
διαμαρτυρίας για τη συρρίκνωση των εισοδημάτων τους, λόγω της μνημονιακής
πολιτικής.
Σε ερώτηση, πάντως, για τις πληροφορίες περί δημιουργίας "κόμματος Στρατιωτικών " δεν αποκλείουν το ενδεχόμενο αυτό.
Σε ερώτηση, πάντως, για τις πληροφορίες περί δημιουργίας "κόμματος Στρατιωτικών " δεν αποκλείουν το ενδεχόμενο αυτό.
Πριν από έξη μέρες γράφτηκε ότι ο ΣΥΣΜΕΔ αναβάλλει τη συγκέντρωση στα Χανιά .Όμως η συγκέντρωση έγινε και είχε την αναμενόμενη επιτυχία.
Υπήρξαν
ταυτόχρονα Ριπές''
εναντίον Τσουκαράκη & ΣΥΣΜΕΔ ( για κατ΄εμας εσκεμμένη αποτυχία) συγκεντρώσεων
εκ μέρους του Σπύρου Σταματόπουλου συνταγματάρχη
ε.α και μέλους της ΕΑΑΣ & εκπρόσωπου
του ΠΣΑΑΕΔ-ΣΑ στο ΣΟΔ, και ο οποίος
καλούσε ΟΛΟ τον λαό της Κρήτης να
συμπαρασταθούν και να συμμετάσχουν στην Παγκρήτια συγκέντρωση που
διοργανώνεται την Τετάρτη 17 Απριλίου 2013 και ώρα 16.00΄ στην πόλη των Χανίων
της Κρήτης ενάντια στις αντεθνικές
πολιτικές του μνημονίου, που αποσκοπούν στην εκχώρηση κυριαρχικών δικαιωμάτων,
την υφαρπαγή του εθνικού μας πλούτου, την εξαθλίωση και την φτωχοποίηση του
λαού καθώς και την αποδυνάμωση της μαχητικής ισχύος των Ελληνικών Ενόπλων
Δυνάμεων.
Όλοι μαζί ενωμένοι, Λαός και Στρατός, θα δώσουμε το μήνυμα ότι δεν
υποχωρούμε, δεν υποκύπτουμε σε εκβιασμούς και είμαστε αποφασισμένοι να
υπερασπισθούμε ότι ιστορικά μας ανήκει όπως μας επιβάλλεται εκ του
Συντάγματος προς το συμφέρον του Λαού και του Έθνους.
Όπως αποδείχτηκε εκ του.. αποτελέσματα είχε δίκιο.
Λέμε εμείς τώρα….. Μήπως φταίει το….. "Δώρο" του…Κωσταράκου στον Τσουκαράκη του ΣΥΣΜΕΔ!
ixnos
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)


























