3.9.10
Οι εκλογές θα είναι ένα “stop” στον Παπανδρέου και στο έργο του.

Η κυβέρνηση έχασε την ορμή της ο κόσμος ήδη βαρέθηκε. Κάπου εδώ σταμάτα το επικοινωνιακό πακέτο «Μέτρα για να σώσουμε την χώρα» «μνημόνιο ή χρεοκοπία» και ενόψει εκλογών περάσαμε ήδη στο πακέτο «Σώσαμε την χώρα». Και αφού πληθαίνουν οι φήμες ότι τελικά η χώρα σώθηκε επέρχεται μια χαλάρωση στο κοινό που έχει ήδη κουραστεί και κάνει ταμείο και αγριεύεται. Οι εκλογές είναι ένα σημείο οπού άπαντες έχουν να στείλουν ένα μήνυμα. Είναι αλήθεια ότι ψήφος κατά του μνημονίου είναι χαμένη Ψήφος. Το μνημόνιο θα εφαρμοστεί με κάθε μέσο και τρόπο.
Οι εκλογές αυτές όμως εκτιμώ ότι θα εξελιχτούν σε είναι ένα στοπ στον Παπανδρέου την ομάδα του και τους φίλους του. Σε αυτούς που τον Βραβεύουν σε αυτούς που τον στηρίζουν διεθνώς και εντός. Στα ΜΜΕ στο τυπο και στα Τζάκια. Ένα παλαϊικό Δημοκρατικό stop που θα αφαιρέσει ορμή από την κυβέρνηση και θα τους κάνει να αναλογιστούν το τι μας έκαναν το που μας έβαλαν και που πάμε .
- Ένα “stop ως εδώ” στους τροικρανούς και τους ξένους συμβούλους.
- Ένα stop στην Κυβέρνηση.
- Ένα stop στον Παπακωνσταντίνου που εργάζεται μόνο για την επιτυχία του μνημονίου λίγα συγχαρητήρια και την δόξα των αριθμών.
- Ένα “stop ως εδώ” στο συλλογικό τρόπο που πολιτεύτηκαν εναντίων μας. Στις Δεσμεύσεις που δεν τήρησαν.
- Ένα “stop ως εδώ” στο μίσος που έβγαλαν, την χολή, τον αυταρχισμό, τους εκβιασμούς, την ισοπέδωση, το ψέμα εναντίων όλων όσων ενοχοποίησαν με την σειρά.
- Ένα stop στην απάτη, στο “είσαστε όλοι κλέφτες και κηφήνες”.
- Ένα stop στο “είσαστε ένα σκάρτο έθνος σπατάλης τεμπελιάς και λαμόγια,” που μας φόρτωσαν διεθνώς.
- Ένα στοπ στην διεθνή ξευτίλα στο διασηρμό και κατήφορο στο αρνητικό στερεότυπο του Έλληνα που καλιέργησαν.
- Ένα “stop ως εδώ” στο θρασύτατο φταίτε όλοι εσείς που χρεοκοπήσαμε.
- Ένα “stop ως εδώ” που αν μη τι άλλο θα τους κόψει την φόρα και… τα γόνατα.
- Ένα “stop ως εδώ” στον ΟΒΑΜΑ το Νετανιαχου τον Ερντογαν στην Μερκέλ που πανηγυρίζει.
- Ένα «stop ως εδώ» ως πράξη αυτοσεβασμού και καταξίωση στα μάτια όλων των ελεύθερων λαων της γής.
- Ένα «stop ως εδώ» ως πράξη Εθνικής ευθύνης
- Ένα «stop ως εδώ» κύριοι Αρκετά. (Κάτι που θα έπρεπε να το είχαν πει οι ίδιοι απο καιρό).
- Ένα «stop ως εδώ» τελικά χωρίς κόστος.
Όχι στην Αποχή! Ας κάνουμε το «stop ως εδώ» Κίνημα.
6.7.10
Για να μη λέγεται καρπουζανισμός η σιωπή...

Της Νεκταρίας Σπυριδάκη
"Είσαι χυδαίος και ψεύτης" φώναζε αγανακτισμένη η κ. Κανέλη στο κ. Πρωτόπαπα όντας καλεσμένοι και οι δυο στην πρωινή εκπομπή MEGA Σαββατοκύριακο..
Εντύπωση όμως δε μου προκάλεσαν οι χαρακτηρισμοί, αλλά η στάση του κ. Πρωτόπαπα, ο οποίος συνέχιζε να κοίτα απαθέστατος τη κάμερα που του είχαν υποδείξει..Αυτό όμως πλέον δε λέγεται προπαγάνδα, λέγεται εμπαιγμός και θράσος , γιατί το να νομίζει ότι μπορεί να κοίτα ακόμα στα μάτια τον Ελληνικό λαό, για να του τα βγάλει είναι ουτοπικό..
Από την άλλη η κ. Κανέλη ωρυόταν με τη στάση του συναδέλφου της αλλά και με τα όσα αυτός ξεστόμιζε και όταν κάποια στιγμή της ζήτησε να βάλει τελεία για να μπορεί να ακουστεί και αυτός ο δύσμοιρος, εκείνη του απήντησε πως στο χωρίο της η σιωπή λέγεται καρπουζανισμός και δε της ταιριάζει
.Ο κ Πρωτόπαπας χαμογέλασε στο σχόλιο της και έτσι έκλεισε η εκπομπή, στην διάρκεια της οποίας πολλές φορές ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ απείλησε πως θα αποχωρούσε.Αν όμως τον διέκρινε το θάρρος και η ευθιξία και αυτόν και την παρέα του θα έπρεπε να είχαν αποχωρήσει από καιρό.
Στο προκείμενο τώρα, οι χαρακτηρισμοί της κ. Κανέλης προς τον κ. Πρωτόπαπα αποδόθηκαν όταν εκείνος προσπάθησε να υπεραμυνθεί των πρόσφατων μέτρων της κυβέρνησης που αφορούν στο ασφαλιστικό και στις λοιπές οικονομικές αλλαγές όπως αυτή που προσδιορίζει την κατάργηση του επιδόματος ανεργίας από τον ΟΑΕΔ που επί 30 και πλέον χρόνια, σύμφωνα με τον κ. Πρωτόπαπα έδινε χρήματα, μέσω προγραμμάτων, χωρίς να γίνεται δουλεία..Ενώ τώρα με το μισθό των 590 ευρώ και το νέο εργασιακό καθεστώς που θα επιτρέπει στο κάθε εργοδότη να εκμεταλλεύεται τον εργαζόμενο για ένα χρόνο και μετά να τον πετάει στο δρόμο, δουλεία θα γίνεται..
Και όσο θα γίνεται η δουλεία, ζητούν από τον κόσμο να κάνει υπομονή..αλλά υπομονή ζητούν οι δήμιοι οι βασανιστές.κάτσε να σου βγάλω, λένε, ακόμα ένα νύχι και συνεχίζουμε αργότερα με ότι έχει απομείνει.
Ο λαός όμως που προσπαθήσατε να κλείσετε σε ένα φέρετρο είναι ζωντανός και θα διεκδικήσει τη ζωή που του ανήκει γιατί έχει και αυτός οράματα και στόχους και ας είναι διαφορετικά από εκείνα του ρομαντικού πρωθυπουργού μαςhttp://www.youtube.com/
29.6.10
ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΠΟ-ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ TOΥ ΠΟΛΙΤΗ ΠΡΟΑΓΟΥΝ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟ!!! ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟ!
ΕΙΚΟΝΕΣ ΝΤΡΟΠΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ ΣΗΜΕΡΙΝΩΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΩΝ,ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΓΥΡΩ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ...ΠΡΟΑΓΩΝΤΑΣ ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟ!!!





ΧΤΥΠΗΣΑΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑΝ ΠΡΟΣΑΓΩΓΕΣ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΑΙΤΙΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ...ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΚΡΑΤΙΚΗ ΑΝΟΜΙΑ...ΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΧΗΜΑ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗΣ ΕΚΑΝΑΝ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΚΑΒΛΩΝΕ ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗ...
ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΛΕΙΣΤΑ ΛΙΜΑΝΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ...ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΚΟΝΕΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΛΙΓΕΣ ΩΡΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΓΥΡΩ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΔΕΙΧΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ.
ΠΡΕΖΑ TV
19.6.10
ΨΗΦΙΣΜΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΔΝΤ ΚΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΔΙΑΓΡΑΦΗΣ ΤΟΥ ΧΡΕΟΥΣ
Η κυβέρνηση του Γ. Παπανδρέου, στηριζόμενη από Ν.Δ. και το ΛΑ.Ο.Σ. και έχοντας την κάλυψη και τις οδηγίες του Δ.Ν.Τ. και της Ε.Ε., αλλά και του ελληνικού επιχειρηματικού κόσμου, έχει επιδοθεί στη μεγαλύτερη ληστεία που έχει γίνει εις βάρος του βιοτικού επιπέδου του συνόλου των εργαζομένων της χώρας. Οι μισθοί μας, οι συντάξεις, τα ασφαλιστικά και συνταξιοδοτικά μας δικαιώματα, η Δημόσια Παιδεία και η Υγεία, η Πρόνοια, έχουν γίνει χάρισμα στους διεθνείς και ντόπιους κερδοσκόπους και τους τραπεζίτες. Μας έλεγαν ότι για την κρίση φταίμε οι Έλληνες εργαζόμενοι γιατί είμαστε τεμπέληδες, γιατί «κάναμε πάρτι με δανεικά», ή γιατί στην Ελλάδα υπάρχει υπερτροφικός Δημόσιος Τομέας. Η επέκταση της κρίσης των μέτρων σε άλλες χώρες όπως η Ισπανία και η Πορτογαλία φανερώνει ότι όλα αυτά ήταν ψέματα.
Είναι ψέμα ότι με αυτή την πολιτική θα βγούμε από την κρίση. Οι ίδιοι ομολογούν ότι το έλλειμμα θα μεγαλώσει. Τα χρήματα που παίρνουν από τους εργαζόμενους πηγαίνουν αποκλειστικά στους Ευρωπαίους και Έλληνες τραπεζίτες για αποπληρωμή χρεών, τόκων και τοκοχρεωλυσίων.
Απέναντι σ’ αυτή την πολιτική, τους τελευταίους μήνες, έχει υπάρξει ένα κύμα αντίστασης από την πλευρά των εργαζομένων, με αποκορύφωμα την μεγάλη απεργία της 5ης Μάη. Με τους αγώνες μας οι εργαζόμενοι, έχουμε δηλώσει σε όλο τον κόσμο, ότι τα μέτρα αυτά δεν έχουν την έγκρισή μας.
Δεν μπορούμε να μείνουμε όμως μόνο ως εδώ. Απέναντι στους εκβιασμούς της κυβέρνησης ότι είτε δέχεστε τα μέτρα είτε χρεοκοπούμε απαντάμε:
- Ανατροπή του Προγράμματος σταθερότητας
- Να φύγει το Δ.Ν.Τ. από τη χώρα.
- Να διαγραφεί τώρα το χρέος της χώρας στους τραπεζίτες γιατί είναι ο μόνος τρόπος να σώσουμε τους μισθούς, τις συντάξεις, τα σχολεία και τα νοσοκομεία μας.
- Να εθνικοποιηθούν οι τράπεζες, κάτω από τον έλεγχο των εργαζομένων έτσι ώστε να αποφευχθεί ένα κύμα φυγής κεφαλαίων
- Να φορολογηθεί το κεφάλαιο, το χρηματιστήριο, η εκκλησία και οι τράπεζες.
- Να σταματήσουν τώρα όλα τα εξοπλιστικά προγράμματα και να επιστρέψει ο στρατός από το Αφγανιστάν και όλες τις χώρες στις οποίες βρίσκεται. Να σταματήσει η ελληνική χρηματοδότηση στον πόλεμο του Ιράκ.
Απέναντι σ’ αυτή τη δραματική μεταφορά πλούτου, από τους εργαζόμενους στην άρχουσα τάξη, που βιώνουμε, απαντάμε με τους αγώνες μας και το δικό μας διεκδικητικό μας πλαίσιο.
Καλούμε τη ΓΣΕΕ την ΑΔΕΔΥ και όλες τις Ομοσπονδίες να υιοθετήσουν ένα αντίστοιχο πλαίσιο αιτημάτων και να κλιμακώσουν το αγώνα του εργατικού κινήματος με 48ωρη απεργιακή κινητοποίηση.
Το παραπάνω ψηφίστηκε στη γενική συνέλευση της ΕΝΙΘ (17/6/10). Ως τώρα έχει ψηφιστεί από τα εξής σωματεία
1. Δ. Γληνός
2. Κ. Σωτηρίου
3. Αριστοτέλης
4. Χανίων
5. Αθηνά
Σύλλογοι εργαζομένων σε δήμους
6. Δήμος Ρέντη
7. Δήμος Ν. Ιωνίας
Σε Νοσοκομεία
8. η ΓΣ Γιατρών και η ΓΣ των εργαζόμενων στο Κρατικό Νίκαιας
9. Απόφαση στην απεργιακή συγκέντρωση του Εργατικού Κέντρου Γιαννιτσών
10 Σωματείο Μισθωτών Τεχνικών
11. Σύλλογος Εργαζόμενων στα Φροντιστήρια Καθηγητών (ΣΕΦΚ)
Ακτιβιστης
5.6.10
Προφορική Δέσμευση Πολιτικών = ΑΠΑΤΗ ! Πότε θα το καταλάβουμε;
Οι πολιτικοί δεσμεύονται ΜΟΝΟ προφορικά κι αυτό δεν κοστίζει τίποτα.
Για να έχει πολιτικό τουλάχιστον κόστος ο λαός πρέπει να θυμάται και να διατηρεί τα λογικά του.
Εκεί είναι που αναλαμβάνουν δράση η Μενεγάκη, η Καραβάτου και όλα τα τηλεοπτικά σκουπίδια που μας επιβάλλονται διά της βίας κατά παράβαση των όρων της άδεια λειτουργίας των καναλιών.
Αντίθετα όταν πηγαίνετε να πάρετε 1000 ευρώ δανεικά από την τράπεζα … θα βάλετε υποθήκη το σπίτι σας, θα υπογράψετε όρους που ΔΕΝ σας αφήνουν να διαβάσετε και οι προφορικές δεσμεύσεις … στο τραπεζικό σύστημα είναι κάτι σαν black humor. Για 1000 ευρώ ΚΑΝΕΝΑΣ τους δεν δέχεται μία προφορική δέσμευση.
Για ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ εμπιστευτήκαμε τις ΠΡΟΦΟΡΙΚΕΣ ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ των αλητήριων πολιτικών.
Δεχτήκαμε να υποθηκεύσουμε ξανά το μέλλον της χώρας και των παιδιών μας σε ανθρώπους που απλά ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΧΑΣΟΥΝ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ και ΜΟΝΟ ξέρουν να κερδίζουν από ΜΙΖΕΣ,ΜΙΖΕΣ,ΜΙΖΕΣ…
Για άλλη μία φορά μία συμμορία ψευτών και κλεφταράδων αφού φρόντισαν να ξεχάσουμε ΠΟΣΑ μας έκλεψαν με το Χρηματιστήριο, τους Ολυμπιακούς , τα Δημόσια έργα … ανέλαβαν μας πετάξουν πιο βαθιά στο βάραθρο της οικονομικής εξάρτησης και της σκλαβιάς.
Ακούστε αυτό το πανέμορφο κείμενο από Καβάφη τόσο επίκαιρο όσο ποτέ...
macedonia
14.5.10
Οι Αυστραλοί δίνουν το παράδειγμα
Οι διεθνείς τραπεζίτες κρατούν την ανθρωπότητα σε κατάσταση ομηρίας. Πότε θα σκάση η «βόμβα»;
Την επιστροφή των χρημάτων τους ζητούν πάνω από μισό εκατομμύριο Αυστραλοί, οι οποίοι αναμένεται να προσφύγουν στη δικαιοσύνη, στρεφόμενοι ομαδικά κατά των υψηλών χρεώσεων των τραπεζών σε περίπτωση καθυστέρησης μίας δόσης (σας λέει κάτι;), υπέρβασης πιστωτικού ορίου, κλπ. Εάν οι καταναλωτές κερδίσουν, τότε οι Τράπεζες θα υποχρεωθούν να τους επιστρέψουν 5 δισ. δολάρια.
Πρόκειται για τη μεγαλύτερη ομοδικία στην ιστορία του χρηματοπιστωτικού συστήματος της Αυστραλίας και αναμένεται να προκαλέσει μεγάλες αναδιαρθρώσεις του συστήματος.
Ο διευθυντής του δικηγορικού γραφείου Μορίς Μπλάκμπερν, που χειρίζεται το θέμα, δηλώνει, ότι η προσφυγή αφορά δεκάδες τράπεζες.
Στην Ελλάδα, που η καταναλωτική συνείδηση βρίσκεται στα τάρταρα, μία τέτοια κίνηση όπως αυτή στην Αυστραλία φαντάζει αδύνατη. Αλλά εκεί θα πείτε υπάρχει Κράτος και οι δικαστικές αποφάσεις είναι αποφάσεις, όχι απλά χαρτιά που τα βάζουμε στο συρτάρι γιατί κανένας δεν θα μας ελέγξει ποτέ. Εδώ, στην Ελλάδα, οι ελάχιστοι που στράφηκαν κατά των Τραπεζών, όπως ας πούμε για το ζήτημα της είσπραξης προμήθειας για κατάθεση σε λογαριασμό τρίτου, είδαν τις υπέρ αυτών αποφάσεις να υλοποιούνται μετά από 5 χρόνια…
Επειδή όμως τα πράγματα σχετικά με την ασυδοσία των τραπεζών έχουν ξεφύγει από κάθε έλεγχο, πιστεύω, ότι είναι θέμα χρόνου να σκάσει η «βόμβα» της αγανάκτησης του κόσμου και να τις πάρουν …σβάρνα!
12.5.10
Υπόγεια ρεύματα -πολιτική ανάλυση

του Γιάννη Παπαϊωάννου
Μια ερασιτεχνική ματιά στα εσώρουχα της κοινωνίας
Η κρίση καταστρέφει τον μεσαίο χώρο. Ένας πολιτικός χώρος στο μέσο του πολιτικού συστήματος γεμάτος αυτοπροσδιορισμό, ατομισμό, ευμάρεια, χαλαρότητα και ατομική εντυπωσηθήρια. Στην Bell epoque της προηγούμενης 15ετίας έγινε συνειδητή πολιτική και προσπάθεια χαϊδέματος αυτού το χώρου. Συνειδητή προσπάθεια καταλλαγής και στην προβληματική Ελλάδα εκσυγχρονισμός και ήπια προσαρμογή. (δυο λέξεις με το ίδιο νόημα αλλά με διαφορετικό βαθμό προόδου). Ζήσαμε μια εποχή στην όποια η βαρβαρότητα παρόλο που είναι γύρω μας επιτρέποντα να αφορά μόνο την φύση και την τεχνή. Στην χώρα μας λίγοι ασχολούνταν σοβαρά με την πολιτική και την Βαρβαρότητα σε βάρος του ανθρώπου και μόνο σε φυσικές καταστροφές η πολέμους ήταν αποδεχτή η κοινή δράση εναντίων της. Ακόμη και η σοσιαλιστική διεθνής εκείνη την εποχή θα μίλα στους πεινασμένους του πλανήτη για πράσινη ήπια ανάπτυξη. Η αναρχική μας χώρα δεν θα αφομοιώνεται πλήρως όμως δεν αποτελεί και εξαίρεση
Η κρίση στην Ελλάδα καταστρέφει λοιπόν το μεσαίο χώρο και χωρίζει την κοινωνία σε δυο στρατόπεδα δυο πόλους δυο φιλοσοφίες. Μας καλεί όλους να πάρουμε θέση.
Η μια πλευρά προτάσσει την ομαδική σωτηρία και την ονομάζει εθνική σωτηρία και εθνικό συμφέρον. Αναζητά την προστασία και την τάξη. Την συντήρηση όσο είναι δυνατόν των συλλογικών κεκτημένων όπως είναι η συμμετοχή στο Ευρώ και η ευρωπαϊκή πορεία της χώρας. Προτάσσει τον πατριωτισμό συμμαχεί με τον εθνικισμό και τρομοκρατεί τον κόσμο. Μονόδρομος στην οικονομία, μονόδρομος και μη εναλλακτική πρόταση στην πολιτική στα πρόσωπα δηλώνουν όλοι αυτοί που συναθροίζονται εδώ πάρα. Αυτή η πλευρά ήταν στο προεδρικό μέγαρο προχθές, Κάποιοι από αυτούς σκέφτονται ακόμη και την αναθεώρηση άρθρων του συντάγματος και τον περιορισμό της δημοκρατίας. Κλείνουν πόρτες και παράθυρα σκύβουν το κεφάλι και περιμένουν μήπως δεν τους μυριστεί η αρκούδα. Απλοϊκά δηλώνουν φέρτε πίσω τα κλεμμένα και πιάστε του κλεφτές καθώς αναζητούν την προστασία και την τάξη και καθώς το κράτος τους επιτίθεται . Συνομωσιολογούν. Όμως υπάρχουν και οι πιο ακραίοι από αυτούς που διαδηλώνουν με το σύνθημα «Να καεί να καεί το μπουρδέλο η βουλή».
Στην άλλη πλευρά η θεωρεία του Χάους. Εκεί βρίσκονται δυνάμεις για τις όποιες το πρωτεύων συμφέρον είναι το ταξικό συμφέρον. Η κρίση είναι δημιούργημα της αστικής τάξης και καλείτε να πληρώσει ο λαός με θυσίες. Σε αυτό τον χώρο υπάρχει γενικευμένη αδιαφορία για κάθε τι εθνικό η πολιτικό απόρριψη για κάθε τι ευρωπαϊκό. Σε αυτό το στρατόπεδο σωρεύονται οι «οργές» του καθενός από εμάς και κάνουν την οργή συλλογική και θανατηφόρα. Η συνομωσιολογία με την μορφή λαϊκισμού τρέφει τις οργές μας. Σε αυτό το στρατόπεδο οι ευθύνες δεν είναι ατομικές αλλά συλλογικές και απροσδιόριστες Φταίνε τα αστικά κόμματα και οι άνθρωποι τους. Σε αυτό το στρατόπεδο αναμειγνύονται πιο πολιτικά πρόσωπα και περισσότερη ιδεολογία. Γίνεται ένα συλλογικό brainstorming τα αποτελέσματα του οποίου σύντομα θα φάνουν. Σε αυτό το στρατόπεδο υπάρχουν δυνάμεις που στοχεύουν στην αφύπνιση των λαών και στην ανατροπή του καπιταλισμού αλλά και μετριοπαθείς που στοχεύουν στην αλλαγή γενικότερα και ασαφώς . Οι πιο ακραίοι από αυτούς αναρχικοί και ατομιστές αυτόνομοι διαδηλώνουν μαζί με τους ακραίους της άλλη πλευράς να «Να καεί να καεί το μπουρδέλο η βουλή».
Και ενώ εγώ πάλλομαι ανάμεσα στο σπίτι και στο δρόμο, η ιστορία συμπυκνώνεται και ο χρόνος τρέχει με την ταχύτητα του φωτός προβλέπω ότι:
- Η βουλή και τα δυο κόμματα εξουσίας βρίσκονται στην τελείως λάθος θέση. Η μονή τους σωτηρία τους είναι να πληρώσουν την κρίση πρόσωπα και όχι συλλογικότητες και θεσμοί και δεν ξέρουμε έαν θα “ποιάσει”. Η σύσκεψη μόνο των τριών πολιτικών αρχηγών θα μείνει στην ιστορική μνήμη σαν μαύρη κηλίδα. Σαν απαρχή ενός νέο Εθνικού διχασμού.
- Η κάθαρση θα έρθει με κάτι εντυπωσιακό το οποίο θα χαράξει την συλλογική μνήμη μας για αιώνες.
- Η εξέγερση είναι θέμα χρόνου και αφορμής καθώς θα γίνεται συνείδηση ότι το ΔΝΤ φεύγει από εδώ μόνο με εξέγερση.
- Τα άκρα θα συγκεντρώσουν την οργή του κόσμου όσο αυτή δεν εκτονώνεται. Η οργή θα μαζεύεται όσο τα αποτελέσματα του έργου του ΔΝΤ θα φαίνονται στην τσέπη, του Έλληνα. Ας μην μιλήσουμε για εκλογικά αποτελέσματα θα γίνει χαμός.
- Οι μετανάστες είναι ήδη στην τελείως λάθος θέση. Η Βαρβαρότητα μπαίνει στο προσκήνιο.
- Οι δυο τρεις οικογένειες που κυβέρνησαν την χώρα και πολλά αστικά τζάκια θα σβήσουν. Η χώρα δεν μπορεί να πορεύεται για πολύ σε μονόδρομους ακι με τα ίδια προσωπα
- Θα χυθεί αίμα αθώο και ένοχο.
- Ο λαϊκισμός θα κυριαρχήσει παντού όσο οι πολίτες ασκούν πολιτική και παραγουν δράση. Σαν το λίβα που και τα σπαρτά.
- Από αυτή την κρίση θα γεννηθεί μια νέα ατομικότητα πιο πολιτική και πιο υπεύθυνη ένα νέο είδος πολιτικού πιο αγχωμένου.
Μόνο εάν η Αστική τάξη ανοίξει το πουγκί και συντηρήσει το πάρτι μας μέσα από μια συλλογική σιωπή και μια αργή υποτίμηση του νομίσματος και της ζωής μας
ίσως να σωθεί το παιχνίδι.
Υ.Γ: και ο θεός μαζί μας
Ξεσηκωμός! Ξεσηκωμός! ΞΕΣΗΚΩΜΟΣ! ΓΙΑ ΜΑΣ! ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ! ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ!
Toυ Γιώργου Σαρρή

Το άκουσα χτες και στην εκπομπή του Τσίμα για την Αργεντινή.Ρώτησαν στέλεχος του ΔΝΤ που ήταν στην Αργεντινή και τώρα ασχολείται με την Ελλάδα."Αν ο δείκτης απελπισίας από το 1-10 ήταν στην Αργεντινή στο 9, στην Ελλάδα πόσο θα είναι;"Και εκείνος απάντησε κυνικά."Στο 13"!!!Φανταστείτε τι σχέδια έχουν...
Ας το πούμε ανοιχτά και καθαρά.
Το ότι ο λογαριασμός δεν βγαίνει είναι ολοφάνερο.
Οι περικοπές μισθών, συντάξεων, επιδομάτων κλπ. αποσύρουν χρήμα από την αγορά, ενώ ταυτόχρονα βυθίζουν τον κόσμο στην απογοήτευση. Άρα πάμε σε...
Αυτό θα απαιτήσει νέους εκβιασμούς,νέο αίμα,νέα μέτρα, νέα απόσυρση χρήματος, νέα μείωση του ΑΕΠ κλπ.Και τότε θα έρθουν τα παιδιά του ΔΝΤ και θα μας πουν:Δώστε μας κάτι που να έχει αξία αφού δεν μπορείτε να πληρώσετε το λογαριασμό(τον αυξημένο κατά 110δις+τόκους)!Και θα γίνει άλωση όλων των κερδοφόρων δημόσιων επιχειρήσεων και κάθε τύπου κρατικής περιουσίας, όλων των εργασιακών δικαιωμάτων και των λίγων κοινωνικών παροχών που υπάρχουν.Και βέβαια αυτό θα φέρει νέα μείωση των δημόσιων εσόδων.Τώρα πως αυτό ονομάζεται λύση, ενώ είναι ξεκάθαρα συνταγή υποδούλωσης και βέβαιης και περισσότερο επώδυνης χρεοκοπίας από αυτήν που υποτίθεται οτι προσπαθούμε να αποφύγουμε, ας βρεθεί κάποιος να το εξηγήσει.
Δεν εξηγείται, μην προσπαθήσετε.
Ειναι απλά ξεπούλημα της χώρας και του λαού της σε μια συμμορία καθαρμάτων που κάνει την ίδια δουλειά εδώ και χρόνια σε διάφορες γωνιές του πλανήτη.
Άρα το πραγματικό δίλημμα είναι το εξής:
Χρεοκοπία μέσα σε συνθήκες Εθνικής Ανεξαρτησίας και η χώρα δική μας;Η χρεοκοπία αναγκαστική λίγο αργότερα με μαθηματική ακρίβεια και όλος ο πλούτος και η περιουσία μας στα χέρια του ΔΝΤ και των διεθνών τραπεζιτών;
Χρεοκοπία και αναδιαπραγμάτευση εκτός Ευρώ με όπλο την υποτίμηση για λύση στο θέμα της ανταγωνιστικότητας(και βέβαια νέα αναδιανομή του πλούτου υπερ των εργαζόμενων);Η χρεοκοπία εντός ευρώ με στραγγάλισμα των αποδοχών, βαθιά εξοντωτική ύφεση χωρίς τρόπο και ορίζοντα εξόδου;
Κάποιοι λένε οτι χρεοκοπία και απώλεια της Εθν.Ανεξαρτησίας πάνε πακέτο.Μεγάλο ψέμα!!Που όμως θα απαντηθεί σωστά μόνον τη στιγμή που ο λαός μαζικά θα βγεί στους δρόμους και θα παλέψει.Τα προβλήματα αισχρών εκβιασμών μόνον έτσι λύνονται και όχι με διαβουλεύσεις ειδικών και στημένους διαλόγους με καλοπληρωμένους διαιτητές και το λαό θεατή στον καναπέ!
Κάποιοι λένε πως αυτό είναι καταστροφή.Αισχρό ψέμα!!!Καταστροφή είναι για αυτούς που τώρα καταληστεύουν ότι υπάρχει.Για μας είναι σωτηρία.Η Ελλάδα είναι μια χώρα που ΜΠΟΡΕΊ να επιβιώσει και μάλιστα εύκολα και από την πρώτη στιγμή.Η γή μπορεί να παράγει, ο τουρισμός δεν πρόκειται να σταματήσει(ίσα-ίσα θα αυξηθεί αν γίνουμε πιο ανταγωνιστικοί), ο πλούτος της χώρας είναι μεγάλος σε όλους τους τομείς αλλά και σε νέους δρόμους όπως η ενέργεια με τον ήλιο τον άνεμο κλπ.Και βέβαια η Ελλάδα αλλά και η κάθε χώρα μπορεί να κάνει θαύματα αν αποκτησει ξανα την αισιοδοξία,τον ενθουσιασμό και την αυτοπεποίθηση που της έχουν γκρεμίσει εσκεμμένα για να πείσουν πως τίποτα δεν μπορεί να αλλάξει! Οι Έλληνες δεν είμαστε τα κοπρόσκυλα που προσπαθούν να μας πείσουν ότι είμαστε.Είμαστε ένας λαός με άπειρη δημιουργικότητα και αποθέματα δυνάμεων, αρκεί να μας αφήσουν να δουλέψουμε ΓΙΑ ΜΑΣ!
Η Ελλάδα βρίσκεται στο πιο κρίσιμο σταυροδρόμι της σύγχρονης ιστορίας της.Και έχει να διαλέξει ανάμεσα στο να πάρει την τύχη της στα χέρια της η να κατρακυλήσει σε μια βαθιά και πολύχρονη σκλαβιά.Έχουμε να διαλέξουμε αν θέλουμε να δουλέψουμε για να βγούμε από την κρίση, αλλά χτίζοντας μιαν άλλη κοινωνία, με άλλη δίκαιη κατανομή του πλούτου ανάμεσα σε αυτούς που τον παράγουν, η αν θέλουμε τα παιδιά μας να ζήσουν σε συνθήκες μιας σύγχρονης σκλαβιάς χωρίς κανένα δικαίωμα όπως ονειρεύονται κάποιοι.
Η επιλογή είναι απλή, μια και μοναδική!
Ξεσηκωμός! Ξεσηκωμός! ΞΕΣΗΚΩΜΟΣ!
ΓΙΑ ΜΑΣ! ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ!
Υ.Γ.Δεν έχω καμιά αμφιβολία οτι αυτο είναι που θα γίνει στο τέλος!Αυτό που προσπαθούν να μας περάσουν ως μονόδρομο δεν είναι καν επιλογή.Απλά δεν αντέχεται.
11.5.10
ΟΛΟΙ ΕΞΩ ΞΑΝΑ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΟΥΝ "ΓΡΑΜΜΗ"!!! ΤΕΤΑΡΤΗ 12 ΜΑΙΟΥ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην πλατεία Κλαυθμώνος θα πραγματοποιήσει η ΓΣΕΕ και η ΑΔΕΔΥ την Τετάρτη 12 Μαΐου 2010 στις 18:00 μμ. Σε σχετική ανακοίνωση, αναφέρεται πως οι εργαζόμενοι της χώρας με τη διοργάνωση του συλλαλητηρίου συνεχίζουντον αγώνα και την αντίθεσή τους στο πακέτο των άδικων και σκληρών οικονομικών και αντιασφαλιστικών μέτρων της κυβέρνησης και της τρόικας (Ευρ. Επιτροπή, Ε.Κ.Τ., Δ.Ν.T.
KΑΘΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ
18.11.09
“KOLOTOYMPA” AWARDS ……….. AND WINNER IS ΧΡΥΣΟΧΟΙΔΗΣ…(Η ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ)
Μπα.. μπα,τι μας λέτε εδώ κύριε Χρυσοχοΐδη;Εσείς δεν είσαταν που μαζί με τον γελωτοποιό της Εκάλης και τους υπόλοιπους πάμπλουτους συνιδεολόγους, σας ότι την Αθήνα πέρυσι καίγαν 15χρονοι(!!!) μαθητές,και η αδικημένη γεννιά των 700 ευρώ;
Δηλαδη όλοι εμείς.
Τώρα το πήρατε χαμπάρι ότι την Αθήνα επί σαρράντα ημέρες έκαιγε και λεηλατούσε οργανωμένος στρατός συγκεκριμένης εθνικότητας;
Καλά κρασιά....
Τότε βέβαια όποιος τα έλεγε αυτά ήταν ρατσιστής.Ενώ τώρα...!!!!!
10.1.09
Πως έγινε και τα επεισόδια σταμάτησαν και δεν πήραν έκταση;
Τόσες ημέρες όλοι φώναζαν γιατί δεν κάνει τίποτα η αστυνομίακαι τώρα που η αστυνομία έκανε κάτιάρχισαν τα όργανα των γνωστών κύκλων να μιλάνε για επιθέσεις αστυνομικών σε αθώους πολίτες!Και αφού ρε παιδιά η αστυνομία αναλώθηκε στους αθώους πολίτες και τους αθώους δικηγόρουςτότε πως έγινε και τα επεισόδια δεν κράτησαν παραπάνω από μισή ώρα;μήπως τελικά κάποιοι από τους λεγόμενους αθώους πολίτες έπαιζαν και παίζουν ένα όχι τόσο αθώο ρόλο;και επαναλαμβάνω το ερώτημα αφού η αστυνομία όπως ισχυρίζονται κάποιοι δεν τα έβαλε με τους κουκουλοφόρους και τους άφησε ανέγγικτουςαλλά ασχολήθηκε μόνο με τους !αθώους! πολίτες και δικηγόρουςτότε πως έγινε και τα επεισόδια σταμάτησαν και δεν πήραν έκταση;






















