ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΧΙΤΛΕΡ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΧΙΤΛΕΡ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

1.5.14

Τα παιδάκια που ξάφνιαζαν τον Αδόλφο Χίτλερ



Ένα συγκεκριμένο απίστευτο περιστατικό – και πάντα το ίδιο – συνέβαινε όταν ο Αδόλφος Χίτλερ έβγαινε ανέμελος στο δρόμο για να κάνει τους περιπάτους του.  Ένας 13χρονος μαθητής, δύο 13χρονοι μαθητές, τρεις 6χρονες μαθήτριες, μία 15χρονη μαθήτρια πλησίαζαν τον Χίτλερ και του μιλούσαν: «Σας ευχαριστώ πολύ για αυτό που κάνατε για εμάς, είμαι πολύ συγκινημένο και θέλω να σας δώσω το δώρο μου», έλεγε αυθόρμητα το κάθε παιδάκι.

Τα παιδάκια, που ασχολούνταν με τον αθλητισμό, έβγαζαν τα λουλούδια που έπαιρναν μαζί με το μετάλλιο όταν κέρδιζαν σε αγώνες και τα έδιναν στον Ηγέτη. Εκείνος με τη σειρά του...
δε δεχόταν τα δώρα, αλλά οι μαθητές – αθλητές επέμεναν.

Τα παιδιά, σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες από το γραφείο του Γκέμπελς, είχαν συναντήσει τον Ηγέτη σε διάφορες μπυραρίες παλιότερα  να τρώει με την Εύα Μπράουν. Τότε τον είχαν πλησιάσει και του είχαν εξηγήσει πως έχουν πρόβλημα να ασχολούνται με τα αθλήματά τους γιατί στους αγώνες συμμετείχαν και παιδάκια που δεν ήταν ξανθά, με αποτέλεσμα τα ξανθά γαλανομάτικα να μην κερδίζουν πάντα μετάλλια και ανθοδέσμες.

Ο Χίτλερ τότε έκανε κάποια τηλέφωνα αργά το ίδιο βράδυ σε μερικούς υπουργούς και το πρόβλημα λυνόταν. Τα μελαχρινά παιδάκια εξαφανίζονταν από τους αθλητικούς χώρους ως δια μαγείας.

Για αυτό το λόγο τα ξανθά παιδάκια επέμεναν να πάρει ο Ηγέτης τα δώρα τους. Τελικά ο Χίτλερ δεχόταν να πάρει τα λουλούδια, λέγοντας σε κάθε παιδάκι “τα κρατάω αυτά και θα πάρεις κι άλλα τώρα που θα μείνει μόνο η δική μας ξανθιά γαλανομάτικη φυλή στους αγώνες”.
Μάλιστα, ο Χίτλερ αγκάλιαζε τα παιδιά και τα φιλούσε!

Δείτε φωτό και video από τα αυθόρμητα ξαφνιάσματα


Σημείωση: Οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα και καταστάσεις λογικά θα είναι ανύπαρκτη. Σε χώρες σαν τη δική μας με τόση δημοκρατία και ανεξάρτητη ενημέρωση δε συμβαίνουν τέτοια πράγματα.

Έγραψε ο ΚΑΡΤΕΣΙΟΣ

8.10.08

ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ Η ΕΛΛΑΔΑ "ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΝΤΑΝ"...ΟΙ ΑΓΙΟΡΗΤΕΣ ΖΗΤΟΥΣΑΝ ΤΗΝ ΚΗΔΕΜΟΝΙΑ ΤΟΥ ΧΙΤΛΕΡ

ΚΑΤΑ ΠΩΣ ΓΕΡΝΕΙ Η ΠΑΛΑΤΖΑ .......ΕΙΝΑΙ Η

ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΑΓΙΟΡΗΤΩΝ.

ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ

ΧΡΥΣΟΒΟΥΛΑ ....ΧΡΥΣΟΒΟΥΛΑ..ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟΤΕ

ΑΥΤΑ ΕΠΙΚΑΛΟΥΝΤΑΝ!!!!!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ....

Παρακάτω αναρτούμε την κοινή επιστολή όλων των μονών του ‘Αγιου Όρους προς τον Χίτλερ, σταλμένη από τον κ. Οδυσσέα Επικουρίδη:

«Εν Αγίω Όρει τη 13/26 Απριλίου 1941

Προς την Αυτού Εξοχότητα τον Αρχικαγκελλάριον του ενδόξου Γερμανικού Κράτους Κύριον Αδόλφον Χίτλερ εις Βερολίνον.

Εξοχότατε,

Οι βαθυσεβάστως υποσημειούμενοι Αντιπρόσωποι των Είκοσιν Ιερών Βασιλικών Πατριαρχικών καί Σταυροπηγιακών Μονών του Αγίου Όρους Άθω, λαμβάνομεν την εξαιρετικήν τιμήν ν' απευθυνθώμεν προς την Υμετέραν Εξοχότητα καί παρακαλέσωμεν Αυτήν θερμώς, όπως, ευαρεστημένη, αναλάβη υπό την Υψηλήν προσωπικήν Αυτής προστασίαν καί κηδεμονίαν τον Ιερόν τούτον Τόπον, του οποίου Ηγούμενοι καί αντιπρόσωποι τυγχάνομεν, διαδεχομένη εν τούτω τους ιδρυτάς καί Ευεργέτας του Ιερού τούτου Τόπου Βυζαντινούς Αυτοκράτορας καί διαδόχους τούτων.

Το Άγιον Όρος, Εξοχώτατε, συνέστη εις Πανορθόδοξον μοναχικήν πολιτείαν, εις ήν ανέκαθεν διαβιούν εν αγαστή ομονοία μοναχοί ακωλύτως προσερχόμενοι από διάφορα ορθόδοξα Έθνη, κατά τον Θ΄ μ.Χ. αιώνα, πνευματικώς μέν εξαρτωμένων από του Οικουμενικού Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως, πολιτικώς δέ αυτοδιοικούμενον υπό της Ιεράς Συνάξεως των Αντιπροσώπων των Είκοσιν Ιερών καί Κυριάρχων Μονών καί πολιτειακώς υπαγομένων υπό την προστασίαν καί κηδεμονίαν των Βυζαντινών Αυτοκρατόρων καί των διαδόχων Αυτών.

Το Αυτονομιακόν τούτο πολίτευμα περιεθριγκώθη δι' αλλεπαλλήλων τυπικών καί Χρυσοβούλων των ιδρυτών καί ευεργετών των Ιερών μονών Βυζαντινών Αυτοκρατόρων Βασιλείου του Μακεδόνος(882), Ιωάννου Τσιμισκή(972), Κωνσταντίνου Μονομάχου(1046), Στεφάνου Δουσάν(1346) καί άλλων Σλαύων, Ουγγροβλάχων Ηγεμόνων καί των μετέπειτα Σουλτανικών Φιρμανίων τελευταίως δε υπό του Καταστατικού Χάρτου του 1926, ούτινος δύο αντίτυπα εσωκλείομεν.

Το ουτωσί καθιερωθέν προνομιακόν καί αυτοδιοίκητον καθεστώς του Ιερού τούτου Τόπου, αποτελέσαν αντικείμενον συζητήσεων καί επικυρώσεων διαφόρων διεθνών συνθηκών περιεθριγκώθη τέλος, διά του 62ου άρθρου της Βερολινείου συνθήκης του έτους 1878, έχοντος ούτω, οι μοναχοί του Όρους Άθω οθενδήποτε καί αν κατάγωνται θα διατηρήσωσι τά κτήματα καί τα πρότερα αυτών δικαιώματα καί θ' απολαύωσιν, άνευ ουδεμιάς εξαιρέσεως, πλήρους ισότητος δικαιωμάτων καί προνομίων.

Των εν Αγίω Όρει ενασκουμένων Μοναχών, ανεξαρτήτως τόπου προελεύσεως καί Εθνικότητος, σκοπός καί αποστολή καθ' όλον τον υπερχιλιετή βίον του Αγίου Όρους, υπήρξεν η διατήρησις, προαγωγή καί εξασφάλισις των Ιερών αυτού σκηνωμάτων, η διά της ακαταπονήτου φιλεργίας των εν αυτώ ενασκουμένων μοναχών καλλιέργεια της τε εκκλησιαστικής καί κλασσικής φιλολογίας καί καλλιτεχνίας, ο ασκητικός βίος καί η διηνεκής προσευχή υπέρ του σύμπαντος κόσμου.

Την διατήρησιν του καθεστώτος τούτου της αυτονόμου μοναχικής πολιτείας, ικανοποιούντος πλήρως άπαντας τους εν Αγίω Όρει ενασκουμένους ανεξαρτήτως εθνικότητος Ορθοδόξους μοναχούς καί εναρμονιζόμενοι προς τον σκοπόν καί την αποστολήν αυτών, παρακαλούμεν καί ικετεύομεν θερμώς την Υμετέραν Εξοχότητα όπως αναλάβη υπό την υψηλήν προστασίαν καί κηδεμονίαν Αυτής.

Τον Βασιλέα των Βασιλευόντων καί Κύριον των Κυριευόντων εξ όλης ψυχής καί καρδίας ικετεύοντες, όπως επιδαψιλεύση (=παρέχει πλουσιοπάροχα!!!) τη Υμετέρα Εξοχότητι υγείαν καί μακροημέρευσιν επ' αγαθώ του ενδόξου Γερμανικού Έθνους.

Υποσημειούμεθα βαθυσεβάστως (βαθυσέβαστος= Αυτός που αξίζει μέγιστο σεβασμό)».

Πηγή: Ιστορικόν Διπλωματικόν Αρχείον του Υπουργείου Εξωτερικών.

Αναδημοσίευση: περιοδικόν Ελληνικόν Πάνθεον, τεύχος 13, Ιουνίου-Αυγούστου 2001, σελίδα 18.

Γιάννης Ζωχιός