ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα γάμος. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα γάμος. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

4.6.08

«ΓΑΜΟΣ» ΟΜΟΦΥΛΩΝ …… ΣΤΗΝ ΤΗΛΟ»


Αδερφές και παλικάρια γίναμε μαλλιά κουβάρια



Τελικά έγινε και αυτό , μια και βρέθηκε αιρετός άρχοντας , ο Δήμαρχος ΤΗΛΟΥ ,που εφάρμοσε τον «νόμο», την διοικητική πράξη των ανθρωπίνων δικαιωμάτων .

Συμπέρασμα :
Ο «Νόμος» καταργεί την φύση
!

Σεβαστή η διαφορετικότητα ανθρώπων που επιλέγουν γιατί τους ταιριάζει να ζήσουν ως ομόφυλοι.
Όμως αποτελεί κατά την άποψη μου προκλητικότητα ο ισχυρισμός των εκπροσώπων τους ,και μάλιστα δημόσια , να δηλώνουν ότι τέλεσαν «γάμο» δύο ομόφυλοι.


Η νομική ισχύς του Γάμου ορίζεται ως η νόμιμη ένωση και συμβίωση ενός άντρα και μιας γυναίκας αν ντε και καλά πρέπει να δικαιολογήσουμε την άλλη άποψη, όμως το θέμα δεν είναι αυτό…. και ετυμολογικά η λέξη Γάμος αναφέρεται στην ΦΥΣΗ η οποία δεν αλλάζει δεν γίνεται να αλλάξει…..