Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα γάμος. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα γάμος. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
4.6.08
«ΓΑΜΟΣ» ΟΜΟΦΥΛΩΝ …… ΣΤΗΝ ΤΗΛΟ»

Αδερφές και παλικάρια γίναμε μαλλιά κουβάρια
Τελικά έγινε και αυτό , μια και βρέθηκε αιρετός άρχοντας , ο Δήμαρχος ΤΗΛΟΥ ,που εφάρμοσε τον «νόμο», την διοικητική πράξη των ανθρωπίνων δικαιωμάτων .
Συμπέρασμα :
Ο «Νόμος» καταργεί την φύση!
Σεβαστή η διαφορετικότητα ανθρώπων που επιλέγουν γιατί τους ταιριάζει να ζήσουν ως ομόφυλοι.
Όμως αποτελεί κατά την άποψη μου προκλητικότητα ο ισχυρισμός των εκπροσώπων τους ,και μάλιστα δημόσια , να δηλώνουν ότι τέλεσαν «γάμο» δύο ομόφυλοι.
Τελικά έγινε και αυτό , μια και βρέθηκε αιρετός άρχοντας , ο Δήμαρχος ΤΗΛΟΥ ,που εφάρμοσε τον «νόμο», την διοικητική πράξη των ανθρωπίνων δικαιωμάτων .
Συμπέρασμα :
Ο «Νόμος» καταργεί την φύση!
Σεβαστή η διαφορετικότητα ανθρώπων που επιλέγουν γιατί τους ταιριάζει να ζήσουν ως ομόφυλοι.
Όμως αποτελεί κατά την άποψη μου προκλητικότητα ο ισχυρισμός των εκπροσώπων τους ,και μάλιστα δημόσια , να δηλώνουν ότι τέλεσαν «γάμο» δύο ομόφυλοι.
Η νομική ισχύς του Γάμου ορίζεται ως η νόμιμη ένωση και συμβίωση ενός άντρα και μιας γυναίκας αν ντε και καλά πρέπει να δικαιολογήσουμε την άλλη άποψη, όμως το θέμα δεν είναι αυτό…. και ετυμολογικά η λέξη Γάμος αναφέρεται στην ΦΥΣΗ η οποία δεν αλλάζει δεν γίνεται να αλλάξει…..
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)






















