ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

28.4.13

Πάνω από 1 εκατομμύριο Ι.Χ. χωρίς τέλη κυκλοφορίας!



Το υπουργείο Οικονομικών θα αποστείλει κλήσεις στους κατόχους να πληρώσουν το αναγκαίο πρόστιμο 

Ενα εκατομμύριο αυτοκίνητα κυκλοφορούν χωρίς να έχουν πληρώσει τέλη, ενώ την ίδια... στιγμή στο ενάμισι εκατομμύριο υπολογίζονται τα ανασφάλιστα οχήματα. Αυτό προκύπτει από την ύπαρξη τεσσάρων διαφορετικών αρχείων που τηρούν διαφορετικά υπουργεία και φορείς για τον αριθμό των κυκλοφορούντων και των ασφαλισμένων αυτοκινήτων και τα οποία θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν από το Δημόσιο, στην προσπάθειά του να αυξήσει τα έσοδα του προϋπολογισμού.

Αντιθέτως, το ελληνικό Δημόσιο δείχνει να είναι χαμένο μεταξύ των τεσσάρων αρχείων, αδυνατώντας να αναλάβει τις αναγκαίες πρωτοβουλίες που θα ενίσχυαν τα ταμεία του κράτους.

Παίρνοντας τα πράγματα από την αρχή, η προσπάθεια του υπουργείου Οικονομικών να εντοπίσει τον πραγματικό αριθμό των οχημάτων που κυκλοφορούν χωρίς ασφάλιση, αναδεικνύει την απραξία που επιδεικνύει στην είσπραξη ενός σίγουρου εσόδου, δηλαδή των τελών κυκλοφορίας, αφού τρεις μήνες μετά τη λήξη της προθεσμίας απόκτησής τους, ένα εκατομμύριο οχήματα αποδεικνύεται ότι κυκλοφορούν χωρίς το αναγκαίο σήμα.

Η οδύσσεια για τον εντοπισμό των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν νόμιμα, δηλαδή διαθέτουν σήμα και ασφάλιση, περνάει μέσα από τέσσερα διαφορετικά αρχεία. Το πρώτο είναι το αρχείο των κυκλοφορούντων οχημάτων που διαθέτει το υπουργείο Μεταφορών, που αριθμεί 8 εκατομμύρια αυτοκίνητα. Η συγκεκριμένη βάση δεδομένων δεν είναι αξιόπιστη, αφού το αρμόδιο υπουργείο εγγράφει μόνο τις πινακίδες που εκδίδονται με τα στοιχεία του κατόχου, χωρίς παράλληλα να προβαίνει σε διαγραφή όσων βγαίνουν εκτός κυκλοφορίας.

Το δεύτερο αρχείο είναι επίσης του υπουργείου Μεταφορών και καταγράφει τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν, αφού προηγουμένως διασταυρωθούν με στοιχεία από τις εφορίες για τις πινακίδες που κατατέθηκαν από τους κατόχους αυτών των αυτοκινήτων. Το αρχείο αυτό περιλαμβάνει 7 εκατομμύρια αυτοκίνητα.

Το τρίτο αρχείο τηρείται από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων και περιλαμβάνει τα οχήματα, οι κάτοχοι των οποίων προμηθεύτηκαν το σήμα κυκλοφορίας. Στο αρχείο αυτό έχουν καταγραφεί 6 εκατομμύρια αυτοκίνητα.

Το τέταρτο, τέλος, αρχείο είναι αυτό που τηρεί το Κέντρο Πληροφοριών της Ενωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών για το πόσα είναι τα ασφαλισμένα οχήματα. Το αρχείο περιλαμβάνει 5,5 εκατομμύρια αυτοκίνητα. Ακόμα και αν αυτά τα αρχεία απαιτούν μια πρόσθετη επαλήθευση για το κατά πόσον από αυτά τα νούμερα πρέπει να εξαιρεθούν τα οχήματα δημόσιας χρήσης ή αυτά που έχουν κλαπεί και δεν έχουν δηλωθεί, επιβεβαιώνεται ότι η απλή αριθμητική απέχει από την απλή λογική.

Εχοντας στη διάθεσή του όλα τα απαραίτητα εργαλεία, το υπουργείο Οικονομικών δηλώνει αποφασισμένο ότι θα προχωρήσει άμεσα στην αποστολή κλήσεων προς τους κατόχους ανασφάλιστων οχημάτων, καλώντας τους να πληρώσουν το αναγκαίο πρόστιμο και να ασφαλίσουν το όχημά τους. Ο χρόνος θα δείξει αν θα πράξει τα δέοντα και για τα αυτοκίνητα χωρίς σήμα κυκλοφορίας.
http://greece-salonika.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: