2.5.12
Η ΜΕΓΑΛΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ Η ΨΗΦΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
Η ΜΕΓΑΛΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ Η ΨΗΦΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΔΙΔΑΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ
Δρ Φιλόλαος Δημητρίου.
«Ει τα παρεληλυθότα μνημονεύης άμεινον περί των μελλόντων βουλεύσει» (Ευριπίδης)
Η Πατρίδα μας τα τελευταία χρόνια ζεί μια βαθειά κρίση.
Δυστυχώς, οι περισσότεροι εστιάζουν
την κρίση μόνον εις την οικονομική σφαίρα της καθημερινής ζωής.Ισως
διότι αυτή μας στοιχίζει και μας πονάει πιό πολύ!
Το γεγονός ότι η κρίση έχει κτυπήσει
όλους σχεδόν τους τομείς της εθνικής και κοινωνικής ζωής, σαν κρίση
πνευματική, κρίση αξιών, με διάχυτη την αναξιοκρατία και την διαφθορά να
έχει διεισδύσει εις ολόκληρο τον κοινωνικ ό ιστόν της ΅Ελληνικής
Κοινωνίας, δεν θα μας επροβλημάτιζε αν δεν βιώναμε την οικονομική κρίση,
την επάρατη λιτότητα, την ανέχεια, που ένα μεγάλο τμήμα του Λαού μας
ζεί σαν στην εποχή του 1941-44, στά χρόνια της κατοχής! Όπως ακριβώς
δεν μας επροβλημάτιζε τις τελευταίες μετά την μεταπολίτευση δεκαετίες!
Και δεν μας επροβλημάτιζε γιατί σαν πλειονότητα κατακρακυλίσαμε,
δυστυχώς, σε ένα τρόπο υλιστικής ζωής.
Παραμερίσαμε ή ξεχάσαμε τα Ιδανικά της Πατρίδος μας…
Θέσαμε σαν ιδανικό «επιτυχημένης ζωής» τον μαμμωνά, το χρήμα, το:
“Φάγωμεν και πίωμεν αύριον γαρ αποθνήσκωμεν!
Το παράδειγμα βέβαια το έδωσαν οι
λεγόμενοι «πολιτικοί ηγέτες» μας.Και όχι μόνο οι «πολιτικοί», αλλά και
οι διάφοροι «ηγετίσκοι» σε κάθε βαθμίδα και θεσμόν της διοικήσεως!
Γι’αυτό και σε όλους τους τόνους (σε σαλόνια, καφενεία, τόπους εργασίας
και κοινωνικών αναστροφών) ακούγεται η παροιμιώδης πλέον
φράση: «Σάποιο πολιτικό κατεστημένο», που λέγεται με οργή και
θυμό και εκδικητικό πνεύμα!
Τώρα όμως εφθάσαμε εις την «Ωρα του Λαού»!Θα μιλήσει ο Λαός με την γλώσσα της ΨΗΦΟΥ!
Και τίθεται το ερώτημα: ΠΩΣ θα
μιλήσει; ΠΩΣ θα ψηφίσει; ΠΩΣ θα επιλέξει αυτούς, στη ΚΡΙΣΗ και ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ
των οποίων θα εμπιστευθεί τις τύχες του;
Εχει μεγάλη σημασία το «ΠΩΣ» θα
σκεφθεί ο κάθε Ελληνας και η κάθε Ελληνίδα πρίν φθάσει στο «Παραβάν» για
να θέσει τον σταυρόν προτιμήσεως!
1ον ) Εχει μεγάλη σημασία, με «Ποιά Κριτήρια» θα επιλέξει το ΕΝΑ από τα…32 (!) κόμματα! Και
2ον ) Εχει μεγάλη σημασία
με «Ποιά Κριτήρια» θα ζυγίσει το «Βάρος», «την ικανότητα» του
υποψηφίου. Στόχος πρέπει να είναι και όχι μ ό ν ο ν ΠΩΣ θα τιμωρήσει
τους αναξίους και ανικάνους καταστροφείς της Ελληνικής Κοινωνίας! ΟΧΙ
μόνον ΑΡΝΗΣΗ αλλά και ΘΕΣΗ: Ποιός θα ΚΥΒΕΡΝΉΣΕΙ!
Εχει μεγάλη σημασία ΠΩΣ θα διοικηθεί
από εδώ και πέρα η Ελλάδα και με ποιές ηθικές αρχές! Αξίζει να ακούσουμε
μια ισχυρή φωνή από το…παρελθόν!
Αυτό μας «συμβουλεύει» άλλως τε και ο Ευριπίδης, λέγοντας:
«Μελέτησε σωστά τα παρελθόντα για να διδαχθείς και (έτσι) θα κρίνεις σωστά για τά μέλλοντα»
Είναι, λοιπόν, μια φωνή από την εποχή
του Ησιόδου του Βοιωτού, γιατί η αναξιοκρατία και η διαφθορά των
διοικούντων είναι «αρρώστεια ενδημική από το παρελθόν». Και φαίνεται ότι
στην εποχή του Ησιόδου (750-700 π.Χ.) ήταν σε έξαρση, αφού σε
«Πνευματικό Αθλημα» που ετέθηκε στους Αθλητικούς Αγώνες που έλαβαν χώρα
στην Χαλκίδα, προς τιμήν του βασιλέως Αμφιδάμαντος, το θέμα ήταν:
“Πως άν άριστ’ οικοίντο πόλεις και εν ήθεσι ποίοις ?”.
(Κατά ποίον τρόπον ημπορεί να διοικηθούν άριστα οι πολιτείες-τα κράτη και με ποιές ηθικές αρχές).
Εις τον διαγωνισμόν επί του θέματος
τούτου, έλαβε μέρος και ο Ησίοδος, ο οποίος και ανεδείχθη νικητής, με
την πιό επιτυχημένη απάντηση πού έδωσε. Ο
Ησίοδος απάντησε θαυμάσια τονίζοντας επιγραμματικά:
“Ει μη κερδαίνειν από των αισχρών εθέλειεν,
οι δε αγαθοί τιμώντο, δίκη δ’ αδίκοισιν επείη.”
(Εάν (οι άρχοντες) αποφεύγουν να
αποκτούν κέρδη από αισχρές συναλλαγές (διαφθορά), οι ενάρετοι τιμώνται
και αναδεικνύονται (αξιοκρατία), εις τους παρανομούντας δε απονέμεται
δικαία τιμωρία (υγιής δικαιοσύνη)!
OMΩΣ, Hγέτης που:
1ον. Αποφεύγει την διαφθοράν (Χρηματισμόν)-Δηλαδή: ΔΕΝ μπαίνει φτωχός και
βγαίνει πλούσιος από την Πολιτική σκηνή. ΑΛΛΑ το αντίθετο!
2ον. Θυσιάζει το άξιο παιδί του χάριν της Πατρίδος και ΟΧΙ την Πατρίδα χάριν του
αναξίου παιδιού του! (Αναξιοκρατία-Νεποτισμός).
3ον. ΔΕΝ θέλει την Δικαιοσύνη θεραπαινίδα των όποιων συμφερόντων (ατομικών,
οικογενειακών, κομματικών κλπ.) ΑΛΛΑ την Λειτουργία της θεμέλιο της
Κοινωνικής Συνοχής και Αξιοκρατίας.Τέτοιος Ηγέτης :
ΔΕΝ είναι ο «λαοπλάνος», ο «λαϊκιστής», ο «βίαιος και υβριστής».
Ο
αποτυχημένος εις την οικογενειακήν του ζωήν. Ο «μη φοβούμενος – μη
σεβόμενος Θεόν και μη εντρεπόμενος τους ανθρώπους». Ο ανήθικος εις την
προσωπικήν του ζωήν, άστοργος εις την οικογενειακήν και ανέντιμος εις
την κοινωνικήν και επαγγελματικήν του ζωήν!
Είσαι, αγαπητέ Συν- Ελληνα. Είσαι
αγαπητέ Συμ-Πατριώτη ετοιμασμένος να ρίξεις την ψήφον σου με βάση τα
κριτήρια αυτά, που από το απώτερο παρελθόν βροντοφωνούν οι σοφοί
Πρόγονοί σου; Θα μπορέσεις να υπερβείς τον εαυτό σου, τούς
μικροϋπολογισμούς και τα μικροσυμφέροντά σου και να ΕΡΕΥΝΗΣΕΙΣ, να
ΨΑΞΕΙΣ, να ΒΡΕΙΣ: Το κόμμα που σέβεται και ασπάζεται τα Ιδανικά μας,
τα Ιδεώδη των Ελλήνων για να εκλέξεις;
Να ΒΡΕΙΣ τους ΑΞΙΟΥΣ και ΕΝΤΙΜΟΥΣ για να ΨΗΦΙΣΕΙΣ!
Γνώριζε ότι οι Αξιοι και Εντιμοι και Ικανοί ΔΕΝ φωνασκούν! Δεν εκλιπαρούν!
ΔΕΝ διαφημίζονται! Τά «άδεια ντεπόζιτα κάνουν θόρυβο.Οχι τα γεμάτα»!
Γι’αυτό : Ψάξε, ερεύνησε, πληροφορήσου με σιγουριά για να τους βρείς!
Γνώριζε, τέλος, ότι από τον τρόπον που
θα ψηφίσεις εξαρτάται το μέλλον ΟΧΙ μόνον το δικό σου αλλά και των
παιδιών και των εγγόνων σου!
Εξαρτάται το μέλλον της Ελλάδος μας!
Σού εύχομαι Καλόν Φωτισμόν!
Δρ Φιλόλαος Δημητρίου. 2012
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου