ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

16.9.08

ΟΙ ΕΠΙΒΑΙΝΟΝΤΕΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ...ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΘΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑ

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

Νομίζω ότι ήλθε η ώρα να μιλάω και με φωτογραφίες,μήπως και ξυπνήσουν οι αρμόδιοι φορείς και μεριμνήσουν για την «ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΕΠΙΒΑΙΝΟΝΤΩΝ» που ταξιδεύουν ανύποπτοι για το τι μπορεί να τους συμβεί,σε περίπτωση ατυχήματος………
Και όλα αυτά για σας κ.Υπουργέ,επειδή δεν είστε γνώστης των θεμάτων αυτών,έτσι που να «α π ο σ τ ο μ ώ σ ε τ ε» τα έμπειρα ????? μέλη των επιτροπών,που έκριναν σκόπιμο,ότι τα πλοία αυτά πληρούν τους όρους και τους κανονισμούς και υπέγραψαν την «ελευθεροπλοία» τους και που θα σπεύσουν έντρομοι να δικαιολογήσουν …..τα «αδικαιολόγητα.» Φρονώ,ότι πλήν της πειθαρχικής δίωξής των,επιβάλλεται και η ποινική των δίωξη.-

1. Κ/Ρ CRISTAL : Το πλοίο έχει καταγγελθεί από την ΠΕΜΕΝ ότι εξέχουν των πλευρών του πλοίου οι σωσίβιες λέμβοι. Εξέχει και η ταχύπλοη λέμβος ανάγκης (fast rescue boat). Εκτός από παράβαση Διεθνούς Σύμβασης ασφάλειας ναυσιπλοϊας (SOLAS) που λέει ότι όλα τα σωστικά μέσα των πλοίων πρέπει να είναι προφυλαγμένα από ζημιά, φωτιά κλπ, αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία αφού σε κανένα πλοίο (επιβατηγό ή φορτηγό) δεν εξέχουν τα σωστικά τους μέσα. Τοποθετώντας τις σωσίβιες λέμβους εξωτερικά του πλοίου ο πλοιοκτήτης κέρδισε χώρο για να κατασκευάσει καμπίνες, σαλόνια κλπ, δηλ. υπερ του κέρδους. Η τοποθέτηση των σωστικών εξωτερικά του πλοίου παρεμποδίζει την πλέυριση άλλου πλοίου σε περίπτωση που παραστεί ανάγκη να βοηθήσει, ενώ σε περίπτωση σύγκρουσης τα συγκεκριμένα σωστικά μέσα θα αχρηστευτούν και δεν θα μπορέσουν να παράσχουν βοήθεια σε περίπτωση εγκατάληψής του. Συνεπώς αυτοί που επιθεώρησαν και εξέδοσαν τα πιστοποιητικά ασφαλείας του πλοίου, αλλά και αυτοί που γνώριζαν την καταγγελία της ΠΕΜΕΝ και δεν την έλεγξαν (η επιτροπή του ΥΕΝ με Πρόεδρο τον ΣΑΡΛΗ) είναι επιεικώς Ε Γ Κ Λ Η Μ Α Τ Ι Ε Σ...

2. Ε/Γ SARDINIA VERA: Αν και με ξένη σημαία εκτελεί πλόες εσωτερικά. Παράβαση του κανονισμού SOLAS που λεει ότι τα σωστικά μέσα των πλοίων θα πρέπει να είναι τοποθετημένα μακρυά από τους έλικες του πλοίου. Η τοποθέτηση σε εκείνο το σημείο αποσκοπούσε στο να εξοικονομηθεί χώρος για να τοποθετηθούν καθίσματα στο ανοικτό κατάστρωμα ή γιατί δεν χώραγαν αλλού, δηλ. για όφελος υπέρ του πλοιοκτήτη. Σε περίπτωση εγκατάλειψης του πλοίου (λόγω κλίσης του πλοίου ή πυρκαγιάς) υπάρχει κίνδυνος τα βαρελάκια που θα έχουν καθαιρεθεί στη θάλασσα να απορροφηθούν από τη δίνη των ελίκων που πιθανώς να λειτουργούν για να φέρουν το πλοίο σε επίνεμη θέση ή άλλους λόγους. Συνεπώς αυτοί που επιθεώρησαν και εξέδοσαν τα πιστοποιητικά ασφαλείας του πλοίου είναι επιεικώς Ε Γ Κ Λ Η Μ Α Τ Ι Ε Σ...

3. Ε/Γ ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΩΡ: Εκτελεί πλόες Κέρκυρα - Ηγουμενίτσα. Άλλη μια παγκόσμια πρωτοτυπία. Η μία σωσίβα λέμβος του είναι τοποθετημένη ανάποδα (με την πλώρη να δείχνει προς τα πίσω). Τουτο αποτελεί παράβαση κανονισμών (α) διότι δεν είναι άμεση και ευχερής η καθαίρσή της με το πλοίο να έχει ταχύτητα 5 κόμβων και (β) δεν μπορεί να προσδεθεί η πρωραία μπαρούμα συγκρατησής της στο πλοίο που βρίσκεται πάντα στην πλώρη. Το γεγονός αυτό οφείλεται σε κατασκευαστική ατέλια που διαπιστώθηκε μετά. Για να μην εκτελεστούν δαπανηρές κατασκευαστικές διορθώσεις τοποθέτησαν την μία λέμβο ανάποδα, δηλ. προς όφελος του πλοιοκτήτη. Σε περίπτωση ανάγκης η λέμβος αυτή δεν θα μπορέσει να καθαιρεθεί με ασφάλεια με πιθανά τραγικά αποτελέσματα. Συνεπώς αυτοί που επιθεώρησαν και εξέδοσαν τα πιστοποιητικά ασφαλείας του πλοίου είναι επιεικώς Ε Γ Κ Λ Η Μ Α Τ Ι Ε Σ..

ΙΩΑΝΝΗΣ ΝΟΜΙΚΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: