ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

28.12.12

Προς τους βουλευτές των Ελλήνων Ήρθε η ώρα της πληρωμής.


P1100877.JPGΣας αποστέλλω τους λογαριασμούς της ΔΕΗ και της ΕΥΔΑΠ. Εσείς θα τους εξοφλήσετε. Μικρό το τίμημα, χρωστάτε κύριοι σε μένα, χρωστάτε μία ζωή. Μια ζωή που χάθηκε. Η αξία της δεν αποτιμάται, δεν θα σας επιτρέψω αριθμό να την κάνετε στις στατιστικές σας για να βολέψετε τη συνείδησή σας.
Το αίμα που χύσατε έγινε όπλο στα χέρια μου. Όρκος τιμής στην καρδιά μου. Ανταριάζει, αντρειεύεται και θεριεύει την ψυχή μου. Κυλά μέσα μου και δεν ησυχάζει. Όσο ζω κι αναπνέω τον Ελεύθερο αέρα της χώρας μου, θα σας πολεμώ. Θα αγωνίζομαι με όποιον τρόπο μπορώ «και ως τον ύστατο χτύπο της καρδιάς μου θα αντιστέκομαι».
Προς το παρόν μού χρωστάτε κύριοι, κι αυτό το χρέος τελεύει μόνο με Δίκαιο.

Μαρία Αλιφραγκή του Νικολάου

Δεν υπάρχουν σχόλια: