29.12.08
Κρύβει το Σχέδιο Hamelin το τρίτο παγκόσμιο πόλεμο και τα στρατιωτικά πλάνα της Δύσης εναντίον του Ισλάμ;
«Στρατιωτική» αποκρυπτογράφηση του μυστηριώδους Σχεδίου
Εδώ και κάποιο διάστημα απασχολεί το παγκόσμιο τύπο μια είδηση ή μάλλον μια φήμη για ένα ανεξήγητο ακόμα σχέδιο που άλλοι λένε ότι περιγράφει τα στρατιωτικά πλάνα της επερχόμενης σύγκρουσης πολιτισμών (βλέπετε Ισλαμο-Δυτική), άλλοι το σχέδιο έλεγχου πολιτικών κρίσεων από μυστικές στρατιωτικές δυνάμεις (βλέπετε μυστικός στρατός του ΝΑΤΟ), ενώ άλλοι ισχυρίζονται ότι περιγράφει τα σχέδια προκλήσεως ασύμμετρης απειλής εναντίον ανυπάκουων στη παγκοσμιοποίηση λαών (βλέπετε Βαλκάνια).
Πολλές ερμηνείες δόθηκαν από τότε που πρωτοακούστηκε με όλες τους να επιχειρούν να ερμηνεύσουν απελπισμένα το μύθο του Hamelin με το μαγικό αυλό, όπως τον παρουσιάσαμε πριν λίγο καιρό. Όλες δε οι ερμηνείες αυτές προσπαθούν να προσαρμόσουν το μύθο στη σημερινή διεθνή πραγματικότητα.
Μια όμως από αυτές προχώρησε σε μια «επαναστατική» αποκρυπτογράφηση και ανέλυσε το σχέδιο Hamelin στη βάση μιας άγνωστης στο πολύ κόσμο σταυροφορίας, του ίδιου αιώνα με αυτόν που πιστεύεται γράφηκε ο μαγικός αυλός η οποία πιστεύω ότι θα συζητηθεί πολύ!
Το 13ο αιώνα, μια εποχή κατά την οποία η Ευρώπη συνταραζόταν από συχνές εσωτερικές κρίσεις με τις μεγάλες δυνάμεις (Γαλλία, Αγγλία, Γερμανία) στο επίκεντρο τους, έχουμε να κάνουμε με μια εκκλησία με αποφασιστική επιρροή στα πολιτικά και στρατιωτικά πράγματα της εποχής. Η εκκλησία με σπουδαιότερη μορφή της το Παπα Ιννοκέντιο το Τρίτο, ο χαρακτηριζόμενος από τους ιστορικούς ως ο «μέγας μηχανορράφος»-είναι αυτός που προκήρυξε τη 4η και τη 5η σταυροφορία- παρά τις αποτυχίες των προηγούμενων σταυροφοριών στους Άγιους το Τόπους δεν εγκατέλειψε ποτέ την ιδέα να εκτείνει την ηγεμονία της εκκλησίας στην «Ιερά Γη» τη Ιερουσαλήμ και να διώξει από κει τους μουσουλμάνους.
Δημιούργησε έτσι ανάμεσα στο λαό την πίστη για την ανάγκη μιας νέας σταυροφορίας, της πέμπτης κατά σειρά, στέλλοντας επίσκοπους σε όλη την επικράτεια με σκοπό να ευαισθητοποιήσουν το λαό και να προετοιμάσουν κατάλληλα το έδαφος για την σταυροφορία.
Με αυτό το τρόπο δημιουργήθηκε το κατάλληλο κλίμα αποδοχής της ιδέας μιας σταυροφορίας και της δημιουργίας ενός «νέου» χριστιανικού αέρα. Επηρεασμένοι λοιπόν οι απλοί πιστοί από την επισκοπική αυτή εκστρατεία άρχισαν να ενθουσιάζονται με την ιδέα μιας σταυροφορίας. Έτσι μέσα σε ένα ανανεωμένο και θερμό χριστιανικό κλίμα οι ιστορικοί της εποχής περιγράφουν με λεπτομέρεια αυτά που συνέβαιναν. Ανάμεσα στα πολλά που γινόντουσαν εκείνες τις μέρες ξεχώριζε η εμφάνιση ενός μικρού βοσκού από το χωριό Κλουα κοντά στο πύργο του Βαντόμ ονόματι Στέφανος. Το παιδί αυτό εμφανίστηκε μια μέρα στη πόλη λέγοντας ότι ο Κύριος ντυμένος σαν προσκυνητής είχε παρουσιαστεί σε εκείνον και του έδωσε ψωμί μαζί με κάποιες επιστολές, μυστηριώδους περιεχόμενου, με εντολή από τα Κύριο να τις παραδώσει στο Βασιλιά της Γαλλίας.
Δεν άργησε πολύ να τον πιστέψουν όσοι τον άκουγαν και να ασπασθούν τα λεγόμενα του. Άρχισαν τότε πολλά παιδιά, χιλιάδες έλεγαν, να έρχονται από διάφορες περιοχές της χώρας να ενώνονται με το Στέφανο στο «Άγιο» έργο του. Επρόκειτο για παιδιά κυρίως βοσκών, χωρικών και γενικά φτωχών και απελπισμένων οικογενειών. Επίσης άτομα μεγαλύτερης ηλικίας ενώθηκαν με την ομάδα αυτή των παιδιών.
Ο Στέφανος και η παρέα του αφού συγκεντρώθηκαν και προσευχήθηκαν κάπου στο Σεν Ντενιζ ξεκίνησαν μετά κάποια στιγμή για να απελευθερώσουν, όπως πίστευαν ότι διέταζε η Θεϊκή εντολή, την Ιερουσαλήμ από τους μουσουλμάνους. Επειδή η συνέχεια δεν μας ενδιαφέρει αλλά προκειμένου να έχουμε μια ολοκληρωμένη εικόνα των γεγονότων αναφέρουμε ότι μετά από πολλές ταλαιπωρίες, όχι μόνο δεν κατάφεραν να φτάσουν στην Ιερουσαλήμ, αλλά οι περισσότεροι στο τέλος κατέληξαν σκλάβοι των Σαρακηνών.
Στο σημείο αυτό συνδεόμαστε με το αρχικό ερώτημα, του μυστήριου δηλαδή που συνοδεύει το Σχέδιο Hamelin. Το μυστικό λοιπόν σχέδιο αυτό, εάν δεχτούμε ότι ο μύθος του Μαγικού Αυλού ο οποίος υπάρχει σαν εισαγωγή του Σχεδίου, δεν κάνει τίποτα άλλο παρά καλύπτει τις πραγματικές προθέσεις των σχεδιαστών του, την νέα σταυροφορία δηλαδή προς κατάκτηση όχι μόνο της Ιερουσαλήμ αλλά ολόκληρης της Μέσης Ανατολής.
Δεν αποκλείεται ο μαγικός αυλός, όπως έχει φτάσει σε μας, να γράφηκε με σκοπό, μέσω της διάδοσης του, να αποθαρρυνθούν τα παιδιά να παρασυρθούν από «θρησκευτικούς ρήτορες» που ήθελε εμφανιστούν και επαναληφθεί δυστυχώς μια παρόμοια καταστροφική «σταυροφορία» μετά παρόμοιο επίσης κάλεσμα
http://nrdisaster.blogspot.com/
Εδώ και κάποιο διάστημα απασχολεί το παγκόσμιο τύπο μια είδηση ή μάλλον μια φήμη για ένα ανεξήγητο ακόμα σχέδιο που άλλοι λένε ότι περιγράφει τα στρατιωτικά πλάνα της επερχόμενης σύγκρουσης πολιτισμών (βλέπετε Ισλαμο-Δυτική), άλλοι το σχέδιο έλεγχου πολιτικών κρίσεων από μυστικές στρατιωτικές δυνάμεις (βλέπετε μυστικός στρατός του ΝΑΤΟ), ενώ άλλοι ισχυρίζονται ότι περιγράφει τα σχέδια προκλήσεως ασύμμετρης απειλής εναντίον ανυπάκουων στη παγκοσμιοποίηση λαών (βλέπετε Βαλκάνια).
Πολλές ερμηνείες δόθηκαν από τότε που πρωτοακούστηκε με όλες τους να επιχειρούν να ερμηνεύσουν απελπισμένα το μύθο του Hamelin με το μαγικό αυλό, όπως τον παρουσιάσαμε πριν λίγο καιρό. Όλες δε οι ερμηνείες αυτές προσπαθούν να προσαρμόσουν το μύθο στη σημερινή διεθνή πραγματικότητα.
Μια όμως από αυτές προχώρησε σε μια «επαναστατική» αποκρυπτογράφηση και ανέλυσε το σχέδιο Hamelin στη βάση μιας άγνωστης στο πολύ κόσμο σταυροφορίας, του ίδιου αιώνα με αυτόν που πιστεύεται γράφηκε ο μαγικός αυλός η οποία πιστεύω ότι θα συζητηθεί πολύ!
Το 13ο αιώνα, μια εποχή κατά την οποία η Ευρώπη συνταραζόταν από συχνές εσωτερικές κρίσεις με τις μεγάλες δυνάμεις (Γαλλία, Αγγλία, Γερμανία) στο επίκεντρο τους, έχουμε να κάνουμε με μια εκκλησία με αποφασιστική επιρροή στα πολιτικά και στρατιωτικά πράγματα της εποχής. Η εκκλησία με σπουδαιότερη μορφή της το Παπα Ιννοκέντιο το Τρίτο, ο χαρακτηριζόμενος από τους ιστορικούς ως ο «μέγας μηχανορράφος»-είναι αυτός που προκήρυξε τη 4η και τη 5η σταυροφορία- παρά τις αποτυχίες των προηγούμενων σταυροφοριών στους Άγιους το Τόπους δεν εγκατέλειψε ποτέ την ιδέα να εκτείνει την ηγεμονία της εκκλησίας στην «Ιερά Γη» τη Ιερουσαλήμ και να διώξει από κει τους μουσουλμάνους.
Δημιούργησε έτσι ανάμεσα στο λαό την πίστη για την ανάγκη μιας νέας σταυροφορίας, της πέμπτης κατά σειρά, στέλλοντας επίσκοπους σε όλη την επικράτεια με σκοπό να ευαισθητοποιήσουν το λαό και να προετοιμάσουν κατάλληλα το έδαφος για την σταυροφορία.
Με αυτό το τρόπο δημιουργήθηκε το κατάλληλο κλίμα αποδοχής της ιδέας μιας σταυροφορίας και της δημιουργίας ενός «νέου» χριστιανικού αέρα. Επηρεασμένοι λοιπόν οι απλοί πιστοί από την επισκοπική αυτή εκστρατεία άρχισαν να ενθουσιάζονται με την ιδέα μιας σταυροφορίας. Έτσι μέσα σε ένα ανανεωμένο και θερμό χριστιανικό κλίμα οι ιστορικοί της εποχής περιγράφουν με λεπτομέρεια αυτά που συνέβαιναν. Ανάμεσα στα πολλά που γινόντουσαν εκείνες τις μέρες ξεχώριζε η εμφάνιση ενός μικρού βοσκού από το χωριό Κλουα κοντά στο πύργο του Βαντόμ ονόματι Στέφανος. Το παιδί αυτό εμφανίστηκε μια μέρα στη πόλη λέγοντας ότι ο Κύριος ντυμένος σαν προσκυνητής είχε παρουσιαστεί σε εκείνον και του έδωσε ψωμί μαζί με κάποιες επιστολές, μυστηριώδους περιεχόμενου, με εντολή από τα Κύριο να τις παραδώσει στο Βασιλιά της Γαλλίας.
Δεν άργησε πολύ να τον πιστέψουν όσοι τον άκουγαν και να ασπασθούν τα λεγόμενα του. Άρχισαν τότε πολλά παιδιά, χιλιάδες έλεγαν, να έρχονται από διάφορες περιοχές της χώρας να ενώνονται με το Στέφανο στο «Άγιο» έργο του. Επρόκειτο για παιδιά κυρίως βοσκών, χωρικών και γενικά φτωχών και απελπισμένων οικογενειών. Επίσης άτομα μεγαλύτερης ηλικίας ενώθηκαν με την ομάδα αυτή των παιδιών.
Ο Στέφανος και η παρέα του αφού συγκεντρώθηκαν και προσευχήθηκαν κάπου στο Σεν Ντενιζ ξεκίνησαν μετά κάποια στιγμή για να απελευθερώσουν, όπως πίστευαν ότι διέταζε η Θεϊκή εντολή, την Ιερουσαλήμ από τους μουσουλμάνους. Επειδή η συνέχεια δεν μας ενδιαφέρει αλλά προκειμένου να έχουμε μια ολοκληρωμένη εικόνα των γεγονότων αναφέρουμε ότι μετά από πολλές ταλαιπωρίες, όχι μόνο δεν κατάφεραν να φτάσουν στην Ιερουσαλήμ, αλλά οι περισσότεροι στο τέλος κατέληξαν σκλάβοι των Σαρακηνών.
Στο σημείο αυτό συνδεόμαστε με το αρχικό ερώτημα, του μυστήριου δηλαδή που συνοδεύει το Σχέδιο Hamelin. Το μυστικό λοιπόν σχέδιο αυτό, εάν δεχτούμε ότι ο μύθος του Μαγικού Αυλού ο οποίος υπάρχει σαν εισαγωγή του Σχεδίου, δεν κάνει τίποτα άλλο παρά καλύπτει τις πραγματικές προθέσεις των σχεδιαστών του, την νέα σταυροφορία δηλαδή προς κατάκτηση όχι μόνο της Ιερουσαλήμ αλλά ολόκληρης της Μέσης Ανατολής.
Δεν αποκλείεται ο μαγικός αυλός, όπως έχει φτάσει σε μας, να γράφηκε με σκοπό, μέσω της διάδοσης του, να αποθαρρυνθούν τα παιδιά να παρασυρθούν από «θρησκευτικούς ρήτορες» που ήθελε εμφανιστούν και επαναληφθεί δυστυχώς μια παρόμοια καταστροφική «σταυροφορία» μετά παρόμοιο επίσης κάλεσμα
http://nrdisaster.blogspot.com/
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου