ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

4.10.08

ΚΑΠΕΤΑΝ ΓΙΑΝΝΗΣ "ΝΑΥΤΑΠΑΤΕΣ" σε συνέχειες...



Με παρέδωσαν βορά και τελείως ανυπεράσπιστο από την πλευρά τους,στα στόματα ενός αντιεισαγγελέα πλημμμελειοδικών Πειραιά,στα "ν ύ χ ι α" του Δημήτρη Κονταξή ( νύν αντιεισαγγελέας Αρείου Πάγου ) του αποδεδειγμένου υπερασπιστή του ναυταπατεώνα εφοπλιστή Μανούσου Κουτρουμπά,αλλά και των λοιπών ναυταπατεώνων.
Αυτός ο εισαγγελέας ανέλαβε το τελικό περιτύλιγμα του " π α κ έ τ ο υ ",που σχεδιάστηκε στους σκοτεινούς διαδρόμους του Υ.Ε.Ν.


Μου απήγγειλε κατηγορία σε βαθμό κακουργήματος [ ΑΚΟΥΣΟΝ ΑΚΟΥΣΟΝ ] για υπεξαίρεση πλοίου και φορτίου του "STAR FIVE"....του πλοίου δηλαδή,που η πολιτική και στρατιωτική ηγεσία του Υ.Ε.Ναυτιλίας,μου έδωσε " ΕΙΔΙΚΗ ΕΝΤΟΛΗ ΝΑ ΚΛΕΨΩ " από το λιμάνι της Πύλου και να το οδηγήσω στον Λίβανο,για να τους προσκομίσω τα "απτά στοιχεία" που αναζητούσαν,για να τιμωρήσουν τους ενόχους των δεκάδων ναυταπατών.


Ο εν λόγω εισαγγελέας,βιάζοντας την στοιχειώδη λογική,κατόρθωσε κάτι που κανένας δεν θα τολμούσε,αν δεν είχε την στήρηξη του ίδιου του κρατικού και παρακρατικού μηχανισμού.Με άλλα λόγια συμμετείχε στο σχέδιο του αφανισμού μου ,με εργαλείο τον Νόμο ,που θα έπρεπε να εφαρμόσει στους πραγματικούς ένοχους ναυτοπειρατές και όχι σε μένα που είχα αναλάβει αυτόν τον ειδικό ρόλο,με......."ά ν ω θ ε ν ε ν τ ο λ έ ς".


Επαναλαμβάνω: "ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΜΕ ΕΞΟΝΤΩΣΟΥΝ" "ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΜΕ ΑΦΑΝΙΣΟΥΝ" "ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥΣ"
Γι'αυτό και επέλεξαν σαν διώκτη μου,τον συγκεκριμένο εισαγγελέα.Δεν το κατόρθωσαν τελικά.Γιατί γερά κρατώ ακόμη και ήλθε και η σειρά μου τώρα να τους ξεφωνίσω παγκοσμίως,με την έκδοδη του βιβλίου μου.Ολοι οι πρωταγωνιστές και οι αυλικοί των , της πιό μελανής σελίδας της Ναυτιλίας μας,ζούν....Πλήν τριών....του τ.Υπουργού Δικαιοσύνης Γ.Σταμάτη,του τ.Υπουργού Ναυτιλίας Μ.Κεφαλογιάννη,του Αντ/ρχου Λ.Σ. Δαπέρβολα.
Θα προτιμούσαν όμως ,να έχουν εξέλθει του ..μάταιου τούτου κόσμου,όταν κυκλοφορήσει το βιβλίο μου αυτό.


Λάβετε δε υπ' όψιν σας,ότι αρχικά και με ομόφωνη απόφαση των ανακριτού κ.Τσάτσαρου Αθανάσιου και προιστάμενου της εισαγγελίας Πειραιά κ.Δωρή Δημήτρη,είχα "απαλλαγεί πάσης κατηγορίας",μετά την υπερασπιστική κατάθεση ενώπιον αυτών του Κλαδάρχη της Λιμενικής αστυνομίας Δημήτρη Γιαννακόπουλου.Αλλωστε και ο κ.Δωρής εγνώριζε τον ρόλον μου και την συνεργασίαν μου με το Υπουργείο Ναυτιλίας,εν τη γενέσει της και μου είχε συστήσει να προσέχω πολύ.


Και για να το κάνω ακόμη πιό σαφές.Εγώ πίστευα ότι ενδιαφέρονταν για την πάταξη της διαφθοράς....Από σωρεία στοιχείων που συνέλεξα,όμως,αποδεικνύεται ότι ήσαν μέχρι τον λαιμό βουτηγμένοι στην διαφθορά και στην παρανομία.....τόσον ο Υπουργός Ναυτιλίας. Κεφαλογιάννης Μανώλης...όσον και ο Ναύαρχος Λ.Σ. Σκιαδάς Ακης.....


Που νάχουν μυαλό να ασχοληθούν με τα του οίκου τους ,με τα σκάνδαλα των ναυταπατών.
Σκάνδαλα που ταρακουνούσαν συθέμελα το υπουργείο τους.Σαν κράτος είχαμε εξευτιλιστεί διεθνώς.
Σαουδάραβες σείχηδες ,μεγιστάνες του πλούτου,μέλη πριγκηπικών οικογενειών,έβλεπαν να χάνονται τα πολύτιμα φορτία τους,το ένα πίσω από το άλλο.

Φορτία που είχαν φορτώσει σε ελληνόκτητα πλοία και τα οποία ποτέ δεν παρελάμβαναν,μια και ......βούλιαζαν "αύτανδρα"...στην πορεία τους,χωρίς κανένα ίχνος ναυαγίου.......
Τα Βρεττανικά Λόυδ'ς απειλούσαν με επίναυλους(χαράτσι) τους Ελληνες θαλλάσιους μεταφορείς και διακοπή εμπορικών σχέσεων με το Ελληνικό Δημόσιο.!!!!!!


Κάποιοι θησαύριζαν μέσα στον οχετό. Και οι Υπουργός μας,Αρχηγός Λ.Σ.και οι αυλικοί των...είχαν άλλες ασχολίες και περί άλλων τύρβαζαν...
Κοντά τους "κόλλησε" και ένας ακόμη.Το δίδυμο έγινε τρίδυμο. Στην "παρέα" προσετέθη και ο τότε υπουργός Συντονισμού,που συντόνιζε περίφημα την "εταιρεία τους",παρέχοντας αφειδώς - και με το αζημίωτο φυσικά - τις υπηρεσίες τους ,σε εφοπλιστή - ακτοπλόο.

Και τούτο εις βάρος της τσέπης του Ελληνικού Λαού, [ που το πληροφορείται μόλις σήμερα από την ανάρτηση αυτή ] ενώ ταυτόχρονα έθετε σε άμεσο κίνδυνο την ατομική ασφάλεια των ανυποψίαστων επιβατών,καθ' ότι τα πλοία του φίλου τους πλοιοκτήτη," ΔΕΝ ΠΛΗΡΟΥΣΑΝ ΤΙΣ ΝΟΜΙΜΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ."


Αξίζει να δούμε και που ,περίπου,κυμαίνονταν οι μίζες των ......εξυπηρετήσεων...
.....Μόνον 1 0 0 . 0 0 0 (εκατό χιλιάδες) δολλάρια Η.Π.Α. ήταν η ταρίφα του ενός εξ'αυτών.....του υπεράνω πάσης υποψίας ..."δίκλαρου - ένστολου - ναύαρχου"...αρχηγού Λ.Σ.
Κι' αυτό,κάθε φορά που έβαζε την υπογραφή του...φυσικά αφορολόγητα.....μια και οι καταθέσεις γινώντουσαν στην ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΕΛΛΑΔΟΣ μέν,αλλά ...in London City.
Σκεφθείτε τώρα τα οικονομικά ωφέλη των Υπουργών μας......


Κομπάζει ο τέως συνάδελφός μου ακτοπλόος και περηφανεύεται για την φιλίαν τών "ευηπόληπτων φίλων του" ως και για την συνδρομή που του παρέχουν αφειδώς ο Ναύαρχος Σκιαδάς και οι αξιωματικοί που επανδρώνουν την επιθεώρηση εμπορικών πλοίων ( Ε.Ε.Π.),με το ...αζημίωτο φυσικά πάντα....Dollars - Dollars - Dollars,κοντεύει να γίνει μέτοχος της Εθνικής Τράπεζας ο ...."χαμηλόμισθος" Αρχηγός μας.


Μάλιστα,ο τέως Υπουργός Συντονισμού και επίτιμος Πρόεδρος της Ν.Δ.,έκανε ειδική διάταξη,για να εφοδιάζει ο ..."πένητας" ακτοπλόος μας εφοπλιστής τα πλοία του , με αφορολόγητο πετρέλαιο..."ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ" φυσικά.
Οπότε το κέρδος της παράνομης αυτής συναλλαγής,άγγιζε τα 40.000.000.-Δραχμές ανά πλοίο και ανά ταξίδι.....


Με άλλες ευνοικές - φωτογραφικές διατάξεις,ο εν λόγω εφοπλιστής κατάφερε να μειώσει τα πληρώματα των πλοίων του - πάντα με την βοήθεια υπουργού Κεφαλογιάννη και των λιμενικών αξιωματικών.Ετσι, αντί των 64 ατόμων που προέβλεπε η σύνθεση,στο πλοίο εργαζώντουσαν μόνο .....33....μείωση κατά 50%...και αντίστοιχο κέρδος για τον Πλοιοκτήτη.Καί όχι μόνον.....Η αλληλοβοήθεια , χόντρηνε και μάλιστα επικίνδυνα , μια και...τα πλοία του "ΥΠΟΥΡΓΙΚΟΥ ΦΙΛΟΥ" ,αν και δεν πληρούσαν τους ελληνικούς κανονισμούς " ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΘΕΙΑ ΤΟΥ Υ.Ε.ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ" ......."ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΗΚΑΝ ΣΑΝ ΕΠΙΒΑΤΙΚΑ".!!!!!!!!!!!!!

Βοήθησε τα μέγιστα η προσωπική παρέμβαση του Κεφαλογιάννη και οι πιέσεις του Ναύαρχου Σκιαδά,μια και ήταν επιθυμία του νύν ...επιτίμου.



Καπετάν Γιάννης
( Σε λίγες ώρες κοντά σας πάλι,με αποκαλύψεις - αποκαλύψεις..)

Δεν υπάρχουν σχόλια: