4.3.11
Ποιοι φοβούνται το κίνημα «Δεν πληρώνω»;
Reuters: «Πιο ύπουλο κι από τις απεργιακές κινητοποιήσεις ή τους αναρχικούς που πετάνε μολότοφ».
Στην «Ημερησία» διαβάζουμε σήμερα, πως το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters εξαπέλυσε χθες σφοδρή επίθεση κατά του κινήματος «Δεν πληρώνω» με εκτενές άρθρο για τους «κινηματίες» που αρνούνται να καταβάλουν διόδια στους οδικούς άξονες και εισιτήρια στις αστικές συγκοινωνίες. Το πρακτορείο χαρακτηρίζει το «κίνημα» πιο ύπουλο κι από τις απεργιακές κινητοποιήσεις ή τους αναρχικούς που πετάνε μολότοφ ενώ τονίζει ότι απειλεί να υπονομεύσει τις προσπάθειες της Ελλάδας να ξεφύγει από την κρίση χρέους που συγκλονίζει την Ευρωζώνη.
Επισημαίνει επίσης ότι κίνητρο όσων αρνούνται να πληρώσουν διόδια, εισιτήρια στα μέσα μεταφοράς, το τέλος της ΔΕΗ ή άλλες δημόσιες υπηρεσίες είναι η αγανάκτηση απέναντι στις μειώσεις των μισθών και τις αυξήσεις φόρων, την ώρα που οι διεφθαρμένοι πολιτικοί που θεωρούνται υπεύθυνοι για την κρίση απολαμβάνουν την πλήρη ατιμωρησία.
Στο μεταξύ, σύμφωνα με δημοσκόπηση της MRB που δημοσιεύτηκε σε κυριακάτικη εφημερίδα, το 56% των Ελλήνων εγκρίνουν αυτού του είδους τη διαμαρτυρία, έναντι του 39% που είναι αρνητικοί.
Το κίνημα που ξεκίνησε ως αντίδραση μιας ομάδας κατοίκων απέναντι στα διόδια της εθνικής οδού, κέρδισε τη στήριξη αριστερών ομάδων και ενισχύθηκε έπειτα από την αύξηση στις τιμές των εισιτηρίων των μέσων μαζικής μεταφοράς. Σήμερα, το κίνημα ισχυρίζεται ότι αριθμεί περισσότερα από 10.000 εγγεγραμμένα μέλη, επισημαίνει το Reuters.
Περισσότερα από 82.000 άτομα έχουν επισκεφτεί το site του, το http://denplirono.wordpress.com, μέσω του οποίου παρέχονται οδηγίες για το πώς μπορεί κάποιος να μην πληρώσει τα διόδια.
Σύμφωνα με τις εταιρείες που διαχειρίζονται τους αυτοκινητοδρόμους, ο αριθμός όσων αρνούνται να πληρώσουν διόδια έχει αυξηθεί από το 6% στο 15-18% σε λιγότερο από ένα χρόνο.
Σύμφωνα με την ανάλυση, η κατάσταση απειλεί όχι μόνο τα δημόσια οικονομικά, αλλά και το ύψους 8,7 δισ. ευρώ πρόγραμμα για την επέκταση του οδικού δικτύου, το οποίο όπως επισημαίνεται, είναι απαραίτητο για να έρθουν νέες επενδύσεις και να βγει η χώρα από την ύφεση.
«Μιλάμε για 8.000 χρήστες την ημέρα που δεν πληρώνουν», δηλώνει η Φανή Λάμπρου, εκπρόσωπος της εταιρείας Νέα Οδός. Αυτό συνεπάγεται ζημιά τουλάχιστον 16.000 ευρώ την ημέρα.
Ποιοι βλάπτονται στην ουσία από τη δράση αυτού του κινήματος και γιατί χαρακτηρίζεται ως «πιο ύπουλο κι από τις απεργιακές κινητοποιήσεις ή τους αναρχικούς που πετάνε μολότοφ», από το Reuters;
Η απάντηση είναι απλή:
Αυτοί που βλάπτονται άμεσα είναι, Ο «Βασικός Μέτοχος» του Καραμανλή, ή οι «Διαπλεκόμενοι» του Σημίτη. Στον λαό είναι αλλιώς γνωστοί ως: οι ΕΡΓΟΛΑΒΟΙ.
Οι εργολάβοι αυτοί -που ελέγχουν εκτός των άλλων και τα ΜΜΕ- έχουν λειτουργήσει τα τελευταία τριάντα χρόνια ως κατακτητές.
Ιδού μερικά από τα …«θεάρεστα» έργα τους, που έκαναν το ποτήρι να ξεχειλίσει:
Παραβίασαν τις υποχρεώσεις τους για τα παράπλευρα οδικά δίκτυα, αρνήθηκαν να συνδιαλλαγούν με τις τοπικές κοινωνίες που βρέθηκαν φόρου υποτελείς για τις καθημερινές τους μετακινήσεις, προώθησαν πλήρη αδιαφάνεια στα οικονομικά τους στοιχεία και την απόσβεση των επενδύσεών τους, έδειξαν αλαζονεία όταν οι οδηγοί-πελάτες τους άρχισαν να πιέζονται με την οικονομική κρίση και τα ακριβά καύσιμα.
Ποιο ήταν εύλογα το αποτέλεσμα; Να βρεθούν στο επίκεντρο της οργής των πολιτών και στο στόχαστρο ενός πολύμορφου και αυθόρμητου κινήματος, καθώς όλα αυτά τα χρόνια έδειχναν να απολαμβάνουν την πολιτική τους ισχύ και τη δυνατότητα να επιβάλλουν αποφάσεις στο πολιτικό σύστημα.
Και γιατί θεωρείται το κίνημα αυτό «ύπουλο»;
Διότι αποτελεί την πρώτη αυθόρμητη μη χειραγωγημένη λαϊκή αντίδραση.
Αυτό είναι ο μέγας εφιάλτης της Νέας Τάξης!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
2 σχόλια:
Τα παιδιά της Κερατέας ζωγραφίζουν
Μοιραστείτε
Διάλειμμα στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Κερατέας. Το παιχνίδι που πλέον παίζουν εκεί τα παιδιά λέγεται «Κερατιώτες - Ματατζήδες». Τα περισσότερα, βέβαια, παιδιά θέλουν να είναι με τους «Κερατιώτες».
Εχει ακουστεί πως, πάνω στο παιχνίδι, μικρά παιδιά βάζουν σε μισογεμάτα μπουκαλάκια με νερό μια χαρτοπετσέτα και τα πετάνε σαν να είναι μολότοφ.
Μετά και τη «Μαύρη Τρίτη», όπως αποκαλούν στην Κερατέα την ημέρα της πρώτης εισβολής των ΜΑΤ μέσα στην πόλη, η Σοφία Συρίγου, δασκάλα στη Β' τάξη στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Κερατέας, έγραψε στον πίνακα: «Τι έγινε χθες στην Κερατέα με τα ΜΑΤ;». Οπως λέει η κ. Συρίγου, «ήθελα να δω πώς πέρασε αυτή η κατάσταση στα παιδιά. Τι είδαν τα μάτια τους. Τα όσα έγραψαν και ζωγράφισαν τα παιδιά με ανησυχούν πάρα πολύ. Και αυτά όμως έχουν εξαγριωθεί και δυστυχώς μαθαίνουν στη βία». Εχει διατηρηθεί η ορθογραφία των πρωτότυπων από τις εκθέσεις των παιδιών: «Είμαι η Ειρήνη όμως στη πόλη μου την Κερατέα έχουμε πόλεμο», «η γιαγιά μου κάθετε πολλά βράδια με τις άλλες γιαγιάδες και φυλάνε το μπλόκο», «Αφτή η κατάσταση με έχει στεναχωρήσει πολύ γιατί με τους γονείς μου δεν βγαίνουμε πολές βόλτες όπως πριν γιατί πηγαίνουν και βοηθούν στα μπλόκα». Η Βιολέτα, μαθήτρια δευτέρας δημοτικού, γράφει πως «έβαλαν παντού μαύρες σημαίες που λέγονται πένθος». Τέλος, «Εγώ πάντα θα φωνάζω μέχρι να φύγουν: ΕΞΩ ΤΑ ΜΑΤ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΕΡΑΤΕΑ».
Αλ.Κυρ.
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ
Κρατούμενοι σε αστυνομικό τμήμα, ελεγκτές του ΟΑΣΘ!
ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΤΟ ΧΑΡΑΤΣΙ ΔΙΟΓΚΩΝΕΤΑΙ
Ο Μάριος Νικόλοβ, μέλος των Επιβατών Θεσσαλονίκης, είναι αρνητής πληρωμής εισιτηρίου συμμετέχοντας έμπρακτα στο κίνημα δεν πληρώνω το χαράτσι του ΟΑΣΘ. Σήμερα, Παρασκευή 4/1/2011, κατά τη διάρκεια ελέγχου στην αστική γραμμή 27 (Κέντρο Θεσσαλονίκης- Σταυρούπολη), εξήγησε στους δυο ελεγκτές τους λόγους της άρνησης πληρωμής εισιτηρίου, ενώ ταυτόχρονα..
αρνήθηκε - όπως έχει νόμιμο δικαίωμα- να δώσει τα στοιχεία του στους εν λόγω κύριους. Αυτοί όμως κατακράτησαν παράνομα το Μάριο καθώς και τους επιβάτες του λεωφορείου για περίπου μισή ώρα και στη συνέχεια άνοιξαν τις πόρτες του λεωφορείου και επέτρεψαν την αποβίβαση. Έτσι, οι επιβάτες δικαιολογημένα εξέφρασαν την αντίδραση τους καθόσον εμποδίστηκαν από το να πάνε έγκαιρα στις δουλειές τους και ταυτόχρονα επιβαρύνθηκαν με την προμήθεια ενός επιπλέον εισιτηρίου..
Με την άφιξη της αστυνομίας, ο Μάριος εξέφρασε την επιθυμία του να καταθέσει μήνυση κατά των δυο ελεγκτών για παράνομη κατακράτηση. Για το λόγο αυτό οι δυο ελεγκτές οδηγήθηκαν και κρατήθηκαν για περίπου πέντε ώρες στο Αστυνομικό Τμήμα Πολίχνης, ενώ ο Μάριος, επειδή δεν έφερε την αστυνομική του ταυτότητα, οδηγήθηκε στο τμήμα για εξακρίβωση στοιχείων. Άμεση ήταν η παρέμβαση δεκαπέντε μελών των Επιβατών Θεσσαλονίκης, οι οποίοι εξέφρασαν την αλληλεγγύη τους καθώς και της δικηγόρου της Νομικής Αλληλεγγύης. Στο χώρο προσήλθε και ο δικηγόρος του ΟΑΣΘ.
Λόγω όμως του επικείμενου εορταστικού τριημέρου και για να μη μείνει κανείς μακριά από την οικογένεια του, ο Μάριος σε συνεννόηση με τους συναγωνιστές του επέλεξε να μην προχωρήσει τη διαδικασία της μήνυσης με την αυτόφωρη διαδικασία και έτσι οι ελεγκτές αφέθηκαν ελεύθεροι. «Αν και αποκριές οι μάσκες έπεσαν, αλλά η επόμενη φορά δε θα είναι γιορτή για τον ΟΑΣΘ», σχολίασαν οι συναγωνιστές που έσπευσαν στο χώρο.
Η προσπάθεια τρομοκράτησης των πολιτών από την κυβέρνηση και τον ΟΑΣΘ γύρισε μπούμερανγκ στους εμπνευστές αυτού του σχεδίου και προκάλεσε την άμεση αντίδραση μας και την έκφραση έμπρακτης αλληλεγγύης
ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ!
Δεν πληρώνω
κυβέρνηση - ΟΑΣΘ πάρτε πίσω το χαράτσι
ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Δημοσίευση σχολίου