ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

14.1.09

ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΟΥ ΑΚΗΡΥΧΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ


Οι αναπόφευκτες εμπλοκές για την αναχαίτιση τουρκικών αεροπλάνων από την πολεμική μας αεροπορία πέραν της απώλειας έμψυχου υλικού……. που σαφώς και δεν μπορεί να κοστολογηθεί……. το ελληνικό κράτος επιδέχεται μια επιπρόσθετη πληγή στην οικονομία του, η οποία αιμορραγεί ακατάσχετα από το κόστος των πτήσεων αναχαίτισης.


«Μία ώρα πτήσης αεροσκάφους κοστίζει 7.100 έως 11.100 ευρώ, ανάλογα με τον τύπο του μαχητικού. Για κάθε λεπτό στον αέρα δαπανώνται δηλαδή 116 έως 183 ευρώ.

Μέσα στο 2007 τα ελληνικά αεροσκάφη εκτέλεσαν συνολικά 1.459 εξόδους, μόνο για πτήσεις αναγνώρισης-αναχαίτισης και οι ώρες που αντιστοιχούν σε αυτές είναι 1.702.

Αντίστοιχα, το 2006 τα μαχητικά τροχοδρόμησαν για αποστολή στο Αιγαίο 1.724 φορές, «γράφοντας» 2.011 ώρες, ενώ το 2005 οι έξοδοι ήταν ακόμη περισσότερες και είχαν φτάσει τις 2.400.

Περισσότερα από 20 εκατομμύρια ευρώ δαπανήθηκαν το 2007 για καύσιμα και ελέγχους προκειμένου τα αεροσκάφη να είναι «ετοιμοπόλεμα».

Το κόστος αυτό ωστόσο είναι το ελάχιστο του «ακήρυχτου πολέμου» στο Αιγαίο, το οποίο ουδείς μπορεί να υπολογίσει, παρά μόνο να προσεγγίσει.Δεν μιλάμε βέβαια για τις ανθρώπινες ζωές που χάνονται στον αέρα του Αιγαίου ή για την προετοιμασία μίας πτήσης στο Αρχιπέλαγος. Να εκτιμηθεί η ζωή ενός χειριστή αδύνατον.Αριθμοί εδώ δεν «παίζουν». Δάκρυα χύνονται και μια ευχή μόνο μπορεί να ακουστεί. Να είναι η τελευταία ζωή που χάνεται στην ελληνοτουρκική εναέρια μάχη που βρίσκεται σε εξέλιξη από το 1975.

Τα καύσιμα είναι τα ψιλά. Το μεγάλο κόστος είναι η απώλεια, η φθορά, η συντήρηση των πολεμικών μηχανών και η εκπαίδευση των πιλότων. Κατά μέσο όρο, όπως προκύπτει την τελευταία 7ετία (μέχρι το 2007), πέφτουν δύο με τρία αεροσκάφη, κατά τη διάρκεια εκπαιδευτικής άσκησης, όπως το δυστύχημα τον περασμένο Δεκέμβριο στην Ψαθούρα ή εν πτήσει αναγνώρισης-αναχαίτισης, όπως πριν από δύο χρόνια στην Κάρπαθο.

Η αγορά τού κάθε αεροσκάφους κόστισε περίπου 45 εκατομμύρια ευρώ, ενώ τα όπλα (στην περίπτωση του πρώτου κυρίως) εκτιμώνται στα 20 εκατ. ευρώ.Μπορεί και τα δύο με τρία αεροσκάφη που χάνονται ετησίως στον αγώνα του «Αιγαίου» να μην είναι όλα 3ης γενιάς, η απώλεια όμως για την Αεροπορία μετριέται σε μονάδες και το κόστος μπορεί να υπερβαίνει τα 150 εκατ. ευρώ το χρόνο. Για τη συντήρηση και επισκευή του στόλου των μαχητικών απαιτούνται ποσά, τα οποία κατά τη διάρκεια ζωής των αεροσκαφών μπορούν να υπερβούν και την τιμή απόκτησής τους. Κάθε άσκηση που γίνεται για τη διατήρηση του υψηλού επιπέδου ετοιμότητας των αεροπόρων μπορεί να στοιχίσει έως και 15 εκατομμύρια ευρώ («Παρμενίων»), ενώ η εκπαίδευση των πιλότων είναι ένα ακόμη βασικό οικονομικό στοιχείο.

Ολα αυτά μαζί, πτήσεις αναχαίτισης των Τούρκων και πολεμικές εκπαιδεύσεις, εκτιμάται πώς κοστίζουν στους Ελληνες φορολογούμενους περί τα 500 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο.

Το κόστος της έντασης



  • 116 είναι οι Ελληνες πιλότοι που έχασαν τη ζωή τους με μαχητικά αεροσκάφη στις μάχες του Αιγαίου ή στην εκπαίδευσή τους γι’ αυτές από το 1974 που άρχισε ο «ακήρυχτος πόλεμος».-

  • 200 αεροσκάφη, δέκα μοίρες δηλαδή, εκ των οποίων τα περισσότερα μαχητικά, κατέπεσαν από την πρώτη τουρκική παραβίαση πριν από 33 χρόνια.

  • Με σημερινές τιμές, το κόστος τους ξεπερνά τα 10 δισ. ευρώ.- 7.100 ευρώ κοστολογείται η ώρα πτήσης ενός F-16 block 52 plus και 11.100 ευρώ ενός Mirage 2000. Είναι οι δύο τύποι μαχητικών αναχαιτίσεων. Η ώρα πτήσης για F-16 block 30 είναι 5.000 ευρώ και του «Φάντομ» 9.900 ευρώ.»
    ΚΟΥΤΡΑΣ ΑΝΔΡΕΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: